mn broer is ook donkerblond.. net als ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef woutabest het volgende:
*ook nieuwsgierig is.
Volgens mij als je blond haar hebt word het nooit donkerder
Homoquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Roi het volgende:
Dit topic kan leuk worden als mensen ook foto's gaan plaatsen
De nederlandse versie van keanu reevesquote:
Keanu reevesquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De nederlandse versie van keanu reeves
Alleen nu zonder gezichtshaar en over 3 weken met kort haar
Ik ben zijn look a likequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Keanu reeves![]()
Dat je je daarmee wilt associeren![]()
Je bent trots dat je rookt, wat hij rookt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben zijn look a like
Ik rook zelf het zelfde sigaretten merk als hem
Coffin nails?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben zijn look a like
Ik rook zelf het zelfde sigaretten merk als hem
Geniet van het leven !quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent trots dat je rookt, wat hij rookt.
Maar dat je rookt, is niet om trots op te zijn![]()
Dus je hebt net zo'n baard wat ik had ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:40 schreef tonks het volgende:
Ik moet me elke dag scheren. maar doe het niet.. omdat ik lui ben
Ik heb nu al als ik me 2 dagen niet scheer dat er gezegt word dat ik prik en dat ik me weer eens moet scherenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:46 schreef Slarioux het volgende:
Fucking hell, ik word morgen 21 en als ik me 1x per week scheer krijg ik het commentaar dat ik er "goed verzorgd" bij loop.
Ik ben blij met mn blonde prutsbaardje. Mên, moet er niet aan denken dat ik zo'n kin-oerwoud krijg.
ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef skiczukie het volgende:
Scheren is een kutklus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |