Ik heb exact hetzelfde probleem, en dat was al zo toen ik 20 was. Ik heb nu gewoon een baard die ik om de 2 dagen bijwerk, stukken beter, al is het bijwerken vaak wel wat langer werk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer een stoppelbaard
Ten eerste staat een baard me niet en ten tweede kost het me gewoon vet veel mesjes
Ja dat kan ik ook wel doen maar dan gaat m'n vriendin weer lopen zeiken dat het priktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem, en dat was al zo toen ik 20 was. Ik heb nu gewoon een baard die ik om de 2 dagen bijwerk, stukken beter, al is het bijwerken vaak wel wat langer werk.
Jaaa, hormonen slikken. Heb je een stoppelbaardje, ballen als meloenen en een pik van niks. Oh, en het is handig voor in de sportschool.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:39 schreef Steven88 het volgende:
Ik ben 18, bijna 19 en ik heb nog steeds geen baardgroei / bakkebaarden.
Ik wil graag zo'n stoppelbaardje, zou het helpen als ik hormonen zou slikken?
(is btw ook handig voor in de sportschool)
Maar weet iemand ook waar ik die kan krijgen?
Want zo'n baby-face is ook niet alles. mensen schatten me 16 ofzo
Die kan je toch gewoon laten groeien?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef boskameel het volgende:
Ben net 22, heb wel redelijke baardgroei, na 1/2 dagen is het al heel goed te zien snor/ kin/ nek. Heb ook heel donker en dik haar. Alleen ik heb gewoon geen bakkebaarden.
Na een maand zitten er een paar haartjes op, en zou de rest van mijn baard tot mijn middel komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Die kan je toch gewoon laten groeien?
Scheer je dat wel, maar je bakkebaarden niet... Werkt primaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef boskameel het volgende:
[..]
Na een maand zitten er een paar haartjes op, en zou de rest van mijn baard tot mijn middel komen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:24 schreef Wally__ het volgende:
Ben 21 en scheer me eens in de 2 dagen ofzo. Niet dat ik stoppels krijg, maar meer van die kleine haardjes en dat ziet er schurftig uit :p
Gewoon ff ontharingscrême op je ballen en daarna tijgerbalsem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:22 schreef Sjibble het volgende:
harsen
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:17 schreef jpzegthallo het volgende:
1. Wees blij
2. Een ringbaartje
3. Een ringbaartje op je 17de
4. Een ringbaartje op je 17de inclusief donshaar
Als ik me een week niet scheer ben ik net sinterklaasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef JBoy het volgende:
Ik scheer me 1 keer in de week; vind dat stoppelbaardje wel mooi![]()
Ik ben sinterklaasquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ik me een week niet scheer ben ik net sinterklaas
scheer je weg joh.. jij hebt niet eens baardgroei!quote:
dude je kan wel wat van mij lenenquote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik begin sinds een paar maanden ook baardgroei te krijgen. Ik scheer me nu om de drie dagen.
En ik ga deze maand proberen een snor te laten groeien.
Een snor? Dudequote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik begin sinds een paar maanden ook baardgroei te krijgen. Ik scheer me nu om de drie dagen.
En ik ga deze maand proberen een snor te laten groeien.
Kan hoor. Ik ken iemand die donkerblond is en die heeft een rode baardquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:50 schreef Monotomo het volgende:
Bijna 17 en moet gewoon elke dag omdat alle haren gewoon al zwart zijn (ben zelf blond?).
Hij wil vast bij de politiequote:Op maandag 3 december 2007 22:58 schreef boskameel het volgende:
[..]
Een snor? Dude, dat kan echt niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Baardgroei is vies.
Alleen bakkebaarden kunnen soms wel schattig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |