mn broer is ook donkerblond.. net als ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef woutabest het volgende:
*ook nieuwsgierig is.
Volgens mij als je blond haar hebt word het nooit donkerder
Homoquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Roi het volgende:
Dit topic kan leuk worden als mensen ook foto's gaan plaatsen
De nederlandse versie van keanu reevesquote:
Keanu reevesquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De nederlandse versie van keanu reeves
Alleen nu zonder gezichtshaar en over 3 weken met kort haar
Ik ben zijn look a likequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Keanu reeves![]()
Dat je je daarmee wilt associeren![]()
Je bent trots dat je rookt, wat hij rookt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben zijn look a like
Ik rook zelf het zelfde sigaretten merk als hem
Coffin nails?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben zijn look a like
Ik rook zelf het zelfde sigaretten merk als hem
Geniet van het leven !quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent trots dat je rookt, wat hij rookt.
Maar dat je rookt, is niet om trots op te zijn![]()
Dus je hebt net zo'n baard wat ik had ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:40 schreef tonks het volgende:
Ik moet me elke dag scheren. maar doe het niet.. omdat ik lui ben
Ik heb nu al als ik me 2 dagen niet scheer dat er gezegt word dat ik prik en dat ik me weer eens moet scherenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:46 schreef Slarioux het volgende:
Fucking hell, ik word morgen 21 en als ik me 1x per week scheer krijg ik het commentaar dat ik er "goed verzorgd" bij loop.
Ik ben blij met mn blonde prutsbaardje. Mên, moet er niet aan denken dat ik zo'n kin-oerwoud krijg.
ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef skiczukie het volgende:
Scheren is een kutklus.
inderdaad.. het leek mij ook altijd wel cool, baardgroei.. Maar nu kan ik het best missenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef BrauN het volgende:
Als ik me een week niet scheer zie ik er smerig uit. Wees blij dat je geen haar op je smoelwerk hebt.
we hebben het hier over baardgroei. Heb jij een baard bij je pielemuis?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Boeman het volgende:
*verkapt ik heb al haar bij mn piemeltopic
zijn er ook vrouwen die reageren??
"ik heb net overal haartjes gekregen!!!!!"quote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
we hebben het hier over baardgroei. Heb jij een baard bij je pielemuis?
3 x per dag toch? osamaquote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Meki het volgende:
oow ik 1 keer per halve jaar
Ben wat lichter blond maar heb dat ook. Is wel redelijk normaal volgens mij. Overigens blijft scheren pokkewerk. Doe het nu meestal 1 keer in de 2 weken en dna is het een beste klusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:42 schreef VASND het volgende:
19 en begint wat toonbaar te worden eindelijk.
Mijn haar is donkerblond, van onder en oksels gewoon bruin maar mijn sik en snor hebben een rode gloed.. hebben meer mensen dit?
Dat vind ik niks, ga het bos gewoon met de Mach3 te lijfquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef VASND het volgende:
Gewoon al het grove spul met een baardtrimmer doen en dan scherenelectrisch ofcourse
.
Ik ben super blij met mijn electrische baardzaagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind ik niks, ga het bos gewoon met de Mach3 te lijf. Morgen maar weer als ik tijd heb.
Wees blij, scheren zuigt.quote:
Dude.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Roi het volgende:
opbokke met je slotje requestquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
slotje hier is al topic over van mij
zoek die eens
Vroeger had ik blonde haren later bruin geworden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:42 schreef VASND het volgende:
19 en begint wat toonbaar te worden eindelijk.
Mijn haar is donkerblond, van onder en oksels gewoon bruin maar mijn sik en snor hebben een rode gloed.. hebben meer mensen dit?
Jongen, kheb zwart haar (van nature, ja ben blank(e)(vla)) en het is op mijn gezicht ook nog lang niet van start gegaan! Beetje bij m'n bakkebaarden en bij m'n schnorrquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef Robbiej het volgende:
ik ben nu 17, en heb nog steeds donshaar baardgroei 't groeit toch wel redelijk. maar tis nog allemaal blank dons.
Mijn broer is 20. en die heeft ook nog niet echt stug haar.. wel wat donkerder.. en bij hem is het alleen bij zn sikje.. bij mij wel rondom mn gezicht al.. maar nog helemaal blank en 10% stug ofzo.. wanneer hoort dit donker en stug te worden dan? kan dit nog steeds komen? mn pa heeft wel normale baardgroei..
ik wil graag een ringbaardje
Verreweg de meeste homo´s moeten niets hebben van Baarden.quote:
Die scheren zich vast overalquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verreweg de meeste homo´s moeten niets hebben van Baarden.
Ik heb altijd wel een sik of een drie-dagen-baardje, als ik alles eraf scheer voel ik me zo....naaktquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Snor/baard staat me beter dan geen snor/baard.
En dat past wel bij me, maar vind dat je er ook juiste haardracht voor moet hebben
heb ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een sik of een drie-dagen-baardje, als ik alles eraf scheer voel ik me zo....naakt![]()
Zoals op je avatar.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef BrauN het volgende:
Als ik me een week niet scheer zie ik er smerig uit. Wees blij dat je geen haar op je smoelwerk hebt.
na 3 dagen prikt t nietmeer hoorquote:
een beetje haar is toch nie erg?quote:Op maandag 3 april 2006 10:20 schreef Nila het volgende:
Helaas ben ik verdoemd om me elke morgen te onderwerpen aan het scheeraparaat waardoor ik 5 minuten eerder uit me bed moet.
Kom op zeg, je bakkebaarden haal je toch niet weg. Dat is gewoon onderdeel van je haar..quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Nosh het volgende:
Ik heb nog steeds van dat schattige donshaar, met hier en daar een verdwaalde zwarte haar. Alleen telkens zo'n beginnend vlassnorretje, en mn bakkebaarden gaan nogal snel.
Maar ja, scheelt iig iedere ochtend scheren
is dat niet gewoon te verhelpen door wat meer/beter scheerschuim te gebruiken. En natuurlijk een verzorgende aftershave kan helpen!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef Danilo87 het volgende:
Ik raad iedereen aan, die met een mesje scheert en vooral bij de keel last heeft van irritatie, zo snel mogelijk een fatsoenlijk elektrisch scheerapparaat te kopen. Ik heb er een van 69 euro van Philips en die werkt voor mij uitstekend, geen irritatie meer, makkelijk je baard bij te houden.
Nou ik heb verder geen ervaring met electrisch scheren, bij mij voldoet een normaal scheermes nog goed.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:15 schreef Danilo87 het volgende:
Nee, bij mij en mensen die ik ken niet. Alle huidverzorgende middeltjes van Sanex, Nivea etc etc helpen lichtelijk maar zeker niet genoeg.
Zo'n blauwe met geel stukje?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef Danilo87 het volgende:
Ik raad iedereen aan, die met een mesje scheert en vooral bij de keel last heeft van irritatie, zo snel mogelijk een fatsoenlijk elektrisch scheerapparaat te kopen. Ik heb er een van 69 euro van Philips en die werkt voor mij uitstekend, geen irritatie meer, makkelijk je baard bij te houden.
Verder.. figuurbaardjes (kring, streep..etc.) neem ze alleen als je een beetje stevige baardgroei hebt, want anders ziet het er echt gewoon smerig uit. Ook als je baard te veel gaat krullen, zodat het op schaamhaar lijkt, ga er dan met de tondeuse over of scheer het weg, want dat ziet er ook nasty uit als je blank bent.
ja dat is wel iets wat je kunt missen met een gewoon mes natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Zo'n blauwe met geel stukje?
Die heb ik ook, scheert als een zonnetje en de baardtrimmer is ook heilig.
Ik ben 19 en als ik me 's morgens scheer heb ik 's avonds alweer een "grijze gloed" over m'n gezichtquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:18 schreef Herox het volgende:
Scheer zelf nat, is wel wennen natuurlijk en wat minder simpel. Maar vind het zelf wel preciezer en fijner dan scheerapparaat.
Wel grappig trouwens als ik hier lees dan mensen van 24 zich om de dag moeten scheren. Ben fucking 16 en moet me echt elke dag me sik en snor scheren, en baard om de dag anders zie k echt al haartjes van een mm lang als ik het 1 dag niet doe. Wil niet weten hoe dat op me 24e is![]()
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef skiczukie het volgende:Scheren is een kutklus.
Wees blij, wees blij.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Sechro het volgende:
Tja, ik heb ook nog helemaal niks echt niks en ik ben al bijna 18, het is soms best frustrerend als ik al zie dat mijn neefje van 16 zich om de week moet scheren, dan krijg ik echt het idee dat hij al meer man is dan ik![]()
Terwijl ik toch wel donkerbruin haar heb, dus het lijkt me stug als ik een blonde baard krijg, maja wat doe je eraan he?![]()
dan hoop ik dat t nog eeuwen duurt...quote:
Nou kan t me wel voorstellen hoor..quote:
Ik ben 17 en moet dat ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik ben 20 en moet me om de dag scheren om er een beetje verzorgd uit te zien,
das nou ook niet echt alles.
Waarom maak je een filmpje over naar de kapper gaanquote:Op woensdag 5 april 2006 20:07 schreef XBL het volgende:
Sinds ik heeeel kort haar heb (klik) heb ik me ook maar even een tijdje niet geschoren. In plaats van om de dag scheer ik me nu elke 5 dagen ongeveer. Eigenlijk omdat ik lui ben, maar als excuus dat ik heel erg kaal eruit zie als ik niets op m'n gezicht heb.
Ik zie eruit als een zwerver, maar het heeft wel wat.
Als m'n haar wat langer is, ga ik gewoon weer om de dag scheren. Zo erg is het ook weer niet om even het elektrieke aparaat er langs te halen (mesjes begin ik niet aan, ik heb me al vaak genoeg gesneden).
Borsthaar is overigens een paar haartjes *thank god*.
Nep rappers bakkebaarden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh die nep rappers hebben opeens allemaal bakkebaarden
Haha bij ons op school ook jongens van 16 met dikke bakkebaard ziet echt niet uitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh die nep rappers hebben opeens allemaal bakkebaarden
Ah geinig dat dit topic weer gekickt is... we zijn een jaar verder en mijn situatie is niet veel verandert. Het wordt langzaamaan wat meer, maar het is nog lang niet volledig.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Gitarist het volgende:
Geen nood TS, ik ben 21, heb donker haar en alleen "nog maar" een snor en iets wat je een baardje kan noemen (lees, haar op de kin). Voor de rest nog zeer weinig te zien.
Maar goed, het houdt me jong ;-)
Ja van die net niet bakkebaarden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef Herox het volgende:
[..]
Haha bij ons op school ook jongens van 16 met dikke bakkebaard ziet echt niet uitHelemaal erg is als ze nog donshaartjes hebben
Khou me bakkebaarden net tot onder me oor verder niet anders is het toch te wannabe vind ik als je 16 ofzo bent
Wat een onzin, alsof het haarwortel/haarzakje doorheeft dat de dode haarpunt is afgesneden. Denk je echt dat er enige vorm van communicatie is tussen de dode haarpunt en het haarzakje? Enige wat er gebeurd is als je het scheert ipv epileert, dat het een stompe punt wordt ipv een scherpe punt. Hierdoor is de haar dikker als hij uit de porie komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef X-fi het volgende:
Nooit elke dag scheren. Hoe vaker je scheert hoe sneller het groeit. Lekker voor mensen die scheren haat
Hoe vaker je scheert hoe harder het gaat groeien.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof het haarwortel/haarzakje doorheeft dat de dode haarpunt is afgesneden. Denk je echt dat er enige vorm van communicatie is tussen de dode haarpunt en het haarzakje? Enige wat er gebeurd is als je het scheert ipv epileert, dat het een stompe punt wordt ipv een scherpe punt. Hierdoor is de haar dikker als hij uit de porie komt.
Nee, je haar groeit niet constant door omdat je haarzakje na een bepaalde periode een rustpauze heeft. In die rustperiode valt de haar vaak uit en begint daarna gewoon weer opnieuw. Omdat dit gewoon door elkaar heen gaat heb je dit niet door. Een haarzakje heeft echt niet door hoe lang een haar is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe vaker je scheert hoe harder het gaat groeien.
Als je je haar laat groeien zonder te knippen dan stopt dat ook met groeien.
Haal je de punten er vanaf dan groeit het weer verder.
Maar stel dat je elke dag je kop kaal scheert dan gaat het harder groeien.
Schaamhaar groeit toch ook terug tot een bepaalde lengte.
En dat stopt ook op een gegeven moment met groeien.
bullshitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef X-fi het volgende:
Nooit elke dag scheren. Hoe vaker je scheert hoe sneller het groeit. Lekker voor mensen die scheren haat
Ja maar als je niet zoveel haar hebt is dit wel te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:09 schreef frenkck het volgende:
[..]
Nee, je haar groeit niet constant door omdat je haarzakje na een bepaalde periode een rustpauze heeft. In die rustperiode valt de haar vaak uit en begint daarna gewoon weer opnieuw. Omdat dit gewoon door elkaar heen gaat heb je dit niet door. Een haarzakje heeft echt niet door hoe lang een haar is.
Meldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:34 schreef Microtechs het volgende:
Alleen een sikje staat bij sommigen nog goed![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:16 schreef PPAUL het volgende:
ik moet me om de 2 dagen scheren maar ik heb ook blonde haartjes dus die zie je niet zo goed..
Kut in de vorm van schuurpapier? Schuurpapier is juist lekker man, scheer het altijd op die lengte af met trimmer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ook
Je ziet het niet echt omdat het blond is maar het voelt toch kut dus moet wel scheren
Ja dat is het na 2 dagen ongeveer, daarna word het te lang en ga je losse dingen voelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef frenkck het volgende:
[..]
Kut in de vorm van schuurpapier? Schuurpapier is juist lekker man, scheer het altijd op die lengte af met trimmer.
agree, doe 't zelfdequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef frenkck het volgende:
[..]
Kut in de vorm van schuurpapier? Schuurpapier is juist lekker man, scheer het altijd op die lengte af met trimmer.
Na-aperquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef Sloavink het volgende:
IK heb me haar gemillimeterd, ik ga dan me bakkebaarden laten staan en dan dezelfde lengte laten groeien als me haar. Staat echt wreed.
Goeie kick, prutser.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef David het volgende:
edit: laat maar, sorry
Lucky bastard, ik ben 19 maar ik zie er nu na twee dagen al uit als Osama Bin Laden (en dat terwijl ik een oerhollandse jongen ben) en ik heb ook nog eens een vrij lichte huid en een donkere baard dus het valt behoorlijk opquote:
Nee joh, die fase ben ik al voorbij. Het is heel irritant, eens in de 3 dagen scheren, want het groeit op kleine plekken enzo, dat ziet er niet uit.quote:
en hoe lang gaat dat durenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:48 schreef MadMarco het volgende:
Ik laat mijn baard staan totdat mensen bang worden als ik een extra grote tas de bus in neem
Ha! Even vaak als ik dus!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 's morgens nooit zin om te scheren dus vaak komt het neer op 1 keer in de 2 à 3 dagen
Behalve als ik bij mn ouders ben trouwens, dan doe ik het wel elke dag omdat mn moeder anders begint te zeiken
Ja, maar bij jou is er dan nog niks te zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ha! Even vaak als ik dus!
Dus niet meer zeiken over mijn baardgroei
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou is er dan nog niks te zien
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:55 schreef Synthesist het volgende:
Ben 20. Kan wel een kekke ringbaard laten groeien, en heb wel bakkebaarden, maar nog geen echte grote mannen baard
jah man, cool.quote:
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer een stoppelbaardquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef saaw het volgende:
stoppelbaardje
eerste dag is rot want dan prikt het, daarna vind ik het wel leuk
maar moet niet te lang worden, ringbaardje of sikje of zulke dingen vind ik echt achterlijk
maar dan prikt ie nogquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer een stoppelbaard
Ten eerste staat een baard me niet en ten tweede kost het me gewoon vet veel mesjes
eind 2e dag lijk ik net een beerquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef saaw het volgende:
[..]
maar dan prikt ie nog
eind 2e dag is ie op zn best[nja hangt natuurlijk van de groeisnelheid af]
Heb ik ook een keer op m'n stage gehad na het weekendquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef fathank het volgende:
Scheren is verrot, probeer het ook altijd zo lang mogelijk te stellen. Heb ook wel eens commentaar van mn baas gehad dat k er niet representatief uit zag
iemand ervaring met dit ding?
mijn kaptster zecht dat je dat nooit zelf kan doen met zon dingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Molluck het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het scheren met zo'n mes? http://web.ukonline.co.uk/john.marfleet/Razor/razor-2.jpg
(wel een scherpe dan)
Geeft het veel irritatie en is het resultaat beter dan met een Mach 3?
Kan je bijna niet zelf doen, je kan het mes niet plat genoeg op je gezicht krijgen. Veel turkse kappers (echte barbiers dus) gebruiken het wel en het resultaat is ultra gladquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Molluck het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het scheren met zo'n mes? http://web.ukonline.co.uk/john.marfleet/Razor/razor-2.jpg
(wel een scherpe dan)
Mja ze zeggen wel als je scheert dat t dan sneller terug groeit..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou wel eens willen weten of het mogelijk is om doormiddel van het scheren baardgroei te kunnen stimuleren..
Heb zelf een sikje maar zou graag een baard willen, alleen wilt het maar niet bevorderen bij mijn wangen![]()
wat absolute bullshit isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ze zeggen wel als je scheert dat t dan sneller terug groeit..
Nee het geeft een branderig gevoel hou het maar bij Mach 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Molluck het volgende:
(wel een scherpe dan)
Als het een ontwikkelende haar betreft word 't wel steeds wat dikker, omdat de haar bij de basis breder als als in het puntje...quote:
Zo vaak? Bij mij gaat het niet zo snel jeuken...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef DRNKnHGH het volgende:
Ik moet wel om de dag mijn ballen scheren, anders gaat het zo jeuken
Sowieso daar beneden scherenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef DRNKnHGH het volgende:
Ik moet wel om de dag mijn ballen scheren, anders gaat het zo jeuken
Omdat je zo nadrukkelijk om vraagtquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Roi het volgende:
Sorryquote:
Ik ken ook jongens die het wel doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat je zo nadrukkelijk om vraagt
[afbeelding]
[..]
Sorry
lijkt me wel, maar ik was sowieso altijd als ik me was mn gezicht mee, dus dan ook mn baard, ookal heb ik het lang niet altijd, als ik zin heb om te scheren scheer ik welquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken ook jongens die het wel doen.![]()
Moet je een baard niet wassen trouwens?![]()
Baardgroei is dus een vorm van luiheid?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
lijkt me wel, maar ik was sowieso altijd als ik me was mn gezicht mee, dus dan ook mn baard, ookal heb ik het lang niet altijd, als ik zin heb om te scheren scheer ik wel
Niet altijd, ik verzorg hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Baardgroei is dus een vorm van luiheid?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:03 schreef nijnja het volgende:
En je kan zeggen wat je wil, maar hoe ik het heb is het verzorgder dan dat iemand het glad heeft
Dat is de reden dat ik net geen sikje hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar soms zie je in zo'n sikje zitten wat het avondeten was.
Ik heb exact hetzelfde probleem, en dat was al zo toen ik 20 was. Ik heb nu gewoon een baard die ik om de 2 dagen bijwerk, stukken beter, al is het bijwerken vaak wel wat langer werk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer een stoppelbaard
Ten eerste staat een baard me niet en ten tweede kost het me gewoon vet veel mesjes
Ja dat kan ik ook wel doen maar dan gaat m'n vriendin weer lopen zeiken dat het priktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem, en dat was al zo toen ik 20 was. Ik heb nu gewoon een baard die ik om de 2 dagen bijwerk, stukken beter, al is het bijwerken vaak wel wat langer werk.
Jaaa, hormonen slikken. Heb je een stoppelbaardje, ballen als meloenen en een pik van niks. Oh, en het is handig voor in de sportschool.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:39 schreef Steven88 het volgende:
Ik ben 18, bijna 19 en ik heb nog steeds geen baardgroei / bakkebaarden.
Ik wil graag zo'n stoppelbaardje, zou het helpen als ik hormonen zou slikken?
(is btw ook handig voor in de sportschool)
Maar weet iemand ook waar ik die kan krijgen?
Want zo'n baby-face is ook niet alles. mensen schatten me 16 ofzo
Die kan je toch gewoon laten groeien?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef boskameel het volgende:
Ben net 22, heb wel redelijke baardgroei, na 1/2 dagen is het al heel goed te zien snor/ kin/ nek. Heb ook heel donker en dik haar. Alleen ik heb gewoon geen bakkebaarden.
Na een maand zitten er een paar haartjes op, en zou de rest van mijn baard tot mijn middel komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Die kan je toch gewoon laten groeien?
Scheer je dat wel, maar je bakkebaarden niet... Werkt primaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef boskameel het volgende:
[..]
Na een maand zitten er een paar haartjes op, en zou de rest van mijn baard tot mijn middel komen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:24 schreef Wally__ het volgende:
Ben 21 en scheer me eens in de 2 dagen ofzo. Niet dat ik stoppels krijg, maar meer van die kleine haardjes en dat ziet er schurftig uit :p
Gewoon ff ontharingscrême op je ballen en daarna tijgerbalsem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:22 schreef Sjibble het volgende:
harsen
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:17 schreef jpzegthallo het volgende:
1. Wees blij
2. Een ringbaartje
3. Een ringbaartje op je 17de
4. Een ringbaartje op je 17de inclusief donshaar
Als ik me een week niet scheer ben ik net sinterklaasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef JBoy het volgende:
Ik scheer me 1 keer in de week; vind dat stoppelbaardje wel mooi![]()
Ik ben sinterklaasquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me een week niet scheer ben ik net sinterklaas
scheer je weg joh.. jij hebt niet eens baardgroei!quote:
dude je kan wel wat van mij lenenquote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik begin sinds een paar maanden ook baardgroei te krijgen. Ik scheer me nu om de drie dagen.
En ik ga deze maand proberen een snor te laten groeien.
Een snor? Dudequote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik begin sinds een paar maanden ook baardgroei te krijgen. Ik scheer me nu om de drie dagen.
En ik ga deze maand proberen een snor te laten groeien.
Kan hoor. Ik ken iemand die donkerblond is en die heeft een rode baardquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:50 schreef Monotomo het volgende:
Bijna 17 en moet gewoon elke dag omdat alle haren gewoon al zwart zijn (ben zelf blond?).
Hij wil vast bij de politiequote:Op maandag 3 december 2007 22:58 schreef boskameel het volgende:
[..]
Een snor? Dude, dat kan echt niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Baardgroei is vies.
Alleen bakkebaarden kunnen soms wel schattig zijn.
Man, jij hoeft je niet eens te scherenquote:
Het is dat het zo vroeg is, Bart, anders had ik je flink onder handen genomen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, jij hoeft je niet eens te scherenAl doe je het een week niet, dan zou nog niemand het opmerken.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het is dat het zo vroeg is, Bart, anders had ik je flink onder handen genomen.
quote:
Dat is een fabeltje. Waar het ooit vandaan is gekomen weet ik niet.quote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Gewas het volgende:
Maar is het nou zo dat als je je veel scheert dat de haartjes dan harder terugkomen?
Zal wel komen omdat haren verticaal worden afgekapt en daarom scherper lijken oid.quote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef Matel het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Waar het ooit vandaan is gekomen weet ik niet.
Scheelt weer aandacht van de breezerhoeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Archont het volgende:
Probleem is soms wel dat je een dikke 10 jaar ouder wordt ingeschat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |