116?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
huh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploadquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal ook eens wat 116 gaan uploaden dan..
Ik had eergisteren anders nog een 99. Die kom ik tegenwoordig nog maar zelden tegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
Het is voor mijn werkquote:
Ach komquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is voor mijn werk
dus geen urlmag niet , zijn foto's die gemaakt zijn voor een ander bedrijf.
voor personneelspasjes
Url ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
ooh, zo'n ding. nee dan kan het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan niet eens joh.![]()
k'heb alleen zo'n upload ding.
Oh jammerquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. aah.. nu is het mysterie opgelost![]()
Doe er maar lekker veel slagroom op dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef leonieke het volgende:
Ik ben hier weer ff weggeweest en hop.. een portie eiwitten en getrek en gesleur gemist
Nog een geluk dat ik vanavond een stuk taart kan etenmaakt het toch een beetje goed
![]()
okquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja, ik was een woordje vergeten
* indahnesia.com gaat op zoek naar een post van Nikkyquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat me nu al een tijdje bezighoudt?
Ale, "bezig" houdt... Waarom heeft Nikky eigenlijk een lavendelkleur en al de andere FA's donkerblauw?
Sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com gaat op zoek naar een post van Nikky
=edit: tja, nu vraag ik me dat ook af =
Misschien vond ze die kleur zo mooiquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Ale, "bezig" houdt... Waarom heeft Nikky eigenlijk een lavendelkleur en al de andere FA's donkerblauw?
omdat haar domheid dan nog meer opvalt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graagquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graag
quote:
Yep duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat haar domheid dan nog meer opvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |