Okéquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk het wel
voor de vervelende inbrekers die m'n dvd's willen stelen
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat op een (lang) oor, welterusten!
mja boeiend, nooit een held in spelling geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk letten ze niet op je spelling![]()
Maar we duimen met je mee![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat op een (lang) oor, welterusten!</span>
Kan veel beter. Maandag had ik een sollicitatiegesprek. Daar ben ik voor afgewezen. Het was een baan waar je constant in de weer bent en aangezien ik zitwerk gewend ben, ben ik daardoor (waarschijnlijk) afgewezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef pascalheister het volgende:
Bos, hoe staan bij jou de zaken?
ah ok, ook rustig op de markt dusquote:Op donderdag 15 september 2005 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan veel beter. Maandag had ik een sollicitatiegesprek. Daar ben ik voor afgewezen. Het was een baan waar je constant in de weer bent en aangezien ik zitwerk gewend ben, ben ik daardoor (waarschijnlijk) afgewezen.
Daarnaast wacht ik nog op antwoord van een brief die ik verstuurd heb, voor de rest niks helaas.
Was absoluut de moeite waard.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:24 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme wat een mooi item met Johan Neeskens dat doet de BBC de NOS niet na. Hulde. Daar kom ik even m'n nest voor uit
Vanavond in Haarlem was het de fotograaf die tijdens de laatste HHW bovenin de lichtmast zat toen het onweer losbarstte en binnen 12 seconden die lichtmast helemaal naar beneden was uitgeklommen die de eerste bal mocht werpen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
wie gooit de bal voor Nederland - Zuid Korea, Guus Hiddink?
Mogguh piemOlsquote:Op donderdag 15 september 2005 04:29 schreef tong80 het volgende:
Zo even m'n piemel laten headhunten.
Even schudden met z'n kop en klaar is Kees.
quote:Op donderdag 15 september 2005 08:26 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen
vandaag laatste dag dan weekend.
Nee moet vanavond trainenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |