Maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dank voor de hint Lady. Een foto uit 2003-2004 gebruiken voor de seizoensdvd van 2004-2005.
Ik vind dat de cover van OOSJ al af moet vallen![]()
.
Dan heeft de nieuwe VC gelijk iets te doen,dit ongedaan maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Volendam autocombiwat een mafkezen zeg.
Net of dat daar iets gebeurd.![]()
De gezelligste uitwedstrijd van het jaar gaan ze gewoon liggen verneuken.![]()
Definitief is het pas op de wedstrijddag zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan heeft de nieuwe VC gelijk iets te doen,dit ongedaan maken.
Of is dit definitief?
Dat geloof je zelf toch niet hč. Dan hadden ze het net zo goed vrij vervoer kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
Als je om 10.00 's-ochtends al mag omwisselen is er nog niets aan de hand maar dat zal wel niet dus.
Dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
Als je om 10.00 's-ochtends al mag omwisselen is er nog niets aan de hand maar dat zal wel niet dus.
Mooi effe eretribunekaarten regelen zodat ik toch op EV kan
Ik vind het idd onbegrijpelijk,Yeahinho en ik hebben nog hard om ze staan te lachen,onbegrijpelijk,wat een "kenners"quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Heel veel, want dat werd als hardste gezongen...
Waar ik mij het meest aan stoorde was de elleboog die de Visser uitdeelde,die werd gezien blijkbaar want de scheids die fluit en geeft hem vervolgens geelquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De Graafschap speelde overigens ook bedroevend slecht.
Na de 1-0 kwamen ze even 5 minuten naar voren, maar toen zakte het weer in.
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef Maja het volgende:
Komen jullie nog 'n biertje drinken op de Dijk zondag?
Vanavond voor het eerst dit seizoen naar De Vliert geweest (die kutvakantie ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Rajcomar gezien? Speelde uitstekend: geen onnodige dribbels, bal vasthouden als het moet en verder direct, snel en gericht inspelen. Prima dus.
Hij ging vaak te geforceerd met de bal lopen zodat hij hem telkens kwijtraakte. Vandaag heeft hij gewoon simpel gespeeld, balletje gelijk afspelen als het nodig was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst dit seizoen naar De Vliert geweest (die kutvakantie ook) en ik vond die Rajcomar helemaal niet slecht. Las hier alleen maar negatieve dingen over hem.
Prima wedstrijd van FC. Ondanks de kou heb ik me toch goed vermaakt.
De Vischer had rood moeten hebben inderdaad. Hij maakte duidelijk een slaande beweging.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar ik mij het meest aan stoorde was de elleboog die de Visser uitdeelde,die werd gezien blijkbaar want de scheids die fluit en geeft hem vervolgens geel
Ook die rechtsback was een lachertje met zijn theaterspel.
Niet voor jouwquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Lady, voor wie was die bossche bol?
Inderdaad niet over Biekman nee, maar wel over de supporters die om hem roepenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zegt vooral wat over het spel tot aan de 50e minuut, niet over Biekman vind ik.
Waar was dat goed voor dan ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef LadyFCDB het volgende:
TV Utrecht heeft Powel de hele dag gevolgd vandaag!![]()
Ik vergiste me! Volendam - Den Bosch is 16 oktober pas... Volgende week zondag eerst tegen de Eagelsquote:
Geen idee zal wel een special voor een sport programma van TV Utrecht zijn.quote:
Ik dacht vantevoren wel dat Heracles er dicht bij zou komen, al moet ik zeggen dat ik dacht dat Sparta het zou gaan worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
Had je vorig jar Herracl,es verwaht ?
Je trekt je weddenschap alweer in?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
We laten het kratje varen. Dat je me wil ontmoeten is al veel.
Nee, man. Bij een kampioenschap van den Bosch ben je verplicht mij te ontmoeten. Ik stel het hart van Brabant voor maar sta open vooe een ander café'quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je trekt je weddenschap alweer in?
Tong is 42 en heeft heel wat kroegen in den Bosch gezien. Blauwe Druif, 'T Hard ,Kleine wereld, Haverkis, Altijd eindigend in e Vughterstraat in de Pappilon, nog steeds balen dat de Boulevard weg is uit het centrum.'quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kom je weleens in het Hart van Brabant dan Tong?
Die smalle wenteltrap ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trappetjes in de 3 Gezusters al gezien?Het is ook net het spiegelpaleis van de Efteling.
Hij was die gast waar ze in de krant over haddenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Jij bent zeker donderdag geweest?![]()
Ik ben grensrechter bij de D<13 (D1) inderaad. Overigens ken ik jack zelf niet, weet niet eens hoe hij eruit zietquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Terrorrobie met Jack gesproken hij dacht je te kennen ben je grensrechter van een D - team ?
Die trap bijvoorbeeld. In combinatie met al die spiegels. Dat wordt wat als je daar in die kroeg erg bezopen bent.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die smalle wenteltrap ?![]()
Maar reken er maar op dat ze er blij mee zijn in de Karrenstraat.
Ja idd, en als er dan ook nog zatte mongolen tegen de stroom in naar beneden willen is het feest helemaal compleetquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die trap bijvoorbeeld. In combinatie met al die spiegels. Dat wordt wat als je daar in die kroeg erg bezopen bent.
Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja idd, en als er dan ook nog zatte mongolen tegen de stroom in naar beneden willen is het feest helemaal compleet![]()
Hij kent jou welquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben grensrechter bij de D<13 (D1) inderaad. Overigens ken ik jack zelf niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet. Deze week hadtie weer een stukje geschreven
Trekt me gewoon niet, te veel "oude" mensen. En door de 3 gezusters zal de carroussel klandizie gaan mislopen... En het liep daar al niet echt storm, of heb ik dat mis??quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad.Wat een doolhof daar binnen zeg.
Wat is er mis met de Carroussel trouwens?
Gewoon een vies zweethok, met een kutdeurbeleid.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad.Wat een doolhof daar binnen zeg.
Wat is er mis met de Carroussel trouwens?
???quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ga maar eens zaterdags naar het jeugdcomplex![]()
Dat gebeurt bij vrijwel elke kroeg wel dat er mensen worden geweigerd of uit de rij worden gepikt en voor mogen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Willekeurig mensen weigeren, mensen die ze kennen uit de rij halen en binnen laten.
Maar niet zoals daarquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij vrijwel elke kroeg wel dat er mensen worden geweigerd of uit de rij worden gepikt en voor mogen.
En ze sponsoren FC Den Bosch inderdaad. Dat zal me wel wat duiten opleveren.
Da makt niks, alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij vrijwel elke kroeg wel dat er mensen worden geweigerd of uit de rij worden gepikt en voor mogen.
En ze sponsoren FC Den Bosch inderdaad. Dat zal me wel wat duiten opleveren.
arbeitquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar wie gaat er vrijdag naar Veendam toe?
Het is tenslotte toch een FC Den Bosch topic
Dan zul je toch goed door moeten rijden en geen files tegenkomen, anders haal je het niet ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik om 17:30 aan ga rijden, dan haal ik dat nog wel neem ik aan....
Als niks tegen zit haal je het precies.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik om 17:30 aan ga rijden, dan haal ik dat nog wel neem ik aan....
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Maar wie gaat er vrijdag naar Veendam toe?
Het is tenslotte toch een FC Den Bosch topic
Komt nog wel....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan zijn CMT en ik de enige Fok!ers die gaan.
heb nog niks gemist dit jaar
Hoop van niet. Probeer alles te gaan, maar er zal zich inderdaad vast wel een situatie voordoen waardoor ik echt niet kan gaan.quote:
Ach,zelfs ik heb nog nooit een compleet seizoen gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoop van niet. Probeer alles te gaan, maar er zal zich inderdaad vast wel een situatie voordoen waardoor ik echt niet kan gaan.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,zelfs ik heb nog nooit een compleet seizoen gehad![]()
Als we gewoon punten blijven halen komt het goed.quote:
Denk jij nog steeds dat de Graafschap boven ons eindigt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach,er zijn zelfs mensen die zeggen dat we kampioen worden
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk jij nog steeds dat de Graafschap boven ons eindigt?![]()
Ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat wij geen kampioen worden.
[centraal] Graafschap Topic #8 - terug bij af...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat wij geen kampioen worden.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[centraal] Graafschap Topic #8 - terug bij af...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Check de ranglijst aan het eind van het seizoen maar eens,en ja,deze mag je bookmarken.
Jansen scoorde ooit eens het enige doelpunt bij Telstar,was een belangrijke voor het kampioenschap destijdsquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
ex fc'er Paul Janssen (wie kent hem nog?) is trouwens vandaag jarig
Vertel dat in het Fortuna topic ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je dat hier nu ook steeds vermelden????quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je jarig bent krijg jij van mij een BBquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
Lady,heb je trouwens voor mij ook een BB?
Daar hou ik je aan!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:24 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als je jarig bent krijg jij van mij een BB
Tieske Dansen is de vader van een ouwe maat van me.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
We haalden vandaag als ouwe FC suporters illustere naamen aan. Kennen jullie Jos Peltzer, Wimke Vissers, Henkie Meesters, Ties Danse en Wezel van den Bosch nog ? Daar hadden we het echt over langs de lijn. De ouwe helden.
Ze wil dan wel op feest komen hč, anders geen BB.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!!!
Telstar thuis is een dag voor mijn verjaardag,kan je hem mooi meenemen
Zie Ties (peter) altijd op verjaardagen van een hele goede vriend van mijn vader. Nog steeds even gek als vroegerquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tieske dansen is de vader van een ouwe maat van me.
Wessel ken ik ook, die andere niet.
welk feestquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze wil dan wel op feest komen hč, anders geen BB.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze wil dan wel op feest komen hč, anders geen BB.![]()
Dat is inderdaad een mooie mens ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zie Ties (peter) altijd op verjaardagen van een hele goede vriend van mijn vader. Nog steeds even gek als vroeger
Ties Dansen is een cultheld. Was een echte Boschenaar. Die iedereen ook kende. Zat altijd op de bank maar viel negen van de rien wedstrijden in.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tieske Dansen is de vader van een ouwe maat van me.
Wessel ken ik ook, die andere niet.
Robbie heb je dat al in je agenda vermeld??? DG is dus 16 maart jarig... Niet vergeten he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!!!
Telstar thuis is een dag voor mijn verjaardag,kan je hem mooi meenemen
Een dag VOOR,niet een dag NA.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Robbie heb je dat al in je agenda vermeld??? DG is dus 16 maart jarig... Niet vergeten he?
Was echt een goeie voetballer iets te goedf voor de FC toen ging naar Sparta maar heeft het nooit echt kunnen maken. Volgens mij ook nog bij Cambuu8r gespeeld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Jos Peltzer is nog regelmatig langs de velden van het jeugdcomplex te vinden. Om zijn (gelijknamige) zoon die in de C<14 speelt aan te moedigen.
Mijn vroegere hangplekquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op het voetbalveldje achter de Biechten.
Ligt mooi aan het water enzo![]()
Het mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat ik alleen maar belangrijke mensen in mijn agenda zet eh...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Robbie heb je dat al in je agenda vermeld??? DG is dus 16 maart jarig... Niet vergeten he?
Paul Jansen,Lurling...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat ik alleen maar belangrijke mensen in mijn agenda zet eh...![]()
Die container is er pas gekomen nadat wij er een jaar stondenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dankzij ons hadden jullie die ijzeren container![]()
Ach,als hij het niet gedaan had was het wel een wedstrijdje later gewordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Lurling is toch vrij belangrijk geweest (RBC)
Ow sorry verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een dag VOOR,niet een dag NA.....
Nou ik heb daar ook nog gestaan toen die container er stond, alleen was die nog niet ingegravenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die container is er pas gekomen nadat wij er een jaar stonden
Preciesquote:
Flikker nu eens op met je verjaardagen,je hebt Hoyer niet eens zien spelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies
Overigens nu we het er toch over hebben.. je bent 1 dag na Pino Canale jarig en 4 dagen naar Arthur Hoyer..
Robbie jij bent echt erg.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies
Overigens nu we het er toch over hebben.. je bent 1 dag na Pino Canale jarig en 4 dagen naar Arthur Hoyer..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie stuur jij die mensen ook allemaal een verjaardagskaart???
Nee, ze lezen op m-side.com dat ik ze feliciteerquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie stuur jij die mensen ook allemaal een verjaardagskaart???
Ik hoop dat je dit niet heel erg serieus meent. Want het is eigenlijk best behoorlijk ziekelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, ze lezen op m-side.com dat ik ze feliciteer![]()
Tuurlijk niet.. En wat is er ziekelijk aan om een lijstje te maken van (ex) fc spelers hun geboorte datum? En ja als jullie erop gaan reageren ga ik het overdrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:43 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet heel erg serieus meent. Want het is eigenlijk best behoorlijk ziekelijk
Gewoon zoals ik het zeg het is best triest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. En wat is er ziekelijk aan om een lijstje te maken van (ex) fc spelers hun geboorte datum? En ja als jullie erop gaan reageren ga ik het overdrijven natuurlijk
Inderdaad een verjaardagskalender bijhouden is voor nerds.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg het is best triest.
wel op deze manier idd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad een verjaardagskalender bijhouden is voor nerds.
Zo wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad een verjaardagskalender bijhouden is voor nerds.
ahhh meneer wil hem ook hebben.quote:
Dat weet je nu toch wel....quote:
Die hoort er niet in thuis die vieze dief.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ahhh meneer wil hem ook hebben.
Hier istie:
Wilbert Goossens 08-Jan-1969
Weet ik, lijst is ook nog lang niet compleet...quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie heb je lijstje ook even bekeken maar mis toch een hoop "bekende" voetballers van fc in je lijst hoor....
Inderdaad Jos van Eck, Piet Kamps, Dick Salm, Bas Gösgensquote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Robbie heb je lijstje ook even bekeken maar mis toch een hoop "bekende" voetballers van fc in je lijst hoor....
Hallo het is jouw hobby dus succes zou ik zeggen!quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, lijst is ook nog lang niet compleet...
Aanvullingen zijn altijd welkom natuurlijk![]()
![]()
hartstikke bedankt! Ook voor de leuke avond trouwensquote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hallo het is jouw hobby dus succes zou ik zeggen!
heb wel wat beters te doen
Hij wint hem toch nietquote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Als Tong de weddenschap wint, moet ie wel met DG op de foto als bewijsmateriaal. Beiden in Den Bosch-shirtje!
Straks ga je nog hopen dat ze geen kampioen wordenquote:
Tis voor mij altijd een win/win situatie.quote:Op zondag 18 september 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks ga je nog hopen dat ze geen kampioen worden
Er is ook vrij weinig nieuws over de FC.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef stefan_FCDB het volgende:
Toen was 't behoorlijk stil....
Ja,verwacht ze elk moment per postquote:Op woensdag 21 september 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
En DG, pins klaar?
LOL. Ik heb er 2.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
jippie, 4 presentatie gids gekregen![]()
![]()
Ik geen een volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
jippie, 4 presentatie gidsEN gekregen![]()
![]()
Mag je er wel 1 van mij hebben hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik geen een volgens mij![]()
Wij kregen er steeds maar 1 terwijl we allebei een scc hadden.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb er (nog) geen ontvangen, maar vandaag al wel een stuk of 50 rond moeten brengen denk ik.
Bij de meesten 2 per adres ja, erg slim.
Fijnquote:Op donderdag 22 september 2005 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mag je er wel 1 van mij hebben hoor
En mij overslaan hčquote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb er (nog) geen ontvangen, maar vandaag al wel een stuk of 50 rond moeten brengen denk ik.
Bij de meesten 2 per adres ja, erg slim.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Wij kregen er steeds maar 1 terwijl we allebei een scc hadden.
quote:De voordelen van een FC Den Bosch Seizoenkaart:
* U heeft toegang tot alle competitiewedstrijden in Stadion ‘De Vliert’
* U kunt van de wedstrijden genieten vanaf uw eigen vaste plaats
* U hoeft niet in de rij te staan voor een kaartje
* U bent veel voordeliger uit dan wanneer u losse toegangskaarten koopt
* Mocht u een thuiswedstrijd verhinderd zijn, dan kan iemand anders gebruik maken van uw kaart
* U ontvangt (per huisadres) gratis het FC Den Bosch magazine Blue Life met o.a. interessante weetjes, interviews en artikelen
* Met een Seizoenkaart kunt u volgens het uitreisreglement toegangskaarten kopen voor de uitwedstrijden van FC Den Bosch
* Met uw Seizoenkaart krijgt u 10% korting in de Blue Life Fanshop
fcdenbosch.nl
Dat is niet helemaal waar.... toen ik nog thuis woonde kregen we er 2. Bij mijn vriendin krijgen ze er zelfs elke keer 3.quote:
Ligt waarschijnlijk aan die slimme bezorgers zoals Yeahinhoquote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.... toen ik nog thuis woonde kregen we er 2. Bij mijn vriendin krijgen ze er zelfs elke keer 3.
Ja dat zalquote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan die slimme bezorgers zoals Yeahinho![]()
3,50quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Verkocht, hoeveel moettie kosten?
Er staat een artikel van mij in, dus....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
DD, zijn die leuk, die gidsen? Waarom heb je er 2?
quote:Marnix Kolder was heer en meester over de verdedigers van FC Den Bosch. Ruben Schaken speelde met zijn tegenstander. Zodanig dat deze eigenlijk met een rode kaart van het veld gestuurd had moeten worden. Scheidsrechter Janssen durfde het niet aan om hem een tweede gele kaart te tonen.
Nou, als je er met één blijft zitten...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er staat een artikel van mij in, dus....
En geen idee waarom ik er 2 heb.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Volgens de site van Veendam had er een Bossche verdediger ook zijn 2e gele kaart moeten hebben:
[..]
Had je niet beter een nieuwe kunnen kopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Hathor het volgende:
Off topic effe, maar ik was weer eens een tijdje niet in staat om online te komen, deze keer was het de harde schijf die het begaf. Laatste keer dat ik een PC bij Malle Pietje heb gekocht.![]()
Voor alle duidelijkheid, hier is een overzicht van wat ik de laatste 12 maanden heb moeten vervangen...
* Moederbord (5X) !!!
* Harde schijf (3x)
* DVD speler
* Processor
* Geheugen
En door al die ingrepen heb ik in totaal 5-6 maanden mijn PC moeten missen, en dat alles in iets meer dan 12 maanden.
Maar goed.....HUP FC![]()
Daarvoor moet je bij Lady zijnquote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom weten wij dat nog niet dan.
Omdat ik de .... krijg van die dvd. Het zit allemaal behoorlijk tegen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom weten wij dat nog niet dan.
5-3quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef manny het volgende:
doelpuntenfestival daar !
quote:FC Den Bosch-FC Eindhoven 5-3
Den Bosch startte dramatisch maar toonde veel veerkracht door na een 2-0 achterstand binnen acht minuten uiteindelijk ruim te winnen. Otman Bakkal deed Den Bosch aanvankelijk veel pijn. De PSV-huurling scoorde twee keer en bracht zijn seizoentotaal op zes treffers. Den Bosch kwam snel weer terug in de wedstrijd en gaf Eindhoven alsnog een lesje. Berry Powel scoorde twee keer (zijn tiende en elfde van het seizoen) en hield de ploeg van Gert Kruys daarmee in de race om de bovenste plaatsen.
Ze hebben het inmiddels veranderd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
5-3![]()
En dit dan van vi.nl:
[..]
![]()
Nou ik ga naar het cafe![]()
Jawel, maar de plicht (D<13) roeptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:20 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze hebben het inmiddels veranderd.
Het was zeker niet zo gezellig in het café![]()
Zal een keer tijd worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef DutchGooner het volgende:
Badges zijn binnen dus maandagavond neem ik ze mee
Schikt een maandelijks bedrag van 35 cent?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kan ik in termijnen betalen?
Kreeg net een sms uit Luik, daar zijn ze al bijna uitverkochtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef DutchGooner het volgende:
Badges zijn binnen dus maandagavond neem ik ze mee
Mooi,kassaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Kreeg net een sms uit Luik, daar zijn ze al bijna uitverkocht![]()
ze hebben hun eigen badges ook voor grof geld verkocht hoor ik netquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Kreeg net een sms uit Luik, daar zijn ze al bijna uitverkocht![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ze hebben hun eigen badges ook voor grof geld verkocht hoor ik net
Ben ze vanmiddag wezen ophalen in d'n Bels en toen besefte ik dat oa Lady's vriend onderweg was naar Standard,ff gebeld en een "meet"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel hadden ze er meegenomen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schikt een maandelijks bedrag van 35 cent?
Voor jou heb ik het schappelijke bedrag van 5 euro bedachtquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:53 schreef Yeahinho het volgende:
Doe mij er maandag ook maar eentje DG. Niet dat ik veel op heb met Standard, maar voor het schappelijke prijsje van ¤ 3,50 wil ik ook wel zo'n collectors-item hebben.
Dan kun jij dat schappelijke speldje lekker in je reet douwenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor jou heb ik het schappelijke bedrag van 5 euro bedacht
Nee,ik verkoop ze liever,ze zijn al zo goed als zeker allemaal verkochtquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan kun jij dat schappelijke speldje lekker in je reet douwen.
Ja maandag moet ik het geld meenemen kreeg ik vanacht te horen. Ze stonden zelfs bij ze in de rij voor zo'n dingquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,ik verkoop ze liever,ze zijn al zo goed als zeker allemaal verkocht
Het word steeds gekker inderdaad, van de week stond ik op de onderste "tree" van het hek begon zo'n flikkerige steward (die ik overigens nog nooit gezien had) allemaal aan me te zittenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe.
Mag je ze eigenlijk wel het stadion mee innemen DG? Zijn ze dan niet bang dat je ermee gaat 'gooien'?
Vond je dat niet lekker dan????quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het word steeds gekker inderdaad, van de week stond ik op de onderste "tree" van het hek begon zo'n flikkerige steward (die ik overigens nog nooit gezien had) allemaal aan me te zitten![]()
Snippers zijn kutquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:33 schreef Maichel het volgende:
Is er nog iemand die mijn 5 kilo snippers heeft gezien op K6 afgelopen vrijdag?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ventje naast mij op de tribune is een groot Biekman-fan. (Ik snap het ook niet...)
Gaat zijn held warm lopen, roept ie: Komop Biekman! Ik denk, laat ik dat ventje even niet in de kou staan en wat doe ik, ik roep even kort: "Hup Brighton". Wat denk je: hij zwaait naar me....
Zucht...
Vanavond tegen AGOVV, dat wordt een dikke overwinning denk ik. 4-1.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker inderdaad, van de week stond ik op de onderste "tree" van het hek begon zo'n flikkerige steward (die ik overigens nog nooit gezien had) allemaal aan me te zitten![]()
Ik. En dan zwaait ie naar mij. Jammer dat juist hij scoorde, nu gaat met nog harder roepen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Yeahinho het volgende:
Echt te triest voor woorden is dat... ziet nou echt niemand dat die Biekman er niks van kan?!
Ik denk nog steeds dat mensen bij gebrek aan betere spelers maar gaan roepen om iemand als Biekman. Biekman kan er inderdaad niet veel van, maar spelers als Cales en Rajcomar doen het niet veel beter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Yeahinho het volgende:
Echt te triest voor woorden is dat... ziet nou echt niemand dat die Biekman er niks van kan?!
Sorry maar sinds het fluitconcert na die dramatische wedstrijd van Rajcomar vind ik hem veel en veel beter spelen. Hij maakt geen actie meer om het 'actie maken', maar speelt soberder, directer en is veel actiever bezig. Hij is echt vooruitgegaan, dat tekent zijn goede mentaliteit. Ik denk dat ie, als ie blijft spelen, zeker 10 goals gaat maken dit seizoen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Biekman werd wederom toegezongen inderdaad. Ik vind Cales en Rajcomar een ramp, net zoals Biekman dat is. Cales en Rajcomar missen gewoon de mentaliteit, Biekman mist het inzicht en de "fine touch". Het is behelpen dit jaar, maar die Biekman-adoratie is wat overdreven inderdaad. Behalve die goal heeft hij dit jaar nog niets goeds gedaan volgens mij.
De wedstrijd direct na het fluitconcert was er inderdaad een ommekeer zichtbaar. Hij beperkte zijn onnodige acties flink, had zijn witte schoentjes uitgedaan en speelde sober en in dienst van het team. Die wedstrijd speelde hij ook best aardig. Afgelopen keer tegen Eindhoven vond ik 'm weer matig en te lang aan het draven met de bal. Als hij er geen 10 maakt in 38 wedstrijden dan heeft hij het als spits van FCDB heel slecht gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry maar sinds het fluitconcert na die dramatische wedstrijd van Rajcomar vind ik hem veel en veel beter spelen. Hij maakt geen actie meer om het 'actie maken', maar speelt soberder, directer en is veel actiever bezig. Hij is echt vooruitgegaan, dat tekent zijn goede mentaliteit. Ik denk dat ie, als ie blijft spelen, zeker 10 goals gaat maken dit seizoen.
Als er een spits als Powel naaststaat, kom je niet aan 20.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De wedstrijd direct na het fluitconcert was er inderdaad een ommekeer zichtbaar. Hij beperkte zijn onnodige acties flink, had zijn witte schoentjes uitgedaan en speelde sober en in dienst van het team. Die wedstrijd speelde hij ook best aardig. Afgelopen keer tegen Eindhoven vond ik 'm weer matig en te lang aan het draven met de bal. Als hij er geen 10 maakt in 38 wedstrijden dan heeft hij het als spits van FCDB heel slecht gedaan.
Hij zou d'r als spits minimaal 20 in moeten schoppen dit seizoen.
Als je een spits als Powel, die er dit seizoen 25+ gaat maken, naast je hebt staan, gaat dat natuurlijk ten kosten van je eigen goals. Als Rajcomar 10 goals plus een tiental assists geeft, is dat gewoon in orde. En let op: vanavond maakt ie zijn eerste (in de 38e minuut).quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In 38 wedstrijden moet je ook naast Powel er minimaal 20 in kunnen schieten. Dat heeft de FC ook zeker nodig.
Rajcomar heeft er nu nog niet eentje gescoord en dat komt toch vooral omdat hij niet op de juiste manier omgaat met de kansen die hij krijgt, want kansen heeft hij zeker wel gehad.
Om goed mee te draaien bovenin is dat echt te weinig. Je zult dan sowieso een goal of 80 moeten maken in 38 wedstrijden. Als Rajcomar en Powel er samen 35 maken, dan zou de rest er 45 in moeten schoppen. Dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als je een spits als Powel, die er dit seizoen 25+ gaat maken, naast je hebt staan, gaat dat natuurlijk ten kosten van je eigen goals. Als Rajcomar 10 goals plus een tiental assists geeft, is dat gewoon in orde. En let op: vanavond maakt ie zijn eerste (in de 38e minuut).
Mwoah, verder dan 2-2 komen jullie denk ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vanavond tegen AGOVV, dat wordt een dikke overwinning denk ik. 4-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |