Doe er maar lekker veel slagroom op dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef leonieke het volgende:
Ik ben hier weer ff weggeweest en hop.. een portie eiwitten en getrek en gesleur gemist
Nog een geluk dat ik vanavond een stuk taart kan etenmaakt het toch een beetje goed
![]()
okquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja, ik was een woordje vergeten
* indahnesia.com gaat op zoek naar een post van Nikkyquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat me nu al een tijdje bezighoudt?
Ale, "bezig" houdt... Waarom heeft Nikky eigenlijk een lavendelkleur en al de andere FA's donkerblauw?
Sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com gaat op zoek naar een post van Nikky
=edit: tja, nu vraag ik me dat ook af =
Misschien vond ze die kleur zo mooiquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Ale, "bezig" houdt... Waarom heeft Nikky eigenlijk een lavendelkleur en al de andere FA's donkerblauw?
omdat haar domheid dan nog meer opvalt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graagquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef leonieke het volgende:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graag
quote:
Yep duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat haar domheid dan nog meer opvalt?
Hmz.. het kleur van de Milka-koe.. Wie wil dat nu zo persé hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel, dat wilde ze zelf altijd graag
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz.. het kleur van de Milka-koe.. Wie wil dat nu zo persé hebben?![]()
Lilapause rulet natuurlijk wel enorm... Iets meer dan twee maand geleden hebben we het erover gehad en nog steeds heb ik geen gevondenquote:
WBzquote:
wie is die stier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
EN het verklaart waarom Nikky zo graag paars wilde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |