Na een maand zitten er een paar haartjes op, en zou de rest van mijn baard tot mijn middel komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Die kan je toch gewoon laten groeien?
Scheer je dat wel, maar je bakkebaarden niet... Werkt primaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef boskameel het volgende:
[..]
Na een maand zitten er een paar haartjes op, en zou de rest van mijn baard tot mijn middel komen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:24 schreef Wally__ het volgende:
Ben 21 en scheer me eens in de 2 dagen ofzo. Niet dat ik stoppels krijg, maar meer van die kleine haardjes en dat ziet er schurftig uit :p
Gewoon ff ontharingscrême op je ballen en daarna tijgerbalsem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:22 schreef Sjibble het volgende:
harsen
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:17 schreef jpzegthallo het volgende:
1. Wees blij
2. Een ringbaartje
3. Een ringbaartje op je 17de
4. Een ringbaartje op je 17de inclusief donshaar
Als ik me een week niet scheer ben ik net sinterklaasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef JBoy het volgende:
Ik scheer me 1 keer in de week; vind dat stoppelbaardje wel mooi![]()
Ik ben sinterklaasquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me een week niet scheer ben ik net sinterklaas
scheer je weg joh.. jij hebt niet eens baardgroei!quote:
dude je kan wel wat van mij lenenquote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik begin sinds een paar maanden ook baardgroei te krijgen. Ik scheer me nu om de drie dagen.
En ik ga deze maand proberen een snor te laten groeien.
Een snor? Dudequote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik begin sinds een paar maanden ook baardgroei te krijgen. Ik scheer me nu om de drie dagen.
En ik ga deze maand proberen een snor te laten groeien.
Kan hoor. Ik ken iemand die donkerblond is en die heeft een rode baardquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:50 schreef Monotomo het volgende:
Bijna 17 en moet gewoon elke dag omdat alle haren gewoon al zwart zijn (ben zelf blond?).
Hij wil vast bij de politiequote:Op maandag 3 december 2007 22:58 schreef boskameel het volgende:
[..]
Een snor? Dude, dat kan echt niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Baardgroei is vies.
Alleen bakkebaarden kunnen soms wel schattig zijn.
Man, jij hoeft je niet eens te scherenquote:
Het is dat het zo vroeg is, Bart, anders had ik je flink onder handen genomen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, jij hoeft je niet eens te scherenAl doe je het een week niet, dan zou nog niemand het opmerken.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het is dat het zo vroeg is, Bart, anders had ik je flink onder handen genomen.
quote:
Dat is een fabeltje. Waar het ooit vandaan is gekomen weet ik niet.quote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Gewas het volgende:
Maar is het nou zo dat als je je veel scheert dat de haartjes dan harder terugkomen?
Zal wel komen omdat haren verticaal worden afgekapt en daarom scherper lijken oid.quote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef Matel het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Waar het ooit vandaan is gekomen weet ik niet.
Scheelt weer aandacht van de breezerhoeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Archont het volgende:
Probleem is soms wel dat je een dikke 10 jaar ouder wordt ingeschat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |