Is met elkaar wat babbelen al verdomd close?????quote:Op zondag 4 september 2005 14:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik zie Nathalie toch verdomd close omgaan met Ralph...![]()
Dat ze zo gezellig dicht bij elkaar zitten te praten vind ik normaal niet close, maar met je ex is dat wel een ander geval...quote:Op zondag 4 september 2005 15:00 schreef Bep het volgende:
[..]
Is met elkaar wat babbelen al verdomd close?????
rare mensen hier
Ik vind het ook niet raar hoor dat ze gewoon met RALPH babbelt. Dat dat in bikini is komt omdat het warm is, dat maakt het niet per definitie 'close'quote:Op zondag 4 september 2005 15:00 schreef Bep het volgende:
Is met elkaar wat babbelen al verdomd close?????
rare mensen hier
Welnee zeg ,moet je elkaar dan negeren?quote:Op zondag 4 september 2005 15:01 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat ze zo gezellig dicht bij elkaar zitten te praten vind ik normaal niet close, maar met je ex is dat wel een ander geval...
Ik vind dit wel stijl hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 15:02 schreef sannuh het volgende:
Lieske zeg eens iets!
wat had je anders verwacht 75% die hier komt besteed al zijn vrije tijd aan streams kijken, das toch nie normaalquote:Op zondag 4 september 2005 15:00 schreef Bep het volgende:
rare mensen hier
quote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
wat had je anders verwacht 75% die hier komt besteed al zijn vrije tijd aan streams kijken, das toch nie normaal![]()
Nee, maar ik kan me voorstellen dat ze minder met elkaar om zouden gaan of meer afstand houden. Lijkt me bijzonder ongemakkelijk met je ex in het huis.quote:Op zondag 4 september 2005 15:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee zeg ,moet je elkaar dan negeren?
Ze ligt er meer zo van "kom maar op jullie!'quote:Op zondag 4 september 2005 15:01 schreef Falco het volgende:
Lieske zit met haar armen over elkaar en dat betekent een afwachtende passieve houding! Ze kijkt nog steeds niet vrolijk!
Idd, ze is volwassen en hij ook, ze hebben geen hekel aan elkaar dusquote:Op zondag 4 september 2005 15:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee zeg ,moet je elkaar dan negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |