wees blij dat de buik nog neit wakker isquote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef qo_ob het volgende:
'Hooiiiiiii goeiemorgen'
De stem is wakker
Die merk je toch niet opquote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef reconnect het volgende:
[..]
wees blij dat de buik nog neit wakker is
welke stream?quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Kokstra het volgende:
Niemand anders last van een vreselijke buffer? Niemand...?
Waarschijnlijk wel denk ikquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Darklight het volgende:
Krijgen ze vandaag weer een nieuwe opdracht?
ze verdient hetquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat iedereen op dit forum zo negatief is over Tanja. Ik weet dat ze verre van perfect is, maar niet leuk dat iedere keer als ze in beeld komt, er een soort golf van negatief commentaar losbarst (mening van Peter6000)
Chantal inmiddels ook wakker, met enorme zonnebril op, en (gelukkig) nog niet zo spraakzaam.
Nou dat hoop ik wel zegquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Darklight het volgende:
Krijgen ze vandaag weer een nieuwe opdracht?
ja maar ik zou me toch doodvervelen daar! niet normaalquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik wel zeg
Het lijkt luilekkerland wel daar![]()
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 5 september 2005 12:49 schreef jalla het volgende:
ben steeds meer fan van linda aan het worden. zeker nu "iedereen" hier zo tegen
haar is
Screenshotje gemaakt?quote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef Darklight het volgende:
Menno staat onder de douche, is dus ook wakker
quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat iedereen op dit forum zo negatief is over Tanja. Ik weet dat ze verre van perfect is, maar niet leuk dat iedere keer als ze in beeld komt, er een soort golf van negatief commentaar losbarst (mening van Peter6000)
Heerlijke actiequote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Falco het volgende:
Iedereen is wakker geworden door "RALPH ZENDER CHECKEN!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |