Maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dank voor de hint Lady. Een foto uit 2003-2004 gebruiken voor de seizoensdvd van 2004-2005.
Ik vind dat de cover van OOSJ al af moet vallen![]()
.
Dan heeft de nieuwe VC gelijk iets te doen,dit ongedaan maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Volendam autocombiwat een mafkezen zeg.
Net of dat daar iets gebeurd.![]()
De gezelligste uitwedstrijd van het jaar gaan ze gewoon liggen verneuken.![]()
Definitief is het pas op de wedstrijddag zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan heeft de nieuwe VC gelijk iets te doen,dit ongedaan maken.
Of is dit definitief?
Dat geloof je zelf toch niet hč. Dan hadden ze het net zo goed vrij vervoer kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
Als je om 10.00 's-ochtends al mag omwisselen is er nog niets aan de hand maar dat zal wel niet dus.
Dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
Als je om 10.00 's-ochtends al mag omwisselen is er nog niets aan de hand maar dat zal wel niet dus.
Mooi effe eretribunekaarten regelen zodat ik toch op EV kan
Ik vind het idd onbegrijpelijk,Yeahinho en ik hebben nog hard om ze staan te lachen,onbegrijpelijk,wat een "kenners"quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Heel veel, want dat werd als hardste gezongen...
Waar ik mij het meest aan stoorde was de elleboog die de Visser uitdeelde,die werd gezien blijkbaar want de scheids die fluit en geeft hem vervolgens geelquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:39 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De Graafschap speelde overigens ook bedroevend slecht.
Na de 1-0 kwamen ze even 5 minuten naar voren, maar toen zakte het weer in.
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef Maja het volgende:
Komen jullie nog 'n biertje drinken op de Dijk zondag?
Vanavond voor het eerst dit seizoen naar De Vliert geweest (die kutvakantie ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Rajcomar gezien? Speelde uitstekend: geen onnodige dribbels, bal vasthouden als het moet en verder direct, snel en gericht inspelen. Prima dus.
Hij ging vaak te geforceerd met de bal lopen zodat hij hem telkens kwijtraakte. Vandaag heeft hij gewoon simpel gespeeld, balletje gelijk afspelen als het nodig was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst dit seizoen naar De Vliert geweest (die kutvakantie ook) en ik vond die Rajcomar helemaal niet slecht. Las hier alleen maar negatieve dingen over hem.
Prima wedstrijd van FC. Ondanks de kou heb ik me toch goed vermaakt.
De Vischer had rood moeten hebben inderdaad. Hij maakte duidelijk een slaande beweging.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar ik mij het meest aan stoorde was de elleboog die de Visser uitdeelde,die werd gezien blijkbaar want de scheids die fluit en geeft hem vervolgens geel
Ook die rechtsback was een lachertje met zijn theaterspel.
Niet voor jouwquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Lady, voor wie was die bossche bol?
Inderdaad niet over Biekman nee, maar wel over de supporters die om hem roepenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zegt vooral wat over het spel tot aan de 50e minuut, niet over Biekman vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |