inderdaad.. het leek mij ook altijd wel cool, baardgroei.. Maar nu kan ik het best missenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef BrauN het volgende:
Als ik me een week niet scheer zie ik er smerig uit. Wees blij dat je geen haar op je smoelwerk hebt.
we hebben het hier over baardgroei. Heb jij een baard bij je pielemuis?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Boeman het volgende:
*verkapt ik heb al haar bij mn piemeltopic
zijn er ook vrouwen die reageren??
"ik heb net overal haartjes gekregen!!!!!"quote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
we hebben het hier over baardgroei. Heb jij een baard bij je pielemuis?
3 x per dag toch? osamaquote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Meki het volgende:
oow ik 1 keer per halve jaar
Ben wat lichter blond maar heb dat ook. Is wel redelijk normaal volgens mij. Overigens blijft scheren pokkewerk. Doe het nu meestal 1 keer in de 2 weken en dna is het een beste klusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:42 schreef VASND het volgende:
19 en begint wat toonbaar te worden eindelijk.
Mijn haar is donkerblond, van onder en oksels gewoon bruin maar mijn sik en snor hebben een rode gloed.. hebben meer mensen dit?
Dat vind ik niks, ga het bos gewoon met de Mach3 te lijfquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef VASND het volgende:
Gewoon al het grove spul met een baardtrimmer doen en dan scherenelectrisch ofcourse
.
Ik ben super blij met mijn electrische baardzaagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind ik niks, ga het bos gewoon met de Mach3 te lijf. Morgen maar weer als ik tijd heb.
Wees blij, scheren zuigt.quote:
Dude.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef Roi het volgende:
Dit topic kan leuk worden als mensen ook foto's gaan plaatsen
opbokke met je slotje requestquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
slotje hier is al topic over van mij
zoek die eens
Vroeger had ik blonde haren later bruin geworden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:42 schreef VASND het volgende:
19 en begint wat toonbaar te worden eindelijk.
Mijn haar is donkerblond, van onder en oksels gewoon bruin maar mijn sik en snor hebben een rode gloed.. hebben meer mensen dit?
Jongen, kheb zwart haar (van nature, ja ben blank(e)(vla)) en het is op mijn gezicht ook nog lang niet van start gegaan! Beetje bij m'n bakkebaarden en bij m'n schnorrquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef Robbiej het volgende:
ik ben nu 17, en heb nog steeds donshaar baardgroei 't groeit toch wel redelijk. maar tis nog allemaal blank dons.
Mijn broer is 20. en die heeft ook nog niet echt stug haar.. wel wat donkerder.. en bij hem is het alleen bij zn sikje.. bij mij wel rondom mn gezicht al.. maar nog helemaal blank en 10% stug ofzo.. wanneer hoort dit donker en stug te worden dan? kan dit nog steeds komen? mn pa heeft wel normale baardgroei..
ik wil graag een ringbaardje
Verreweg de meeste homo´s moeten niets hebben van Baarden.quote:
Die scheren zich vast overalquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verreweg de meeste homo´s moeten niets hebben van Baarden.
Ik heb altijd wel een sik of een drie-dagen-baardje, als ik alles eraf scheer voel ik me zo....naaktquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Snor/baard staat me beter dan geen snor/baard.
En dat past wel bij me, maar vind dat je er ook juiste haardracht voor moet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |