Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer een stoppelbaardquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef saaw het volgende:
stoppelbaardje
eerste dag is rot want dan prikt het, daarna vind ik het wel leuk
maar moet niet te lang worden, ringbaardje of sikje of zulke dingen vind ik echt achterlijk
maar dan prikt ie nogquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer een stoppelbaard
Ten eerste staat een baard me niet en ten tweede kost het me gewoon vet veel mesjes
eind 2e dag lijk ik net een beerquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef saaw het volgende:
[..]
maar dan prikt ie nog
eind 2e dag is ie op zn best[nja hangt natuurlijk van de groeisnelheid af]
Heb ik ook een keer op m'n stage gehad na het weekendquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef fathank het volgende:
Scheren is verrot, probeer het ook altijd zo lang mogelijk te stellen. Heb ook wel eens commentaar van mn baas gehad dat k er niet representatief uit zag
iemand ervaring met dit ding?
mijn kaptster zecht dat je dat nooit zelf kan doen met zon dingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Molluck het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het scheren met zo'n mes? http://web.ukonline.co.uk/john.marfleet/Razor/razor-2.jpg
(wel een scherpe dan)
Geeft het veel irritatie en is het resultaat beter dan met een Mach 3?
Kan je bijna niet zelf doen, je kan het mes niet plat genoeg op je gezicht krijgen. Veel turkse kappers (echte barbiers dus) gebruiken het wel en het resultaat is ultra gladquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Molluck het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het scheren met zo'n mes? http://web.ukonline.co.uk/john.marfleet/Razor/razor-2.jpg
(wel een scherpe dan)
Mja ze zeggen wel als je scheert dat t dan sneller terug groeit..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou wel eens willen weten of het mogelijk is om doormiddel van het scheren baardgroei te kunnen stimuleren..
Heb zelf een sikje maar zou graag een baard willen, alleen wilt het maar niet bevorderen bij mijn wangen![]()
wat absolute bullshit isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ze zeggen wel als je scheert dat t dan sneller terug groeit..
Nee het geeft een branderig gevoel hou het maar bij Mach 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Molluck het volgende:
(wel een scherpe dan)
Als het een ontwikkelende haar betreft word 't wel steeds wat dikker, omdat de haar bij de basis breder als als in het puntje...quote:
Zo vaak? Bij mij gaat het niet zo snel jeuken...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef DRNKnHGH het volgende:
Ik moet wel om de dag mijn ballen scheren, anders gaat het zo jeuken
Sowieso daar beneden scherenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef DRNKnHGH het volgende:
Ik moet wel om de dag mijn ballen scheren, anders gaat het zo jeuken
Omdat je zo nadrukkelijk om vraagtquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Roi het volgende:
Dit topic kan leuk worden als mensen ook foto's gaan plaatsen
Sorryquote:
Ik ken ook jongens die het wel doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat je zo nadrukkelijk om vraagt
[afbeelding]
[..]
Sorry
lijkt me wel, maar ik was sowieso altijd als ik me was mn gezicht mee, dus dan ook mn baard, ookal heb ik het lang niet altijd, als ik zin heb om te scheren scheer ik welquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken ook jongens die het wel doen.![]()
Moet je een baard niet wassen trouwens?![]()
Baardgroei is dus een vorm van luiheid?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
lijkt me wel, maar ik was sowieso altijd als ik me was mn gezicht mee, dus dan ook mn baard, ookal heb ik het lang niet altijd, als ik zin heb om te scheren scheer ik wel
Niet altijd, ik verzorg hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Baardgroei is dus een vorm van luiheid?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:03 schreef nijnja het volgende:
En je kan zeggen wat je wil, maar hoe ik het heb is het verzorgder dan dat iemand het glad heeft
Dat is de reden dat ik net geen sikje hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar soms zie je in zo'n sikje zitten wat het avondeten was.
Ik heb exact hetzelfde probleem, en dat was al zo toen ik 20 was. Ik heb nu gewoon een baard die ik om de 2 dagen bijwerk, stukken beter, al is het bijwerken vaak wel wat langer werk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer een stoppelbaard
Ten eerste staat een baard me niet en ten tweede kost het me gewoon vet veel mesjes
Ja dat kan ik ook wel doen maar dan gaat m'n vriendin weer lopen zeiken dat het priktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem, en dat was al zo toen ik 20 was. Ik heb nu gewoon een baard die ik om de 2 dagen bijwerk, stukken beter, al is het bijwerken vaak wel wat langer werk.
Jaaa, hormonen slikken. Heb je een stoppelbaardje, ballen als meloenen en een pik van niks. Oh, en het is handig voor in de sportschool.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:39 schreef Steven88 het volgende:
Ik ben 18, bijna 19 en ik heb nog steeds geen baardgroei / bakkebaarden.
Ik wil graag zo'n stoppelbaardje, zou het helpen als ik hormonen zou slikken?
(is btw ook handig voor in de sportschool)
Maar weet iemand ook waar ik die kan krijgen?
Want zo'n baby-face is ook niet alles. mensen schatten me 16 ofzo
Die kan je toch gewoon laten groeien?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef boskameel het volgende:
Ben net 22, heb wel redelijke baardgroei, na 1/2 dagen is het al heel goed te zien snor/ kin/ nek. Heb ook heel donker en dik haar. Alleen ik heb gewoon geen bakkebaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |