correct geantwoord.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
v v v v v v v v v v ier ho ho ho ho ho nderd d d d d d d eur r r r r r o ?
Ja, allemaal storingkjes verholpen in een gebouw barstensvol met ontiegelijk lekkere wijven, en zonder aircoquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:37 schreef Renesite het volgende:
heb je zoveel inspannend werk verricht?
Heb je dr ook nog een winstpercentage mee ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correct geantwoord.maar dat is ook wel écht geil. Mogelijke vervolgstap is een plak van 100 gram, maar ik vind ruim 1200 euro toch iets te veel van het goede.
z z z z z z z z z z onder a a a a irco?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, allemaal storingkjes verholpen in een gebouw barstensvol met ontiegelijk lekkere wijven, en zonder airco
Kan je wel voorstellen wat een natte, hete, dampende, stomende, geile bedoening dat geweest moet zijn![]()
ja, het rook behoorlijk naar vis op het eind van de dag kan ik meldenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
z z z z z z z z z z onder a a a a irco?
zielig![]()
Oke oke okequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het rook behoorlijk naar vis op het eind van de dag kan ik melden
Laat ze smakenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben ffies wat frietekes naar binnen stouwen.
Hij zit niet op een school met een dramatisch overschot aan lekker vleesquote:
2 jaar en ik hoop in een soortgelijke positie te zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zit niet op een school met een dramatisch overschot aan lekker vlees
Zoo jammer dat dit maar 2 maanden duurtHoewel... daarna lopen ze allemaal in de winterjas en is de grootste lol er wel weer vanaf
En dat je dat dan 4, 5, 6 jaar lang mag doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
2 jaar en ik hoop in een soortgelijke positie te zitten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat je dat dan 4, 5, 6 jaar lang mag doen
quote:Mijn lol duurt maar 2 maanden
neuh.. ik betaal wat maakkosten natuurlijk, maar verder is het voor de heb. Tevens betaal je geen BTW, zodat het vrijwel overal ter wereld tegen een goede prijs weer te verkopen is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je dr ook nog een winstpercentage mee ofzo?
hoiquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
*terug van de fitness en wat voel ik me zwak
I need foooohoooooddddd
helleuw
Helleuwquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
*terug van de fitness en wat voel ik me zwak
I need foooohoooooddddd
helleuw
eiwitten als in?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helleuw
Wat eiwitten voor tussendoor?
Fles biedt haar een gekookt eitje aan, dat snap je toch wel...quote:
ik had al zo'n vermoeden jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles biedt haar een gekookt eitje aan, dat snap je toch wel...
Ik heb het beste voor met haar bouwstoffenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles biedt haar een gekookt eitje aan, dat snap je toch wel...
zij een beetje meer dan jij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met haar bouwstoffenen gezien ik zelf nog wat over had, dacht ik in goed communistische zin: Eerlijk zullen we alles delen
Oooh zij komt wel aan haar trekken hoor, maak je maar niet ongerustquote:
goede daad heb je verricht danquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooh zij komt wel aan haar trekken hoor, maak je maar niet ongerust
116?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
huh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, ben wel druk, even 116 uploaden .![]()
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploadquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal ook eens wat 116 gaan uploaden dan..
Ik had eergisteren anders nog een 99. Die kom ik tegenwoordig nog maar zelden tegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
Het is voor mijn werkquote:
Ach komquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is voor mijn werk
dus geen urlmag niet , zijn foto's die gemaakt zijn voor een ander bedrijf.
voor personneelspasjes
Url ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed plan! Hee maar nu we het er over hebben, ik heb van de week nog wat 83 ge-uploaddat uploadt echt zo heerlijk jonge
![]()
ooh, zo'n ding. nee dan kan het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan niet eens joh.![]()
k'heb alleen zo'n upload ding.
Oh jammerquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. aah.. nu is het mysterie opgelost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |