Idd, vanochtend dacht ik weer gewoon zonder jas te kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat een rotweer. Maar ja, das herfst.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman geslapen heeft van 02.00 tot 17.00 ofzo
Ken er nog 1 die dat d8.....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, vanochtend dacht ik weer gewoon zonder jas te kunnen.
Dat is ook behoorlijk rotquote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools, vanuit bedNa het werk gelijk in bed gekropen, ik heb verd*mme gewoon griep in m'n eerste week, typisch weer iets voor mij. Maar no way dat ik thuis blijf, dat kan en wil ik niet maken, dus 8 uur werken en de rest op bed..en ibuutjes, drankjes, pilletjes en gedoetjes innemen..
![]()
* clauwheee zich kut voelt...
beterschapquote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools, vanuit bedNa het werk gelijk in bed gekropen, ik heb verd*mme gewoon griep in m'n eerste week, typisch weer iets voor mij. Maar no way dat ik thuis blijf, dat kan en wil ik niet maken, dus 8 uur werken en de rest op bed..en ibuutjes, drankjes, pilletjes en gedoetjes innemen..
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
drankjes, pilletjes en gedoetjes innemen..
Da's inderdaad geen lekkere binnenkomer. Beterschap.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
![]()
quote:
idd hup Ajaxquote:Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks hup Sparta.
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Openen jullie ook wel eens van dit soort succesvolle topics ?
Het grote de Willyjo's fantopic # 1
Ik wel dan ?quote:
Alles kan.quote:
eerst uitslapen, dan vet eten... jongen zorg je wel goed voor jezelfquote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
Waarom hebben moderators of andere crewleden een 0 achter hun (functie) staan? Zijn dat notes?
En wat zal ik gaan eten... patat met... broodje frikandel speciaal of allebei
Moeilijk
Kan niet beterquote:Op woensdag 14 september 2005 18:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eerst uitslapen, dan vet eten... jongen zorg je wel goed voor jezelf
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
Waarom hebben moderators of andere crewleden een 0 achter hun (functie) staan? Zijn dat notes?
Moeilijk
[-] -Vaduz- (Moderator) (0) - woensdag 14 september 2005 @ 18:28 [Profiel] [QuickQuote] [Quote]quote:Op woensdag 14 september 2005 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
appelsientje hier zijn nog meer van dit soort helden te vinden.
Het grote derderangs-artiestentopic # 2
quote:
Zit je in Utrecht?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
En wat zal ik gaan eten... patat met... broodje frikandel speciaal of allebei
Moeilijk
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
[-] -Vaduz- (Moderator) (0) - woensdag 14 september 2005 @ 18:28 [Profiel] [QuickQuote] [Quote]
Aldus de text-only layout
Alleen crewleden hebben dat
Is het aantal vrouwen dat je versierd hebt met je functie. Ik probeer 'm morgenavond weer: "Hoi ik ben moderator op een van de grootste internetfora van Nederland."quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
[-] -Vaduz- (Moderator) (0) - woensdag 14 september 2005 @ 18:28 [Profiel] [QuickQuote] [Quote]
Aldus de text-only layout
Alleen crewleden hebben dat
Ga jij voor hem koken? Want dit gaat helemaal verkeerd met die jongen.quote:
ik zit op een 1b modem van de buren te internetten volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
text only dan moet k naar de namen gaan kijken van wie post is
k hou t bij de plaatjes
Nasi is idd erg lekker MET kroepoek.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond en de komende 3 dagen Nasi
Ben alleen vergeten kroepoek te halen
Klopt, ik heb het ook al een paar keer zo geprobeerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het aantal vrouwen dat je versierd hebt met je functie. Ik probeer 'm morgenavond weer: "Hoi ik ben moderator op een van de grootste internetfora van Nederland."
van de wereld mag je zelfs zeggen! kun je nog lekkerdere chicks mee krijgenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het aantal vrouwen dat je versierd hebt met je functie. Ik probeer 'm morgenavond weer: "Hoi ik ben moderator op een van de grootste internetfora van Nederland."
bel ff aan en zeg ff dat ze daart als de sodemieter mee moeten stoppenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik zit op een 1b modem van de buren te internetten volgens mij.
Up and running.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Een tip voor de sport/honkbal liefhebbers vanaf 19.00 flitsen op radio-1
detail, ajax is geen kampioenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef superjoden het volgende:ff nummertje van Danny Lukassen uit de boxen
Aaaaaaaaaaaaajax is kampioen Ajaaaaaaax blijft kampioen
Ja, kan boeiend vertellen ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ziet er stoer uit die Wenke.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:08 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik ga er vandoor
Bowlen... fijne avond iedereen!
moet je nou overal een korreltje zout opleggenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
detail, ajax is geen kampioenkijk maar op de placemet
Ole Oleee, Ole Oleee, SuperJoden, Ole Oleee!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef superjoden het volgende:ff nummertje van Danny Lukassen uit de boxen
Aaaaaaaaaaaaajax is kampioen Ajaaaaaaax blijft kampioen
sorryquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Bowlen op een CL-avond. Mijn god.
van die stapel guldensquote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef rubbereend het volgende:prachtige Cruijff verhaal net bij NSE, Talpa
![]()
Nee. Volgens Roel Röhner, die ons vandaag cursus gaf, is Wenke zelf oud-prof geweest op bescheiden niveau. Maar waar....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef rubbereend het volgende:
is die Wenke familie van Douwe uit ER?
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ole Oleee, Ole Oleee, SuperJoden, Ole Oleee!
Of het mooi is moeten we nog even afwachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond weer mooi voetbal op het grote scherm
CL is altijd mooi.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Of het mooi is moeten we nog even afwachten
klote iddquote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
2-0 voor Puerto Rico, twee homeruns.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
2-0 voor Puerto Rico, twee homeruns.
Netjes. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
kan neit vaak genoeg gezegd worden dat PSV kampioen isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef superjoden het volgende:
[..]
moet je nou overal een korreltje zout opleggen
0-2 voor, 2 homerunsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland staat voor toch tegen Puerto Rico?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
Korenmarkt. Naast café 't Ingelke staat een appartementencomplex op de hoek!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is die toko ergens?
Ja, Jawi en ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Superheld het volgende:
Ik verwacht wel een uitnodiging om te komen zuipen natuurlijk![]()
jullie worden het volgende stelletje dat gaat samenwonen denk kquote:
Vrijdag moet ik er aan geloven!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:39 schreef Suijk het volgende:
De weg naar Ikea kun je ook al met je ogen dicht rijden zeker?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Franky mooi man, maar jammer voor SCH, die ziet z'n hoop in rook opgaan.
Interessant onderwerpquote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Het was even geleden maar ik kan weer niet poepen.
hoeveel weken ga je dat volhouden?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Het was even geleden maar ik kan weer niet poepen.
Ik ken je toch ?quote:
Scaryquote:
Tot nadat we die cup met grote oren weer hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel weken ga je dat volhouden?
We kunnen nog steeds neuken hoor, mocht van Maartje!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
Franky woont samen - mijn laatste restje hoop gaat in vlammen op.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds neuken hoor, mocht van Maartje!
Oef, niet poepen tot 2028. Sterkte.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nadat we die cup met grote oren weer hebben.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oef, niet poepen tot 2028. Sterkte.
Dus je moet in Amerika zijn om het WK honkbal in Nederland te kunnen volgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef popolon het volgende:
Zit Ajax te luisteren, ManU te kijken en ook het WK baseball is op ESPN.
Niet echt, maar ik zag pas wel wat hoogtepunten dus.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je moet in Amerika zijn om het WK honkbal in Nederland te kunnen volgen.
Ooit naar een kickboser gegoten in beton gezocht maar zat in het verkeerde kanaal.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hebt vast wel een kanaal waar je vind wat je zoekt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit naar een kickboser gegoten in beton gezocht maar zat in het verkeerde kanaal.
Ben je gek, Bluezz heeft haar oranje slipje aan de oren van zo'n Antilliaan gehangen en golfer liet zijn knuppel zienquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Golfert staat niet in de gids maar om half één de samenvating. Ik kreeg al; kippenvel toen ik de tussenstanden zag. Volgens mijk zijn jullie heel rustig blijven zitten en niet uit je dak gegaan.
Man, ik heb bijna geen stem meer van het schreeuwen en juichen en in een honkbalstadion blijf ik nooit zitten. Dan doe ik mee met alle gekke gewoontes en liedjes en oefeningen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Golfert staat niet in de gids maar om half één de samenvating. Ik kreeg al; kippenvel toen ik de tussenstanden zag. Volgens mijk zijn jullie heel rustig blijven zitten en niet uit je dak gegaan.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef SCH het volgende:
Ben je gek, Bluezz heeft haar oranje slipje aan de oren van zo'n Antilliaan gehangen en golfer liet zijn knuppel zien![]()
Had je je rollator echt thuisgelaten?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, ik heb bijna geen stem meer van het schreeuwen en juichen en in een honkbalstadion blijf ik nooit zitten. Dan doe ik mee met alle gekke gewoontes en liedjes en oefeningen.
Daar ga ik altijd lekker uit het dakkie.
70% eerste helft, nu wat minder. Desalniettemin onverdiende achterstand.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
80 % balbezit maar met 1-0 achter staan.
Nee, heb nou wel weer genoeg geld uitgegeven aan het honkballen, bovendien zijn de resterende wedstrijden van Nederland in Rotjeknor en daar kom ik niet zo graag.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:Golfer toch fijn dat éénv an je ploegen het goed doet
hup Oranje en nu tegen Zuid Korea vernam k, ga je daar ook heen?
maarja daar koop je weinig voor, k kan zo 10 onverdiend verloren wedstrijden opnoemenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Noca het volgende:
[..]
70% eerste helft, nu wat minder. Desalniettemin onverdiende achterstand.
PSV wint alleen maar onverdiend.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja daar koop je weinig voor, k kan zo 10 onverdiend verloren wedstrijden opnoemen
Ook een kwaliteit, slechte wedstrijden winnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV wint alleen maar onverdiend.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV wint alleen maar onverdiend.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die belden van de honkballers.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
G&B volgens mij heb k jullie gezien, jul;lie waren toch in t oranje, nou die in t oranje op de tribune heb k gezien net
Veel te kort.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die belden van de honkballers.
Dan moeten ze dit ook niet plannen op een belangrijke CL dag natuurlijk.quote:
Appelflapperdeflappiequote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ben weer thuis
Ik ga morgen weer bellenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Appelflapperdeflappie
Gaan we morgen weer bellen met hem bellen met haar en bellen met elkaar
Ik heb morgen weer baoliedienss ipv callgirl te spelen.
Ze laten het iig valk zien.om half één een samenvatting van drie kwartier.quote:
Dan blijf ik nog maar eventjes wakker!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze laten het iig valk zien.om half één een samenvatting van drie kwartier.
Dat is voor aszijnpissers en anti-Nederlanders zoals Diggerquote:
jammer dan, ik vind het gewoon lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is voor aszijnpissers en anti-Nederlanders zoals Digger
En dan vergeten ze ook nog de treffer van Bruggequote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Gaat lekker bij de NOS, kondigen ze Rapid Wien-Bayern aan en dan zien we Brugge-Juve.
Dat dacht ik ook al, maar omdat ik maar half aan het kijken was, wist ik het niet zekerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan vergeten ze ook nog de treffer van Brugge![]()
Joling en Gordon over de vloerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
Ik hoorde vandaag dat talpa morgen bij ons op het werk komt, zal me benieuwen voor welk programma
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridgetquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joling en Gordon over de vloerben vanmiddag in slaapg evallen dus k ben nu klaarwakker
mn ritme is echt naar de klote
had je dr gezien bij sterrenslag in bikiniquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridget![]()
die link zie ik ook eerder liggen met deuren, gaat trouwens om deuren met een afdruk erop. bv een reclame van Coca Cola ofzo
nee ik moest werkenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je dr gezien bij sterrenslag in bikini
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar heb wel veel slaap
Tong gaat naar bed, maar druklt nu de knop van de video in. Ook omdat de Nees aanbod komt met z'n honkbal carriere. Hij moest kiezen. Voetbal of Honkbal. De jeugdinternational maakte de enige juiste beslissing.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?
dan moet ie ook 1.15 halen anders heeft Tong er nog nix aanquote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?
prachtigquote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef pascalheister het volgende:
dit kwam ik nog wel tegen eend
http://rapidshare.de/file(...)rrenslagkus.mpg.html
Heb het vanmiddag teruggekekenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je dr gezien bij sterrenslag in bikini
Moest je pissen ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
HOOOOOOOOOOOLS!
Mensen die dat posten vind ik altijd triest alsof pissen iets exclusiefs is. Kan nu eindelijk naar bed want ik had nog een uur lege videoband. Klik.quote:
Trusteh Tong, ik ga nu honkballen kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die dat posten vind ik altijd triest alsof pissen iets exclusiefs is. Kan nu eindelijk naar bed want ik had nog een uur lege videoband. Klik.
En nogmalas trusten.
misschien komt er ooit zoiets voor DVDverslaafdenquote:Zuid-Korea opent ontwenningsklinieken voor gamers
Uitgegeven: 14 september 2005 12:19
Laatst gewijzigd: 14 september 2005 12:42
AMSTERDAM - Het is een steeds groter probleem aan het worden in Aziatische landen. Mensen die verslaafd zijn aan computerspellen. De overheid in Zuid-Korea probeert nu met reclameboodschappen het gevaar van de verslaving te benadrukken. Tevens gaat het land ontwenningsklinieken openen voor verslaafde gamers.
De overheid kwam in actie nadat een Zuid-Koreaanse man zich letterlijk dood had gespeeld vorige maand. Luttele minuten na een vijftig uur durende marathonsessie achter de computer, begaf zijn hart het. De 28-jarige Lee speelde het online simulatiespel Starcraft in een internetcafé. Hij had zijn baan opgezegd om meer tijd aan het spel te kunnen besteden.
Analisten zeggen dat ongeveer 1 tot 2 procent van de online gamers in Zuid-Korea een ernstige game-verslaving heeft.
Ook een aantal gamefabrikanten van populaire online spellen gaat actie ondernemen. Zo gaat Hanbit Soft, de producent van het spel Starcraft, overwegen om een soort 'game camp' te organiseren waarbij ze mensen voorlichting gaan geven over de gevaren van een ernstige gameverslaving.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
Pascal:
[..]
misschien komt er ooit zoiets voor DVDverslaafden
Vertel....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd luipt weer de spuigaten uit de laatste tijd.
Wat ik gister weer besteld heb
nee hier niet gepostquote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vertel....
of heb ik een post van je over het hoofd gezien
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd luipt weer de spuigaten uit de laatste tijd.
Wat ik gister weer besteld heb
Okéquote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee hier niet gepost
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #13
ja ging lekker, leuk bedrijf en verder klinkt het ook allemaal goed. Vrijdagmiddag hoor ik of ik wordt aangenomenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe ging t gesprek eigenlijk?
denk het welquote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké
Die messen zijn toch niet zo scherp als ze er uit zien?
Hopelijk letten ze niet op je spellingquote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ging lekker, leuk bedrijf en verder klinkt het ook allemaal goed. Vrijdagmiddag hoor ik of ik wordt aangenomen
nou k zal voor je duimenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ging lekker, leuk bedrijf en verder klinkt het ook allemaal goed. Vrijdagmiddag hoor ik of ik wordt aangenomen
Okéquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk het wel
voor de vervelende inbrekers die m'n dvd's willen stelen
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat op een (lang) oor, welterusten!
mja boeiend, nooit een held in spelling geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk letten ze niet op je spelling![]()
Maar we duimen met je mee![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat op een (lang) oor, welterusten!</span>
Kan veel beter. Maandag had ik een sollicitatiegesprek. Daar ben ik voor afgewezen. Het was een baan waar je constant in de weer bent en aangezien ik zitwerk gewend ben, ben ik daardoor (waarschijnlijk) afgewezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef pascalheister het volgende:
Bos, hoe staan bij jou de zaken?
ah ok, ook rustig op de markt dusquote:Op donderdag 15 september 2005 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan veel beter. Maandag had ik een sollicitatiegesprek. Daar ben ik voor afgewezen. Het was een baan waar je constant in de weer bent en aangezien ik zitwerk gewend ben, ben ik daardoor (waarschijnlijk) afgewezen.
Daarnaast wacht ik nog op antwoord van een brief die ik verstuurd heb, voor de rest niks helaas.
Was absoluut de moeite waard.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:24 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme wat een mooi item met Johan Neeskens dat doet de BBC de NOS niet na. Hulde. Daar kom ik even m'n nest voor uit
Vanavond in Haarlem was het de fotograaf die tijdens de laatste HHW bovenin de lichtmast zat toen het onweer losbarstte en binnen 12 seconden die lichtmast helemaal naar beneden was uitgeklommen die de eerste bal mocht werpen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
wie gooit de bal voor Nederland - Zuid Korea, Guus Hiddink?
Mogguh piemOlsquote:Op donderdag 15 september 2005 04:29 schreef tong80 het volgende:
Zo even m'n piemel laten headhunten.
Even schudden met z'n kop en klaar is Kees.
quote:Op donderdag 15 september 2005 08:26 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen
vandaag laatste dag dan weekend.
Nee moet vanavond trainenquote:
Haaai Hardwerkende Honkbal Hoolquote:
quote:
Echt mooi dat het zo snel is gebeurd!!quote:
aldus nu.nlquote:Claudia Melchers bevrijd
Uitgegeven: 15 september 2005 09:21
Laatst gewijzigd: 15 september 2005 09:36
AMSTERDAM - De ontvoerde Claudia Melchers is bevrijd. Volgens de eerste berichten is de 37-jarige miljonairsdochter ongedeerd. Dit heeft de politie donderdagochtend bevestigd. Meer bijzonderheden maakt de politie in de loop van de dag bekend.
Op internet zou volgens De Telegraaf een e-mail circuleren waarin een dergelijke ontvoering werd aangekondigd. In de mail wordt gesproken over de ontvoering van iemand uit de Amsterdamse beleggingswereld. Het OM onderzoekt de e-mail.
Claudia Melchers, dochter van steenrijke industrieel Hans Melchers, werd maandagavond ontvoerd uit haar huis in Amsterdam-Zuid. Gewapende mannen zouden de vrouw rond 22.30 uur uit haar woning aan de Jan van Eijckstraat in Amsterdam-Zuid hebben meegenomen. Het is nog onbekend of er losgeld is betaald.
quote:Elf maanden voor hacken telefoon Paris Hilton
Uitgegeven: 14 september 2005 23:49
Laatst gewijzigd: 14 september 2005 23:50
AMSTERDAM - Een jeugdrechter in de Amerikaanse staat Massachusetts heeft een 17-jarige jongen veroordeeld tot elf maanden detentie in een jeugdinrichting voor het hacken van de mobiele telefoon van Paris Hilton en het op internet zetten van haar gegevens. Dat heeft de Amerikaanse justitie woensdag bekendgemaakt.
Tijdens zijn detentie en twee jaar erna mag de jongen bovendien geen computer of mobiele telefoon bezitten of gebruiken. Voordat de vorige week veroordeelde jongen werd gepakt voor het hacken van de telefoongegevens van Hilton, had hij zich schuldig gemaakt aan het via email bedreigen van een school in Florida met een bomaanslag.
Telefoonboek
Begin dit jaar slaagde hij erin het computersysteem van T-Mobile te hacken en daar onder meer de telefoongegevens van Hilton te bemachtigen. Kort daarna stond onder meer het hele telefoonboek dat Hilton op haar telefoon bewaarde op internet, waaronder een groot aantal nummers van Hollywoodbekendheden.
Paris Hilton, erfgename van de hotelfamilie, was relatief onbekend totdat eind 2003 een seksvideo van haar met haar toenmalige vriend Richard Salomon op internet verscheen.
ff bodempje leggenquote:Op donderdag 15 september 2005 09:51 schreef Bjoro het volgende:
Johan Neeskens heeft zojuist een rondje appelgebak neergezet !
Rene en Willy zetten een kratje Bavaria neer !
Boudewijn Zenden heeft een vaatje Carlsberg aangesloten !
Proost Mensen !
goed plan want het schijnt dat Martijn Meerdink, Kew Jaliens en Dejan Savicevicquote:
Nou ja .. hij dreigde ook met een bom aanslag... dat is wat minderquote:Op donderdag 15 september 2005 09:48 schreef DeTolk het volgende:
11 maanden
Die gast verdient een standbeeld!
vanavond naar huis met eigen auto, en handje op de vangrailquote:Op donderdag 15 september 2005 09:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed plan want het schijnt dat Martijn Meerdink, Kew Jaliens en Dejan Savicevic
en Eidur Smari Gudjohnsen ook nog een duit in het zakje komen doen !
Als er nou ook nog een beetje goede zaken gedaan worden in het Uefa-cup toernooi, worden we helemaal lam !
tosti's etenquote:
hoef voorlopig niet meer te werkenquote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor gekregen?
Dat doen wij nietquote:
quote:Bekende Nederlanders als André Hazes die door 21,1 procent van de Nederlanders als de 'meest Hollandse' zanger wordt gezien, versterken het gevoel van trots.
Heb je nu al weekend dan??quote:Op donderdag 15 september 2005 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoef voorlopig niet meer te werken
ik ben iig niet trots op andré Hazesquote:Op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nederlanders trots op identiteit
Mag ik een teiltje.![]()
[..]
je hebt werk paarden en luxe paardenquote:
heeeeeel lang !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |