quote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
2-0 voor Puerto Rico, twee homeruns.
Netjes. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
kan neit vaak genoeg gezegd worden dat PSV kampioen isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef superjoden het volgende:
[..]
moet je nou overal een korreltje zout opleggen
0-2 voor, 2 homerunsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland staat voor toch tegen Puerto Rico?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
Korenmarkt. Naast café 't Ingelke staat een appartementencomplex op de hoek!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is die toko ergens?
Ja, Jawi en ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Superheld het volgende:
Ik verwacht wel een uitnodiging om te komen zuipen natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |