quote:Op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
2-0 voor Puerto Rico, twee homeruns.
Netjes. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
kan neit vaak genoeg gezegd worden dat PSV kampioen isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef superjoden het volgende:
[..]
moet je nou overal een korreltje zout opleggen
0-2 voor, 2 homerunsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland staat voor toch tegen Puerto Rico?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Het is nu officieel, per 1 oktober woon ik samen met Maartje midden in het centrum van Weert!
Appartement is circa 75 m2, waarvan iets meer als de helft woonkamer, best aardig dus om te beginnen! Vanaf morgen kan de meubelkoopoorlog losbarsten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten...
Korenmarkt. Naast café 't Ingelke staat een appartementencomplex op de hoek!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is die toko ergens?
Ja, Jawi en ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Superheld het volgende:
Ik verwacht wel een uitnodiging om te komen zuipen natuurlijk![]()
jullie worden het volgende stelletje dat gaat samenwonen denk kquote:
Vrijdag moet ik er aan geloven!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:39 schreef Suijk het volgende:
De weg naar Ikea kun je ook al met je ogen dicht rijden zeker?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Franky mooi man, maar jammer voor SCH, die ziet z'n hoop in rook opgaan.
Interessant onderwerpquote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Het was even geleden maar ik kan weer niet poepen.
hoeveel weken ga je dat volhouden?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Het was even geleden maar ik kan weer niet poepen.
Ik ken je toch ?quote:
Scaryquote:
Tot nadat we die cup met grote oren weer hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel weken ga je dat volhouden?
We kunnen nog steeds neuken hoor, mocht van Maartje!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
Franky woont samen - mijn laatste restje hoop gaat in vlammen op.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds neuken hoor, mocht van Maartje!
Oef, niet poepen tot 2028. Sterkte.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nadat we die cup met grote oren weer hebben.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oef, niet poepen tot 2028. Sterkte.
Dus je moet in Amerika zijn om het WK honkbal in Nederland te kunnen volgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef popolon het volgende:
Zit Ajax te luisteren, ManU te kijken en ook het WK baseball is op ESPN.
Niet echt, maar ik zag pas wel wat hoogtepunten dus.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je moet in Amerika zijn om het WK honkbal in Nederland te kunnen volgen.
Ooit naar een kickboser gegoten in beton gezocht maar zat in het verkeerde kanaal.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hebt vast wel een kanaal waar je vind wat je zoekt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit naar een kickboser gegoten in beton gezocht maar zat in het verkeerde kanaal.
Ben je gek, Bluezz heeft haar oranje slipje aan de oren van zo'n Antilliaan gehangen en golfer liet zijn knuppel zienquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Golfert staat niet in de gids maar om half één de samenvating. Ik kreeg al; kippenvel toen ik de tussenstanden zag. Volgens mijk zijn jullie heel rustig blijven zitten en niet uit je dak gegaan.
Man, ik heb bijna geen stem meer van het schreeuwen en juichen en in een honkbalstadion blijf ik nooit zitten. Dan doe ik mee met alle gekke gewoontes en liedjes en oefeningen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Golfert staat niet in de gids maar om half één de samenvating. Ik kreeg al; kippenvel toen ik de tussenstanden zag. Volgens mijk zijn jullie heel rustig blijven zitten en niet uit je dak gegaan.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef SCH het volgende:
Ben je gek, Bluezz heeft haar oranje slipje aan de oren van zo'n Antilliaan gehangen en golfer liet zijn knuppel zien![]()
Had je je rollator echt thuisgelaten?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, ik heb bijna geen stem meer van het schreeuwen en juichen en in een honkbalstadion blijf ik nooit zitten. Dan doe ik mee met alle gekke gewoontes en liedjes en oefeningen.
Daar ga ik altijd lekker uit het dakkie.
70% eerste helft, nu wat minder. Desalniettemin onverdiende achterstand.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
80 % balbezit maar met 1-0 achter staan.
Nee, heb nou wel weer genoeg geld uitgegeven aan het honkballen, bovendien zijn de resterende wedstrijden van Nederland in Rotjeknor en daar kom ik niet zo graag.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:Golfer toch fijn dat éénv an je ploegen het goed doet
hup Oranje en nu tegen Zuid Korea vernam k, ga je daar ook heen?
maarja daar koop je weinig voor, k kan zo 10 onverdiend verloren wedstrijden opnoemenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Noca het volgende:
[..]
70% eerste helft, nu wat minder. Desalniettemin onverdiende achterstand.
PSV wint alleen maar onverdiend.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja daar koop je weinig voor, k kan zo 10 onverdiend verloren wedstrijden opnoemen
Ook een kwaliteit, slechte wedstrijden winnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV wint alleen maar onverdiend.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV wint alleen maar onverdiend.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die belden van de honkballers.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
G&B volgens mij heb k jullie gezien, jul;lie waren toch in t oranje, nou die in t oranje op de tribune heb k gezien net
Veel te kort.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die belden van de honkballers.
Dan moeten ze dit ook niet plannen op een belangrijke CL dag natuurlijk.quote:
Appelflapperdeflappiequote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ben weer thuis
Ik ga morgen weer bellenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Appelflapperdeflappie
Gaan we morgen weer bellen met hem bellen met haar en bellen met elkaar
Ik heb morgen weer baoliedienss ipv callgirl te spelen.
Ze laten het iig valk zien.om half één een samenvatting van drie kwartier.quote:
Dan blijf ik nog maar eventjes wakker!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze laten het iig valk zien.om half één een samenvatting van drie kwartier.
Dat is voor aszijnpissers en anti-Nederlanders zoals Diggerquote:
jammer dan, ik vind het gewoon lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is voor aszijnpissers en anti-Nederlanders zoals Digger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |