Oh, van wie waren dan die vingertjes die zo fijn aan het kriebelen waren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef leonieke het volgende:
Wat vind jij het blijkbaar leuk dat ik hier bezig zou zijn, zo op meer dan 100km van jou.
Dat vraag ik me dan persoonlijk ook af jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, van wie waren dan die vingertjes die zo fijn aan het kriebelen waren?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dan persoonlijk ook af ja![]()
een buitenechtelijke vingerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft Flash een buitenechtelijke vriendin misschien?
Zeker wetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft Flash een buitenechtelijke vriendin misschien?
Om niet de hele dag bij en in leoniekequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
wrom werk je dan?
Wd_hz. Je bent nog hartstikke jong johquote:
Ja dat is wel zo, maar zij is NOG jongerquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Wd_hz. Je bent nog hartstikke jong joh.
Menig oudere man zou maar wat graag in je schoenen staan, en dan zonder rustdagenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar zij is NOG jonger![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Menig oudere man zou maar wat graag in je schoenen staan, en dan zonder rustdagen.
Je weet zelf wel beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Menig oudere man zou maar wat graag in je schoenen staan, en dan zonder rustdagen.
ja denk er nog ff over naquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef dolle_hond het volgende:
bij deze fles
s kijken of ik vanavond nog ff terug kom
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet zelf wel beter
urenlang een harde boner hebben gaat behoorlijk pijn doen op een gegeven moment hoor
vraag ik me ook meteen af..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Tha_T het volgende:
Is het het bijlezen waard?
Sorry dat ik even haasje-over heb gedaan hequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
jeeh.. mijn eind vorige week bestelde goud en zilver is binnen...![]()
Goud kopen
Ooow goed!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb gewoon echt mijn huis verkocht! Nog even de prijs overeenkomen (maar ze weten mijn minimum) en dan gaan we tekenen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb gewoon echt mijn huis verkocht! Nog even de prijs overeenkomen (maar ze weten mijn minimum) en dan gaan we tekenen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:
Godver dat ziet er geil uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
jeeh.. mijn eind vorige week bestelde goud en zilver is binnen...![]()
Goud kopen
haasje over? Heb ik wéér last van mijn korte-termijn-geheugen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sorry dat ik even haasje-over heb gedaan he
Doe es niet zo serieusquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
De bank is rijk geworden dunkt mie.
Dagcijfersquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haasje over? Heb ik wéér last van mijn korte-termijn-geheugen?
en het is zķ fucking klein, dat plaatje goud, ik zou het achter een postzegel kunnen plakken.quote:
Inlijsten maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en het is zķ fucking klein, dat plaatje goud, ik zou het achter een postzegel kunnen plakken.
Nou he?quote:
jep.. deze maand hoop ik ook in bezit te zijn van 1 troy ounce, 31.1 gram, maar dat kost zo'n 400 euro.. wel een stuk geiler natuurlijk dan 2.5 gram..quote:
heb je zoveel inspannend werk verricht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, ik ben dus nu net thuis, en ik ga eerst ff douchen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou he?![]()
wat een oud topic trouwens zeg
v v v v v v v v v v ier ho ho ho ho ho nderd d d d d d d eur r r r r r o ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. deze maand hoop ik ook in bezit te zijn van 1 troy ounce, 31.1 gram, maar dat kost zo'n 400 euro.. wel een stuk geiler natuurlijk dan 2.5 gram..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |