huilen heeft ze nooit gezegd!quote:Op zondag 4 september 2005 17:10 schreef washandje het volgende:
Dido huilen met r knuffel onder de dekens![]()
![]()
jawel, net.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
Advies aan Lieske: Ga 3x per dag douchen en regelmatig omkleden
Níemand wil je er dan uithebben
Oh, ik d8 dat ze alleen zei dat ze ook wel eens der knuffel heeft gepakt.quote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef srblackbird het volgende:
[..]
jawel, net.
Stiekem onder de dekens
sooowhee,quote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef sannuh het volgende:
Wat vond Roel ervan?
meen je dat nou?quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
nog wat gebeurd vanochtend/middag????? Iemand ff in het kort voor mij??
Heeft iedereen een hekel aan Lieske trouwens?
quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
nog wat gebeurd vanochtend/middag????? Iemand ff in het kort voor mij??
Heeft iedereen een hekel aan Lieske trouwens?
te laatquote:Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
VERDOMME: IK HEB HET GEMIST
Had ingeschat dat het vannacht pas weer leuk zo gaan woren![]()
![]()
![]()
Check atavar van qo_ob! zegt al heel veelquote:Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
En wel snel doorlezen want anders zijn de volgende 2 ook al weer volquote:Op zondag 4 september 2005 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je de laatste 3 topics ff leest heb je een aardige samenvatting van het laatste uur
Het was echt smullenquote:Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
NU PAS??quote:Op zondag 4 september 2005 17:18 schreef Shirley het volgende:
Sjongejonge...nu begin ik me ook te irriteren.
Ja, de topics zijn in 20 minuten volquote:Op zondag 4 september 2005 17:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wel snel doorlezen want anders zijn de volgende 2 ook al weer vol![]()
![]()
Ze moet echt nog even blijven, dit is toch heerlijk zo??![]()
Volgens mij denken ze echt dat niemand dat ziet dan ofzo, de kijkerquote:Op zondag 4 september 2005 17:19 schreef washandje het volgende:
Ligt het aan mij of is de badkamer echt dé plaatst waar alles gebeurt?
Lieske is wel heel goed in het dóórgaan over hetzelfde onderwerpquote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef Bep het volgende:
Ophouden nou Lieske genoeg geweest.!!!! je verspeelt al je krediet nu
Menno heeft die houding tegenover iedereen... Menno heeft geen echte interesse in mensen in het huisquote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Menno boeit het echt geen flikker volgens mij.
Volgens mij ook niet. Hij denkt volgens mij ook "jezus mina, janktutje"quote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Menno boeit het echt geen flikker volgens mij.
Was ook goed gekozen van haar hoor de perfecte tijdquote:Op zondag 4 september 2005 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de topics zijn in 20 minuten vol![]()
Had Photoshop afgesloten zonder 'm op te slaan verder :xquote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef lennardn het volgende:
@ qo_ob
Briljante avator heb jij, kan ik die foto op groot formaat ergens vinden ?
En de kijkersquote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe langer ze doorgaat, nu geďrriteerder ook de medebewoners worden.
ALL IN THE GAME!![]()
. OH MIJN GOD.
Waarom nomineren? Ik geef ze die prijs gewoonquote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Shirley het volgende:
Ik nomineer Lieske voor ''Langste doordrammer 2005''
en gelijk heeft-ie.quote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Menno heeft echt zoiets van 'waar gaaat het over?'
Dat heb jij weer???quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Toyota het volgende:
lopen de streams overal zo slecht.......of heb ik dat weer...........![]()
Hier ook niet al te best, zullen nu wel veel mensen kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Toyota het volgende:
Wat zo erg klopt. Nu moet het wel genoeg zijn hoor. Dit duurt al meer dan een uurquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Bep het volgende:
Chantal heeft het over het aandachtsgehalte van Lieske
Bij mij is het ook heel slecht, het lijkt wel of heel NL meekijkt.quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Toyota het volgende:
Andere toppers zijn Rikkert en Dido. Vooral die laatste kwam tot de kern: "Leer gewoon scheit te hebben aan bepaalde dingen"quote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en gelijk heeft-ie.
ze maakt het nu erger dan het is.
Ik vind dat Menno het juist heel goed relativeert en heel goed omschrijft hoe een en ander bedoeld wordt en hoe zij het onterecht ziet.
Mijne ook alleen 3 haperdquote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef SPIRO het volgende:
Mijn streams lopen goed
quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef TRiXeS het volgende:
"Soms heb ik het gevoel dat ik tussen wal en schip val"
"Val tussen Wal & schip"quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef lennardn het volgende:
Ze lult 3 keer hetzelfde ! Ik ben ook nog maar 19, ff levellen, ben een sletje....
Ik hoop dat ie dat ook gaat zeggen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef Jane het volgende:
Rikkert wordt het gezeik ook zat, volgens mij.
Het was de moeite waard. Uitgerekend bij Chantal had Lieske haar instortinkje.quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een mooi gesprek nu, tussen Lieske, Rikkert en Menno![]()
Maar ik had dat van Lieske en Chantal zo graag willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was mooi he?quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef washandje het volgende:
Chantal: Ze heeft het idee dat iedereen over haar lult maar dat is helemaal niet waar.
Ondertussen praat iedereen verder over Lieske......
En ze wil aandacht hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
'Ze wilt serieus genomen worden' LETTERLIJK ÉN FIGUURLIJK
Top!!!!quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn streamverslagen van afgelopen nacht eigenlijk![]()
Nee, Dido gaat het niet redden.... Die semi-neutrale houding van haar gaat de bewoners irriteren uiteindelijk... maar dat kan nog ff durenquote:Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef washandje het volgende:
Dido gaat het zo hard winnen, je hoort het in elke conversatie
Op dit moment is dat ook niet zo raar.quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef washandje het volgende:
Ondertussen praat iedereen verder over Lieske......
quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn streamverslagen van afgelopen nacht eigenlijk![]()
Jij gelooft dat duimzuigende Ingrid het gaat halen?quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, Dido gaat het niet redden.... Die semi-neutrale houding van haar gaat de bewoners irriteren uiteindelijk... maar dat kan nog ff duren
Eenschquote:
Je meent 'tquote:Op zondag 4 september 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit me nu ook te denken van: Nu zegt ze wel dan ze daar weg wil he, maar volgens mij zegt ze dat om zo aandacht te kunnen trekken bij de mensen...
Nee, helaas zal zij het ook niet halen....quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef washandje het volgende:
[..]
Jij gelooft dat duimzuigende Ingrid het gaat halen?![]()
![]()
Toen hij zelf 19 jaar oud was.quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Jane het volgende:
[..]
"Oudere mensen van 26"??? Menno, waar heb je het in godsnaam over?
Neequote:
Idd, wat een trut!quote:Op zondag 4 september 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit me nu ook te denken van: Nu zegt ze wel dan ze daar weg wil he, maar volgens mij zegt ze dat om zo aandacht te kunnen trekken bij de mensen...
Dat gaan we nu even doenquote:
Rikkert neemt haar zodra ie de kans krijgt....quote:Op zondag 4 september 2005 17:34 schreef Falco het volgende:
Rikkert heeft het nu ook definitief gehad met haar.
Asjeblieft niet nog een keer 't verhaaalquote:Op zondag 4 september 2005 17:34 schreef eborn het volgende:
Haha, "Ik weet zeker dat Roel ook wel wil weten wat er aan de hand is met je"
NEEEEE
tsja.. maar die vervelende zwaartekracht he....quote:Op zondag 4 september 2005 17:34 schreef lennardn het volgende:
Chantal heb wel dikke tieten !
Je hebt een snellere verbinding denk ik want op het moment dat ik het las, hoorde ik het pasquote:
Welke dan?quote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef Jane het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hierdoor De Opmerking van Rob tegen Roel helemaal ondergesneeuwd is.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef LuQas het volgende:
Ik hoor geloof ik nog bijna liever Rob over zijn been dan Lieske over haar problemen
quote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef eborn het volgende:
Eens kijken hoeveel stemmen Lieske omhoog gaat in ons nominatiespelZe staat nu nog steeds op nr1
nou moet je niet gaan overdrijven hequote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef LuQas het volgende:
Ik hoor geloof ik nog bijna liever Rob over zijn been dan Lieske over haar problemen
Wat zei die?quote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef Jane het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hierdoor De Opmerking van Rob tegen Roel helemaal ondergesneeuwd is.
Oh, was al eergisteren of zo. Over dat Roel steeds lag te slapen als hij moest fietsen, weet ik veel... Maar Rob is daar zeker een keer of 20 over begonnen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:39 schreef Falco het volgende:
Ik hoop dat Lieske als ze dadelijk thuis is de live commentaar-topics 88 tot en met 91 helemaal leest!
Oooh...aan Roel moeten ze niet komen hoor!quote:Op zondag 4 september 2005 17:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, was al eergisteren of zo. Over dat Roel steeds lag te slapen als hij moest fietsen, weet ik veel... Maar Rob is daar zeker een keer of 20 over begonnen.
Inderdaad, met chantals stem is nix mis mee...quote:Op zondag 4 september 2005 17:40 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat jankerig tyfusstemmetje van Lieske dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zal nu wel nog wat meer special attention krijgen jaquote:Op zondag 4 september 2005 17:41 schreef iefs het volgende:
ik vind dat Rikkert als winnaar en tanja als DE grote verliezer uit dit hele gebeuren is gekomen
Welk Chantal-kamp ?quote:Op zondag 4 september 2005 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuk om te zien dat er een Lieske-kamp en een Chantal-kamp is.
met die lach is wel degelijk wat mis. Schorre ekster.quote:Op zondag 4 september 2005 17:41 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Inderdaad, met chantals stem is nix mis mee...
Inderdaad...quote:Op zondag 4 september 2005 17:42 schreef Blue Thunder het volgende:
Streams zijn wel klote overigens.... moet ze vaak herstarten
euh.. ik gok dat ze wat te eten pakt? Da's meteen een uitgescheten mongool dan?quote:Op zondag 4 september 2005 17:42 schreef dronkeykong het volgende:
Trouwens wat doet dat trieste kind in de keuken....tjonge wat is die mongool uitgescheten zeg....
quote:Op zondag 4 september 2005 17:43 schreef Dynabite het volgende:
wat tieft ze erop?
Ik heb echt nergens last van. Nog geen buffer gehad in al die dagen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:42 schreef Blue Thunder het volgende:
Streams zijn wel klote overigens.... moet ze vaak herstarten
Je ziet ook heel mooi de frustatie van de Fokkers steeds meer oplopen naarmate Lieske langer in die badkamer zit te krijsen.quote:
verder alles goed?quote:Op zondag 4 september 2005 17:42 schreef dronkeykong het volgende:
tjonge wat is die mongool uitgescheten zeg....
Vind ik wel, wat een dom kind zeg. Me nichtje van twaalf lult nog volwassenerquote:Op zondag 4 september 2005 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik gok dat ze wat te eten pakt? Da's meteen een uitgescheten mongool dan?
Het is ook bij vlagen...quote:Op zondag 4 september 2005 17:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van. Nog geen buffer gehad in al die dagen.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:44 schreef milagro het volgende:
als Liesje 10 doosjes paracetamol gaat bestellen, ga ik me weer zorgen maken, maar nu weer even niet
vannacht had ik heel erg met haar te doen, aan het begin vd badkamersessie ook, nu ben ik het wel weer zat
ik level gewoon niet zo goed met intens in herhaling vallende huilies.
vooral niet als ze 19 jaar zijn, okay dat is wel jong en zo, en het ís ook een groot verschil, maar jeetje ik kan ook niet alles, en ik probeer het ook wel, maar.... oh sorry
Ja, maar God, je kan ook niet alles goed doen, het gaat niet altijd makkelijkquote:Op zondag 4 september 2005 17:44 schreef milagro het volgende:
als Liesje 10 doosjes paracetamol gaat bestellen, ga ik me weer zorgen maken, maar nu weer even niet
vannacht had ik heel erg met haar te doen, aan het begin vd badkamersessie ook, nu ben ik het wel weer zat
ik level gewoon niet zo goed met intens in herhaling vallende huilies.
vooral niet als ze 19 jaar zijn, okay dat is wel jong en zo, en het ís ook een groot verschil, maar jeetje ik kan ook niet alles, en ik probeer het ook wel, maar.... oh sorry
Roel en Dido lijkt me om de een of andere reden ook een leukerquote:Op zondag 4 september 2005 17:47 schreef lennardn het volgende:
Roel heeft het verziekt bij Lieske, denk dat Rikkert de pikkert haar grote liefde wordt nu.
Wel verstandig echter van Roel om zich niet in te laten met dat gejammer en gejank van die 19 jarige baby.
't Is meer dat ik gewoon een gesprek zit af te luisteren van een groep mensen dat vlak bij me zit.quote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef witste het volgende:
Hebben jullie ook niet het gevoel dat je zelf in het huis leeft als je zolang achter de stream zit?? écht bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |