quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die belden van de honkballers.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
G&B volgens mij heb k jullie gezien, jul;lie waren toch in t oranje, nou die in t oranje op de tribune heb k gezien net
Veel te kort.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die belden van de honkballers.
Dan moeten ze dit ook niet plannen op een belangrijke CL dag natuurlijk.quote:
Appelflapperdeflappiequote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ben weer thuis
Ik ga morgen weer bellenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Appelflapperdeflappie
Gaan we morgen weer bellen met hem bellen met haar en bellen met elkaar
Ik heb morgen weer baoliedienss ipv callgirl te spelen.
Ze laten het iig valk zien.om half één een samenvatting van drie kwartier.quote:
Dan blijf ik nog maar eventjes wakker!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze laten het iig valk zien.om half één een samenvatting van drie kwartier.
Dat is voor aszijnpissers en anti-Nederlanders zoals Diggerquote:
jammer dan, ik vind het gewoon lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is voor aszijnpissers en anti-Nederlanders zoals Digger
En dan vergeten ze ook nog de treffer van Bruggequote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Gaat lekker bij de NOS, kondigen ze Rapid Wien-Bayern aan en dan zien we Brugge-Juve.
Dat dacht ik ook al, maar omdat ik maar half aan het kijken was, wist ik het niet zekerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan vergeten ze ook nog de treffer van Brugge![]()
Joling en Gordon over de vloerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
Ik hoorde vandaag dat talpa morgen bij ons op het werk komt, zal me benieuwen voor welk programma
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridgetquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joling en Gordon over de vloerben vanmiddag in slaapg evallen dus k ben nu klaarwakker
mn ritme is echt naar de klote
had je dr gezien bij sterrenslag in bikiniquote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe dan maar "je leven in de steigers" Bridget![]()
die link zie ik ook eerder liggen met deuren, gaat trouwens om deuren met een afdruk erop. bv een reclame van Coca Cola ofzo
nee ik moest werkenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je dr gezien bij sterrenslag in bikini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |