Ja Rob die zorgt voor bepaalde dingen en zorgt misschien ook voor een beetje wrijvingquote:Op zondag 4 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
vind ik ook.
het wordt een stuk saaier zonder die 2
Rob is ook ergens gewoon nodig, hij regelt toch bepaalde dingen waarvan ik het idee heb dat die anderen het zou laten versloffen
Klik hier voor het filmpje van *weet de naam niet meer*quote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef sannuh het volgende:
[..]
nope.. dat wilde ik eigenlijk wel erg graag zien!
Ik vind gladde oksels voor mannen ook niks, maar deze pakken shag, nee too much Roel, too muchquote:Op zondag 4 september 2005 15:31 schreef Kokstra het volgende:
Ze kunnen het idd beter hebben over die enorme bossage onder Roels oksels![]()
Ik neem aan dat je het over Dido hebt?quote:Op zondag 4 september 2005 15:38 schreef sannuh het volgende:
Jeetje ik heb nog nooit iemand zoveel over zichzelf horen lullen
Waarom denk je dat Ralph haar zo makkelijk kon 'domineren'?quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
Heeft Naat geen eigen mening trouwens? Ze is het altijd met iedereen eens.....
Zei Rob nou net, dat hij zag dat Ralph Nathalie in hun relatie altijd heel erg gedomineerd heeft?quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
Heeft Naat geen eigen mening trouwens? Ze is het altijd met iedereen eens.....
quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet toch steeds weer denken aan hoe Tanja gisteren zei dat ze sommige uitspraken van Lieske (zoals even kaas op mijn brood tiefen) niet vond kunnen. Volgens Tanja zegt een dame toch niet zoiets....
Nee Tanja, een echte dame pikt een onbekende op in een bar, neemt hem mee naar huis, laat zich door hem neuken en raakt zwanger
Klopt!quote:Op zondag 4 september 2005 15:41 schreef -Delta- het volgende:
Zei Rob nou net, dat hij zag dat Ralph Nathalie in hun relatie altijd heel erg gedomineerd heeft?
Die is swaffelbal (o.i.d.) aan het spelen met Joost en Menno, maar dat mogen we kennelijk niet zien.quote:Op zondag 4 september 2005 15:41 schreef Sasami het volgende:
Waar is Rikkert eigenlijk of slaapt die nog?
Ah oke...quote:Op zondag 4 september 2005 15:43 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Die is swaffelbal (o.i.d.) aan het spelen met Joost en Menno, maar dat mogen we kennelijk niet zien.![]()
Chantal kan nog voor wat leuke catfights zorgenquote:Op zondag 4 september 2005 15:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tanja en Chantal mogen wat dat betreft ook echt zelf optiefen hoor, dan blijft er nog genoeg ergernis over om naar te kijken.
Het is of dat of Nathalie & Rob's Avonturen.quote:Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef milagro het volgende:
Ik kan nu die lach van Chantal echt heeeeeeeeeelemaaaaaaaaaaaaaal niet meer horen
Niet zo lelijk doen, ze heeft een knobbeltje op haar stemband.quote:Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme wat een naar geluid komt er Linda. Dat hese gegil de hele tijd, ze klinkt als een mongool die een zak spekjes krijgt van de groepsleider.
Snel dat hoofd amputeren dan.quote:Op zondag 4 september 2005 15:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, ze heeft een knobbeltje op haar stemband.
Dat krijg je als je alle dagen van de week in de bar loopt te bléren en zuipen.quote:Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme wat een naar geluid komt er Linda. Dat hese gegil de hele tijd, ze klinkt als een mongool die een zak spekjes krijgt van de groepsleider.
Van de week zei je nog dat je dat wel mee vond vallenquote:Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
Ze zei dat ze het niet zo tactisch gebracht had. Misschien klopt dat wel, maar ze heeft ook ergens weer helemaal gelijk hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 15:45 schreef Bep het volgende:
Chantal voelt al nattigheid en is bang dat wat ze heeft gezegt heeft wordt uitgezonden
Dat zeg ik net, ik mag hopen dat er daar een paar kinderhaters zitten, anders wordt het veeeeeel te plakkerig.quote:Op zondag 4 september 2005 15:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal kan nog voor wat leuke catfights zorgen, dus die moet voorlopig nog blijven hoor.
![]()
Tanja zegt nooit wat en baby's interesseren me niet, daar kijk ik geen BB voor.
En dat alle bewoners dan mushy gaan doen van "oh Tanja, wat is ze/hij mooi..." als de baby eenmaal is geboren, nee bedankt.
Weken lang kraamfeestje![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 15:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Je wordt steeds kritischer, als je BB veel volgt.quote:Op zondag 4 september 2005 15:46 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Van de week zei je nog dat je dat wel mee vond vallen![]()
Ik erger me al sinds de eerste dag aan Linda anders en aan d'r stem in het bijzonderquote:Op zondag 4 september 2005 15:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je wordt steeds kritischer, als je het veel volgt.![]()
Ja, precies Tanja kan er soms nl ook wat van.quote:Op zondag 4 september 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Chantal had helemaal geen gelijk. De andere bewoners zijn regelmatig minstens net zo grof in de mond en flirten ook behoorlijk wat af. Maar Lieske mag niet omdat ze 19 (dat is dus volwassen, chantal) is en Lieske heet?
Niet heel Nederland stond toen naar hem te kijkenquote:
Ach je kent toch jongens als Menno, grote praatjes, vrouwenverslinders en in werkelijkheid, zo preuts als de pest en een klein leutertje.quote:Op zondag 4 september 2005 15:49 schreef Jane het volgende:
Menno heeft het nu over de keer dat hij een potje naaktvoetbal heeft gespeeld en dat hij een file langs de boulevard heeft veroorzaakt.
Naaktvoetballen wel, maar douchen niet?
moet ze vooral nog meer zuipen.....quote:Op zondag 4 september 2005 15:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoho, dat staat niet op de planningquote:Op zondag 4 september 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Morgen moet er genomineerd worden hoor ik Menno zeggen.
Waar staat die post? Dan wis ik 'm even.quote:Op zondag 4 september 2005 15:46 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Van de week zei je nog dat je dat wel mee vond vallen![]()
Die van Roel is anders klein mênquote:Op zondag 4 september 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach je kent toch jongens als Menno, grote praatjes, vrouwenverslinders en in werkelijkheid, zo preuts als de pest en een klein leutertje.![]()
![]()
Oh dat heb ik nog niet ontdekt, beter op letten dan...quote:Op zondag 4 september 2005 15:49 schreef milagro het volgende:
Menno kan wel lekker droog vertellen, het is een patsertje maar wel grappig uit de hoek komend
T'is allemaal hopeloos in het huisquote:
Alle mannen op 1 kamer en alle vrouwen op de andere..quote:Op zondag 4 september 2005 15:51 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand trouwens zeggen wie er bij wie op de kamer slaapt?
Ben ik nog niet achter namelijk
quote:Op zondag 4 september 2005 15:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Alle mannen op 1 kamer en alle vrouwen op de andere..
Misschien heeft hij het verkeerd begrepen, geen idee.quote:
Ow? wat zei ze dan? (ik hing nog ff bij papa Rob die Naat uitlegt hoe t leven in elkaar zit )quote:Op zondag 4 september 2005 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Hehe, Ingrid was dus helemaal niet zo amused dat Roel ook ff naast haar kwam staan douchen en zo z'n broek uittrok.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 4 september 2005 15:51 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand trouwens zeggen wie er bij wie op de kamer slaapt?
Of het is weer een complettheorie van hemquote:Op zondag 4 september 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Misschien heeft hij het verkeerd begrepen, geen idee.
Wanneer, hoe laat, foto's!!!!!quote:Op zondag 4 september 2005 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Hehe, Ingrid was dus helemaal niet zo amused dat Roel ook ff naast haar kwam staan douchen en zo z'n broek uittrok.
Dat denk ik ook. Dan kan er nog dinsdag, woensdag en donderdag worden gestemd en donderdag Tanja het huis uit.quote:Op zondag 4 september 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Morgen moet er genomineerd worden hoor ik Menno zeggen.
Naja, zo van: "Ik stond te douchen, komt opeens Roel binnen. Ik dacht dat hij alleen wat wilde pakken, trekt ie opeens z'n broek uit en komt ernaast staan". Niet echt boos ofzo, maar meer van: hmmmquote:Op zondag 4 september 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ow? wat zei ze dan? (ik hing nog ff bij papa Rob die Naat uitlegt hoe t leven in elkaar zit )
Net over 14 uur geloof ik. Foto's staan in dit topic rond die tijd (weet ff niet welk deeltje)quote:
Eindelijk kan er straks gestemd worden, heerlijk... hopelijk brengt dat wrijvingen en rumoer met zich meequote:Op zondag 4 september 2005 15:54 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan kan er nog dinsdag, woensdag en donderdag worden gestemd en donderdag Tanja het huis uit.
erm.. kun je me quoten als ik die ontzettende typfout heb verbeterd?quote:Op zondag 4 september 2005 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Naja, zo van: "Ik stond te douchen, komt opeens Roel binnen. Ik dacht dat hij alleen wat wilde pakken, trekt ie opeens z'n broek uit en komt ernaast staan". Niet echt boos ofzo, maar meer van: hmmm![]()
Die bereidt een jankbui voorquote:Op zondag 4 september 2005 15:58 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ziet ergens helemaal zielig alleen op een stoel buiten.
Die komt nog voor het eten denk en hoop ikquote:
Menno is allesquote:Op zondag 4 september 2005 15:59 schreef srblackbird het volgende:
Menno is ook skydiver !
Lieske gaat niet janken, die wil zich groot houden voor de rest. Die denkt: komt wel goed.quote:Op zondag 4 september 2005 15:59 schreef Falco het volgende:
ik verheug me er nu al op. Lekker me ergeren aan die aandachtstrekker!
Slechte zaakquote:Op zondag 4 september 2005 15:58 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ziet ergens helemaal zielig alleen op een stoel buiten.
datwas een grapje.quote:Op zondag 4 september 2005 15:57 schreef Wokkel het volgende:
Wat bedoelt Menno met 'kost me gewoon vijfduizend euro he' tegen Ingrid? Heeft hij iets gedaan ofzo?
Dan sla je 'm in het waterquote:Op zondag 4 september 2005 16:00 schreef Kokstra het volgende:
Menno: "Ik zou nu gaan golfen met mijn vrienden, dat mis ik zo erg! Het mooie is dat het een psychologisch spel is. Dan sla je hem over het gras..." en toen veel gelul.
Ingrid is stoeah, die zet Menno keer op keer op zijn plaatsquote:Op zondag 4 september 2005 16:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan sla je 'm in het water![]()
.
Ingrid: "Dat was het?"
![]()
![]()
Nee breng me niet op ideeën nuquote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn haat voor Tanja is zo groot dat als zij genomineerd wordt, dat ik donderdag bereid ben 10x tegen haar te stemmen. Ik hoef die kutkop van haar niet meer terug te zien. En daar heb ik wel 8 euro voor over.![]()
Zit naast Menno en Ingrid een spelletje te spelen met Ralpa en Rikkertquote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Sealord het volgende:
Waar is Joost eigenlijk, al een tijdje niet meer gezien.
Ik ook wel, maar als zij met Lieske genomineerd wordt vind ik het wel een stuk moeilijker. Het fijne is wel dat er één uitgaat, die ik niet mag.quote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn haat voor Tanja is zo groot dat als zij genomineerd wordt, dat ik donderdag bereid ben 10x tegen haar te stemmen. Ik hoef die kutkop van haar niet meer terug te zien. En daar heb ik wel 8 euro voor over.![]()
Dan wil ik denk ik toch dat Lieske blijft, enkel en alleen omdat ik Lieske een doos eerste klas vindt, máár, ze praat wel met mensen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar als zij met Lieske genomineerd wordt vind ik het wel een stuk moeilijker. Het fijne is wel dat er één uitgaat, die ik niet mag.
maar de buik beweegt weer eens niet.. alleen maar gemekker over haar rug....quote:Op zondag 4 september 2005 16:08 schreef Kokstra het volgende:
Nu moet Tanja even binnenlopen in de badkamer, dan kan het nog leuk worden.
En dan krijg ik al commentaar als ik haar "zeug" noemquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 16:08 schreef Kokstra het volgende:
Nu moet Tanja even binnenlopen in de badkamer, dan kan het nog leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |