quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Google: woman vs man:
[afbeelding]
Vrouwen kunnen hun mond toch ook open doen buiten dat ze orale sex hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg eppo , dit is de manier die een hoge eppo van daar heeft verzonnen
een vent![]()
Dus niks van "Oh ja wacht, vrouwen"
zit jouw ban er nog niet op?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik verwacht bij post nummer 100.000 eigenlijk wel een samenvatting langer dan 10 woorden
Ik heb veel meer posts met meer dan tien woorden, dan d_hquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb ook al wel wat posts met meer dan 10 woorden inmiddels.![]()
historisch plaatje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Netjes, dank je wel, die bedoelde ik idd. Voeg hem meteen toe aan de collectie
zekersquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen hun mond toch ook open doen buiten dat ze orale sex hebben?
Wat is dat record danquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks speciaals
ik ga t record van stuart wel pakken
vandaag of morgen
ik heb heel veel posts met veel woordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb veel meer posts met meer dan tien woorden, dan d_h
Dát zal ik nog wel niet halen met mijn bijna 15kquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb veel meer posts met meer dan tien woorden, dan d_h
wat voor een record mag dat dan wezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks speciaals
ik ga t record van stuart wel pakken
vandaag of morgen
o ja, die tellen ook mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb heel veel posts met veel woorden
allemaal stats
mijn gemiddelde ligt best hoog
50.000 met staande startquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat voor een record mag dat dan wezen?
oeh, die was niet doorzichtigquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tha_Flash <> * Dr_Flash
Ik heb zat andere klonen
Denk je dat wij ,die alleen voor de foto's te maken maar geselecteerd zijn , inbreng hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen hun mond toch ook open doen buiten dat ze orale sex hebben?
is dat ook jouw reden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je had toch een pub-ban, en dat is de reden dat je ons nu aan het vervelen bent?
Okay, je wintquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je dat wij ,die alleen voor de foto's te maken maar geselecteerd zijn , inbreng hebben?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zekers
om te eten en te drinken en te roddelen
Echt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tha_Flash <> * Dr_Flash
Ik heb zat andere klonen
heb die ban nogquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je had toch een pub-ban, en dat is de reden dat je ons nu aan het vervelen bent?
Je haptquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb heel veel posts met veel woorden
allemaal stats
mijn gemiddelde ligt best hoog
ik wist wel dat er een reden was voor die vele posts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |