quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Bep het volgende:
Chantel was net alweer bezig over Lieske , iets over 19 zijn en leuke jongens om je heen , makkelijk scoren ofzo
Hij is niet goed bezig tot nu toe.quote:
LOL.. dat is meer jouw wens bedoel je. Ze is nu populairder geworden dan ooit volgens mij. (buitenshuis in iedergeval). Je mag haar 10 keer nomineren, maar als de kijkers haar erin willen houden wint zequote:Op zondag 4 september 2005 15:09 schreef Falco het volgende:
Ik krijg het niet te doen met Lieske. Ze weet toch wel dat ze na donderdag weer in huize Pijper zit.
Ieuw.....quote:
precies... remember BB1 ... Bart werd keer op keer genomineerd.... maar won uiteindelijk gewoonquote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat is meer jouw wens bedoel je. Ze is nu populairder geworden dan ooit volgens mij. (buitenshuis in iedergeval). Je mag haar 10 keer nomineren, maar als de kijkers haar erin willen houden wint ze
Helaas roept ze dat zelf iets te vaak KIJK MAAR NAAR BART KIJK MAAR NAAR BARTquote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat is meer jouw wens bedoel je. Ze is nu populairder geworden dan ooit volgens mij. (buitenshuis in iedergeval). Je mag haar 10 keer nomineren, maar als de kijkers haar erin willen houden wint ze
Precies.quote:Op zondag 4 september 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel afgunstig, vooral omdat ze zelf niet echt meer jong te noemen is.
En andersom wilde de kijker Willem eruit stemmen, maar die werd gewoon niet genomineerd.quote:Op zondag 4 september 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies... remember BB1 ... Bart werd keer op keer genomineerd.... maar won uiteindelijk gewoon
...als BB het een beetje eerlijk in beeld gaat brengen wel ja...quote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Asjeblieftquote:
Het wordt leuk als zowel zij als Tanja genomineerd zijn ja. En die kans lijkt er nu ook wel te komen, aangezien Ralph steeds beter geïntegreerd raakt. In dit geval maakt het me weinig uit wie eruit gaat, maar ik vrees voor jou wel dat Tanja dan dr in blijft.quote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Bart deed ook gewoon waar hij zin aan had en trok zich niets aan van wat misschien wel of niet goed valt bij de mensen thuis.quote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas roept ze dat zelf iets te vaak KIJK MAAR NAAR BART KIJK MAAR NAAR BART
*aansluitquote:Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
Ik voorspel dat Lieske vandaag ongelofelijk gaat uitflippen tegen chantal
kloptquote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef Jane het volgende:
En andersom wilde de kijker Willem eruit stemmen, maar die werd gewoon niet genomineerd.
Omdat hij kooktequote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef Jane het volgende:
[..]
En andersom wilde de kijker Willem eruit stemmen, maar die werd gewoon niet genomineerd.
Dat is idd nog de vraagquote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...als BB het een beetje eerlijk in beeld gaat brengen wel ja...
Net als Kelly indertijd, maakt niet uit wie je tegen haar zette de ander ging er uit. Zo zal het nu ook met Tanja gaan vrees ik.quote:Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
Het wordt leuk als zowel zij als Tanja genomineerd zijn ja. En die kans lijkt er nu ook wel te komen, aangezien Ralph steeds beter geïntegreerd raakt. In dit geval maakt het me weinig uit wie eruit gaat, maar ik vrees voor jou wel dat Tanja dan dr in blijft.
Ze moeten drie volle dagen in 18 minuten proppen. Reken maar uitquote:
Aan de andere kant ging Kelly wel het huis uit toen er nog vijf, zes over waren geloof ik. Maar ik vind momenteel Lieske nog niet van het kaliber Bart of Kelly.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als Kelly indertijd, maakt niet wie je tegen haar zette de ander ging er uit. Zo zal het nu ook met Tanja gaan vrees ik.
Hoho, 23 minuten. Een wereld van verschil.quote:Op zondag 4 september 2005 15:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze moeten drie volle dagen in 18 minuten proppen. Reken maar uit![]()
Als BB haar walgelijke actie van de laatste twee dagen gewoon in beeld brengt, vliegt Tanja er meteen uit. Daar komt nog bij dat ze rookt en dat de kijkers het misschien wel beter vinden als ze gewoon thuis bevalt. Dus ik ben nog niet zo zeker dat die Tanja veilig is totaan de bevalling.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als Kelly indertijd, maakt niet uit wie je tegen haar zette de ander ging er uit. Zo zal het nu ook met Tanja gaan vrees ik.
haar drukpunten aan het bewerken zodat de chakra's loskomen , die dan naar Chantal vliegen, om haar nek gaan zitten waardoor CHantal een trage en pijnlijke dood sterft.... althans bijna, want op dat zelfde moment struikelt Rob over de tuinslang die Ralph heeft laten slingeren (Hij kan spuiten, dus waarom niet), zodat de chakra's gestoord worden in hun poging Chantal voorgoed te laten stoppen met roken.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Jane het volgende:
WAT is Joost met Lieske aan het doen in de keuken??
Gek hèquote:Op zondag 4 september 2005 15:16 schreef Falco het volgende:
Jezus wat heeft Lieske toch een ochtendhumeur!
Vind je het gekquote:Op zondag 4 september 2005 15:16 schreef Falco het volgende:
Jezus wat heeft Lieske toch een ochtendhumeur!
Lieske niet, maar het freaky gehalte van Tanja komt aardig in de buurt aan die van Kelly.quote:Op zondag 4 september 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Aan de andere kant ging Kelly wel het huis uit toen er nog vijf, zes over waren geloof ik. Maar ik vind momenteel Lieske nog niet van het kaliber Bart of Kelly.
Ik denk niet dat Tanja genomineerd gaat worden voorlopig.. de bewoners vinden het zelf ook veel te leuk dat er straks een bb-baby is....quote:Op zondag 4 september 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB haar walgelijke actie van de laatste twee dagen gewoon in beeld brengt, vliegt Tanja er meteen uit. Daar komt nog bij dat ze rookt en dat de kijkers het misschien wel beter vinden als ze gewoon thuis bevalt. Dus ik ben nog niet zo zeker dat die Tanja veilig is totaan de bevalling.
Ja, da's jammer, er zitten volgens mij geen echte kinderhaters tussen jammergenoeg.quote:Op zondag 4 september 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tanja genomineerd gaat worden voorlopig.. de bewoners vinden het zelf ook veel te leuk dat er straks een bb-baby is....
Moest ie gisteravond doenquote:Op zondag 4 september 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
mooi.. Roel is ff steun voor Lieske aan het werven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |