En dan vergeten ze ook nog de treffer van Bruggequote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Gaat lekker bij de NOS, kondigen ze Rapid Wien-Bayern aan en dan zien we Brugge-Juve.
Dat dacht ik ook al, maar omdat ik maar half aan het kijken was, wist ik het niet zekerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan vergeten ze ook nog de treffer van Brugge![]()
Joling en Gordon over de vloerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
Ik hoorde vandaag dat talpa morgen bij ons op het werk komt, zal me benieuwen voor welk programma
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridgetquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joling en Gordon over de vloerben vanmiddag in slaapg evallen dus k ben nu klaarwakker
mn ritme is echt naar de klote
had je dr gezien bij sterrenslag in bikiniquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridget![]()
die link zie ik ook eerder liggen met deuren, gaat trouwens om deuren met een afdruk erop. bv een reclame van Coca Cola ofzo
nee ik moest werkenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je dr gezien bij sterrenslag in bikini
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar heb wel veel slaap
Tong gaat naar bed, maar druklt nu de knop van de video in. Ook omdat de Nees aanbod komt met z'n honkbal carriere. Hij moest kiezen. Voetbal of Honkbal. De jeugdinternational maakte de enige juiste beslissing.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?
dan moet ie ook 1.15 halen anders heeft Tong er nog nix aanquote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?
prachtigquote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef pascalheister het volgende:
dit kwam ik nog wel tegen eend
http://rapidshare.de/file(...)rrenslagkus.mpg.html
Heb het vanmiddag teruggekekenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je dr gezien bij sterrenslag in bikini
Moest je pissen ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
HOOOOOOOOOOOLS!
Mensen die dat posten vind ik altijd triest alsof pissen iets exclusiefs is. Kan nu eindelijk naar bed want ik had nog een uur lege videoband. Klik.quote:
Trusteh Tong, ik ga nu honkballen kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die dat posten vind ik altijd triest alsof pissen iets exclusiefs is. Kan nu eindelijk naar bed want ik had nog een uur lege videoband. Klik.
En nogmalas trusten.
misschien komt er ooit zoiets voor DVDverslaafdenquote:Zuid-Korea opent ontwenningsklinieken voor gamers
Uitgegeven: 14 september 2005 12:19
Laatst gewijzigd: 14 september 2005 12:42
AMSTERDAM - Het is een steeds groter probleem aan het worden in Aziatische landen. Mensen die verslaafd zijn aan computerspellen. De overheid in Zuid-Korea probeert nu met reclameboodschappen het gevaar van de verslaving te benadrukken. Tevens gaat het land ontwenningsklinieken openen voor verslaafde gamers.
De overheid kwam in actie nadat een Zuid-Koreaanse man zich letterlijk dood had gespeeld vorige maand. Luttele minuten na een vijftig uur durende marathonsessie achter de computer, begaf zijn hart het. De 28-jarige Lee speelde het online simulatiespel Starcraft in een internetcafé. Hij had zijn baan opgezegd om meer tijd aan het spel te kunnen besteden.
Analisten zeggen dat ongeveer 1 tot 2 procent van de online gamers in Zuid-Korea een ernstige game-verslaving heeft.
Ook een aantal gamefabrikanten van populaire online spellen gaat actie ondernemen. Zo gaat Hanbit Soft, de producent van het spel Starcraft, overwegen om een soort 'game camp' te organiseren waarbij ze mensen voorlichting gaan geven over de gevaren van een ernstige gameverslaving.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
Pascal:
[..]
misschien komt er ooit zoiets voor DVDverslaafden
Vertel....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd luipt weer de spuigaten uit de laatste tijd.
Wat ik gister weer besteld heb
nee hier niet gepostquote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vertel....
of heb ik een post van je over het hoofd gezien
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd luipt weer de spuigaten uit de laatste tijd.
Wat ik gister weer besteld heb
Okéquote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee hier niet gepost
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #13
ja ging lekker, leuk bedrijf en verder klinkt het ook allemaal goed. Vrijdagmiddag hoor ik of ik wordt aangenomenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe ging t gesprek eigenlijk?
denk het welquote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké
Die messen zijn toch niet zo scherp als ze er uit zien?
Hopelijk letten ze niet op je spellingquote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ging lekker, leuk bedrijf en verder klinkt het ook allemaal goed. Vrijdagmiddag hoor ik of ik wordt aangenomen
nou k zal voor je duimenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ging lekker, leuk bedrijf en verder klinkt het ook allemaal goed. Vrijdagmiddag hoor ik of ik wordt aangenomen
Okéquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk het wel
voor de vervelende inbrekers die m'n dvd's willen stelen
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat op een (lang) oor, welterusten!
mja boeiend, nooit een held in spelling geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk letten ze niet op je spelling![]()
Maar we duimen met je mee![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat op een (lang) oor, welterusten!</span>
Kan veel beter. Maandag had ik een sollicitatiegesprek. Daar ben ik voor afgewezen. Het was een baan waar je constant in de weer bent en aangezien ik zitwerk gewend ben, ben ik daardoor (waarschijnlijk) afgewezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef pascalheister het volgende:
Bos, hoe staan bij jou de zaken?
ah ok, ook rustig op de markt dusquote:Op donderdag 15 september 2005 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan veel beter. Maandag had ik een sollicitatiegesprek. Daar ben ik voor afgewezen. Het was een baan waar je constant in de weer bent en aangezien ik zitwerk gewend ben, ben ik daardoor (waarschijnlijk) afgewezen.
Daarnaast wacht ik nog op antwoord van een brief die ik verstuurd heb, voor de rest niks helaas.
Was absoluut de moeite waard.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:24 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme wat een mooi item met Johan Neeskens dat doet de BBC de NOS niet na. Hulde. Daar kom ik even m'n nest voor uit
Vanavond in Haarlem was het de fotograaf die tijdens de laatste HHW bovenin de lichtmast zat toen het onweer losbarstte en binnen 12 seconden die lichtmast helemaal naar beneden was uitgeklommen die de eerste bal mocht werpen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
wie gooit de bal voor Nederland - Zuid Korea, Guus Hiddink?
Mogguh piemOlsquote:Op donderdag 15 september 2005 04:29 schreef tong80 het volgende:
Zo even m'n piemel laten headhunten.
Even schudden met z'n kop en klaar is Kees.
quote:Op donderdag 15 september 2005 08:26 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen
vandaag laatste dag dan weekend.
Nee moet vanavond trainenquote:
Haaai Hardwerkende Honkbal Hoolquote:
quote:
Echt mooi dat het zo snel is gebeurd!!quote:
aldus nu.nlquote:Claudia Melchers bevrijd
Uitgegeven: 15 september 2005 09:21
Laatst gewijzigd: 15 september 2005 09:36
AMSTERDAM - De ontvoerde Claudia Melchers is bevrijd. Volgens de eerste berichten is de 37-jarige miljonairsdochter ongedeerd. Dit heeft de politie donderdagochtend bevestigd. Meer bijzonderheden maakt de politie in de loop van de dag bekend.
Op internet zou volgens De Telegraaf een e-mail circuleren waarin een dergelijke ontvoering werd aangekondigd. In de mail wordt gesproken over de ontvoering van iemand uit de Amsterdamse beleggingswereld. Het OM onderzoekt de e-mail.
Claudia Melchers, dochter van steenrijke industrieel Hans Melchers, werd maandagavond ontvoerd uit haar huis in Amsterdam-Zuid. Gewapende mannen zouden de vrouw rond 22.30 uur uit haar woning aan de Jan van Eijckstraat in Amsterdam-Zuid hebben meegenomen. Het is nog onbekend of er losgeld is betaald.
quote:Elf maanden voor hacken telefoon Paris Hilton
Uitgegeven: 14 september 2005 23:49
Laatst gewijzigd: 14 september 2005 23:50
AMSTERDAM - Een jeugdrechter in de Amerikaanse staat Massachusetts heeft een 17-jarige jongen veroordeeld tot elf maanden detentie in een jeugdinrichting voor het hacken van de mobiele telefoon van Paris Hilton en het op internet zetten van haar gegevens. Dat heeft de Amerikaanse justitie woensdag bekendgemaakt.
Tijdens zijn detentie en twee jaar erna mag de jongen bovendien geen computer of mobiele telefoon bezitten of gebruiken. Voordat de vorige week veroordeelde jongen werd gepakt voor het hacken van de telefoongegevens van Hilton, had hij zich schuldig gemaakt aan het via email bedreigen van een school in Florida met een bomaanslag.
Telefoonboek
Begin dit jaar slaagde hij erin het computersysteem van T-Mobile te hacken en daar onder meer de telefoongegevens van Hilton te bemachtigen. Kort daarna stond onder meer het hele telefoonboek dat Hilton op haar telefoon bewaarde op internet, waaronder een groot aantal nummers van Hollywoodbekendheden.
Paris Hilton, erfgename van de hotelfamilie, was relatief onbekend totdat eind 2003 een seksvideo van haar met haar toenmalige vriend Richard Salomon op internet verscheen.
ff bodempje leggenquote:Op donderdag 15 september 2005 09:51 schreef Bjoro het volgende:
Johan Neeskens heeft zojuist een rondje appelgebak neergezet !
Rene en Willy zetten een kratje Bavaria neer !
Boudewijn Zenden heeft een vaatje Carlsberg aangesloten !
Proost Mensen !
goed plan want het schijnt dat Martijn Meerdink, Kew Jaliens en Dejan Savicevicquote:
Nou ja .. hij dreigde ook met een bom aanslag... dat is wat minderquote:Op donderdag 15 september 2005 09:48 schreef DeTolk het volgende:
11 maanden
Die gast verdient een standbeeld!
vanavond naar huis met eigen auto, en handje op de vangrailquote:Op donderdag 15 september 2005 09:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed plan want het schijnt dat Martijn Meerdink, Kew Jaliens en Dejan Savicevic
en Eidur Smari Gudjohnsen ook nog een duit in het zakje komen doen !
Als er nou ook nog een beetje goede zaken gedaan worden in het Uefa-cup toernooi, worden we helemaal lam !
tosti's etenquote:
hoef voorlopig niet meer te werkenquote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor gekregen?
Dat doen wij nietquote:
quote:Bekende Nederlanders als André Hazes die door 21,1 procent van de Nederlanders als de 'meest Hollandse' zanger wordt gezien, versterken het gevoel van trots.
Heb je nu al weekend dan??quote:Op donderdag 15 september 2005 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoef voorlopig niet meer te werken
ik ben iig niet trots op andré Hazesquote:Op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nederlanders trots op identiteit
Mag ik een teiltje.![]()
[..]
je hebt werk paarden en luxe paardenquote:
heeeeeel lang !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |