Lucky bastard, ik ben 19 maar ik zie er nu na twee dagen al uit als Osama Bin Laden (en dat terwijl ik een oerhollandse jongen ben) en ik heb ook nog eens een vrij lichte huid en een donkere baard dus het valt behoorlijk opquote:
Nee joh, die fase ben ik al voorbij. Het is heel irritant, eens in de 3 dagen scheren, want het groeit op kleine plekken enzo, dat ziet er niet uit.quote:
en hoe lang gaat dat durenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:48 schreef MadMarco het volgende:
Ik laat mijn baard staan totdat mensen bang worden als ik een extra grote tas de bus in neem
Ha! Even vaak als ik dus!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 's morgens nooit zin om te scheren dus vaak komt het neer op 1 keer in de 2 à 3 dagen
Behalve als ik bij mn ouders ben trouwens, dan doe ik het wel elke dag omdat mn moeder anders begint te zeiken
Ja, maar bij jou is er dan nog niks te zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ha! Even vaak als ik dus!
Dus niet meer zeiken over mijn baardgroei
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou is er dan nog niks te zien
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:55 schreef Synthesist het volgende:
Ben 20. Kan wel een kekke ringbaard laten groeien, en heb wel bakkebaarden, maar nog geen echte grote mannen baard
jah man, cool.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |