zij een beetje meer dan jij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met haar bouwstoffenen gezien ik zelf nog wat over had, dacht ik in goed communistische zin: Eerlijk zullen we alles delen
Oooh zij komt wel aan haar trekken hoor, maak je maar niet ongerustquote:
goede daad heb je verricht danquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooh zij komt wel aan haar trekken hoor, maak je maar niet ongerust
116?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
huh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploadquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal ook eens wat 116 gaan uploaden dan..
Ik had eergisteren anders nog een 99. Die kom ik tegenwoordig nog maar zelden tegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
Het is voor mijn werkquote:
Ach komquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is voor mijn werk
dus geen urlmag niet , zijn foto's die gemaakt zijn voor een ander bedrijf.
voor personneelspasjes
Url ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
ooh, zo'n ding. nee dan kan het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan niet eens joh.![]()
k'heb alleen zo'n upload ding.
Oh jammerquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. aah.. nu is het mysterie opgelost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |