quote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
2-0 voor Puerto Rico, twee homeruns.
Netjes. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
kan neit vaak genoeg gezegd worden dat PSV kampioen isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef superjoden het volgende:
[..]
moet je nou overal een korreltje zout opleggen
0-2 voor, 2 homerunsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland staat voor toch tegen Puerto Rico?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
Korenmarkt. Naast café 't Ingelke staat een appartementencomplex op de hoek!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is die toko ergens?
Ja, Jawi en ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Superheld het volgende:
Ik verwacht wel een uitnodiging om te komen zuipen natuurlijk![]()
jullie worden het volgende stelletje dat gaat samenwonen denk kquote:
Vrijdag moet ik er aan geloven!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:39 schreef Suijk het volgende:
De weg naar Ikea kun je ook al met je ogen dicht rijden zeker?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Franky mooi man, maar jammer voor SCH, die ziet z'n hoop in rook opgaan.
Interessant onderwerpquote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Het was even geleden maar ik kan weer niet poepen.
hoeveel weken ga je dat volhouden?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Het was even geleden maar ik kan weer niet poepen.
Ik ken je toch ?quote:
Scaryquote:
Tot nadat we die cup met grote oren weer hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel weken ga je dat volhouden?
We kunnen nog steeds neuken hoor, mocht van Maartje!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
Franky woont samen - mijn laatste restje hoop gaat in vlammen op.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds neuken hoor, mocht van Maartje!
Oef, niet poepen tot 2028. Sterkte.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nadat we die cup met grote oren weer hebben.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oef, niet poepen tot 2028. Sterkte.
Dus je moet in Amerika zijn om het WK honkbal in Nederland te kunnen volgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef popolon het volgende:
Zit Ajax te luisteren, ManU te kijken en ook het WK baseball is op ESPN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |