Ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat wij geen kampioen worden.
[centraal] Graafschap Topic #8 - terug bij af...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat wij geen kampioen worden.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[centraal] Graafschap Topic #8 - terug bij af...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Check de ranglijst aan het eind van het seizoen maar eens,en ja,deze mag je bookmarken.
Jansen scoorde ooit eens het enige doelpunt bij Telstar,was een belangrijke voor het kampioenschap destijdsquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
ex fc'er Paul Janssen (wie kent hem nog?) is trouwens vandaag jarig
Vertel dat in het Fortuna topic ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je dat hier nu ook steeds vermelden????quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je jarig bent krijg jij van mij een BBquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
Lady,heb je trouwens voor mij ook een BB?
Daar hou ik je aan!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:24 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als je jarig bent krijg jij van mij een BB
Tieske Dansen is de vader van een ouwe maat van me.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
We haalden vandaag als ouwe FC suporters illustere naamen aan. Kennen jullie Jos Peltzer, Wimke Vissers, Henkie Meesters, Ties Danse en Wezel van den Bosch nog ? Daar hadden we het echt over langs de lijn. De ouwe helden.
Ze wil dan wel op feest komen hè, anders geen BB.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!!!
Telstar thuis is een dag voor mijn verjaardag,kan je hem mooi meenemen
Zie Ties (peter) altijd op verjaardagen van een hele goede vriend van mijn vader. Nog steeds even gek als vroegerquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tieske dansen is de vader van een ouwe maat van me.
Wessel ken ik ook, die andere niet.
welk feestquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze wil dan wel op feest komen hè, anders geen BB.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze wil dan wel op feest komen hè, anders geen BB.![]()
Dat is inderdaad een mooie mens ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zie Ties (peter) altijd op verjaardagen van een hele goede vriend van mijn vader. Nog steeds even gek als vroeger
Ties Dansen is een cultheld. Was een echte Boschenaar. Die iedereen ook kende. Zat altijd op de bank maar viel negen van de rien wedstrijden in.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tieske Dansen is de vader van een ouwe maat van me.
Wessel ken ik ook, die andere niet.
Robbie heb je dat al in je agenda vermeld??? DG is dus 16 maart jarig... Niet vergeten he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!!!
Telstar thuis is een dag voor mijn verjaardag,kan je hem mooi meenemen
Een dag VOOR,niet een dag NA.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Robbie heb je dat al in je agenda vermeld??? DG is dus 16 maart jarig... Niet vergeten he?
Was echt een goeie voetballer iets te goedf voor de FC toen ging naar Sparta maar heeft het nooit echt kunnen maken. Volgens mij ook nog bij Cambuu8r gespeeld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Jos Peltzer is nog regelmatig langs de velden van het jeugdcomplex te vinden. Om zijn (gelijknamige) zoon die in de C<14 speelt aan te moedigen.
Mijn vroegere hangplekquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op het voetbalveldje achter de Biechten.
Ligt mooi aan het water enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |