correct geantwoord.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
v v v v v v v v v v ier ho ho ho ho ho nderd d d d d d d eur r r r r r o ?
Ja, allemaal storingkjes verholpen in een gebouw barstensvol met ontiegelijk lekkere wijven, en zonder aircoquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:37 schreef Renesite het volgende:
heb je zoveel inspannend werk verricht?
Heb je dr ook nog een winstpercentage mee ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correct geantwoord.maar dat is ook wel écht geil. Mogelijke vervolgstap is een plak van 100 gram, maar ik vind ruim 1200 euro toch iets te veel van het goede.
z z z z z z z z z z onder a a a a irco?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, allemaal storingkjes verholpen in een gebouw barstensvol met ontiegelijk lekkere wijven, en zonder airco
Kan je wel voorstellen wat een natte, hete, dampende, stomende, geile bedoening dat geweest moet zijn![]()
ja, het rook behoorlijk naar vis op het eind van de dag kan ik meldenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
z z z z z z z z z z onder a a a a irco?
zielig![]()
Oke oke okequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het rook behoorlijk naar vis op het eind van de dag kan ik melden
Laat ze smakenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben ffies wat frietekes naar binnen stouwen.
Hij zit niet op een school met een dramatisch overschot aan lekker vleesquote:
2 jaar en ik hoop in een soortgelijke positie te zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zit niet op een school met een dramatisch overschot aan lekker vlees
Zoo jammer dat dit maar 2 maanden duurtHoewel... daarna lopen ze allemaal in de winterjas en is de grootste lol er wel weer vanaf
En dat je dat dan 4, 5, 6 jaar lang mag doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
2 jaar en ik hoop in een soortgelijke positie te zitten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat je dat dan 4, 5, 6 jaar lang mag doen
quote:Mijn lol duurt maar 2 maanden
neuh.. ik betaal wat maakkosten natuurlijk, maar verder is het voor de heb. Tevens betaal je geen BTW, zodat het vrijwel overal ter wereld tegen een goede prijs weer te verkopen is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je dr ook nog een winstpercentage mee ofzo?
hoiquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
*terug van de fitness en wat voel ik me zwak
I need foooohoooooddddd
helleuw
Helleuwquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
*terug van de fitness en wat voel ik me zwak
I need foooohoooooddddd
helleuw
eiwitten als in?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helleuw
Wat eiwitten voor tussendoor?
Fles biedt haar een gekookt eitje aan, dat snap je toch wel...quote:
ik had al zo'n vermoeden jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles biedt haar een gekookt eitje aan, dat snap je toch wel...
Ik heb het beste voor met haar bouwstoffenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles biedt haar een gekookt eitje aan, dat snap je toch wel...
zij een beetje meer dan jij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met haar bouwstoffenen gezien ik zelf nog wat over had, dacht ik in goed communistische zin: Eerlijk zullen we alles delen
Oooh zij komt wel aan haar trekken hoor, maak je maar niet ongerustquote:
goede daad heb je verricht danquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooh zij komt wel aan haar trekken hoor, maak je maar niet ongerust
116?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
huh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploadquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal ook eens wat 116 gaan uploaden dan..
Ik had eergisteren anders nog een 99. Die kom ik tegenwoordig nog maar zelden tegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
Het is voor mijn werkquote:
Ach komquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is voor mijn werk
dus geen urlmag niet , zijn foto's die gemaakt zijn voor een ander bedrijf.
voor personneelspasjes
Url ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
ooh, zo'n ding. nee dan kan het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan niet eens joh.![]()
k'heb alleen zo'n upload ding.
Oh jammerquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. aah.. nu is het mysterie opgelost![]()
Doe er maar lekker veel slagroom op dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef leonieke het volgende:
Ik ben hier weer ff weggeweest en hop.. een portie eiwitten en getrek en gesleur gemist
Nog een geluk dat ik vanavond een stuk taart kan etenmaakt het toch een beetje goed
![]()
okquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja, ik was een woordje vergeten
* indahnesia.com gaat op zoek naar een post van Nikkyquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat me nu al een tijdje bezighoudt?
Ale, "bezig" houdt... Waarom heeft Nikky eigenlijk een lavendelkleur en al de andere FA's donkerblauw?
Sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com gaat op zoek naar een post van Nikky
=edit: tja, nu vraag ik me dat ook af =
Misschien vond ze die kleur zo mooiquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Ale, "bezig" houdt... Waarom heeft Nikky eigenlijk een lavendelkleur en al de andere FA's donkerblauw?
omdat haar domheid dan nog meer opvalt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graagquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graag
quote:
Yep duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat haar domheid dan nog meer opvalt?
Hmz.. het kleur van de Milka-koe.. Wie wil dat nu zo persé hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graag
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz.. het kleur van de Milka-koe.. Wie wil dat nu zo persé hebben?![]()
Lilapause rulet natuurlijk wel enorm... Iets meer dan twee maand geleden hebben we het erover gehad en nog steeds heb ik geen gevondenquote:
WBzquote:
wie is die stier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
EN het verklaart waarom Nikky zo graag paars wilde zijn
heeft niets met perfect zijn te maken, maar met jouw rare smaakquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis je vergeven, je kan niet helemaal perfect zijn.![]()
hai D.
Perfectie is saaiquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai D.
zo ergquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai D.
Bestaan perfecte mensenquote:
Tja, perfect is natuurlijk relatief, en ook wil ik niet alles van niet perfect is imperfect noemen, dat klinkt gelijk zo negatiefquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Bestaan perfecte mensen. Ik vind over het imperfecte leuker/mooier/interessanter dan iets dat 'perfect' heet te zijn
.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop toch niet zo te zeiken wijf
Leuk dat iedereen gelijk haptquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heeft niets met perfect zijn te maken, maar met jouw rare smaak
eejjjjjjjjj B
piss offquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop toch niet zo te zeiken wijf
Ja joh ram ff die 100k erin, hebben we dat gezanik ook weer gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en ik blijf ook niet lang meer
moet zo stoppen
dat moet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet zo stoppen
je bent bijna bij de 100kquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet zo stoppen
over de helftquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen gelijk hapt![]()
Ik heb een lekkere smaak, jij bent de rare .![]()
ik ben al bij foto 72![]()
ik heb er nog geen gezienquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen gelijk hapt![]()
Ik heb een lekkere smaak, jij bent de rare .![]()
ik ben al bij foto 72![]()
omdat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
ik wil vandaag op 99999 eindigen
dan moet je idd zo stoppenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
en 99999 wil ik in palindroom topic postenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moet je idd zo stoppen![]()
stel je voor dat het makkelijk kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
waar staan die foto's van je Bengel?en waarom duurt het zo godsgloeiend lang?
Ik kan bij pBase gewoon een zipje uploaden en hij pakt ze zelf allemaal lief uit voor me
apartquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
ik ben 'the king of geduld'quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij moet nog geduld hebben, aan deze heb je niets![]()
Het is voor een bedrijf,quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
waar staan die foto's van je Bengel?en waarom duurt het zo godsgloeiend lang?
Ik kan bij pBase gewoon een zipje uploaden en hij pakt ze zelf allemaal lief uit voor me
Ik verwacht bij post nummer 100.000 eigenlijk wel een samenvatting langer dan 10 woordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan morgen een oeverloos dramatisch jankverhaal over de 100k, als eerste 100k-poster die naast het podium valtTranen met tuiten natuurlijk, en dan 100.001 WEER in het palindroomtopic, en dan weer gewoon door met je halfliners
half goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan morgen een oeverloos dramatisch jankverhaal over de 100k, als eerste 100k-poster die naast het podium valtTranen met tuiten natuurlijk, en dan 100.001 WEER in het palindroomtopic, en dan weer gewoon door met je halfliners
Oh ja wacht, vrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stel je voor dat het makkelijk kan![]()
kom op zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik verwacht bij post nummer 100.000 eigenlijk wel een samenvatting langer dan 10 woorden
Verneuktquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is voor een bedrijf,
Ik kan geen zipje uploaden aangezien het per persoon moet gebeuren, allemaal
met een eigen code
Dan controleren en verzenden.![]()
ik kon het ook eigenlijk al niet hopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
daar begin ik niet aan
dat kan vandaag ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat ik dan morgen over 100k heen kan
haha..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht, vrouwen
Wie snort even dat plaatje op met die 2 bedieningskastjes: 1 met 1 schakelaar voor De Man en een met 384 knopjes en lampjes voor De Vrouw?
ja, die 100.000quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan vandaag ook
of is er morgen iets speciaals?
baggeraarquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
daar begin ik niet aan
niks speciaalsquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan vandaag ook
of is er morgen iets speciaals?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht, vrouwen
Wie snort even dat plaatje op met die 2 bedieningskastjes: 1 met 1 schakelaar voor De Man en een met 384 knopjes en lampjes voor De Vrouw?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Google: woman vs man:
[afbeelding]
Vrouwen kunnen hun mond toch ook open doen buiten dat ze orale sex hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg eppo , dit is de manier die een hoge eppo van daar heeft verzonnen
een vent![]()
Dus niks van "Oh ja wacht, vrouwen"
zit jouw ban er nog niet op?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik verwacht bij post nummer 100.000 eigenlijk wel een samenvatting langer dan 10 woorden
Ik heb veel meer posts met meer dan tien woorden, dan d_hquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb ook al wel wat posts met meer dan 10 woorden inmiddels.![]()
historisch plaatje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Netjes, dank je wel, die bedoelde ik idd. Voeg hem meteen toe aan de collectie
zekersquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen hun mond toch ook open doen buiten dat ze orale sex hebben?
Wat is dat record danquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks speciaals
ik ga t record van stuart wel pakken
vandaag of morgen
ik heb heel veel posts met veel woordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb veel meer posts met meer dan tien woorden, dan d_h
Dát zal ik nog wel niet halen met mijn bijna 15kquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb veel meer posts met meer dan tien woorden, dan d_h
wat voor een record mag dat dan wezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks speciaals
ik ga t record van stuart wel pakken
vandaag of morgen
o ja, die tellen ook mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb heel veel posts met veel woorden
allemaal stats
mijn gemiddelde ligt best hoog
50.000 met staande startquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat voor een record mag dat dan wezen?
oeh, die was niet doorzichtigquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tha_Flash <> * Dr_Flash
Ik heb zat andere klonen
Denk je dat wij ,die alleen voor de foto's te maken maar geselecteerd zijn , inbreng hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen hun mond toch ook open doen buiten dat ze orale sex hebben?
is dat ook jouw reden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je had toch een pub-ban, en dat is de reden dat je ons nu aan het vervelen bent?
Okay, je wintquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je dat wij ,die alleen voor de foto's te maken maar geselecteerd zijn , inbreng hebben?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zekers
om te eten en te drinken en te roddelen
Echt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tha_Flash <> * Dr_Flash
Ik heb zat andere klonen
heb die ban nogquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je had toch een pub-ban, en dat is de reden dat je ons nu aan het vervelen bent?
Je haptquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb heel veel posts met veel woorden
allemaal stats
mijn gemiddelde ligt best hoog
ik wist wel dat er een reden was voor die vele posts.quote:
302 zeer waarschijnlijkquote:
en dan klagen over mij, ik doe er gemiddeld net 12 per dag over ruim 3 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist wel dat er een reden was voor die vele posts.
Zelfs op dagen dat niemand post zit d_h nog boven de 300
dat is ook om de reeks van fles te overtreffenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van mezelf?quote:
Ach, de volgende keer beter dan maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
302 zeer waarschijnlijk
tenzij t toch 301 wordt
ik had ff hoop op 300, maar zaterdag was te moeizaam
Hoe zit je met de 300+ inmiddels dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is ook om de reeks van fles te overtreffen
250+ en 300+ dan iig
breezah_mongolending.. wat een kut usernamequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mezelf?
twee_dertig
breezah_mongolending
LocalGod
en mijn favoriete, doch zelden gebruikte disguisekloon
Daarnaast heb ik zowel met nikky als met MutZ nog 2 gedeelde kloontjes
d8 geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zit je met de 300+ inmiddels dan?
Dat is een stuk aannemelijkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correctie dan: ik geef me snel gewonnen
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb met 1 iemand samen een kloon (zo ongeveer)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
breezah_mongolending.. wat een kut username![]()
![]()
enne.. accountjes delen mag toch helemaal niet? ooh wacht.. dat zijn blauwen natuurlijk![]()
ik kan helaas niet zeggen dat ik eerder op Fok! was zie ik aan je userIDquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zat hier al, jullie kwamen mij vervelen
oh mag dat niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
breezah_mongolending.. wat een kut username![]()
![]()
enne.. accountjes delen mag toch helemaal niet? ooh wacht.. dat zijn blauwen natuurlijk![]()
lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"
En daar is o.a. d_h vrij regelmatig te vinden.. Ik ook, daar niet vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"
nou, doei he!. wanneer ga je nu die 100.000 zetten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
dit is dan mijn laatste post hier vandaag
Het gaat weer lekker over aantallenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*zwaaitquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
krullebol?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
ik schakel zo wel mijn lieve kloon in
voor ff dan
ja, iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker over aantallen
Precies en dan klagen ze over mij dat ik bagger als ik iets zeg over een hoeveelheid postsquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke, zonder tpmquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
Mag ik niet zeggen dat ik bijna op 15.000 sta?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ach ja, verschil moet er zijn he.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies en dan klagen ze over mij dat ik bagger als ik iets zeg over een hoeveelheid posts![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen dat ik bijna op 15.000 sta?
phew.. ik was al bang dat als ik zou zeggen dat ik bijna op 15.000 sta, dat ik dan ook hier weg zou moeten.quote:
Want? Ik hoop deze maand nog mijn 5000e post te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, verschil moet er zijn he.
Dan ben je aardig op weg naar de 100.000quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Want? Ik hoop deze maand nog mijn 5000e post te doen
Gaat nog wel lukken dit jaar als ik een beetje doorpostquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan ben je aardig op weg naar de 100.000
Misschien deze eeuw nog wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaat nog wel lukken dit jaar als ik een beetje doorpost
Dat moet toch lukken in, zeg, 10 jaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien deze eeuw nog wel.
Je bent weer aan het doortrappen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
welkom terug beiden..
Als ik zo doorga, haal ik het níet..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken in, zeg, 10 jaar![]()
tssk.. tssk.. het is donker, ik kan mijn bier buiten niet meer vinden dus kom ik weer naar binnen, maar zolang ik niet bij de 500 ben, hoef ik nog niet naar bed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je bent weer aan het doortrappen he![]()
Maar maar dan moet ik ook doorpostenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. tssk.. het is donker, ik kan mijn bier buiten niet meer vinden dus kom ik weer naar binnen, maar zolang ik niet bij de 500 ben, hoef ik nog niet naar bed.![]()
jaquote:
whehe.. o jee.. krijgen we die discussie..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar maar dan moet ik ook doorposten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. o jee.. krijgen we die discussie..![]()
Dit is natuurlijk minder hequote:nou, je mag me voorblijven hoor.![]()
en die gaat verder onder nóg een ander account?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
zometeen wissel
vriendin aan pc
wat is de stand daar??quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
ik zit hier in Rotterdam bij China - Panama en volg via internet de andere wedstrijden
die komt hier nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en die gaat verder onder nóg een ander account?
En ik zie nu dat je dan nog iets van 60 posts moet doen als ik stop. Nou ja, het kan allemaal, rond tienen houd ik het meestal wel voor gezien. Morgen toch gewoon weer werken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]Dat klopt
[..]
Dit is natuurlijk minder he
Koop dan 3 tv'squote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
ik zit hier in Rotterdam bij China - Panama en volg via internet de andere wedstrijden
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik zie nu dat je dan nog iets van 60 posts moet doen als ik stop. Nou ja, het kan allemaal, rond tienen houd ik het meestal wel voor gezien. Morgen toch gewoon weer werken.
We gaan het allemaal beleven, LIVE op Fok!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en die gaat verder onder nóg een ander account?
neenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan het allemaal beleven, LIVE op Fok!
Ach, als ik straks weer eens 4 weken op vakantie ben, kun je rustig je slag slaan, dan haal ik volgens mij nog niet eens 0.1 post per dag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]Nou ja, zo erg boeit het mij nou ook weer niet. Ik moet althans ook vroeg op morgen
quote:
ns sherlock...quote:
Het zal wel over ProRail gaan..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was
Who knowsquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, als ik straks weer eens 4 weken op vakantie ben, kun je rustig je slag slaan, dan haal ik volgens mij nog niet eens 0.1 post per dag.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ik kan niet aan ieders wensen voldoen
Of over het feit dat de automaten geen biljetten slikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het zal wel over ProRail gaan..![]()
Dat bedacht ik me ook net.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het woord "Spoorwegen" is een meervoud
En dat ligt na Bergen op Zoom?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vanaf Bergen op Zoom reden er geen treinen meer.
En ik moest naar Roosendaal.
en dat lag aan het feit dat de NS geen machinisten had? of wellicht toch gewoon ProRail, want die zorgen voor de ijzeren staven, stroomdraadjes en lichtjes en dergelijkequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vanaf Bergen op Zoom reden er geen treinen meer.
En ik moest naar Roosendaal.
Vanuit Vlissingen, Vlissingen-Souburg, Middelburg, Arnemuiden, Goes, Kruiningen-Yerseke, Kapelle-Biezelinge en Rilland-Bath wel jaquote:
Maar wel gewoon PIN accepterenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Of over het feit dat de automaten geen biljetten slikken![]()
Gammaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wel als je vanaf Middelburg komt.
Meestal is het uiteraard ProRail, want een kapotte trein heeft doorgaans alleen vertragingquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat lag aan het feit dat de NS geen machinisten had? of wellicht toch gewoon ProRail, want die zorgen voor de ijzeren staven, stroomdraadjes en lichtjes en dergelijke
Ik ben ooit eens naar Goes gegaan vanuit Eindhoven. Na Bergen op Zoom is er gewoon NIETS meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit Vlissingen, Vlissingen-Souburg, Middelburg, Arnemuiden, Goes, Kruiningen-Yerseke, Kapelle-Biezelinge en Rilland-Bath wel ja
Ze hadden volgens mij weer een Jumper bij Vrederust.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat lag aan het feit dat de NS geen machinisten had? of wellicht toch gewoon ProRail, want die zorgen voor de ijzeren staven, stroomdraadjes en lichtjes en dergelijke
Boejje, na Zwolle ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens naar Goes gegaan vanuit Eindhoven. Na Bergen op Zoom is er gewoon NIETS meer![]()
wellicht, maar dat NS bashen is een beetje zielig aan het worden. Klaag gewoon waar je over moet klagen, maar ik zal wachten op het antwoord van [desbetreffende user]quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meestal is het uiteraard ProRail, want een kapotte trein heeft doorgaans alleen vertragingOf er moet een of andere idioot voor een trein zijn gesprongen.. Duurt in de regel ook al snel een paar uur
aah.. okay, da's wel kut ja.. gewoon doorrijden is economisch beter te verkopen trouwensquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij weer een Jumper bij Vrederust.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wel als je vanaf Middelburg komt.
Het was een misplaatst grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit Vlissingen, Vlissingen-Souburg, Middelburg, Arnemuiden, Goes, Kruiningen-Yerseke, Kapelle-Biezelinge en Rilland-Bath wel ja
Hier in Maastricht iig nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar wel gewoon PIN accepteren![]()
geen 4quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. 3 op een rij
zou ze m weten te vangen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kop hem in: of jij te langzaam
Het spel heet toch 4 op een rij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. 3 op een rij
Nou hier ben ik het dus fundamenteel mee oneens i.cquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wellicht, maar dat NS bashen is een beetje zielig aan het worden. Klaag gewoon waar je over moet klagen, maar ik zal wachten op het antwoord van [desbetreffende user]
Trein met een rode neus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. okay, da's wel kut ja.. gewoon doorrijden is economisch beter te verkopen trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |