Op dit moment is dat ook niet zo raar.quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef washandje het volgende:
Ondertussen praat iedereen verder over Lieske......
quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn streamverslagen van afgelopen nacht eigenlijk![]()
Jij gelooft dat duimzuigende Ingrid het gaat halen?quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, Dido gaat het niet redden.... Die semi-neutrale houding van haar gaat de bewoners irriteren uiteindelijk... maar dat kan nog ff duren
Eenschquote:
Je meent 'tquote:Op zondag 4 september 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit me nu ook te denken van: Nu zegt ze wel dan ze daar weg wil he, maar volgens mij zegt ze dat om zo aandacht te kunnen trekken bij de mensen...
Nee, helaas zal zij het ook niet halen....quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef washandje het volgende:
[..]
Jij gelooft dat duimzuigende Ingrid het gaat halen?![]()
![]()
Toen hij zelf 19 jaar oud was.quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Jane het volgende:
[..]
"Oudere mensen van 26"??? Menno, waar heb je het in godsnaam over?
Neequote:
Idd, wat een trut!quote:Op zondag 4 september 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit me nu ook te denken van: Nu zegt ze wel dan ze daar weg wil he, maar volgens mij zegt ze dat om zo aandacht te kunnen trekken bij de mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |