Ze is moe, want ze heeft niet geslapen....quote:Op zondag 4 september 2005 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske zit ook afgezonderd, ze zegt niets
je hebt toch wel eens een gebakken ei met kaas op?quote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef TRiXeS het volgende:
Kan ei en kaas? Is dat nou serieus een lekkere combi?
Ik vind van niet, maar ik ken wel andere mensen die dat heel lekker vinden.quote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef TRiXeS het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef Wokkel het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk? Een shotje scoren in de DBK?
Neequote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef Bep het volgende:
[..]
je hebt toch wel eens een gebakken ei met kaas op?
![]()
Klinkt maf, maar is inderdaad lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef TRiXeS het volgende:
Tis Menno volgens mij.quote:
maar is dat dan een geklopt ei of een gewoon gebakken ei?quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Klinkt maf, maar is inderdaad lekker
Dat klinkt wel heel afgunstig, vooral omdat ze zelf niet echt meer jong te noemen is.quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Bep het volgende:
Chantel was net alweer bezig over Lieske , iets over 19 zijn en leuke jongens om je heen , makkelijk scoren ofzo
quote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef Kokstra het volgende:
Gelukkig de laatste dag dat we naar nietsdoende mensen kijken. Ik hoop dat ze morgen een grappige weekopdracht krijgen trouwens, niet zoiets als dat eentonige fietsen. In Engeland had je dit jaar bijvoorbeeld wie het langste wakker kon blijven in een kartonnen doos en bij een andere opdracht was de ene bewoner verkleed als hond, en de andere als baasje. Ze moesten gehoorzamen, mochten niet op de meubels zitten en aan het einde van de week een parcours aflopen. Dat was echt grappig.
Hoeft niet... Dat is wel het laatste wat ze wil. Ze baalde gisteren ook zo verschrikkelijk toen Chantal haar opeens wilde knuffelen.quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Jane het volgende:
Lieske kijkt echt niet blij hoor. Ik krijg het bijna met haar te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |