Nee, al even niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
Zijn ze eigenlijk nog aan t fietsen?
Nee.quote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
Moet 86 zijn jaquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Blue Thunder het volgende:
nummering klopt niet van het topic?
Ja , buiten in de tuin fietst er nog een tje , Ralph geloof ikquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
Deeltje 86 moet er nog bij.quote:Op zondag 4 september 2005 14:36 schreef TRiXeS het volgende:
deel nummer klopt wel
ja die gast zag ik niet.. en menno ook niet.. dus vandaar dat ik t dachtquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Bep het volgende:
[..]
Ja , buiten in de tuin fietst er nog een tje , Ralph geloof ik
Die zit achter op de fiets bij Ralphquote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef sannuh het volgende:
[..]
ja die gast zag ik niet.. en menno ook niet.. dus vandaar dat ik t dacht
Waar is Lieske?
Die is weer terug in bed gegaanquote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef Djoj het volgende:
Waarsdie buik met benen eigenlijk gebleven??
Die zal wel weer in bed liggen...quote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef Djoj het volgende:
Waarsdie buik met benen eigenlijk gebleven??
Ohja sorryquote:Op zondag 4 september 2005 14:36 schreef TRiXeS het volgende:
deel nummer klopt wel
Ik durf niet meer te openen, ofwel het is een dubbele topic, of mijn openingstekst is niet goed genoegquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Djoj het volgende:
Duurde lang eer deze er was...
LAAT JE NIET GEK MAAKUH!!quote:Op zondag 4 september 2005 14:36 schreef TRiXeS het volgende:
deel nummer klopt wel
Van Dune had ik mn eerste singletjequote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Ohja sorry!
Ze gaan het rijtje DJ Paul Elstak, Dune, CL & MT af enzo...
Isabeau?quote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
ja klopt, alleen kan de startpost niet veranderen
1 | , [url=http://forum.fok.nl/topic/749240]85[/url]. |
De enige die het zou kunnen weten is denk ik RIkkert die weet echt heel veel van muziekquote:Op zondag 4 september 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
Wat denken ze dat het origineel van Somewhere Over The Rainbow is?
Zullen ze weten dat het van Judy Garland uit de jaren 30 is?
Vast nietquote:Op zondag 4 september 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
Wat denken ze dat het origineel van Somewhere Over The Rainbow is?
Zullen ze weten dat het van Judy Garland uit de jaren 30 is?
Ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van Dune had ik mn eerste singletje![]()
Is die er ook nog dan? Ik dacht dat ie alweer thuis zatquote:Op zondag 4 september 2005 14:39 schreef Tamaartje het volgende:
De enige die het zou kunnen weten is denk ik RIkkert die weet echt heel veel van muziek![]()
En Dido ookquote:Op zondag 4 september 2005 14:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vast nietDat vergt namelijk algemene ontwikkeling..... en daar heb ik tot nu toe alleen Roel op kunnen betrappen...
quote:Op zondag 4 september 2005 14:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Is die er ook nog dan? Ik dacht dat ie alweer thuis zat
quote:Op zondag 4 september 2005 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
Is Menno al gesignaleerd?
In de badkamer, ja. Alwaar hij niet gedoucht heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
Is Menno al gesignaleerd?
...voor de veranderingquote:Op zondag 4 september 2005 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
In de badkamer, ja. Alwaar hij niet gedoucht heeft.
hij gaat toch niet douchen?quote:
Niet dat iemand gezien heeft. Misschien is Menno wel heel slim. Gaat hij alleen douchen als er op 4 andere plekken in het huis/de tuin andere gesprekken gaande zijn, zodat er geen stream meer over is voor hem.quote:Op zondag 4 september 2005 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Heeft hij nog helemaal niet gedoucht sinds dat hij er in zit? Wel toch?
Volgens mij wel 1 keer met zwembroek aanquote:Op zondag 4 september 2005 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Heeft hij nog helemaal niet gedoucht sinds dat hij er in zit? Wel toch?
*duimt*quote:
't is te hopen! Een keer wat anders zien dan alleen gepraatquote:Op zondag 4 september 2005 14:46 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden ze een weekopdracht krijgen?
Luxe hequote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Miepje01 het volgende:
Wow, alle streams op huiskamer ?
Mja... eigenlijk niks he...quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
pfff wat een zinloos geneuzel... maar ja... wat hebben ze beter te doen he..
Die is volgens mij weer terug in bed...quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef eborn het volgende:
Lieske is ook binnen nergens te zien...
We zien voornamelijk lege stoeltjes in beeldquote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben Lieske kwijt, waar is ze nu????
Denk het niet, eerder een geheime opdracht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:46 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden ze een weekopdracht krijgen?
Kweetnie, hoop niet dat ze zich verzopen heeft bij de kooikarpersquote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben Lieske kwijt, waar is ze nu????
koikarpers...quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kweetnie, hoop niet dat ze zich verzopen heeft bij de kooikarpers
Ze zat volgens mij idd naast Menno in die stoel buiten om de hoek..quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef sannuh het volgende:
Lieske zit net na de deur buiten geloof ik.. zag dr net zitten met menno of rikkert.. geloof ik.
Nu zijn de camera's op de kamer binnen gericht.. niemand is daar :S
oe damn.. dan is het erg ja!quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zelfs gaan afwassen omdat het gesprek in de tuin zo verschrikkelijk saai was![]()
Misschien moeten ze een keer hun zenders checkenquote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Jane het volgende:
Menno en Chantal in de keuken, maar met bijna geen geluid.
quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zelfs gaan afwassen omdat het gesprek in de tuin zo verschrikkelijk saai was![]()
Jammerquote:Op zondag 4 september 2005 14:50 schreef Wokkel het volgende:
Joost is terug, hij heeft sapjes voor Tanja en steak (?)
We missen toch nietsquote:Op zondag 4 september 2005 14:51 schreef teamlead het volgende:
zucht.. dat komt er nu van als we altijd maar lopen te klagen over het niveau van de gesprekken.. tis gewoon een wraakactie van de regie op ons..
vrijwel afwezig.quote:Op zondag 4 september 2005 14:51 schreef Djoj het volgende:
Jullie geluid??
slechtquote:Op zondag 4 september 2005 14:51 schreef Djoj het volgende:
Jullie geluid??
Nauwelijks , ik hoor Roel in de vertequote:Op zondag 4 september 2005 14:51 schreef Djoj het volgende:
Jullie geluid??
Jaquote:Op zondag 4 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Zag ik Chantalletje nou Menno omhelsen net???
JA , ik mag hopen dat die chansnol rap dat huis uit wordt geflikker samen met die zwangere schoorsteenquote:Op zondag 4 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Zag ik Chantalletje nou Menno omhelsen net???
De Davids van het big brother huis.quote:Op zondag 4 september 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Chantal nu met beschermende bril
Veel plezierquote:Op zondag 4 september 2005 14:53 schreef fantastrick het volgende:
Ik ga mountanbiken... doe ik tenminste ook iets nuttigs vandaag...
Doe voorzichtigquote:Op zondag 4 september 2005 14:53 schreef fantastrick het volgende:
Ik ga mountanbiken... doe ik tenminste ook iets nuttigs vandaag...
Same herequote:Op zondag 4 september 2005 14:54 schreef Bep het volgende:
Godskolere ik schrik me de......
Go Lieske...laat ze maar eens zien hoe sletterig je kunt zijnquote:Op zondag 4 september 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed, Lieske heeft zich lekker stevig opgemaakt (vast en zeker om te jennen) , dus de strijd kan beginnen.
Is met elkaar wat babbelen al verdomd close?????quote:Op zondag 4 september 2005 14:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik zie Nathalie toch verdomd close omgaan met Ralph...![]()
Dat ze zo gezellig dicht bij elkaar zitten te praten vind ik normaal niet close, maar met je ex is dat wel een ander geval...quote:Op zondag 4 september 2005 15:00 schreef Bep het volgende:
[..]
Is met elkaar wat babbelen al verdomd close?????
rare mensen hier
Ik vind het ook niet raar hoor dat ze gewoon met RALPH babbelt. Dat dat in bikini is komt omdat het warm is, dat maakt het niet per definitie 'close'quote:Op zondag 4 september 2005 15:00 schreef Bep het volgende:
Is met elkaar wat babbelen al verdomd close?????
rare mensen hier
Welnee zeg ,moet je elkaar dan negeren?quote:Op zondag 4 september 2005 15:01 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat ze zo gezellig dicht bij elkaar zitten te praten vind ik normaal niet close, maar met je ex is dat wel een ander geval...
Ik vind dit wel stijl hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 15:02 schreef sannuh het volgende:
Lieske zeg eens iets!
wat had je anders verwacht 75% die hier komt besteed al zijn vrije tijd aan streams kijken, das toch nie normaalquote:Op zondag 4 september 2005 15:00 schreef Bep het volgende:
rare mensen hier
quote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
wat had je anders verwacht 75% die hier komt besteed al zijn vrije tijd aan streams kijken, das toch nie normaal![]()
Nee, maar ik kan me voorstellen dat ze minder met elkaar om zouden gaan of meer afstand houden. Lijkt me bijzonder ongemakkelijk met je ex in het huis.quote:Op zondag 4 september 2005 15:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee zeg ,moet je elkaar dan negeren?
Ze ligt er meer zo van "kom maar op jullie!'quote:Op zondag 4 september 2005 15:01 schreef Falco het volgende:
Lieske zit met haar armen over elkaar en dat betekent een afwachtende passieve houding! Ze kijkt nog steeds niet vrolijk!
Idd, ze is volwassen en hij ook, ze hebben geen hekel aan elkaar dusquote:Op zondag 4 september 2005 15:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee zeg ,moet je elkaar dan negeren?
Ze is moe, want ze heeft niet geslapen....quote:Op zondag 4 september 2005 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske zit ook afgezonderd, ze zegt niets
je hebt toch wel eens een gebakken ei met kaas op?quote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef TRiXeS het volgende:
Kan ei en kaas? Is dat nou serieus een lekkere combi?
Ik vind van niet, maar ik ken wel andere mensen die dat heel lekker vinden.quote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef TRiXeS het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef Wokkel het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk? Een shotje scoren in de DBK?
Neequote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef Bep het volgende:
[..]
je hebt toch wel eens een gebakken ei met kaas op?
![]()
Klinkt maf, maar is inderdaad lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef TRiXeS het volgende:
Tis Menno volgens mij.quote:
maar is dat dan een geklopt ei of een gewoon gebakken ei?quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Klinkt maf, maar is inderdaad lekker
Dat klinkt wel heel afgunstig, vooral omdat ze zelf niet echt meer jong te noemen is.quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Bep het volgende:
Chantel was net alweer bezig over Lieske , iets over 19 zijn en leuke jongens om je heen , makkelijk scoren ofzo
quote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef Kokstra het volgende:
Gelukkig de laatste dag dat we naar nietsdoende mensen kijken. Ik hoop dat ze morgen een grappige weekopdracht krijgen trouwens, niet zoiets als dat eentonige fietsen. In Engeland had je dit jaar bijvoorbeeld wie het langste wakker kon blijven in een kartonnen doos en bij een andere opdracht was de ene bewoner verkleed als hond, en de andere als baasje. Ze moesten gehoorzamen, mochten niet op de meubels zitten en aan het einde van de week een parcours aflopen. Dat was echt grappig.
Hoeft niet... Dat is wel het laatste wat ze wil. Ze baalde gisteren ook zo verschrikkelijk toen Chantal haar opeens wilde knuffelen.quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Jane het volgende:
Lieske kijkt echt niet blij hoor. Ik krijg het bijna met haar te doen.
quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Bep het volgende:
Chantel was net alweer bezig over Lieske , iets over 19 zijn en leuke jongens om je heen , makkelijk scoren ofzo
Hij is niet goed bezig tot nu toe.quote:
LOL.. dat is meer jouw wens bedoel je. Ze is nu populairder geworden dan ooit volgens mij. (buitenshuis in iedergeval). Je mag haar 10 keer nomineren, maar als de kijkers haar erin willen houden wint zequote:Op zondag 4 september 2005 15:09 schreef Falco het volgende:
Ik krijg het niet te doen met Lieske. Ze weet toch wel dat ze na donderdag weer in huize Pijper zit.
Ieuw.....quote:
precies... remember BB1 ... Bart werd keer op keer genomineerd.... maar won uiteindelijk gewoonquote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat is meer jouw wens bedoel je. Ze is nu populairder geworden dan ooit volgens mij. (buitenshuis in iedergeval). Je mag haar 10 keer nomineren, maar als de kijkers haar erin willen houden wint ze
Helaas roept ze dat zelf iets te vaak KIJK MAAR NAAR BART KIJK MAAR NAAR BARTquote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat is meer jouw wens bedoel je. Ze is nu populairder geworden dan ooit volgens mij. (buitenshuis in iedergeval). Je mag haar 10 keer nomineren, maar als de kijkers haar erin willen houden wint ze
Precies.quote:Op zondag 4 september 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel afgunstig, vooral omdat ze zelf niet echt meer jong te noemen is.
En andersom wilde de kijker Willem eruit stemmen, maar die werd gewoon niet genomineerd.quote:Op zondag 4 september 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies... remember BB1 ... Bart werd keer op keer genomineerd.... maar won uiteindelijk gewoon
...als BB het een beetje eerlijk in beeld gaat brengen wel ja...quote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Asjeblieftquote:
Het wordt leuk als zowel zij als Tanja genomineerd zijn ja. En die kans lijkt er nu ook wel te komen, aangezien Ralph steeds beter geďntegreerd raakt. In dit geval maakt het me weinig uit wie eruit gaat, maar ik vrees voor jou wel dat Tanja dan dr in blijft.quote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Bart deed ook gewoon waar hij zin aan had en trok zich niets aan van wat misschien wel of niet goed valt bij de mensen thuis.quote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas roept ze dat zelf iets te vaak KIJK MAAR NAAR BART KIJK MAAR NAAR BART
*aansluitquote:Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
Ik voorspel dat Lieske vandaag ongelofelijk gaat uitflippen tegen chantal
kloptquote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef Jane het volgende:
En andersom wilde de kijker Willem eruit stemmen, maar die werd gewoon niet genomineerd.
Omdat hij kooktequote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef Jane het volgende:
[..]
En andersom wilde de kijker Willem eruit stemmen, maar die werd gewoon niet genomineerd.
Dat is idd nog de vraagquote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...als BB het een beetje eerlijk in beeld gaat brengen wel ja...
Net als Kelly indertijd, maakt niet uit wie je tegen haar zette de ander ging er uit. Zo zal het nu ook met Tanja gaan vrees ik.quote:Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
Het wordt leuk als zowel zij als Tanja genomineerd zijn ja. En die kans lijkt er nu ook wel te komen, aangezien Ralph steeds beter geďntegreerd raakt. In dit geval maakt het me weinig uit wie eruit gaat, maar ik vrees voor jou wel dat Tanja dan dr in blijft.
Ze moeten drie volle dagen in 18 minuten proppen. Reken maar uitquote:
Aan de andere kant ging Kelly wel het huis uit toen er nog vijf, zes over waren geloof ik. Maar ik vind momenteel Lieske nog niet van het kaliber Bart of Kelly.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als Kelly indertijd, maakt niet wie je tegen haar zette de ander ging er uit. Zo zal het nu ook met Tanja gaan vrees ik.
Hoho, 23 minuten. Een wereld van verschil.quote:Op zondag 4 september 2005 15:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze moeten drie volle dagen in 18 minuten proppen. Reken maar uit![]()
Als BB haar walgelijke actie van de laatste twee dagen gewoon in beeld brengt, vliegt Tanja er meteen uit. Daar komt nog bij dat ze rookt en dat de kijkers het misschien wel beter vinden als ze gewoon thuis bevalt. Dus ik ben nog niet zo zeker dat die Tanja veilig is totaan de bevalling.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als Kelly indertijd, maakt niet uit wie je tegen haar zette de ander ging er uit. Zo zal het nu ook met Tanja gaan vrees ik.
haar drukpunten aan het bewerken zodat de chakra's loskomen , die dan naar Chantal vliegen, om haar nek gaan zitten waardoor CHantal een trage en pijnlijke dood sterft.... althans bijna, want op dat zelfde moment struikelt Rob over de tuinslang die Ralph heeft laten slingeren (Hij kan spuiten, dus waarom niet), zodat de chakra's gestoord worden in hun poging Chantal voorgoed te laten stoppen met roken.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Jane het volgende:
WAT is Joost met Lieske aan het doen in de keuken??
Gek hčquote:Op zondag 4 september 2005 15:16 schreef Falco het volgende:
Jezus wat heeft Lieske toch een ochtendhumeur!
Vind je het gekquote:Op zondag 4 september 2005 15:16 schreef Falco het volgende:
Jezus wat heeft Lieske toch een ochtendhumeur!
Lieske niet, maar het freaky gehalte van Tanja komt aardig in de buurt aan die van Kelly.quote:Op zondag 4 september 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Aan de andere kant ging Kelly wel het huis uit toen er nog vijf, zes over waren geloof ik. Maar ik vind momenteel Lieske nog niet van het kaliber Bart of Kelly.
Ik denk niet dat Tanja genomineerd gaat worden voorlopig.. de bewoners vinden het zelf ook veel te leuk dat er straks een bb-baby is....quote:Op zondag 4 september 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB haar walgelijke actie van de laatste twee dagen gewoon in beeld brengt, vliegt Tanja er meteen uit. Daar komt nog bij dat ze rookt en dat de kijkers het misschien wel beter vinden als ze gewoon thuis bevalt. Dus ik ben nog niet zo zeker dat die Tanja veilig is totaan de bevalling.
Ja, da's jammer, er zitten volgens mij geen echte kinderhaters tussen jammergenoeg.quote:Op zondag 4 september 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tanja genomineerd gaat worden voorlopig.. de bewoners vinden het zelf ook veel te leuk dat er straks een bb-baby is....
Moest ie gisteravond doenquote:Op zondag 4 september 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
mooi.. Roel is ff steun voor Lieske aan het werven....
Dit werkt waarschijnlijk wel beter...quote:
nee, hoor, het keert zich tegen Tanja.quote:Op zondag 4 september 2005 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het keert zich nu tegen chantal en tanja.
Vannacht zeker niet gekeken ?quote:Op zondag 4 september 2005 15:20 schreef sannuh het volgende:
eindelijk sappige verhalen
Kloptquote:Op zondag 4 september 2005 15:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, het keert zich tegen Tanja.
Ik erger me aan Dido.quote:Op zondag 4 september 2005 15:22 schreef teamlead het volgende:
en Dido heeft het weer over zichzelf.....
quote:
nope.. dat wilde ik eigenlijk wel erg graag zien!quote:
ik OOKquote:Op zondag 4 september 2005 15:22 schreef Jane het volgende:
Ik erger me aan Dido.
Komende maanden kan je gewoon niet langer dan een uurtje wegquote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef Sasami het volgende:
Jeetje ik ben even weg en we zitten alweer in deel 87.![]()
Ik had verwacht dat iemand als Roel dat wel zou doenquote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef iefs het volgende:
kom op, gaat er dan niemand even bij lieske zitten, je ziet gewoon aan haar dat ze het er even over moet hebben met iemand
Ik denk dat ze voor een uur of 5 (17:00) in de slaapkamer aan het janken isquote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef iefs het volgende:
kom op, gaat er dan niemand even bij lieske zitten, je ziet gewoon aan haar dat ze het er even over moet hebben met iemand
Ah gut, wat zielig, arme Lieske.quote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef iefs het volgende:
Zodra die in beeld komt, ga ik de tuin inquote:Op zondag 4 september 2005 15:26 schreef Kokstra het volgende:
Ik hoor Tanja op 3?
Dan zal het vast wel weer over haar, de baby, haar leven, haar ex, of haar woonplaats gaan.quote:Op zondag 4 september 2005 15:26 schreef Kokstra het volgende:
Ik hoor Tanja op 3?
Roel was het deels ook met Chantal eens.quote:Op zondag 4 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat iemand als Roel dat wel zou doenmaar hij doet niets.
Ook Rikkert houdt zich afzijdig.
ja idd, ik heb alleen Ingrid nog een hart onder de ruim horen steken met de opmerking "je bent waarschijnlijk wel de enige echte oprechte bewoner hier" tegen Lieske in de badkamer vannochtendquote:Op zondag 4 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat iemand als Roel dat wel zou doenmaar hij doet niets.
Ook Rikkert houdt zich afzijdig.
Of wat een Sloerie die Lieske wel niet is (en dat van iemand die na 6 weken zwanger was van een vent waar ze nu geen relatie mee heeft en die ze ontmoet heeft in de koffieshop)quote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef -Delta- het volgende:
Dan zal het vast wel weer over haar, de baby, haar leven, haar ex, of haar woonplaats gaan.![]()
Tanja is nu ook ineens helemaa in haar element en happy en sociaal.quote:Op zondag 4 september 2005 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of wat een Sloerie die Lieske wel niet is (en dat van iemand die na 6 weken zwanger was van een vent waar ze nu geen relatie mee heeft en die ze ontmoet heeft in de koffieshop)
Hij zei dat práten over sex een ijsbreker is.quote:Op zondag 4 september 2005 15:25 schreef Jane het volgende:
Seks is een ijsbreker.
Zegt Roel dat nou of begrijp ik hem verkeerd?
O,ja, dat was optie 10 en dan is het verhaaltje uit.quote:Op zondag 4 september 2005 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Of wat een Sloerie die Lieske wel niet is (en dat van iemand die na 6 weken zwanger was van een vent waar ze nu geen relatie mee heeft en die ze ontmoet heeft in de koffieshop)
Ze kunnen het idd beter hebben over die enorme bossage onder Roels okselsquote:Op zondag 4 september 2005 15:29 schreef Jane het volgende:
Dido heeft het maar weer over een keer dat ze is gevallen.
Alsof IEMAND dat ook maar iets kan schelen.
Ik ken die types en ik heb er zo'n hekel aan. Van die meiden die totaal onzeker over zichzelf zijn en alleen floreren als ze een ander helemaal kunnen affikkenquote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef milagro het volgende:
Tanja is nu ook ineens helemaa in haar element en happy en sociaal.
Zij draait dus op dit soort dingen blijkbaar
vind ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 15:29 schreef -Delta- het volgende:
Hoe enorm Rob soms ook z'n verhalen aandikt en romantiseert, toch vind ik het leuk, die verhaaltjes.
Idem met Joost, kleuterachtig gedrag en grapjes, maar blijft leuk
En dat het een rotstreek van BB en van Ralph was... blijkbaar is hij er nog van overtuigd dat Ralph erin is gekomen voor Naatquote:Op zondag 4 september 2005 15:32 schreef teamlead het volgende:
hmz.. Rob is Naat even aan het uitleggen dat ze verkeerd omgaat met Ralf.....
Sluit ik me bij aan...quote:Op zondag 4 september 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken die typs en ik heb er zo'n hekel aan. Van die meiden die totaal onzeker over zichzelf zijn en alleen floreren als ze een ander helemaal kunnen affikken
Zo is idd Tanja wel ja. Ze voelt zich ook niet erg thuis in de groep heb ik het idee en is vaak erg stil in grote groepen.quote:Op zondag 4 september 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken die types en ik heb er zo'n hekel aan. Van die meiden die totaal onzeker over zichzelf zijn en alleen floreren als ze een ander helemaal kunnen affikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |