302 zeer waarschijnlijkquote:
en dan klagen over mij, ik doe er gemiddeld net 12 per dag over ruim 3 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist wel dat er een reden was voor die vele posts.
Zelfs op dagen dat niemand post zit d_h nog boven de 300
dat is ook om de reeks van fles te overtreffenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van mezelf?quote:
Ach, de volgende keer beter dan maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
302 zeer waarschijnlijk
tenzij t toch 301 wordt
ik had ff hoop op 300, maar zaterdag was te moeizaam
Hoe zit je met de 300+ inmiddels dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is ook om de reeks van fles te overtreffen
250+ en 300+ dan iig
breezah_mongolending.. wat een kut usernamequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mezelf?
twee_dertig
breezah_mongolending
LocalGod
en mijn favoriete, doch zelden gebruikte disguisekloon
Daarnaast heb ik zowel met nikky als met MutZ nog 2 gedeelde kloontjes
d8 geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zit je met de 300+ inmiddels dan?
Dat is een stuk aannemelijkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correctie dan: ik geef me snel gewonnen
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb met 1 iemand samen een kloon (zo ongeveer)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
breezah_mongolending.. wat een kut username![]()
![]()
enne.. accountjes delen mag toch helemaal niet? ooh wacht.. dat zijn blauwen natuurlijk![]()
ik kan helaas niet zeggen dat ik eerder op Fok! was zie ik aan je userIDquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zat hier al, jullie kwamen mij vervelen
oh mag dat niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
breezah_mongolending.. wat een kut username![]()
![]()
enne.. accountjes delen mag toch helemaal niet? ooh wacht.. dat zijn blauwen natuurlijk![]()
lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"
En daar is o.a. d_h vrij regelmatig te vinden.. Ik ook, daar niet vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"
nou, doei he!. wanneer ga je nu die 100.000 zetten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
dit is dan mijn laatste post hier vandaag
Het gaat weer lekker over aantallenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*zwaaitquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
dit is dan mijn laatste post hier vandaag
krullebol?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
ik schakel zo wel mijn lieve kloon in
voor ff dan
ja, iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker over aantallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |