Die smalle wenteltrap ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trappetjes in de 3 Gezusters al gezien?Het is ook net het spiegelpaleis van de Efteling.
Hij was die gast waar ze in de krant over haddenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Jij bent zeker donderdag geweest?![]()
Ik ben grensrechter bij de D<13 (D1) inderaad. Overigens ken ik jack zelf niet, weet niet eens hoe hij eruit zietquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Terrorrobie met Jack gesproken hij dacht je te kennen ben je grensrechter van een D - team ?
Die trap bijvoorbeeld. In combinatie met al die spiegels. Dat wordt wat als je daar in die kroeg erg bezopen bent.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die smalle wenteltrap ?![]()
Maar reken er maar op dat ze er blij mee zijn in de Karrenstraat.
Ja idd, en als er dan ook nog zatte mongolen tegen de stroom in naar beneden willen is het feest helemaal compleetquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die trap bijvoorbeeld. In combinatie met al die spiegels. Dat wordt wat als je daar in die kroeg erg bezopen bent.
Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja idd, en als er dan ook nog zatte mongolen tegen de stroom in naar beneden willen is het feest helemaal compleet![]()
Hij kent jou welquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben grensrechter bij de D<13 (D1) inderaad. Overigens ken ik jack zelf niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet. Deze week hadtie weer een stukje geschreven
Trekt me gewoon niet, te veel "oude" mensen. En door de 3 gezusters zal de carroussel klandizie gaan mislopen... En het liep daar al niet echt storm, of heb ik dat mis??quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad.Wat een doolhof daar binnen zeg.
Wat is er mis met de Carroussel trouwens?
Gewoon een vies zweethok, met een kutdeurbeleid.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nadat ik het gisteren met eigen ogen heb gezien kan ik me dat goed voorstellen inderdaad.Wat een doolhof daar binnen zeg.
Wat is er mis met de Carroussel trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |