En dan vergeten ze ook nog de treffer van Bruggequote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Gaat lekker bij de NOS, kondigen ze Rapid Wien-Bayern aan en dan zien we Brugge-Juve.
Dat dacht ik ook al, maar omdat ik maar half aan het kijken was, wist ik het niet zekerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan vergeten ze ook nog de treffer van Brugge![]()
Joling en Gordon over de vloerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
Ik hoorde vandaag dat talpa morgen bij ons op het werk komt, zal me benieuwen voor welk programma
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridgetquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joling en Gordon over de vloerben vanmiddag in slaapg evallen dus k ben nu klaarwakker
mn ritme is echt naar de klote
had je dr gezien bij sterrenslag in bikiniquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridget![]()
die link zie ik ook eerder liggen met deuren, gaat trouwens om deuren met een afdruk erop. bv een reclame van Coca Cola ofzo
nee ik moest werkenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je dr gezien bij sterrenslag in bikini
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar heb wel veel slaap
Tong gaat naar bed, maar druklt nu de knop van de video in. Ook omdat de Nees aanbod komt met z'n honkbal carriere. Hij moest kiezen. Voetbal of Honkbal. De jeugdinternational maakte de enige juiste beslissing.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?
dan moet ie ook 1.15 halen anders heeft Tong er nog nix aanquote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
0:30 haal je toch nog wel even voor een uitgebreide samenvatting van het honkbal?
prachtigquote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef pascalheister het volgende:
dit kwam ik nog wel tegen eend
http://rapidshare.de/file(...)rrenslagkus.mpg.html
Heb het vanmiddag teruggekekenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je dr gezien bij sterrenslag in bikini
Moest je pissen ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
HOOOOOOOOOOOLS!
Mensen die dat posten vind ik altijd triest alsof pissen iets exclusiefs is. Kan nu eindelijk naar bed want ik had nog een uur lege videoband. Klik.quote:
Trusteh Tong, ik ga nu honkballen kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die dat posten vind ik altijd triest alsof pissen iets exclusiefs is. Kan nu eindelijk naar bed want ik had nog een uur lege videoband. Klik.
En nogmalas trusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |