Idd, vanochtend dacht ik weer gewoon zonder jas te kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat een rotweer. Maar ja, das herfst.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman geslapen heeft van 02.00 tot 17.00 ofzo
Ken er nog 1 die dat d8.....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, vanochtend dacht ik weer gewoon zonder jas te kunnen.
Dat is ook behoorlijk rotquote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools, vanuit bedNa het werk gelijk in bed gekropen, ik heb verd*mme gewoon griep in m'n eerste week, typisch weer iets voor mij. Maar no way dat ik thuis blijf, dat kan en wil ik niet maken, dus 8 uur werken en de rest op bed..en ibuutjes, drankjes, pilletjes en gedoetjes innemen..
![]()
* clauwheee zich kut voelt...
beterschapquote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools, vanuit bedNa het werk gelijk in bed gekropen, ik heb verd*mme gewoon griep in m'n eerste week, typisch weer iets voor mij. Maar no way dat ik thuis blijf, dat kan en wil ik niet maken, dus 8 uur werken en de rest op bed..en ibuutjes, drankjes, pilletjes en gedoetjes innemen..
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
drankjes, pilletjes en gedoetjes innemen..
Da's inderdaad geen lekkere binnenkomer. Beterschap.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef clauwheee het volgende:
![]()
quote:
idd hup Ajaxquote:Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks hup Sparta.
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Openen jullie ook wel eens van dit soort succesvolle topics ?
Het grote de Willyjo's fantopic # 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |