Nee, al even niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
Zijn ze eigenlijk nog aan t fietsen?
Nee.quote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
Moet 86 zijn jaquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Blue Thunder het volgende:
nummering klopt niet van het topic?
Ja , buiten in de tuin fietst er nog een tje , Ralph geloof ikquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef sannuh het volgende:
Deeltje 86 moet er nog bij.quote:Op zondag 4 september 2005 14:36 schreef TRiXeS het volgende:
deel nummer klopt wel
ja die gast zag ik niet.. en menno ook niet.. dus vandaar dat ik t dachtquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Bep het volgende:
[..]
Ja , buiten in de tuin fietst er nog een tje , Ralph geloof ik
Die zit achter op de fiets bij Ralphquote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef sannuh het volgende:
[..]
ja die gast zag ik niet.. en menno ook niet.. dus vandaar dat ik t dacht
Waar is Lieske?
Die is weer terug in bed gegaanquote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef Djoj het volgende:
Waarsdie buik met benen eigenlijk gebleven??
Die zal wel weer in bed liggen...quote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef Djoj het volgende:
Waarsdie buik met benen eigenlijk gebleven??
Ohja sorryquote:Op zondag 4 september 2005 14:36 schreef TRiXeS het volgende:
deel nummer klopt wel
Ik durf niet meer te openen, ofwel het is een dubbele topic, of mijn openingstekst is niet goed genoegquote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Djoj het volgende:
Duurde lang eer deze er was...
LAAT JE NIET GEK MAAKUH!!quote:Op zondag 4 september 2005 14:36 schreef TRiXeS het volgende:
deel nummer klopt wel
Van Dune had ik mn eerste singletjequote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Ohja sorry!
Ze gaan het rijtje DJ Paul Elstak, Dune, CL & MT af enzo...
Isabeau?quote:Op zondag 4 september 2005 14:37 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
ja klopt, alleen kan de startpost niet veranderen
1 | , [url=http://forum.fok.nl/topic/749240]85[/url]. |
De enige die het zou kunnen weten is denk ik RIkkert die weet echt heel veel van muziekquote:Op zondag 4 september 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
Wat denken ze dat het origineel van Somewhere Over The Rainbow is?
Zullen ze weten dat het van Judy Garland uit de jaren 30 is?
Vast nietquote:Op zondag 4 september 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
Wat denken ze dat het origineel van Somewhere Over The Rainbow is?
Zullen ze weten dat het van Judy Garland uit de jaren 30 is?
Ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van Dune had ik mn eerste singletje![]()
Is die er ook nog dan? Ik dacht dat ie alweer thuis zatquote:Op zondag 4 september 2005 14:39 schreef Tamaartje het volgende:
De enige die het zou kunnen weten is denk ik RIkkert die weet echt heel veel van muziek![]()
En Dido ookquote:Op zondag 4 september 2005 14:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vast nietDat vergt namelijk algemene ontwikkeling..... en daar heb ik tot nu toe alleen Roel op kunnen betrappen...
quote:Op zondag 4 september 2005 14:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Is die er ook nog dan? Ik dacht dat ie alweer thuis zat
quote:Op zondag 4 september 2005 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
Is Menno al gesignaleerd?
In de badkamer, ja. Alwaar hij niet gedoucht heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
Is Menno al gesignaleerd?
...voor de veranderingquote:Op zondag 4 september 2005 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
In de badkamer, ja. Alwaar hij niet gedoucht heeft.
hij gaat toch niet douchen?quote:
Niet dat iemand gezien heeft. Misschien is Menno wel heel slim. Gaat hij alleen douchen als er op 4 andere plekken in het huis/de tuin andere gesprekken gaande zijn, zodat er geen stream meer over is voor hem.quote:Op zondag 4 september 2005 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Heeft hij nog helemaal niet gedoucht sinds dat hij er in zit? Wel toch?
Volgens mij wel 1 keer met zwembroek aanquote:Op zondag 4 september 2005 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Heeft hij nog helemaal niet gedoucht sinds dat hij er in zit? Wel toch?
*duimt*quote:
't is te hopen! Een keer wat anders zien dan alleen gepraatquote:Op zondag 4 september 2005 14:46 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden ze een weekopdracht krijgen?
Luxe hequote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Miepje01 het volgende:
Wow, alle streams op huiskamer ?
Mja... eigenlijk niks he...quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
pfff wat een zinloos geneuzel... maar ja... wat hebben ze beter te doen he..
Die is volgens mij weer terug in bed...quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef eborn het volgende:
Lieske is ook binnen nergens te zien...
We zien voornamelijk lege stoeltjes in beeldquote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben Lieske kwijt, waar is ze nu????
Denk het niet, eerder een geheime opdracht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:46 schreef Blue Thunder het volgende:
zouden ze een weekopdracht krijgen?
Kweetnie, hoop niet dat ze zich verzopen heeft bij de kooikarpersquote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben Lieske kwijt, waar is ze nu????
koikarpers...quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kweetnie, hoop niet dat ze zich verzopen heeft bij de kooikarpers
Ze zat volgens mij idd naast Menno in die stoel buiten om de hoek..quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef sannuh het volgende:
Lieske zit net na de deur buiten geloof ik.. zag dr net zitten met menno of rikkert.. geloof ik.
Nu zijn de camera's op de kamer binnen gericht.. niemand is daar :S
oe damn.. dan is het erg ja!quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zelfs gaan afwassen omdat het gesprek in de tuin zo verschrikkelijk saai was![]()
Misschien moeten ze een keer hun zenders checkenquote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Jane het volgende:
Menno en Chantal in de keuken, maar met bijna geen geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |