Hallo jij bent zeker Lieske gewendquote:Op maandag 5 september 2005 11:37 schreef portable het volgende:
zo snel poetst hij, 45 seconde?
zo das echt nie waarquote:Op maandag 5 september 2005 11:40 schreef b0ng het volgende:
waarom schakelen ze nu niet weg en als vrouwen zich gaan douchen wel?
quote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Anitra het volgende:
Ik ga nu slapen dus dan word de rest wakker wedden?
Tot vanmiddag
Hoe doe jij het dan?quote:Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
Rob maakt zijn oor schoon met een staafje, en dat is niet slim.
Want daarmee duw je het oorsmeer namelijk verder de gehoorgang in.
quote:Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
Rob maakt zijn oor schoon met een staafje, en dat is niet slim.
Want daarmee duw je het oorsmeer namelijk verder de gehoorgang in.
Maar goed, hij drijft toch altijd zijn zin door, dus het heeft weinig zin hem er op aan te spreken (als dat zou kunnen dan)
dat wil je niet echt weten volgens mij, maar ik met stukje opgerold wc papier wat ik nat maakquote:
Ik laat mijn oren ieder half jaar uitspuiten.quote:
100 topics in 11,5 dagen = 982 topics in 113 dagenquote:Op maandag 5 september 2005 11:51 schreef Bruce117 het volgende:
Wow, deel 100 al.![]()
gaan er veel worden als er zo actief doorgepost wordt.
Controleren of ie last heeft van roltoetersquote:Op maandag 5 september 2005 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat doet Joost met een spiegel onder de douche?
scheren? dat was de shampoo...quote:Op maandag 5 september 2005 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat doet Joost met een spiegel onder de douche?
welnee dat hoor jij verkeerd, die tekst kent hij echt welquote:Op maandag 5 september 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
Eerste tekst Rob: This is ground control to make me Tom (ipv major Tom)
joost doet een penis checkquote:Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef Sealord het volgende:
Waarom kijkt Joost de hele tijd naar beneden?
hij ziet zijn gereedschap niet meer door zijn buikquote:Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef Sealord het volgende:
f chille onder de douche?quote:Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef Sealord het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef jalla het volgende:
snap nu eindelijk welk alarm jullie bedoelen, lol
Misschien zijn de streams niet helemaal live, mooi moment om dat te checken nu.quote:Op maandag 5 september 2005 12:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier gaat 'ie al, hoor daar nog niks.
Tis live!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Sealord het volgende:
[..]
Misschien zijn de streams niet helemaal live, mooi moment om dat te checken nu.
Nee die zijn ook niet live zit +/- 5 minuten tussen (kun je ook merken bij de live uitzendingen)quote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Sealord het volgende:
[..]
Misschien zijn de streams niet helemaal live, mooi moment om dat te checken nu.
Ja verrek, ik dacht al, wat doet 'ie?quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef b0ng het volgende:
rob direct de tijd op de jacuzzi checken
En daar kunnen dan weer leuke stats van gemaakt wordenquote:Op maandag 5 september 2005 11:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
100 topics in 11,5 dagen = 982 topics in 113 dagen![]()
982 keer 300 posts = 294.600 posts
Scherp nagedacht van Robquote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef b0ng het volgende:
Zou tijd worden; kunnen ze zich doodschamen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef AnTjUh het volgende:
getver weten ze gelijk hoe laat t is nu
BB moet dan gelijk ff die tijd een paar uur eerder zettenquote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef b0ng het volgende:
dat klopt zeker, soms zit je gewoon naar een screensaver te kijken,. die misschien zelfs wel van dag geleden isquote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef -Delta- het volgende:
Zie je nou wel; iemand beweerde laatst nog, dat de streams iets van een uur achter lopen.![]()
Niet dus![]()
Nee hoor, loopt altijd elke dag een paar minuten achter.quote:Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef jalla het volgende:
[..]
dat klopt zeker, soms zit je gewoon naar een screensaver te kijken,. die misschien zelfs wel van dag geleden is
Volgens mij zie je spoken...quote:Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef jalla het volgende:
gaat me nu te ver om over alle fakes en trucs van de regie uit te wijden, maar was in nacht 1 al bijna afgehaakt. zal wel keer in ene ander topic plaatsen welke aanwijzingen er allemaal al geweest zijn over dat het soms beplaad niet rt is (en dan bedoel ik niet 2 of 3 minuten achterlopen, dat is gewoon een veiligheids marge voor als er wat gebeurt, dat ze tijd hebben om ons op de screen saver te zetten, en de echte stream voor later/tv te bewaren)
joost was dat en rob zei: maandag 5 september, half 1quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef jalla het volgende:
rob vraagt zich af welke datum het is en denkt 4 september
het tijds besef is nu wel erg ver te zoeken...
edit: nee toch goed, 5 sept
Laat hem nou, hij is zo trotsquote:Op maandag 5 september 2005 12:36 schreef RB-tje het volgende:
ja rob nou niet elke keer de tijd noemen.
wees blij dat de buik nog neit wakker isquote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef qo_ob het volgende:
'Hooiiiiiii goeiemorgen'
De stem is wakker
Die merk je toch niet opquote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef reconnect het volgende:
[..]
wees blij dat de buik nog neit wakker is
welke stream?quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Kokstra het volgende:
Niemand anders last van een vreselijke buffer? Niemand...?
Waarschijnlijk wel denk ikquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Darklight het volgende:
Krijgen ze vandaag weer een nieuwe opdracht?
ze verdient hetquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat iedereen op dit forum zo negatief is over Tanja. Ik weet dat ze verre van perfect is, maar niet leuk dat iedere keer als ze in beeld komt, er een soort golf van negatief commentaar losbarst (mening van Peter6000)
Chantal inmiddels ook wakker, met enorme zonnebril op, en (gelukkig) nog niet zo spraakzaam.
Nou dat hoop ik wel zegquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Darklight het volgende:
Krijgen ze vandaag weer een nieuwe opdracht?
ja maar ik zou me toch doodvervelen daar! niet normaalquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik wel zeg
Het lijkt luilekkerland wel daar![]()
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 5 september 2005 12:49 schreef jalla het volgende:
ben steeds meer fan van linda aan het worden. zeker nu "iedereen" hier zo tegen
haar is
Screenshotje gemaakt?quote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef Darklight het volgende:
Menno staat onder de douche, is dus ook wakker
quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat iedereen op dit forum zo negatief is over Tanja. Ik weet dat ze verre van perfect is, maar niet leuk dat iedere keer als ze in beeld komt, er een soort golf van negatief commentaar losbarst (mening van Peter6000)
Heerlijke actiequote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Falco het volgende:
Iedereen is wakker geworden door "RALPH ZENDER CHECKEN!"
Joost in de minderheidquote:Op maandag 5 september 2005 12:57 schreef Kokstra het volgende:
Joost wil pizza, Chantal wil broccoli maken en daar stemt iedereen mee in.
Dat komt omdat Joost zich nu eenmaal graag profileert als een welbespraakte kleuterquote:Op maandag 5 september 2005 12:59 schreef Falco het volgende:
Het verschil qua leeftijd tussen Dido en Joost is 5 jaar ofzo, maar hoe ze met elkaar omgaan lijkt het wel of het verschil 20 jaar is.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef nachtzuster het volgende:
Heeft Tanja nou alle muizevallen gemold?
volgens mij wel jaquote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef nachtzuster het volgende:
Ja, Roel doet alsof hij het grappig vindt, maar dat vindt hij dus echt niet. Menno is ook not amused volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef nachtzuster het volgende:
Waarom kraak je Tanja af?quote:Op maandag 5 september 2005 13:04 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja, Roel doet alsof hij het grappig vindt, maar dat vindt hij dus echt niet. Menno is ook not amused volgens mij.
Tanja: "Dierenbeul." Het is een diervriendelijke val doos!!![]()
Het verbaasde me al dat hun zo "aardig" bleven tegen haar, ik zou woest zijnquote:Op maandag 5 september 2005 13:04 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja, Roel doet alsof hij het grappig vindt, maar dat vindt hij dus echt niet. Menno is ook not amused volgens mij.
Wow, onze zwangere zeug heeft bij deze voor het eerst in mijn ogen iets goed gedaan!quote:Op maandag 5 september 2005 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom kraak je Tanja af?
Het is een goedbedoelde, en diervriendelijk actie hoor![]()
Waarom zouden ze ook, ze vraagt nooit wat aan iemand anders, altijd over haar zelf lullen, als ze al überhaupt d'r bek open trektquote:Op maandag 5 september 2005 13:11 schreef b0ng het volgende:
word niet echt veel gepraat met tanja of wel?
Maar toch wil ze niet dat mensen denken dat ze iets met hem wil. Make up your mind girl!quote:Op maandag 5 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
ingrid ook in bikini, doet verleidelijk en lief richting menno![]()
Waarom scheld je haar uit voor zwangere zeug.quote:Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wow, onze zwangere zeug heeft bij deze voor het eerst in mijn ogen iets goed gedaan!![]()
En nu mag ze naar huis![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom scheld je haar uit voor zwangere zeug.
Dat is erg onvriendelijk.
Laat je je niet meeslepen door de algehele tendens hier?
quote:Op maandag 5 september 2005 13:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook, ze vraagt nooit wat aan iemand anders, altijd over haar zelf lullen, als ze al überhaupt d'r bek open trekt![]()
Ja ze rookt, dus ze heeft o.a een stuk kleinere buik dan een normale zwangere.quote:Op maandag 5 september 2005 13:15 schreef jalla het volgende:
de buik heeft op zich wel een goed figuur![]()
En wat betekent dit volgens Freud?quote:Op maandag 5 september 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Dido in de tuin, poserend (armen omhoog weer)
[afbeelding]
De muis is niet gevangen.quote:Op maandag 5 september 2005 13:17 schreef Peekaboo het volgende:
wat is er precies met die muis gebeurd?
ze hadden 'm gevangen?
en hebben ze 'm wel weer los gelaten?
Dat ze hangtieten heeft? Geen idee, maar ze heeft altijd de armen war omhoog als ze ligt.quote:Op maandag 5 september 2005 13:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
En wat betekent dit volgens Freud?
gelukkig maarquote:Op maandag 5 september 2005 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De muis is niet gevangen.
HIj liep vannacht wel rondom de val heen, in de streamverslagen van vandaag, en de commentaren op de streams deel 99, zijn er foto`s van
ha ha, ja briljant idd, maar die groep is ook ronduit boring, hoop geneuzel over niksquote:Op maandag 5 september 2005 13:26 schreef Kokstra het volgende:
Kaptein Rob zit alleen aan tafel en observeert de groep. Hoe lang hij zich stil zal kunnen houden is de vraag.
Heeft ze een plakje kaas erop getieft??quote:Op maandag 5 september 2005 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja zit op stream 3 een crackertje met kaas te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |