abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30676835
De Boortoren ken ik van naam wel, ben d'r nooit geweest eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 september 2005 @ 21:50:12 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_30676935
Ik heb het ook over m'n echte uitgaan tijd van 15/20 jaar geleden. Patsers gingen naar de Galaxay.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30677019
De Boortoren is nog niet zo gek lang dicht, de Galaxy nu een jaartje of 4 a 5. Sinds deze week is trouwens de 3 Gezusters open, die zit in het pand waar voorheen de Galaxy zat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30677306
Boortoren was een mooie tent vroeger. Alleen dat trappetje was niet zo....
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30677461
Trappetjes in de 3 Gezusters al gezien? Het is ook net het spiegelpaleis van de Efteling.
pi_30677605
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trappetjes in de 3 Gezusters al gezien? Het is ook net het spiegelpaleis van de Efteling.
Die smalle wenteltrap ?

Maar reken er maar op dat ze er blij mee zijn in de Karrenstraat.
pi_30677667
Was in de galaxy ook al.
Jij bent zeker donderdag geweest?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 september 2005 @ 22:08:43 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_30677706
Terrorrobie met Jack gesproken hij dacht je te kennen ben je grensrechter van een D - team ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:10:45 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30677799
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

Jij bent zeker donderdag geweest?
Hij was die gast waar ze in de krant over hadden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30677896
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Terrorrobie met Jack gesproken hij dacht je te kennen ben je grensrechter van een D - team ?

Ik ben grensrechter bij de D<13 (D1) inderaad. Overigens ken ik jack zelf niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet . Deze week hadtie weer een stukje geschreven
pi_30677981
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die smalle wenteltrap ?

Maar reken er maar op dat ze er blij mee zijn in de Karrenstraat.
Die trap bijvoorbeeld. In combinatie met al die spiegels. Dat wordt wat als je daar in die kroeg erg bezopen bent.

Ik ben er vrijdag geweest. Jij donderdag, OOSJ?
pi_30678025
Ik ben er helemaal niet geweest
Maar die trap met spielgels was er in de galaxy ook al, dus is niks nieuws.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30678073
Donderdag was het gratis zuipen. Dat moet wel een doorslaand succes zijn geweest.
pi_30678080
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die trap bijvoorbeeld. In combinatie met al die spiegels. Dat wordt wat als je daar in die kroeg erg bezopen bent.
Ja idd, en als er dan ook nog zatte mongolen tegen de stroom in naar beneden willen is het feest helemaal compleet
pi_30678171
Mogen ze de carrousel dichtgooien, das toch een kuttent.
pi_30678209
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja idd, en als er dan ook nog zatte mongolen tegen de stroom in naar beneden willen is het feest helemaal compleet
Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad. Wat een doolhof daar binnen zeg.

Wat is er mis met de Carroussel trouwens?
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 september 2005 @ 22:21:38 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_30678252
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik ben grensrechter bij de D<13 (D1) inderaad. Overigens ken ik jack zelf niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet . Deze week hadtie weer een stukje geschreven
Hij kent jou wel

pi_30678415
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad. Wat een doolhof daar binnen zeg.

Trekt me gewoon niet, te veel "oude" mensen. En door de 3 gezusters zal de carroussel klandizie gaan mislopen... En het liep daar al niet echt storm, of heb ik dat mis??

Donderdag was er geen hond, maargoed das ook niet zo verwonderlijk
pi_30678418
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gewoon een vies zweethok, met een kutdeurbeleid.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30678501
Carroussel lijkt minder druk te worden, al is het na enen altijd stampvol natuurlijk. Dan is het wel af en toe een zweethok inderdaad. 3 Gezusters trekken toch vooral Carroussel-publiek, veel Carroussel-publiek en zelfs nog ouder.

Wat is er mis met het deurbeleid van de Carroussel dan? Ik heb er nooit problemen gehad.
pi_30678536
Willekeurig mensen weigeren, mensen die ze kennen uit de rij halen en binnen laten.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30678555
En ze sponsoren FC Den Bosch natuurlijk das dan wel weer een pluspunt
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 september 2005 @ 22:30:09 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_30678590
Blauw Druif met Willem na z'n hatrick tegen Ajax op de tafels.Beat that.

pi_30678671
Ga maar eens zaterdags naar het jeugdcomplex
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30678678
Blauwe Druif daar zit die relnicht toch altijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')