quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
De Vuile Crack Hoer Nicotine Slet Door Een Antiliaantje Bezwangerde Trailer Trash Tanja.
Bel of sms!quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
De Vuile Crack Hoer Nicotine Slet Door Een Antiliaantje Bezwangerde Trailer Trash Tanja.
maar niemand heeft daar een relatie met haar. en de gasten hier ook niet.quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
Gewoon Cruijffiaansquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef jalla het volgende:
vooral met joost is rob goed
rob denkt: ik zie iemand die zich gedraagt als een klein kind, dus behandel ik hem als een klein kind
ik houd van dat soort simpelheden
Hm nogmaals het is een respectloze uitspraakquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar niemand heeft daar een relatie met haar. en de gasten hier ook niet.
dan is het toch een heel stuk minder erg?
Hoorde ik dat goed, verdiende ze 3 á 400 euro per nacht?quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Frapant dat ze haar, Lieske, afkappen als het over het baantje gaat hebben..
Ze wordt door Roel nu ook al Bolle genoemd! Maar dit is ook wel een goeie alleen onhandig om elke keer als je haar wil quoten dat te gebruiken!quote:Op maandag 5 september 2005 18:03 schreef jalla het volgende:
De Vuile Crack Hoer Nicotine Slet Door Een Antiliaantje Bezwangerde Trailer Trash trut
is dit de nieuwe bijnaam van tanja, ipv de buik?
zal hem ff copypasten in m,n favorieten dan :p
We hebben het wel over BB hoor, beetje relativeren, we zitten hier niet op het forum van de libelle.quote:Op maandag 5 september 2005 18:03 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Hm nogmaals het is een respectloze uitspraak
Sorry hoor maar ik kan heel weinig respect opbrengen voor die zwangerequote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
Dat is één van de dingen waar jij moeite mee hebt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ohja als oudere vrouw heb ik moeite met het levellen met jullie...
< thee drinkt
Ja, maar ze was geen hoer en mocht er niet over praten omdat het 'zwarter dan zwart' was.quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef Symer het volgende:
Hoorde ik dat goed, verdiende ze 3 á 400 euro per nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |