Alles kan.quote:
eerst uitslapen, dan vet eten... jongen zorg je wel goed voor jezelfquote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
Waarom hebben moderators of andere crewleden een 0 achter hun (functie) staan? Zijn dat notes?
En wat zal ik gaan eten... patat met... broodje frikandel speciaal of allebei
Moeilijk
Kan niet beterquote:Op woensdag 14 september 2005 18:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eerst uitslapen, dan vet eten... jongen zorg je wel goed voor jezelf
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
Waarom hebben moderators of andere crewleden een 0 achter hun (functie) staan? Zijn dat notes?
Moeilijk
[-] -Vaduz- (Moderator) (0) - woensdag 14 september 2005 @ 18:28 [Profiel] [QuickQuote] [Quote]quote:Op woensdag 14 september 2005 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
appelsientje hier zijn nog meer van dit soort helden te vinden.
Het grote derderangs-artiestentopic # 2
quote:
Zit je in Utrecht?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
En wat zal ik gaan eten... patat met... broodje frikandel speciaal of allebei
Moeilijk
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
[-] -Vaduz- (Moderator) (0) - woensdag 14 september 2005 @ 18:28 [Profiel] [QuickQuote] [Quote]
Aldus de text-only layout
Alleen crewleden hebben dat
Is het aantal vrouwen dat je versierd hebt met je functie. Ik probeer 'm morgenavond weer: "Hoi ik ben moderator op een van de grootste internetfora van Nederland."quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
[-] -Vaduz- (Moderator) (0) - woensdag 14 september 2005 @ 18:28 [Profiel] [QuickQuote] [Quote]
Aldus de text-only layout
Alleen crewleden hebben dat
Ga jij voor hem koken? Want dit gaat helemaal verkeerd met die jongen.quote:
ik zit op een 1b modem van de buren te internetten volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
text only dan moet k naar de namen gaan kijken van wie post is
k hou t bij de plaatjes
Nasi is idd erg lekker MET kroepoek.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond en de komende 3 dagen Nasi
Ben alleen vergeten kroepoek te halen
Klopt, ik heb het ook al een paar keer zo geprobeerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het aantal vrouwen dat je versierd hebt met je functie. Ik probeer 'm morgenavond weer: "Hoi ik ben moderator op een van de grootste internetfora van Nederland."
van de wereld mag je zelfs zeggen! kun je nog lekkerdere chicks mee krijgenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het aantal vrouwen dat je versierd hebt met je functie. Ik probeer 'm morgenavond weer: "Hoi ik ben moderator op een van de grootste internetfora van Nederland."
bel ff aan en zeg ff dat ze daart als de sodemieter mee moeten stoppenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik zit op een 1b modem van de buren te internetten volgens mij.
Up and running.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Een tip voor de sport/honkbal liefhebbers vanaf 19.00 flitsen op radio-1
detail, ajax is geen kampioenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef superjoden het volgende:ff nummertje van Danny Lukassen uit de boxen
Aaaaaaaaaaaaajax is kampioen Ajaaaaaaax blijft kampioen
Ja, kan boeiend vertellen ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ziet er stoer uit die Wenke.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:08 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik ga er vandoor
Bowlen... fijne avond iedereen!
moet je nou overal een korreltje zout opleggenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
detail, ajax is geen kampioenkijk maar op de placemet
Ole Oleee, Ole Oleee, SuperJoden, Ole Oleee!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef superjoden het volgende:ff nummertje van Danny Lukassen uit de boxen
Aaaaaaaaaaaaajax is kampioen Ajaaaaaaax blijft kampioen
sorryquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Bowlen op een CL-avond. Mijn god.
van die stapel guldensquote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef rubbereend het volgende:prachtige Cruijff verhaal net bij NSE, Talpa
![]()
Nee. Volgens Roel Röhner, die ons vandaag cursus gaf, is Wenke zelf oud-prof geweest op bescheiden niveau. Maar waar....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef rubbereend het volgende:
is die Wenke familie van Douwe uit ER?
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ole Oleee, Ole Oleee, SuperJoden, Ole Oleee!
Of het mooi is moeten we nog even afwachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:20 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond weer mooi voetbal op het grote scherm
CL is altijd mooi.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Of het mooi is moeten we nog even afwachten
klote iddquote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
2-0 voor Puerto Rico, twee homeruns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |