abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 03:10:45 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_30249914
België: Onze sympathieke zuiderburen zullen met een verjongd elftal de kwalificatie willen bewerkstelligen. In de EK-kwalificatie begon men met verjongen, op het gevaar af dat toernooi niet te halen. Zo geschiedde ook. Nu moeten spelers als Buffel, Van Damme, Walasiak, Blondel, Pieroni, Kompany, Vanden Borre en Deschacht samen met de meer ervaren jongens Baseggio, Valgaeren, Van Buyten, Mpenza, Mpenza en natuurlijk Goor de sprong moeten maken. Kwaliteit genoeg.

Bosnië-Herzegovina: Deze technische jongens, die met het hart spelen, hadden nog uitzicht op een plaats op het EK. Ze wonnen van de Denen, maar op het beslissende moment faalde men toch. De ploeg is nu wel een pittige outsider, want voetballers als Sergej Barbarez (HSV), Hasan Salihamidzic (Bayern München), Elvir Bolic (Rayo Vallecano) en Vedin Music (Modena) zijn goed genoeg om mee te doen. Zlatan Bajramovic (Freiburg) is ook een belangrijke kracht.

Litouwen: Litouwen lijkt kansloos in deze poule. Het land heeft weinig aansprekende spelers, maar aan de andere kant: dat geldt ook voor pakweg Slovenië en Letland, landen die in het verleden een kwalificatie bereikten. Toch moet Litouwen, met Tamas Razanauskas en Tomas Danilevicius als vedetten, hier niet toe in staat worden geacht.

San Marino: De schietschijf in deze groep. De vraag is nooit of je van ze wint, maar met hoeveel. Zullen alles op de defensie gooien. San Marino kan slechts beschikken over welwillende amateurs.

Servië en Montenegro: Dit eerzuchtige land moest het EK van 2004 missen, net als het WK van 2002. Ze zullen dan ook erg graag dit WK halen. Er is kwaliteit genoeg, de vraag is of er een éénheid van gemaakt kan worden. Mateja Kezman is de nieuwe vedette, maar ook spelers als Dejan Stankovic, Savo Milosevic, Darko Kovacevic en Dejan Stefanovic doen bij menig voetballiefhebber een belletje rinkelen. Belangrijke ploeg in deze poule.

Spanje: De topfavoriet. Onder aanvoering van de nieuwe bondscoach, de grijze eminentie Luís Aragonés, moet Spanje zich plaatsen. Hij zal de verjonging door voeren en zal waarschijnlijk meer aan willen vallen dan zijn voorganger. Spelers als Fernando Torres, Joaquín en Vicente zullen nieuwe sleutelspelers worden, wellicht krijgen ook Reyes en Mista de kans zich te tonen op dit niveau. Met de aanwezigheid van een Puyol, Iván Helguera, Iker Casillas, Valerón, Albelda, Baraja en Rául en Morientes is het duidelijk dat Spanje zich moet kwalificeren.

STAND:

1. Servië & Montenegro 7-15
2. Spanje 7-13
3. Bosnië-Herzegovina 7-10
4. Litouwen 7-9
5. België 7-8
6. San Marino 7-0

Belgie ligt eruit dus

de vorige delen:

[ WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 7 (met Spanje)
[WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 7 (met SPANJE)

Maar we waren bezig:
quote:
competities of cafecompetities, maar dat is nauwelijks voetbal te noemen. Het doorsnee café-elftal dat op zaterdagmiddag "wild" voetbalt, ziet sterretjes tegen een derde of vierde klasser ( te vergelijken met 2e of 3e klasse provinciaal in België).
Die ploegen heb je hier ook natuurlijk hoor , maar ik durf zeker zeggen het niveau van de hoofdklasses van zowel de Café als de Bedrijfsbond hier ligt zeker op het niveau van 3de a 4de nationale klasse hier. Misschien niet "constant" , maar laat een ploeg uit die reeksen zich opladen voor een match tegen een ploeg uit 3de of 4de klasse en ze zien écht sterretjes bij die nationaler hoor ...

[ Bericht 60% gewijzigd door -Vaduz- op 04-09-2005 18:59:52 ]
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_30249926
Toch frappant dat dat soort ploegen zo'n elftal kunnen formeren dat ze beloftenploegen van profclubs of een 4e klasser kunnen wegtikken. Dan zit er inderdaad ergens iets goed verkeerd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 03:22:21 #3
pi_30250045
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch frappant dat dat soort ploegen zo'n elftal kunnen formeren dat ze beloftenploegen van profclubs of een 4e klasser kunnen wegtikken. Dan zit er inderdaad ergens iets goed verkeerd.
Inderdaad, maar ja het is een deel van het zwart geld circuit hier

Mijn neef is zo zelfs ook nog aan zijn huidige job geraakt. Die speelde ooit zelfs nog als -14 jarige voor de nationale ploeg, maar verspeelde zijn talent omdat hij nogal een losbol was/is , maar die bedrijfsploegen vinden zoiets natuurlijk wél een leuke referentie om je in dienst te nemen als je voor hen wil spelen ... (met natuurlijk iets extra's in het zwart erbij ... )
  zondag 4 september 2005 @ 03:26:56 #4
pi_30250105
Maar dat is misschien net ook het hele verhaal van het Belgische voetbal hé, de ploegen op hoog niveau trekken buitenlanders aan, maar de Belgen met een zeker talent die willen voetballen komen hoe dan ook ergens in het wereldje terecht hé ... Helaas is dat nu vaak niet meer in eerste klasse ...
pi_30250125
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ja het is een deel van het zwart geld circuit hier

Mijn neef is zo zelfs ook nog aan zijn huidige job geraakt. Die speelde ooit zelfs nog als -14 jarige voor de nationale ploeg, maar verspeelde zijn talent omdat hij nogal een losbol was/is , maar die bedrijfsploegen vinden zoiets natuurlijk wél een leuke referentie om je in dienst te nemen als je voor hen wil spelen ... (met natuurlijk iets extra's in het zwart erbij ... )
Dat kennen we hier helemaal niet eigenlijk. Er is een KNVB-competitie met een tweetal profdivisies en daaronder een hele hoop amateurcompetities waarin geschokt wordt, daarnaast heb je her en der cafévoetbal, zonder 'n echte bond. Daar lopen wel aardige spelers rond die er niet thuishoren, maar dan hebben we het over spelers die qua niveau misschien uit zouden blinken in de 3e of 4e klasse amateurs, hoger niet.

Bedrijfscompetities hebben we hier nauwelijks. Met het bedrijf voetballen we een paar keer per jaar wat toernooitjes tegen andere bedrijven, maar we gaan geen mensen in dienst nemen omdat ze goed kunnen voetballen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30250143
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar dat is misschien net ook het hele verhaal van het Belgische voetbal hé, de ploegen op hoog niveau trekken buitenlanders aan, maar de Belgen met een zeker talent die willen voetballen komen hoe dan ook ergens in het wereldje terecht hé ... Helaas is dat nu vaak niet meer in eerste klasse ...
Ik denk dat dat het probleem is van België. Natuurlijk is het goed dat spelers als Portillo, Concecaio en Rapaic in België (komen) voetballen. Die spelers leveren een toegevoegde waarde, het gros van de buitenlanders in de 1e klasse zijn echt derderangs voetballers die niets of nauwelijks iets toevoegen.
  zondag 4 september 2005 @ 03:33:23 #7
pi_30250195
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat kennen we hier helemaal niet eigenlijk. Er is een KNVB-competitie met een tweetal profdivisies en daaronder een hele hoop amateurcompetities waarin geschokt wordt, daarnaast heb je her en der cafévoetbal, zonder 'n echte bond. Daar lopen wel aardige spelers rond die er niet thuishoren, maar dan hebben we het over spelers die qua niveau misschien uit zouden blinken in de 3e of 4e klasse amateurs, hoger niet.

Bedrijfscompetities hebben we hier nauwelijks. Met het bedrijf voetballen we een paar keer per jaar wat toernooitjes tegen andere bedrijven, maar we gaan geen mensen in dienst nemen omdat ze goed kunnen voetballen.
Hier zijn er dus echt 2 "echte" nevenbonden , die van het zogenaamde "Cafévoetbal" , en die van het zogenaamde "Bedrijfsvoetbal" , de eerste zijn altijd ploegen verbonden aan een café, de tweede aan een bedrijf . In de praktijk zie je natuurlijk dat die caféplogen hun gelden ook halen bij het bedrijf dat hun sponsor is.
Maar die bedrijven smijten er hier toch vaak serieus wat geld tegen aan hoor ... Vaak is het ook een soort "eer" die meespeelt bij die bedrijven. Hier zijn veel van die bedrijven nog KMO's en is er wel wat rivaliteit om een college "bedrijfsleider" zijn team te kunnen verslaan ... En daar hebben ze vaak verbazingwekkend veel geld voor over. Zwart geld natuurlijk ...
pi_30250228
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Hier zijn er dus echt 2 "echte" nevenbonden , die van het zogenaamde "Cafévoetbal" , en die van het zogenaamde "Bedrijfsvoetbal" , de eerste zijn altijd ploegen verbonden aan een café, de tweede aan een bedrijf . In de praktijk zie je natuurlijk dat die caféplogen hun gelden ook halen bij het bedrijf dat hun sponsor is.
Maar die bedrijven smijten er hier toch vaak serieus wat geld tegen aan hoor ... Vaak is het ook een soort "eer" die meespeelt bij die bedrijven. Hier zijn veel van die bedrijven nog KMO's en is er wel wat rivaliteit om een college "bedrijfsleider" zijn team te kunnen verslaan ... En daar hebben ze vaak verbazingwekkend veel geld voor over. Zwart geld natuurlijk ...
Merkwaardig fenomeen. Hier kennen we dat helemaal niet. Wellicht in andere landen wel?

Bij de onderlinge bedrijfstoernooitjes gaat het er wel op natuurlijk en af en toe haalt 'n bedrijf er wel een goede voetballer bij, maar dan alleen om 'n keertje mee te voetballen, er wordt niet zwart betaald om goede voetballers binnen te halen voor bedrijfscompetities.
  zondag 4 september 2005 @ 03:43:34 #9
pi_30250331
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Merkwaardig fenomeen. Hier kennen we dat helemaal niet. Wellicht in andere landen wel?

Bij de onderlinge bedrijfstoernooitjes gaat het er wel op natuurlijk en af en toe haalt 'n bedrijf er wel een goede voetballer bij, maar dan alleen om 'n keertje mee te voetballen, er wordt niet zwart betaald om goede voetballers binnen te halen voor bedrijfscompetities.
Het is een vreemd fenomeen inderdaad, en vaak gaat er toch serieus wat geld in om hoor, schiet mij nog net een voorbeeld te binnen , zo was er 2 jaar terug een Frans-Belgische (Fransman, maar geboren en getogen in Belgie) speler bij Cercle Brugge die betrapt was op doping en een jaar geschorst werd door de kbvb, die heeft in dat jaar gewoon bij een caféploeg voor grof geld een seizoen meegespeeld. Nu is die na dat jaar terug ergens in 3de klasse ofzo actief.
pi_30251301
België is nog niet helemaal uitgeschakeld al lijkt het daar wel op natuurlijk. Het enige wat je kunt doen is hopen dat Servië Montenegro doorgaat als groepswinnaar en dus van Spanje wint a.s. woensdag. Verder is een gelijkspel tussen Bosnië Herzegovina en Litouwen goed mogelijk. België zelf wint natuurlijk van San Marino en dan sta je ineens 3de, met nog 2 punten achter de nummer 2 Spanje. Die ontvang je zelf nog een keer thuis. Ik zie het nog wel gebeuren.
pi_30252205
quote:
Op zondag 4 september 2005 06:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
België is nog niet helemaal uitgeschakeld al lijkt het daar wel op natuurlijk. Het enige wat je kunt doen is hopen dat Servië Montenegro doorgaat als groepswinnaar en dus van Spanje wint a.s. woensdag. Verder is een gelijkspel tussen Bosnië Herzegovina en Litouwen goed mogelijk. België zelf wint natuurlijk van San Marino en dan sta je ineens 3de, met nog 2 punten achter de nummer 2 Spanje. Die ontvang je zelf nog een keer thuis. Ik zie het nog wel gebeuren.
Het lijkt mij toch vrij sterk dat Belgie nog doorgaat, wat ik van het land heb gezien in deze kwalificatie was niet veel, en als je al tegen Bosnie verliest denk ik niet dat men thuis tegen Spanje wint.
pi_30252462
Spanje heeft twee keer gelijk gespeeld tegen Bosnië en ze hadden mazzel dat ze in de 96ste minuut thuis nog gelijk wisten te maken. België heeft thuis nog met 4-1 weten te winnen. Men heeft zeker kans thuis in Spanje maar Spanje moet dan wel van Servië-Montenegro verliezen maar dan moeten de Belgen ook bij Litouwen winnen en dat zijn teveel randvoorwaarden.

[ Bericht 1% gewijzigd door sampoo op 05-09-2005 13:40:03 ]
pi_30259729
Ik hoop dat Bosnie 2e of 1e wordt........ en dat zie ik ze wel doen..

Ik heb net kaartjes voor de groepwedstrijden van Bosnie besteld namelijk
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30260846
Even weer vragen of de OP terug mag en volgens mij is dit deel 3 al??

Servië blijft goed bezig, weer geen tegengoals.

STAND:

1. Servië & Montenegro 7-15
2. Spanje 7-13
3. Bosnië-Herzegovina 7-10
4. Litouwen 7-9
5. België 7-8
6. San Marino 7-0

België mag woensdag prijsschieten tegen San Marino als troost, terwijl Servië in Spanje de Spanjaarden van zich af moet zien te houden. Bosnië gaat naar Litouwen, duel der outsiders.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30265736
OP op verzoek uitgebreid en de TT aangepast.
That's all folks!
pi_30284347
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:

Servië blijft goed bezig, weer geen tegengoals.
Dat is zelfs een record, in de WK kwalificatie poule na 7 wedstrijden nog steeds geen goal geslikt hebben.
Opmerkelijk dat een land als Servia dat voor elkaar weet te krijgne in een toch niet makkelijke poule (met o.a. Spanje en de burenruzie met Bosnie vertegenwoordigd).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 5 september 2005 @ 12:49:00 #17
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_30285399
Hopelijk ligt Antheunis nu snel buiten. Hij verdient niet beter, je had ze moeten zien spelen. Met een goed georganiseerde ploeg hadden we Bosnië zeker kunnen verslaan.
pi_30287518
Dat die man nog steeds bondscoach is vind ik opvallend. Met de aanwezige jongens moet er best een leuk team van te maken zijn.
That's all folks!
  maandag 5 september 2005 @ 15:38:08 #19
pi_30289772
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat is zelfs een record, in de WK kwalificatie poule na 7 wedstrijden nog steeds geen goal geslikt hebben.
Opmerkelijk dat een land als Servia dat voor elkaar weet te krijgne in een toch niet makkelijke poule (met o.a. Spanje en de burenruzie met Bosnie vertegenwoordigd).
Een record is het niet hoor. In 1974 slikte België zelf in de hele WK kwalificatie geen enkele tegengoal. Maar een onterecht afgekeurd doelpunt van R. Verheyen tegen Nederland zorgde ervoor dat Nederland met een beter doelsaldo en niet België het WK haalde ...
pi_30291934
Whahaha fantastisch dit. Moet je eens op Canvas kijken en dan op teletekst pagina 526. Daar denken ze echt nog dat ze een kans hebben en hebben ze zelfs de mogelijkheid neergezet dat Spanje tegen san Marino punten verspeelt.
  maandag 5 september 2005 @ 17:25:21 #21
pi_30292890
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef trepper het volgende:
Whahaha fantastisch dit. Moet je eens op Canvas kijken en dan op teletekst pagina 526. Daar denken ze echt nog dat ze een kans hebben en hebben ze zelfs de mogelijkheid neergezet dat Spanje tegen san Marino punten verspeelt.
Dat zijn gewoon de mathematische mogelijkheden hé ...
pi_30293987
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Een record is het niet hoor. In 1974 slikte België zelf in de hele WK kwalificatie geen enkele tegengoal. Maar een onterecht afgekeurd doelpunt van R. Verheyen tegen Nederland zorgde ervoor dat Nederland met een beter doelsaldo en niet België het WK haalde ...
inderdaad, NL mocht toen nooit op het wk gestaan hebben. Een wk waar ze nota bene de finale haalden.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_30294028
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef trepper het volgende:
omdat ze de mathematische mogelijkheden erop zetten (er staat zelfs bij een 'mirakel'-scenario) denken ze nog dat ze kans hebben ? wat een BS is dat man ...
pi_30294383
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Maar overbodig zodra ze aangeven dat Spanje mogelijk punten laat liggen tegen San Marino. Je kan als Belg niets anders doen dan hopen dat Servië groepswinnaar wordt en dat Spanje, Bosnië en Litouwen onderling punten laten liggen.

Overigens acht ik Spanje en Servië op papier gewoon sterker dus een schande is misschien te sterk uitgedrukt.
pi_30295967
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ja ok, maar Spanje laten verliezen van San Marino....
pi_30299909
Ik ga uit van dit scenario:

Servie wint van Spanje.....en Bosnie van Litouwen.
Bosnie moet dan tegen San Marino........en dat winnen ze.
Dus heeft Bosnie in 2 van de 2 wedstrijden het maximale aantal punten gehaald.
Dan moeten ze nog tegen Servie in Servie..........Servie is dan al gekwalificeerd.
En ik denk dat ze liever Bosnie op het wk zien dan bijv. Spanje.

Maargoed we zien wel
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 5 september 2005 @ 21:43:44 #27
pi_30301094
Ik denk dat de rivaliteit daar in de streek net nog wat te diep zit om Bosnië zomaar te laten winnen hoor
pi_30302014
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik denk dat de rivaliteit daar in de streek net nog wat te diep zit om Bosnië zomaar te laten winnen hoor
http://www.bhfanaticos.com/BHF_Download//index.php?action=downloadfile&filename=Frontline%20Football%20BBC%20-%20BiH%20-%20vs%20SCiG.avi&directory=Razno&

Wel een interessante docu over Bosnie-Servie (in het Engels....)
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30304739
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja ok, maar Spanje laten verliezen van San Marino....
ja ok, maar je kent het cliché 'in voetbal kan alles' hé
pi_30308794
Ik hoop dat Spanje wint van Servië en dat België verliest van San Marino
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 6 september 2005 @ 02:38:27 #31
pi_30309567
Voor de wedstrijd van woensdag tegen San Marino zijn er op dit moment zelfs nog geen 500 tickets verkocht ... (hoorde ik van iemand van de bond vandaag) ...
  dinsdag 6 september 2005 @ 05:47:07 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30310059
Ik denk dat Spanje onder leiding van Raul Servie ff helemaal dol speelt.

Vamooooooossssssssssssssssssss!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_30311643
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 05:47 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Spanje onder leiding van Raul Servie ff helemaal dol speelt.

Vamooooooossssssssssssssssssss!
Dat wat Kezman zei over Spanje dat was waar............Spanje is nooit echt een wereldtopper geweest
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:16:53 #34
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30314171
Beetje laat maar ik lees nu pas dat België er wederom uit ligt...
wel slecht hoor...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30314475
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
Beetje laat maar ik lees nu pas dat België er wederom uit ligt...
wel slecht hoor...
nog niet, pas woensdag liggen we er volledig uit (of is er opnieuw hoop) Mja, je kan natuurlijk niet altijd aanwezig blijven op wk's ook. Elk land mist wel eens een wk, nu is het jammer genoeg onze beurt.
pi_30314630
En dan is Henin ook nog uitgeschakeld.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:43:01 #37
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30314908
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef BramK het volgende:

[..]

nog niet, pas woensdag liggen we er volledig uit (of is er opnieuw hoop) Mja, je kan natuurlijk niet altijd aanwezig blijven op wk's ook. Elk land mist wel eens een wk, nu is het jammer genoeg onze beurt.
net zoals jullie het EK gemist hebben volgende keer Brazilië
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30315663
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Inderdaad, bij de 1e wedstrijd waren bijna 10.000 agenten om de order te bewaren, waren alle politieke afbeeldingen verboden, maar werden fijne liedjes gezongen om de ander te kwetsen en er werd 90 minuten lang niet gevoetbald maar geploegd. No way dat Servie ooit een wedstrijd tegen Bosnie laat lopen.
pi_30323556
denk dat Servie-Kroatie op dat vlak nog 'erger' is dan servie-Bosnie.
pi_30326459
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Inderdaad, bij de 1e wedstrijd waren bijna 10.000 agenten om de order te bewaren, waren alle politieke afbeeldingen verboden, maar werden fijne liedjes gezongen om de ander te kwetsen en er werd 90 minuten lang niet gevoetbald maar geploegd. No way dat Servie ooit een wedstrijd tegen Bosnie laat lopen.
10.000 is een te groot getal maar er waren wel strikte maatregelen genomen om alles in goede banen te leiden. Kwetsende afbeeldingen en spandoeken werden inderdaad geweerd maar zoals je altijd weet komen er dan toch altijd dingen door de security.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 04:29:46 #41
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30343248
Hola,

Morientes kan morgen tegen Servie niet mee doen. Torres vervangt hem en het wordt eens tijd dat deze iets laat zien in het shirt van Espańa.

Kezman misschien ook niet.

Spanje gaat winnen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_30346141
Ik hou m'n hart vast, weet niet of ze wel gaan winnen vanavond...

Aan de andere kant; normaal gesproken is Spanje vaak als één van de eerste landen zeker van deelname aan een groot toernooi, maar bakken ze er op het toernooi zelf vrij weinig van. Misschien dat als ze nu de kwalificatie niet zo soepeltjes verloopt, ze een keertje heel ver komen op het WK.
Jammer van Morientes, nu maar hopen dat Torres eindelijk een keer wat laat zien.
pi_30346831
Wordt deze pot ook nog ergens uitgezonden?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30349574
De verkoop voor de match Belgie - San Marino begint toch nog erg aardig te lopen. Er zijn al 8.500 van de beschikbare 12.200 kaarten verkocht.
That's all folks!
  woensdag 7 september 2005 @ 12:10:05 #45
pi_30349647
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De verkoop voor de match Belgie - San Marino begint toch nog erg aardig te lopen. Er zijn al 8.500 van de beschikbare 12.200 kaarten verkocht.
In de krant stond vandaag dat meer dan 8000 van die kaarten door de bond gratis zijn verdeeld onder een reeks genodigden omdat er tot gisteren nog maar 122 tickets verkocht waren ...
pi_30349680
Dat is het verhaal er dus achter.
That's all folks!
pi_30350390
er zouden zo'n 2500 gratis tickets verdeeld zijn, en een 4000tal aangekocht door allerhande sponsors om aan personeel te geven. Er zouden zo'n 1500 tickets los verkocht zijn aan de loketten. Er zal toch iets van 8 a 9000 man zitten dus. Mja we kunnen enkel hopen dat Servie gaan winnen in Spanje, dan is er nog altijd dat tikkeltje hoop hé
pi_30352028
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:
Wordt deze pot ook nog ergens uitgezonden?
Ik denk Sporza. Niet te ontvangen voor mij iig.
  woensdag 7 september 2005 @ 13:36:28 #49
pi_30352322
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik denk Sporza. Niet te ontvangen voor mij iig.
Matchen van de Rode Duivels zitten op het commerciele Kanaal 2 hier ...
pi_30352683
Volgens mij werd ook Spanje - Servie bedoeld, of niet? De wedstrijden van Spanje werden eerst uitgezonden door TVE, nu zijn ze in handen van een commerciele zender dus als je niet in Spanje woont of een mooie schotel hebt wordt het niks vrees ik.
pi_30353346
Zelfs Eurosport zendt helemaal niks uit vandaag.
  woensdag 7 september 2005 @ 18:38:12 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30361150
Hup België hup.

De 4de plaats zit er nog in. Ga ervoor .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30364120
San Marino, altijd lastig.
pi_30364146
Lithuania 0 - 1 Bosnia-Herzegovina
S. Barbarez.................

╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30364791
Spanje-Servie valt trouwens te bekijken op canal+ (nu prime sport) in Belgie.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:38:33 #56
pi_30365408
En San Marino kwam zowaar op corner nog bijna op voorsprong ook zopas ...
pi_30365459
In de uitwedstrijd had België het ook al knap lastig tegen San Marino.

Bosnië lijkt te gaan winnen in Litouwen. België kan het nu wel vergeten.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:43:06 #58
pi_30365562
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Iedereen had het dit jaar lastig in San Marino , Belgie 1-2 , Bosnie 1-3 , Litouwen 0-1 , Servie wel nog 0-3

Daar speel je op een klein hobbelig veldje tegen die ploeg hé , altijd nog lastiger
pi_30365608
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Iedereen had het dit jaar lastig in San Marino , Belgie 1-2 , Bosnie 1-3 , Litouwen 0-1 , Servie wel nog 0-3

Daar speel je op een klein hobbelig veldje tegen die ploeg hé , altijd nog lastiger
Het is zeker niet makkelijk voetballen daar, maar 1-2 is geen beste prestatie tegen San Marino. Maar goed, gewonnen, daar gaat het om natuurlijk. Litouwen vind ik trouwens geen geweldige ploeg.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:44:47 #60
pi_30365609
Ook opgemerkt : 2 spandoeken "Peeters buiten" in de tribunes ...
pi_30365648
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

87' Lithuania 0 - 1 Bosnia-Herzegovina
En een rode kaart aan de kant van Lithuania..............

edit:

Bosnie heeft 0-1 gewonnen

[ Bericht 10% gewijzigd door Stretto op 07-09-2005 21:02:00 ]
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 21:04:24 #62
pi_30366400
Allez, penalty voor België en rode kaart voor San Marino ...
  woensdag 7 september 2005 @ 21:05:39 #63
pi_30366446
1-0 Timmy Simons dus ...
  woensdag 7 september 2005 @ 21:11:12 #64
pi_30366715
2-0 Daerden ...
  woensdag 7 september 2005 @ 21:16:33 #65
pi_30366976
3-0 Buffel
pi_30367127
Nu gaat het hard.
pi_30367174
Bosnie wint in Litouwen, maar wat vooral van tel is voor Belgie is dat Servie wint in Spanje. Zie ik feitelijk wel niet gebeuren, maarja hoop doet leven zeker ...
En Kevin Van den Bergh moest net als Daerden gestart zijn in Bosnie ...
  woensdag 7 september 2005 @ 21:43:04 #68
pi_30368200
4-0 Mpenza

5-0 Vandenbergh
pi_30368879
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef BramK het volgende:
Bosnie wint in Litouwen, maar wat vooral van tel is voor Belgie is dat Servie wint in Spanje. Zie ik feitelijk wel niet gebeuren, maarja hoop doet leven zeker ...
En Kevin Van den Bergh moest net als Daerden gestart zijn in Bosnie ...
Naja ik wacht in spanning af...... zoals ik al eerder heb gezegd zie ik Servie wel winnen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 22:01:08 #70
pi_30369085
7-0 al ondertussen ...
  woensdag 7 september 2005 @ 22:03:06 #71
67640 SaintOfKillers
pi_30369183
Ja, in zinloze overwinningen tegen een kruidenier en een postbode zijn we erg sterk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:21:47 #72
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30370172
Raul neeeeeeemt de mannen weer eens op sleeptouwwwwwww woeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

17de min 1-0 Rauuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllll GOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllll
pi_30370260
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef jojomen4 het volgende:

17de min 1-0 Rauuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllll GOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Raul als je dit leest: STERF
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 22:30:25 #74
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30370584
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:23 schreef Stretto het volgende:

[..]

Raul als je dit leest: STERF
uhhh Raul is onsterfelijk hoor
pi_30370767
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

uhhh Raul is onsterfelijk hoor
dat van "neemt de jongens weer op sleeptouw nemen" zorgde wel voor een glimlach......
Dat zal wel aan het feit liggen dat ik vind dat men Raul aanbidt........zo goed is hij nou ook weer niet.
Een jongen zoals Morientes is naar mijn mening veel beter
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 22:36:43 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30370839
roflol
pi_30371013
8-0
pi_30371068
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
8-0
Mja beetje laat opzich
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 22:45:01 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30371224
1-0. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30371650
Mijn complimenten aan Belgie, dat de armen tenminste uit de zij laat. Klasse!
pi_30371662
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
1-0. .
Nu heeft Servië&Montegro tenminste een tegendoelpunt
pi_30371782
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef jojomen4 het volgende:

kl*** spanjaarden ! moesten thuis al de boot in gegaan zijn tegen bosnie ...
  woensdag 7 september 2005 @ 22:58:26 #83
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30371799
Niet slecht België... helaas hebben ze er niks meer aan.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_30371808
Zij winnen wel met 8-0
Klik dan als je durft
  woensdag 7 september 2005 @ 23:02:56 #85
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_30371992
tegen twee teams laten we nooit een steek vallen, san marino en Nederland.
Nu ja, veel te laat en nietszeggend...
pi_30372105
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:58 schreef BramK het volgende:

[..]

kl*** spanjaarden ! moesten thuis al de boot in gegaan zijn tegen bosnie ...
96ste minuut toen ..............
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 23:11:23 #87
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30372318
Spanje speelt Servie helemaal weg man.. ze worden dolletjes gespeeld.

Nu nog wat goaltjes erbij om het veilig te stellen

Het stadion staat dit keer vol achter Spanje trouwens. Sinds de uitschakeling op Euro2004 waren de Spanjaarden wat bittertjes geworden tov de selectie maar vandaag kolkt het in Calderon!
pi_30372417
achja tis een troost dat spanje er id 1ste ronde wel gaat uitvliegen in duitsland
pi_30372464
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef BramK het volgende:
achja tis een troost dat spanje er id 1ste ronde wel gaat uitvliegen in duitsland
Mja het volgende scenario komt nu aan bod:

Spanje wint.........Bosnie wint van San Marino en dan moet de Nr 3 Bosnie tegen de Nr 2 Servie in de laatste wedstrijd. Dat zou wat zijn
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 23:20:23 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30372703
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef BramK het volgende:
Gelukkig zijn ze er wel bij! Sinds '74 hebben ze geen enkel WK gemist! En uit welk land kom jij? Zijn jullie er ook in Duitsland bij?
  woensdag 7 september 2005 @ 23:29:45 #91
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30373108
Eigen goal Marchena
pi_30373140
Klik dan als je durft
pi_30373217
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn ze er wel bij! Sinds '74 hebben ze geen enkel WK gemist! En uit welk land kom jij? Zijn jullie er ook in Duitsland bij?
Spanje is er wel elke keer bij, maar op grote toernooien laten ze het altijd lelijk afweten. Ook al hadden ze vaak een geweldige ploeg.
pi_30373361
1-1 Kezman. Uitgerekend hij.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:36:35 #95
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30373395
Meedoen is belangrijker dan winnen.

Je hebt wel gelijk.. maarja.. daar kunnen we niks aan doen. TIs wachten tot ze een keer echt gaan schitteren. Al lijkt dat wel heel lang te duren.
pi_30373405
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef trepper het volgende:
1-1 Kezman. Uitgerekend hij.
w00t serieus?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30373524
Kan nog leuk worden als Servie alsnog wint............
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 7 september 2005 @ 23:49:45 #98
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30373907
Bah, gelijkspel hebbe we geen fck aan.
pi_30373958
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef jojomen4 het volgende:
Bah, gelijkspel hebbe we geen fck aan.
Servie 16
Spanje 14
Bosnie 13

Spannend....met nog 2 wedstrijden voor de boeg
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30374017
rode kaart aan de kant van SCG
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30374027
Servië houdt dus de kop na de aanval van Spanje, indrukwekkend
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30374315
En het is full time........

Team MP W D L GF GA Pts
Serbia & Montenegro 8 4 4 0 13 1 16
Spain 8 3 5 0 11 3 14
Bosnia-Herzegovina 8 3 4 1 9 8 13

Belgium 8 3 2 3 15 8 11
Lithuania 8 2 3 3 7 6 9
San Marino 8 0 0 8 2 31 0
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 8 september 2005 @ 00:02:06 #103
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30374359
Kezman?
pi_30374442
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef Zwansen het volgende:
Kezman?
ja

SCG wint van Lithuania.....19 punten dus
Spanje wint van Belgie.....17 punten dus
Bosnie wint van San Marino.....16 punten dus

Spanje wint van San Marino.....20 punten dus
En dan moeten Bosnie en SCG tegen elkaar.

Dat wordt nog heel spannend want er kan nog van alles gebeuren................
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30374690
Haha Kezman juist hij.
pi_30374752
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
Haha Kezman juist hij.
Dat zal m vast heel geliefd maken in Espana
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30374909
Kan Spanje in de problemen komen door maar 20 punten te hebben als nummer 2, uitgaande van de groepswinst SCG ? In de zin van dat dat niet genoeg is als betere nummer 2 ?

En die match tegen Belgie is bepaald niet in de pocket als het een uitwedstrijd in Belgie is, lekker stugge ploeg om je stuk op te bijten tijdens een slechte dag, en maximaal een gelijkspel eruit halen.
pi_30375001
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef LuukBes het volgende:
Kan Spanje in de problemen komen door maar 20 punten te hebben als nummer 2, uitgaande van de groepswinst SCG ? In de zin van dat dat niet genoeg is als betere nummer 2 ?

En die match tegen Belgie is bepaald niet in de pocket als het een uitwedstrijd in Belgie is, lekker stugge ploeg om je stuk op te bijten tijdens een slechte dag, en maximaal een gelijkspel eruit halen.
ja klopt.......

Het kan nog alle kanten op........maar Bosnie heeft iig 3 punten binnen tegen San Marino.
Bij SCG-Litouwen en Belgie-Spanje kan het echt alle kanten op.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 8 september 2005 @ 00:30:39 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30375201
Hoeveel beste nr2's mogen zo'n extra wedstrijd ballen?
pi_30375237
quote:
STAND

GROEP 1

land wed. w g v p v t
1 Nederland 10 9 1 0 28 25 - 3
2 Tsjechië 10 8 0 2 24 32 - 10
3 Roemenië 11 7 1 3 22 19 - 10
4 Finland 10 5 1 4 16 21 - 15
5 Macedonië 11 2 2 7 8 11 - 24
6 Andorra 11 1 2 8 5 4 - 31
7 Armenië 11 1 1 9 4 6 - 25
GROEP 2

land wed. w g v p v t
1 Oekraďne 11 7 3 1 24 16 - 5
2 Turkije 11 5 5 1 20 22 - 9
3 Griekenland 10 5 3 2 18 14 - 8
4 Denemarken 10 4 4 2 16 21 - 10
5 Albanië 10 4 0 6 12 8 - 17
6 Georgië 10 2 3 5 9 14 - 24
7 Kazachstan 10 0 0 10 0 5 - 27
GROEP 3

land wed. w g v p v t
1 Portugal 10 7 3 0 24 30 - 4
2 Slowakije 10 5 4 1 19 23 - 8
3 Rusland 10 5 4 1 19 18 - 11
4 Letland 11 4 3 4 15 18 - 18
5 Estland 10 4 2 4 14 14 - 16
6 Liechtenstein 11 2 2 7 8 12 - 21
7 Luxemburg 10 0 0 10 0 4 - 41
GROEP 4

land wed. w g v p v t
1 Zwitserland 8 4 4 0 16 17 - 6
2 Frankrijk 8 4 4 0 16 9 - 1
3 Israël 9 3 6 0 15 13 - 9
4 Ierland 8 3 4 1 13 11 - 5
5 Cyprus 8 1 1 6 4 8 - 15
6 Faerřer 9 0 1 8 1 3 - 25
GROEP 5

land wed. w g v p v t
1 Italië 8 5 2 1 17 14 - 7
2 Noorwegen 8 3 3 2 12 10 - 7
3 Slovenië 8 3 3 2 12 10 - 9
4 Schotland 8 2 4 2 10 6 - 6
5 Wit-Rusland 8 1 4 3 7 11 - 13
6 Moldavië 8 1 2 5 5 4 - 13
GROEP 6

land wed. w g v p v t
1 Polen 9 8 0 1 24 26 - 7
2 Engeland 8 6 1 1 19 14 - 4
3 Oostenrijk 8 3 3 2 12 13 - 11
4 Noord-Ierland 8 2 3 3 9 8 - 13
5 Azerbeidzjan 9 0 3 6 3 1 - 19
6 Wales 8 0 2 6 2 5 - 13
GROEP 7

land wed. w g v p v t
1 Servië-Montenegro 8 4 4 0 16 13 - 1
2 Spanje 8 3 5 0 14 11 - 3
3 Bosnië-Herz. 8 3 4 1 13 9 - 8
4 België 8 3 2 3 11 15 - 8
5 Litouwen 8 2 3 3 9 7 - 6
6 San Marino 8 0 0 8 0 2 - 31
GROEP 8

land wed. w g v p v t
1 Zweden 8 7 0 1 21 27 - 2
2 Kroatië 8 6 2 0 20 20 - 5
3 Hongarije 8 4 1 3 13 13 - 12
4 Bulgarije 8 3 2 3 11 14 - 16
5 IJsland 9 1 1 7 4 13 - 24
6 Malta 9 0 2 7 2 3 - 31
Wow, Spanje staat er echt slecht op ja. 4 beste nummers 2 plaatsen zich direct, 4 slechtsen moeten playoffs tegen elkaar spelen Daaruit dus maar 2 extra deelnemers. Het zou zo maar kunnen dat Engeland en Spanje niet meedoet in D'land.

Check ons eens fier erbovenuit torenen. Met die 28 punten en 3 tegengoals.
pi_30375361
Zoals het nu ernaar uitziet levert groep 1, 2, 3, 6 en 8 de beste nummers 2. Maar goed, zijn nog 2 speeldagen en kan iodd nog alle kanten op.
  donderdag 8 september 2005 @ 00:54:41 #112
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30375748
Ik wist niet dat elke 2de land of geplaatst zou zijn of de kans zou krijgen zich via playoffs te plaatsen.

No problemo dus
pi_30376483
[edit]

[ Bericht 15% gewijzigd door sampoo op 08-09-2005 14:34:47 (klein rekenfoutje) ]
pi_30377268
Spanje Het is dan toch altijd net niet Zonde.
pi_30377336
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Spanje was er in 82 bij dankzij organisatie. belgie was er sinds 82 bij door kwalificatie. je hoeft dus heus niet zo trots te zijn op je pseudo vedettenteam. Spanje, het team die denken mee te spelen met de groten maar uiteindelijk op wk eindrondes minder betekenden dan belgie hoor id laatste jaren ... Trouwens wie zegt dat die spanjolen er zullen bij zijn ?
pi_30377343
Belgie - Spanje 3-0

Litouwen - Belgie 0-1

Servie- Bosnie 1-0

I have a dream ...
  donderdag 8 september 2005 @ 08:38:33 #117
67640 SaintOfKillers
pi_30378067
quote:
Op donderdag 8 september 2005 05:58 schreef BramK het volgende:
Belgie - Spanje 3-0

Litouwen - Belgie 0-1

Servie- Bosnie 1-0

I have a dream ...
Ik geloof zelfs dat het beter is indien Bosnie gelijk speelt tegen Servie. Dan "zouden" Belgie, Spanje en Bosnie met evenveel punten eindigen en dan tellen de onderlinge resultaten, waar Belgie als beste zou uitkomen. Bij een Bosnische nederlaag eindigen enkel Spanje en Belgie gelijk en dan moet Belgie al ruimer gaan winnen tegen Spanje, anders volstaat 1-0.

Ik zie Belgie best in staat tot een knullige overwinning tegen Spanje. Om het dan tegen Litouwen uiteraard terug weg te geven.

Maar eigenlijk vind ik dat geen van de drie ploegen het zou verdienen. Spanje kan veel beter, België is verre van supergetalenteerd, maar kan toch ook beter dan dit en Bosnië is gewoon een veel te matig ploegje.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:09:18 #118
pi_30382859
WAT ALS BELGIE NIET MET 3-0 WINT?
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
1) Als België 2-0 wint van Spanje...
... dan moet Bosnië tegen San Marino
of in Servië punten verliezen
... dan mag Spanje daarna niet met
4 goals meer verschil winnen van San
Marino dan België van Litouwen

2) Als België met één goal verschil (of
met 3-1, 4-2...) wint van Spanje
(en Spanje klopt San Marino)...
... dan moet Bosnië precies 4 punten
halen tegen San Marino en Servië
In dat laatste geval eindigen België,
Bosnië en Spanje met 17 punten en wordt
gekeken naar het behaalde aantal punten
in de onderlinge matchen. Daarin heeft
België dan 6 punten, de anderen 5.
pi_30385146
Toch schitterend, na alle miserie en zwakke matchen blijven we nog steeds in de running
Al is het bijzonder onwaarschijnlijk. We moeten dus hopen op een gelijkspel tussen Bosnie en Servie.
pi_30387360
Wat een treurigheid zeg, die Spanjaarden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30387760
Er is dus gewoon nog steeds een mogelijkheid dat Belgie het haalt!
Klik dan als je durft
  donderdag 8 september 2005 @ 17:37:15 #122
68638 Zwansen
pi_30392582
Spanje is samen met Engeland toch al jaren een van de meest overschatte landenteams naar mijn mening. Zou ze niet missen.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 17:50:45 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_30393042
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef Zwansen het volgende:
Spanje is samen met Engeland toch al jaren een van de meest overschatte landenteams naar mijn mening. Zou ze niet missen.
Nee België is een genot om naar te kijken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30393322
Belgie is dan ook nog nooit titelkandidaat geweest natuurlijk.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 18:10:27 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_30393582
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Engeland alleen door haar eigen chauvinistische pers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 september 2005 @ 18:12:10 #126
67640 SaintOfKillers
pi_30393624
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Engeland alleen door haar eigen chauvinistische pers.

Niet chauvinistischer dan de pers van.... tja..... zowat alle andere landen die een pers hebben.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 18:19:25 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_30393779
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Niet chauvinistischer dan de pers van.... tja..... zowat alle andere landen die een pers hebben.
Leuke opmerking.

Maar de Engelsen zijn net nog een stukje erger.

pi_30395167
België wint tenminste wel gewoon dik van een dwerg, 8-0 dus. Servië houdt stand in Spanje, ondanks rood voor Duljaj. Kezza is het gouden pikkie.

STAND

1. Servië & Montenegro 8-16
2. Spanje 8-14
3. Bosnië-Herzegovina 8-13
4. België 8-11
5. Litouwen 8-9
6. San Marino 8-0

Spanje speelt nog in België en San Marino, Servië in Litouwen en thuis tegen Bosnië. Lijkt zwaarder dus, waardoor Spanje nog volop kans houdt.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 september 2005 @ 20:09:34 #129
pi_30397100
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Maar in al die jaren is Spanje nooit verder geraakt dan de kwartfinales. België raakte natuurlijk wél nog eens in de halve finales ...
pi_30397290
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Maar in al die jaren is Spanje nooit verder geraakt dan de kwartfinales. België raakte natuurlijk wél nog eens in de halve finales ...
Klopt, ik ben het ook met jullie eens. Spanje wordt altijd kansen toegedicht maar die maken dat nooit waar. Belgie wordt nooit kansen toegedicht maar kunnen eens in de zoveel tijd toch wat leuks laten zien.
Klik dan als je durft
  donderdag 8 september 2005 @ 20:22:45 #131
pi_30397546
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt, ik ben het ook met jullie eens. Spanje wordt altijd kansen toegedicht maar die maken dat nooit waar. Belgie wordt nooit kansen toegedicht maar kunnen eens in de zoveel tijd toch wat leuks laten zien.
Op al die WB's deed België toch inderdaad nooit echt kleurloos mee, in '82 de openingsmatch van het toernooi gewonnen tegen Argentinië , in '86 de halve finales gehaald, in '90 misschien de best voetballende ploeg op het toernooi maar eruit in een ware thriller tegen Engeland, in '94 stunt tegen Nederland en zwaar bestolen met de omgekochte scheids tegen Duitsland, in '98 er meteen uit, maar toch een "stuntje" door in de derby tegen Nederland gelijk te spelen, en in '02 Brazilië tot op de rand van de uitschakeling gebracht.

Jullie gaan ons nog missen in Duitsland ...
  donderdag 8 september 2005 @ 20:29:55 #132
67640 SaintOfKillers
pi_30397829
Ow, in 98 waren ze gewoon erg slecht hoor. Die draw tegen Nederland was eerder beschamend. En ze waren goed tegen Brazilie, maar ik denk niet dat Brazilie ooit op de rand van de uitschakeling stond. Het blijft in elke wedstrijd wel een tijdje 0-0 .
pi_30397833
Ik vind het (misschien als een van de weinige Nederlanders?) inderdaad jammer dat Belgie er waarschijnlijk niet bij zal zijn.
Klik dan als je durft
pi_30397872
Ik ook hoor, zie ze altijd graag ballen. Sympathieke jongens.
www.thuisuiteten.nl
pi_30398050
Ik zal er niet rouwig om zijn als België er niet bij is en hoop ook nog stiekem dat Spanje het niet redt.
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_30398275
Hup Belgie!
Trap Spanje naar huis
pi_30398631
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow, in 98 waren ze gewoon erg slecht hoor. Die draw tegen Nederland was eerder beschamend. En ze waren goed tegen Brazilie, maar ik denk niet dat Brazilie ooit op de rand van de uitschakeling stond. Het blijft in elke wedstrijd wel een tijdje 0-0 .
maar je vergeet de volledig ten onrechte afgekeurde 1-0 van Wilmots net voor de rust
pi_30411933
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het (misschien als een van de weinige Nederlanders?) inderdaad jammer dat Belgie er waarschijnlijk niet bij zal zijn.
Net zoveel plezier als zij hebben zodra Nederland er niet bij is, heb ik niet, maar ik vind het niet erg als zij er niet bij zijn.
pi_30429631
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Suijk het volgende:
Dat valt wel mee denk ik. De meeste Nederlanders gunnen België toch wel wat. Omgekeerd is het anders. In België is het zo ongeveer volksfeest als Nederland eruitligt.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:50:02 #140
67640 SaintOfKillers
pi_30429652
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat valt wel mee denk ik. De meeste Nederlanders gunnen België toch wel wat. Omgekeerd is het anders. In België is het zo ongeveer volksfeest als Nederland eruitligt.
pi_30429694
Ik vind het wel OK dat de Belgen niet meegaan.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:53:57 #142
67640 SaintOfKillers
pi_30429744
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Het belangrijkste is dat Nederland zich wel plaatst, de finale haalt en daarin verliest van Duitsland door een onterechte penalty in de 94e minuut.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:54:59 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30429773
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Heb helemaal niets tegen Belgen en kom er graag om maar ik lach altijd heel hard met dit soort dingetjes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30429814
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het belangrijkste is dat Nederland zich wel plaatst, de finale haalt en daarin verliest van Duitsland door een onterechte penalty in de 94e minuut.
Op het WK van 1994 heb ik zitten juichen toen Duitsland België versloeg in de knockoutronde. Ook de nederlaag tegen Prendergast Brazilië was vermakelijk.
pi_30429825
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Whehe, je kan het niet laten.

Dit scenario zou natuurlijk prachtig zijn voor de mythevorming rondom Oranje.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:58:17 #146
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30429850
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op het WK van 1994 heb ik zitten juichen toen Duitsland België versloeg in de knockoutronde.
welke meer dan terecht was zoals iedereen zich nog kan herinneren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30452748
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op het WK van 1994 heb ik zitten juichen toen Duitsland België versloeg in de knockoutronde. Ook de nederlaag tegen Prendergast Brazilië was vermakelijk.
een Nederlander die lacht omdat de Duitsers een ronde verder gaan door een corrupte ref ?
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:17:45 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30452797
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef BramK het volgende:

[..]

een Nederlander die lacht omdat de Duitsers een ronde verder gaan door een corrupte ref ?
Ja,er zijn nog best veel Nederlanders zoals ik die niets tegen Duitsers hebben.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30452857
amai, dat wist ik niet Maar dat was echt schandalig daar, Weber alleen door, gepakt ih strafschopgebied, ipv rood en penalty, verder spelen Klote Rothlisberger !

off topic : ik zie dat je naar Antwerp - KVO gaat vnvd ?
pi_30452867
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef BramK het volgende:

[..]

Ja, ik heb niets tegen Duitsers hoor.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:21:34 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30452885
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef BramK het volgende:

off topic : ik zie dat je naar Antwerp - KVO gaat vnvd ?
yups
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30452993
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

yups
komaan kavééééééééé
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:26:06 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30453016
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:25 schreef BramK het volgende:

[..]

komaan kavééééééééé
Doe maar niet,hup Antwerp
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30453021
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:25 schreef BramK het volgende:

[..]

komaan kavééééééééé
Ga jij niet kijken dan met je KVO-sjaal?
pi_30453274
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ga jij niet kijken dan met je KVO-sjaal?
ging eerst meegaan met een bus vd supportersfederatie, maar ga toch niet mee. 20 euro entree plus 10 euro bus is alweer 30 euro weg. Dan heb je nog niks gegeten of gedronken. En heb de laatste tijd al aardig wat geld verdaan. En het spel dat Oostende op dit moment brengt, zet je niet aan om snel naar Antwerpen te gaan. Veel volk verwacht ik niet van Oostende, een 150tal man denk ik.
pi_30453297
Wellicht breekt het gemis van al die vertrokken spelers toch op?
pi_30453602
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wellicht breekt het gemis van al die vertrokken spelers toch op?
tuurlijk breekt dat op, want in extremis is sterkhouder Joly nog vertrokken. maar met het vrijgekomen geld van Joly werden nog 4 spelers aangetrokken (waaronder de nederlander Remco Heerkens). Maar die waren alle 4 nog niet speelgerechtigd, zodat we eigenlijk met een 6 a 7tal eigen jeugdproducten speelden in de basiself. met die 4 versterkingen bij zal het wel al beter gaan, al is spits Magro geblesseerd vanavond.
pi_31263232
Morgen weer nieuwe wedstrijden in deze groep.
pi_31263451
Had je geen spannendere kicks kunnen geven BS?

Gaat België de Spanjaarden nog iets in de weg leggen richting WK?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:47:35 #160
pi_31263631
Aimé zegt zelfs nog in de kwalificatie te geloven
pi_31263855
Aimé is een rasoptimist natuurlijk.

Maar Herman Brusselmans heeft al meerdere malen de talentvolle generatie Belgen die er aankomt beschreven in Johan, dus over 10 jaar zijn jullie er weer bij.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:34:35 #162
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31265191
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aimé zegt zelfs nog in de kwalificatie te geloven
Maar met een 0-4 verlies zal hij waarschijnlijk ook al tevreden zijn.
pi_31265368
Wie is er kanshebber om Aime op te volgen?
That's all folks!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:41:35 #164
pi_31265420
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is er kanshebber om Aime op te volgen?
Ik vrees een beetje deze vent :

Maar AImé zelf gaf al aan nog altijd te willen doorgaan na deze mislukte WK kwalificatie hoor
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:04:50 #165
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31266188
Spanje gaat eerste worden in deze groep!
pi_31267176
Wilmots zou wel in het rijtje Van Basten en Klinsmann passen, maar is hij niet meer begaan met de politiek?
That's all folks!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:48:57 #167
67640 SaintOfKillers
pi_31267423
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef jojomen4 het volgende:
Spanje gaat eerste worden in deze groep!
Dan nog liever Bosnie .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:54:59 #168
91856 Stretto
..........
pi_31267609
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dan nog liever Bosnie .
Laten we het hopen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:57:20 #169
pi_31267671
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wilmots zou wel in het rijtje Van Basten en Klinsmann passen, maar is hij niet meer begaan met de politiek?
Nee, hij diende een paar weken terug zijn ontslag in als senator en stortte zelfs zijn hele wedde terug ...

Maar zijn eerdere escapades met Schalke en Stvv als trainer doen het ergste vermoeden ...

Nee, geef mij maar Vandereycken als bondscoach ...
pi_31269086
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Aimé is een rasoptimist natuurlijk.

Maar Herman Brusselmans heeft al meerdere malen de talentvolle generatie Belgen die er aankomt beschreven in Johan, dus over 10 jaar zijn jullie er weer bij.
Dan al, wat jammer nou
pi_31272268
Hup Rode Duivels! Doe eens gek en versla die Spanjaarden!
Klik dan als je durft
pi_31272409
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nee, hij diende een paar weken terug zijn ontslag in als senator en stortte zelfs zijn hele wedde terug ...

Maar zijn eerdere escapades met Schalke en Stvv als trainer doen het ergste vermoeden ...

Nee, geef mij maar Vandereycken als bondscoach ...
Oke, wist ik niet. Vandereycken is wel een optie, ik zou er zelf alleen niet zo blij mee zijn. Ik zie zo geen betere kandidaten in ieder geval.
That's all folks!
pi_31276188
Ik denk dat de Belgen gaan stunten vanavond tegen Spanje. Dan wordt Spanje tweede en dan hopen dat ze in de playoff loten tegen Frankrijk als die ook tweedes worden.
pi_31277528
René Vandereycken zou leuk zijn, man met het hart op de tong. Alleen vinden Belgen dat niet zo leuk geloof ik.

Wellicht eens een buitenlander? Sef Vergoossen? Trond Sollied?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:51:34 #175
pi_31279189
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
René Vandereycken zou leuk zijn, man met het hart op de tong. Alleen vinden Belgen dat niet zo leuk geloof ik.

Wellicht eens een buitenlander? Sef Vergoossen? Trond Sollied?
Volgens de bond is een buitenlander niet aan de orde, en dat lieten ze ook al merken toen een paar maanden geleden Trappatoni zichzelf voorstelde als "kandidaat" bondscoach ...
pi_31281009
Sollied bondscoach, spaar ons daarvan.

Nee, er zijn maar 2 mensen die ik bondscoach zou willen zien worden : René VD Eycken en Johan Boskamp.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:18:44 #177
67640 SaintOfKillers
pi_31281306
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef BramK het volgende:
Sollied bondscoach, spaar ons daarvan.

Nee, er zijn maar 2 mensen die ik bondscoach zou willen zien worden : René VD Eycken en Johan Boskamp.
Bah, toch geen Vandereycken .
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:41:02 #178
pi_31281823
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bah, toch geen Vandereycken .
Iemand die met "beperkt" materiaal op resultaat kan spelen. Zoals we het "in de grote dagen" ook altijd gedaan hebben. Zo iemand hebben we terug nodig.
We moeten als Belgen niet de ambitie hebben dat we voetballend nog iets kunnen betekenen hé, dus moet je andere taktieken tot succes zoeken, vroeger waren we daar onder Goethals en Thys altijd dé ploeg in ...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:34:11 #179
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31283015
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Volgens de bond is een buitenlander niet aan de orde, en dat lieten ze ook al merken toen een paar maanden geleden Trappatoni zichzelf voorstelde als "kandidaat" bondscoach ...
Met Trap waren we al lang gekwalificeerd.
Ik zou liever een buitenlander hebben, die kan tenminste on,bevangen starten.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:51:24 #180
pi_31283385
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:34 schreef placebeau het volgende:

[..]

Maar zoals Michel Preud'Homme deze week nog luidkeels aan de alarmbel trok: de bond heeft géén leiding !

Onze voorzitter is zelfs nog beinvloedbaar door een aap met een mediacursus , de vice-voorzitter is al een jaar lang zwaar ziek , en de secretaris zit meer op buitenlandse snoepreisjes dan in het bondsgebouw.
pi_31283473
belgie
tijd dat ze 't land splitsen. lijkt me voor iedereen beter.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:58:43 #182
67640 SaintOfKillers
pi_31283536
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:55 schreef JorgeCampos het volgende:
belgie
tijd dat ze 't land splitsen. lijkt me voor iedereen beter.
In 2 nóg kleinere staatjes die nóg minder voorstellen?
pi_31284143
dat is niet zo belangrijk.. ok misschien in voetbal. maar veel belgische problemen zijn terug te voeren op het eeuwige wantrouwen en de rivaliteit (haantjesgedrag) tussen het franstalige en nederlandstalige gedeelte..
ik zou dat zelf als ik inwoner van belgie was ZO zat worden. er zijn zo'n beetje elke dag voorbeelden te vinden.
pi_31287164
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

In 2 nóg kleinere staatjes die nóg minder voorstellen?
Je snapt niet wat ie bedoelt.........

Vlaanderen bij Nederland en Wallonie bij Frankrijk.

Opheffen dat kut land kom het op neer
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:20:17 #185
67640 SaintOfKillers
pi_31287313
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Stretto het volgende:
Vlaanderen bij Nederland en Wallonie bij Frankrijk.
pi_31287355
Vlaanderen bij Nederland? Daar wordt ook niemand gelukkiger van natuurlijk.
Klik dan als je durft
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:22:38 #187
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31287388
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:
Vlaanderen bij Nederland? Daar wordt ook niemand gelukkiger van natuurlijk.
Precies,gooi Nood-Brabant maar bij Vlaanderen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31287555
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Precies,gooi Nood-Brabant maar bij Vlaanderen
Dat zou nog het beste passen idd.
Klik dan als je durft
pi_31288516
Met Trap had je wel maar één spits gehad en uiterst saai voetbal.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:42:49 #190
pi_31289450
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Met Trap had je wel maar één spits gehad en uiterst saai voetbal.
Mooi , zoals in onze beste tijden dus

Kijk, we moeten daar gewoon eerlijk in zijn, "voetballend" kun je als België gewoon niet mee met de betere landen hé. Maar dan moet je voor mij gewoon , zoals pakweg Griekenland op het laatste EK of Liverpool in de laatste CL, andere voetbaltaktieken gaan toepassen ...
pi_31289732
Jong Belgie heeft het goeie voorbeeld al gegeven zag ik
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:57:24 #192
pi_31289888
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Thetallguy het volgende:
Jong Belgie heeft het goeie voorbeeld al gegeven zag ik
Ja , 90 minuten van het veld gespeeld worden, een keeper die alles pakt, het doelkader dat de rest tegenhoudt en op die ene kans zelf wél scoren ...
pi_31290613
Op welke Belgische zender komt de match? Kan hem op SKY Italia zien, maar de commentatoren staken weer eens.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:32:56 #194
pi_31290785
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Op welke Belgische zender komt de match? Kan hem op SKY Italia zien, maar de commentatoren staken weer eens.
Kanaal 2 (2de net van VTM)
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 21:05:20 #195
67640 SaintOfKillers
pi_31291766
Hm. Vooralsnog loopt België (toch wel een beetje verrassend) enigszins over Spanje heen. Nog even en de 0-1 valt.
pi_31291803
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Vooralsnog loopt België (toch wel een beetje verrassend) enigszins over Spanje heen.
Ja zonder te scoren, da's altijd het probleem, ook met de Belgische clubs op Europees niveau, als ze eens goed spelen, vergeten ze altijd te scoren om vervolgens de deksel op de neus te krijgen
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 21:25:52 #197
67640 SaintOfKillers
pi_31292345
Even leek het er op dat het zover was, die 0-1. Maar Albelda sloeg de bal in de goal met z'n hand, dus terecht geel.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 21:34:36 #198
pi_31292563
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even leek het er op dat het zover was, die 0-1. Maar Albelda sloeg de bal in de goal met z'n hand, dus terecht geel.
Eigenlijk zou je voor zoiets gewoon rood moeten krijgen, vind ik.
pi_31292832
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je voor zoiets gewoon rood moeten krijgen, vind ik.
Is een te harde sanctie, want bij twijfelgevallen zo'n sanctie wel of niet toepassen is een te groot middel en dan zul je zien dat ze dan helemaal niks geven.

Maar Belgie valt me tot nu toe niet tegen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 21:59:52 #200
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31293164
0-1 van Torres..mooie voorzet, maar Van Buyten had erbij moeten kunnen..
When all things seem to end, the future still remains..
pi_31293217
FT Lithuania 0 - 2 Serbia & Montenegro
FT Bosnia-Herzegovina 3 - 0 San Marino
56' Belgium 0 - 1 Spain
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:03:15 #202
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31293266
0-2.. Byebye Duitsland...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:04:26 #203
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31293302
Espańa
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:05:16 #204
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31293323
!!!!!!!!!!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:07:18 #205
pi_31293389
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:46 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Is een te harde sanctie, want bij twijfelgevallen zo'n sanctie wel of niet toepassen is een te groot middel en dan zul je zien dat ze dan helemaal niks geven.

Maar Belgie valt me tot nu toe niet tegen.
Ik zou dat niet te hard vinden , zeker niet als een speler zoals in dit geval héél bewust de bal het doel inslaat ... Een speler die hem er héél bewust uitslaat krijgt tenslotte ook rood ...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:10:12 #206
67640 SaintOfKillers
pi_31293499
Gelukkig heeft Servië gewonnen en kan de enige echt goede ploeg uit de groep zich hopelijk rechtstreeks plaatsen. Voor de rest zou het sowieso erg moeilijk worden met een play-off, de wedstrijd van vanavond bevestigt dat.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:13:28 #207
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31293616
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
poep
Wrom zeg je zoveel BS?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:16:43 #208
67640 SaintOfKillers
pi_31293716
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:13 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wrom zeg je zoveel BS?
Omdat Spanje een ploeg vol vedetten is die als los zand aan elkaar hangt en het steeds moet hebben van individuele flitsen (vanavond van Reyes). Op basis van hun talent moesten ze al lang geplaatst zijn, op basis van wat ze tonen, moesten ze al lang uitgeschakeld zijn. Ergo -> geen BS.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:41:27 #209
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31294528
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Omdat Spanje een ploeg vol vedetten is die als los zand aan elkaar hangt en het steeds moet hebben van individuele flitsen (vanavond van Reyes). Op basis van hun talent moesten ze al lang geplaatst zijn, op basis van wat ze tonen, moesten ze al lang uitgeschakeld zijn. Ergo -> geen BS.
Spanje is mijn inziens gewoon een zwaar overschat land,.

Ze hebben klasse spelers maar stellen keer op keer teleur op een groot toernooi.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31294562
Jammer België.
Klik dan als je durft
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:46:56 #211
pi_31294688
aan de andere kant, Spanje heeft onder deze bondscoach nog niet verloren en zelfs nog maar 3 tegengoals gekregen, ...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:48:17 #212
67640 SaintOfKillers
pi_31294721
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef Suijk het volgende:
Jammer België.
We verdienen het gewoon niet.

Ik krijg ook de indruk dat groep 7 niet meteen de beste groep uit de Europese zone is, want eigenlijk vind ik dat geen enkele ploeg echt goed voetbal heeft getoond, met uitzondering van af en toe Servië, maar dat is eigenlijk ook niet veel meer dan gewoon degelijk.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:50:01 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_31294773
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Spanje is mijn inziens gewoon een zwaar overschat land,.

Ze hebben klasse spelers maar stellen keer op keer teleur op een groot toernooi.
Ze hebben net als nederland één tournooi gewonnen. Maar je hebt wel gelijk.

zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:09:34 #214
pi_31295293
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze hebben net als nederland één tournooi gewonnen. Maar je hebt wel gelijk.

En tegen wie hebben ze toen die finale ook weer gestolen ...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 00:28:53 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31297737
Wat jammer dat Belgie er niet bij is
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:30:34 #216
pi_31297785
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef Doc het volgende:
Wat jammer dat Belgie er niet bij is
Het minste wat je kunt zeggen is dat we de vorige 6 WK's "niet kleurloos" speelden hé. Dit is toch wel een traditie die afgebroken wordt, er zijn slechts 5 landen die er al langer telkens bij waren dan wij, geloof ik ...
pi_31297855
Toch vind ik het wel jammer dat Belgie er niet bij is volgend jaar.
pi_31298395
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het minste wat je kunt zeggen is dat we de vorige 6 WK's "niet kleurloos" speelden hé. Dit is toch wel een traditie die afgebroken wordt, er zijn slechts 5 landen die er al langer telkens bij waren dan wij, geloof ik ...
Ja ik vind het ook wel jammer dat Belgie er niet bij is hoor, sowieso alleen al omdat ook voor de Belgen het WK gewoon in hun buurland gehouden wordt.

En doorgaans spelen ze toch vaak leuke wedstrijden, daluk 4 jaar gelee tegen Brazilie bijvoorbeeld (toen Wilmots nog zo fijn bestolen werd), in 1994 tegen Duitsland (toen was de ref ook al niet lief voor onze zuiderburen) en in 1986 natuurlijk het hoogtepunt, met o.a. die historische wedstrijd tegen de CCCP en het was Maradona persoonlijk die de Duivels toen kon stoppen.

Maar de afgelopen paar jaar...de kloof is groter geworden, de voormalige oostblok landen komen opzetten (Tsjechie, Polen, Oekraine etc.) en je ziet het ook aan de Europese prestaties van de Belgische clubs, het is niet veel meer....
pi_31298757
Kezman scoort andermaal, kan Van Nistelrooij een puntje aan zuigen
pi_31298902
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef Radegast het volgende:
Ik geniet er juist van
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:29:57 #221
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31299248
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef Radegast het volgende:
Ja, vind ik ook. Maar de manier waarop ze deze kwalificatiecampagne speelde, was ook geen sinecure om te dromen van een groot toernooi.
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:31:27 #222
pi_31299279
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Maar de manier waarop ze deze kwalificatiecampagne speelde, was ook geen sinecure om te dromen van een groot toernooi.
Al is het bij ons eigenlijk wel altijd zo geweest dat hoe groter de crisis voor het toernooi was des te beter het toernooi zelf werd ...
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:39:04 #223
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31299462
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 01:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Al is het bij ons eigenlijk wel altijd zo geweest dat hoe groter de crisis voor het toernooi was des te beter het toernooi zelf werd ...
O ja, nog iets vergeten:

De Belgen schijnen niet alleen door hun gestuntel de WK-tickets te verloren te hebben. Er rust gewoon een vloek op het Belgische voetbal. In de CL worden Anderlecht en Club Brugge ingedeeld bij de grootmachten en ik vrees dat het nationale elftal dit syndroom leed in de WK-kwalificatiecampagne.

Er was wel een hecht band bij de Belgen, maar omdat iedereen in een willekeurige Europese competitie zijn brood verdient en regelmatig belangrijke krachten de ziekenboeg induiken, mag België voor de tweede keer op rij op een groot toernooi de toeschouwers sturen.
pi_31299595
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:34 schreef placebeau het volgende:

[..]

Trap is waardeloos ! Was een goede trainer maar leeft nog id jaren stilletjes. Was een echte ramp als bondscoach van Italie.

En over de match van vnvd : vooral id 1ste helft een zeer sterk Belgie. Spanje werd bij wijlen op een hoopje gespeeld. Er moest id eerste 20min een goal gevallen zijn. In de 2de time scoren de lepe spanjaarden dan 2x in 2min: koud gepakt heet dat dan door een vrij matige spaanse ploeg.
Belgie verdiende meer maar had de kwalificatie al eerder verspeeld eigenlijk.
En over Anthuenis : WAAR WAS DIE MEE BEZIG ??? We staan 0-2 achter, hij wisselt een rechtsback voor een rechtsback en aanv midv voor flankspeler ?? WAAROM GEEN EXTRA SPITS met VD Bergh ?? Ik verstond er niks van. En dan nog Mpenza ervan voor Pieroni ...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 12:30:03 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31305378
Wat ik altijd het vervelendst vind van Belgie is de houding van "we worden toch geen wereldkampioen maar we spelen nu toch wel leuk mee". Een WK speel je om kampioen te worden, niet voor het meedoen, vind ik ...
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:44:14 #226
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31306910
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef BramK het volgende:

[..]

Trap is waardeloos ! Was een goede trainer maar leeft nog id jaren stilletjes. Was een echte ramp als bondscoach van Italie.

En over de match van vnvd : vooral id 1ste helft een zeer sterk Belgie. Spanje werd bij wijlen op een hoopje gespeeld. Er moest id eerste 20min een goal gevallen zijn. In de 2de time scoren de lepe spanjaarden dan 2x in 2min: koud gepakt heet dat dan door een vrij matige spaanse ploeg.
Belgie verdiende meer maar had de kwalificatie al eerder verspeeld eigenlijk.
En over Anthuenis : WAAR WAS DIE MEE BEZIG ??? We staan 0-2 achter, hij wisselt een rechtsback voor een rechtsback en aanv midv voor flankspeler ?? WAAROM GEEN EXTRA SPITS met VD Bergh ?? Ik verstond er niks van. En dan nog Mpenza ervan voor Pieroni ...
Dier wissels waren mooi voorbereid op voorhand. Antheunis heeft liever geen complete afgang dan een beetje risico te moeten nemen. Een beetje onnozel eigenlijk.
Nu, het is best wel jammer dat in de match waarin ze waarschijnlijk het best van de hele campagne gespeeld hebben, definitief uitgeschakeld zijn.
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:19:22 #227
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31308915
Anthuenis maakt plaats als bondscoach België

9/10/2005 15:06

Zoals al langer werd gefluisterd, krijgt België een nieuwe bondscoach. Aimé Anthuenis houdt het na de mislukte kwalificatie voor gezien.

Anthuenis vindt niet dat hij iets verkeerd heeft gedaan in de mislukte kwalificaties. Maar een nieuwe man op de bank bij België lijkt hem niet meer dan normaal. 'Iemand die het EK en het WK niet haalt, moet niet voortdoen. Maar ik verwijt mezelf niets', zegt de coach in Het Nieuwsblad op Zondag.

De verhalen dat hij wel zou zijn te porren tot een contractverlenging wijst Anthuenis af. 'Als ik zie wie er allemaal kandidaat is, kan ik mij daar gerust bij zetten. Maar ik doe dat dus niet.' Marc Wilmots geldt als een van de kandidaat-opvolgers.

'De opvolging van Anthuenis? Daar ben ik nog niet mee bezig. Alle opties zijn open en ik kan er nog niks over zeggen. Na het einde van de campagne zullen we het daarover hebben. Maar op dit moment hebben we met niemand contact gehad', zei bondsvoorzitter Jan Peeters.
pi_31309057
Servië & Montenegro wint de lastige uitbeurt in Litouwen dankzij Mateja Kezman en Zvonimir Vukic met 0-2 en staat er zeer goed voor! Bosnië-Herzegovina zag Elvir Bolic alle drie de goals maken tegen San Marino en houdt nog kans, een dubbelslag van Fernando Torres in België maakt een einde aan de hoop van de Rode Duivels.

1. Servië & Montenegro 9-19 (slechts 1 goal tegen nog steeds)
2. Spanje 9-17
3. Bosnië-Herzegovina 9-16
4. België 9-11
5. Litouwen 9-9
6. San Marino 9-0 (2-34 als doelsaldo)

Woensdag dus Servië thuis tegen Bosnië. Een punt kan genoeg zijn voor Servië, Bosnië moet winnen en plaatst zich dan als Spanje niet wint, maar kan dan ook tweede worden. Spanje moet echter uit tegen San Marino. De Belgen mogen uit bij Litouwen wraak nemen voor de 1-1 thuis en proberen vierde te blijven.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:08:06 #229
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31312381
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
Anthuenis maakt plaats als bondscoach België

9/10/2005 15:06

Zoals al langer werd gefluisterd, krijgt België een nieuwe bondscoach. Aimé Anthuenis houdt het na de mislukte kwalificatie voor gezien.

Anthuenis vindt niet dat hij iets verkeerd heeft gedaan in de mislukte kwalificaties. Maar een nieuwe man op de bank bij België lijkt hem niet meer dan normaal. 'Iemand die het EK en het WK niet haalt, moet niet voortdoen. Maar ik verwijt mezelf niets', zegt de coach in Het Nieuwsblad op Zondag.

De verhalen dat hij wel zou zijn te porren tot een contractverlenging wijst Anthuenis af. 'Als ik zie wie er allemaal kandidaat is, kan ik mij daar gerust bij zetten. Maar ik doe dat dus niet.' Marc Wilmots geldt als een van de kandidaat-opvolgers.

'De opvolging van Anthuenis? Daar ben ik nog niet mee bezig. Alle opties zijn open en ik kan er nog niks over zeggen. Na het einde van de campagne zullen we het daarover hebben. Maar op dit moment hebben we met niemand contact gehad', zei bondsvoorzitter Jan Peeters.
Goed en tge verwachten nieuws. Wel wat flauw dat hij zichzelf niets verwijt en dus alle schuld bij de spelers legt. Hij zou beter eens een voorbeeld pakken aan een Adriaanse bijvoorbeeld. Een goede trainer kijkt ook naar zichzelf.
pi_31312548
Krakertje hoor, Servie - Bosnie als er nog zo veel op het spel staat.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:37:06 #231
91856 Stretto
..........
pi_31313023
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef DIGGER het volgende:
Krakertje hoor, Servie - Bosnie als er nog zo veel op het spel staat.
Het is inderdaad een draak van een wedstrijd.

Heeft iemand misschien de documentaire van de BBC gezien? (Frontline Football - Bosnia vs Serbia)
Is echt een goede documentaire over de wedstrijd die in Bosnie is gespeeld.

En zoals net eerder werd aangehaald heeft Servie maar 1 goal tegen gehad en die ene goal komt nou net van Bosnie.

Het belooft een hele mooie wedstrijd te worden (ook gezien het niet al te beste verleden)
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_31313065
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:37 schreef Stretto het volgende:

En zoals net eerder werd aangehaald heeft Servie maar 1 goal tegen gehad en die ene goal komt nou net van Bosnie.
In Bosnie was het 0-0, de tegengoal is van Spanje, volgens mij was het toen Raul die al vrij vroeg scoorde in Valencia.
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:08:27 #233
91856 Stretto
..........
pi_31313690
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef DIGGER het volgende:

[..]

In Bosnie was het 0-0, de tegengoal is van Spanje, volgens mij was het toen Raul die al vrij vroeg scoorde in Valencia.
ow shit.......... je hebt gelijk.

Ik denk altijd dat het 1-1 was geworden toen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:07:42 #234
91856 Stretto
..........
pi_31315057
MAar ik blijf erbij dat Bosnie kei en keihard is genaaid in Spanje.....

Bosnie stond 1-0 voor en de wedstrijd werd met 8 (!) minuten verlengd. En Spanje scoorde toen de 1-1 in de 97ste minuut.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_31323684
Spanje moet gewoon doorgaan ... Tegen Bosnie was idd schandalig, maar ook Belgie had daar ref Nielsen z waar tegen. Goor mocht geen rood krijgen, laat staan 5 matchen schorsing. Belachelijk.
  maandag 10 oktober 2005 @ 01:06:25 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31323791
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 01:02 schreef BramK het volgende:
Goor mocht geen rood krijgen, laat staan 5 matchen schorsing. Belachelijk.
Dat was toch voor spugen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 10 oktober 2005 @ 01:09:43 #237
pi_31323880
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 01:02 schreef BramK het volgende:
Spanje moet gewoon doorgaan ... Tegen Bosnie was idd schandalig, maar ook Belgie had daar ref Nielsen z waar tegen. Goor mocht geen rood krijgen, laat staan 5 matchen schorsing. Belachelijk.
Als ik Goor gisteren zag spelen had ik er al spijt van dat zijn schorsing erop zat eigenlijk ...
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:53:14 #238
67640 SaintOfKillers
pi_31329074
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
Dat was toch voor spugen?
Ja, maar het was niet zo dat hij die Spanjaard in het gezicht spuwde, het was eerder wat in de richting van die Spanjaard wanneer die een eindje van hem stond, té ver om hij ooit te kunnen raken. Beetje overdreven, maar misschien nog enigszins te rechtvaardigen. Maar die 5 speeldagen, dat was helemaal lachwekkend.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:02:18 #239
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31329270
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ja, maar het was niet zo dat hij die Spanjaard in het gezicht spuwde, het was eerder wat in de richting van die Spanjaard wanneer die een eindje van hem stond, té ver om hij ooit te kunnen raken. Beetje overdreven, maar misschien nog enigszins te rechtvaardigen. Maar die 5 speeldagen, dat was helemaal lachwekkend.
zeker toen totti er maar drie kreeg, terwijl die wel raak spoog.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:47:32 #240
pi_31332883
"LOBBY VOOR WILMOTS IS GENANT"
De kranten zijn het over 1 zaak roerend
eens: de Rode Duivels hebben het in de
WK-campagne volledig laten afweten. En
de Vlaamse dagbladen weten al wie er nu
coach moet worden: René Vandereycken.

"De Duivels begonnen veel te slap aan
deze voorronde", schrijft De Standaard.
"De spelers moeten zich de uitschake-
ling aanrekenen, net zoals de bond."

"Niemand biedt meer kans op resultaten
dan René Vandereycken. De lobby van de
Waalse pers om Marc Wilmots tot bonds-
coach te bombarderen is ronduit gęnant.
Wilmots kan een goede trainer worden,
maar heeft dat alsnog niet bewezen."

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
"VANDEREYCKEN IS EEN VAKMAN"
Ook Het Laatste Nieuws schuift René
Vandereycken naar voren als de nieuwe
bondscoach. "Vandereycken is een vakman
met dat tikkeltje meer", klinkt het.

"Vandereycken past misschien niet in
het profiel van de ideale bondscoach:
toffe peer, sympathisant van de spon-
sors en een behoeder van het Vrolijke
Vrienden-patrimonium, mooi in stand ge-
houden door het duo Peeters-Anthuenis."

"Zie wat het ons heeft opgeleverd. An-
thuenis laat een twijfelachtige erfenis
na. Hij faalde, en met hem de spelers-
groep. Als Vandereycken niet mag, en
Eric Gerets niet kan, gaapt de leegte."

"HET WORDT EEN MOOI WK"
De Morgen ziet het nog positief, want:
"Een WK zonder de Rode Duivels is de
facto een mooi WK. België heeft het
voetbalspel nooit iets bijgebracht."

"Als deze WK-campagne iets heeft ge-
leerd, dan wel dat onze nationale ploeg
en bij uitbreiding ons hele voetbal het
over een andere boeg moet gooien. Het
huidige talent verdient een ander soort
voetbal dan dat krachtverslindende
stierengevecht van het eerste halfuur."

En ook De Morgen tipt op Vandereycken:
"Zelfs de Nederlanders vonden dat hij
soms aanvallend speelde.Het past niet
in ons denken, maar het zal moeten."

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
"SPELERS VERKIEZEN VANDEREYCKEN"
Het Nieuwsblad vindt ook dat de Duivels
niets te zoeken hebben op het WK. "Er
is nochtans voldoende talent", luidt
het. "Maar er was onvoldoende honger."

"Het was een rotcampagne. We spelen met
naar Belgische normen jonge spelers,
maar op deze manier lukt het nooit
meer. Bij volgende lotingen verliezen
we wellicht onze bevoorrechte plaats
en worden de tegenstanders zwaarder."

Volgens Het Nieuwsblad hebben de spe-
lers al hun voorkeur laten blijken voor
René Vandereycken. "Maar bij de voet-
balbond schrikken ze terug voor zijn
onbuigzaamheid en gelijkhebberigheid."

"TALENT ZONDER RENDEMENT"
De Belgische internationals zouden dus
René Vandereycken verkiezen als nieuwe
coach, al klinkt dat bij Emile Mpenza
al anders: "Marc Wilmots zou ideaal
zijn", zegt hij in Gazet van Antwerpen.

Volgens de krant is de uitschakeling
voor het WK geen toeval. "Ze is een
logische slotakkoord van een evolutie
die tien jaar geleden al werd ingezet
en waarvoor de voetbaltop altijd blind
en doof is gebleven. Hoezo problemen?"

"Met talent zonder rendement ben je
niets. Precies dat is het probleem van
deze generatie. En voor Aimé Anthuenis
is er na woensdag geen plaats meer."
pi_31339827
Ik zie wel wat in Leo Beenhakker.

Of Paul Put.
www.thuisuiteten.nl
pi_31340842
Wilmots? Dat zou ik nu niet doen. Het probleem ligt fundamenteler. België heeft best wel talenten, alleen moeten die zich wel weten te ontwikkelen. Dat ligt toch vooral aan de clubs, niet aan de bondscoach.

Vandereycken lijkt me de beste kandidaat voor de Belgen.
pi_31345686
Net een interview met Carl Huybrechts bij studio sport. Volgens hem zou het Vandereycken of Wilmots worden.

Hij haalde ook nog even uit naar Mpenza, die na 45 interlands nog op 0 goals staat. "Ik of zelfs jij, Dione, zou in staat zijn om dat beter te doen, al is het tegen Andorra"
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:10:45 #244
67640 SaintOfKillers
pi_31346013
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij haalde ook nog even uit naar Mpenza, die na 45 interlands nog op 0 goals staat. "Ik of zelfs jij, Dione, zou in staat zijn om dat beter te doen, al is het tegen Andorra"
Ach, Nilis heeft voor de nationale ploeg ook nauwelijks gescoord.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:01:11 #245
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31347630
vergeet niet dat België zich ook al lang niet meer kan kwalificeren voor het EK. Dat zegt ook iets. Volgens mij is het niet meer dan logisch dat we nu een WK missen.
O ja, leve VDE als nieuwe bondscoach...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:36:52 #246
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31354267
Aragonés rekent op minstens 1/2 finale WK

11/10/2005 10:16

Spanje heeft zich nog niet eens geplaatst en de kans is groot dat het een play-off moet spelen om het WK 2006 te bereiken. Toch keek bondscoach Luis Aragonés alvast vooruit en hij legde de lat hoog in Duitsland.

'Als we geen goed WK spelen, dan stap ik op', vertelde de wijze uit Hortaleza aan MARCA. 'En niet goed is als we de halve finale niet halen.' Spanje slaagde daar in het verleden nooit in, uitgezonderd in 1950, toen het WK in een finalepoule met vier landen werd gespeeld en het als laatste eindigde.

Vier keer was de kwartfinale het eindstation. Twee keer (1934 en '94) bleek Italië een te grote sta-in-de-weg. De andere twee keer wipten België ('86) en Zuid-Korea (2002) Spanje uit het toernooi.

Spanje staat met nog één duel te gaan in Groep 7 op de tweede plaats. Servië-Montenegro is koploper met twee punten meer. Bosnië-Herzegovina is ook nog een concurrent met één punt minder dan Spanje. Servië treft Bosnië op de laatste speeldag en Spanje speelt uit tegen San Marino.
pi_31356385
quote:
Spanje slaagde daar in het verleden nooit in, uitgezonderd in 1950, toen het WK in een finalepoule met vier landen werd gespeeld en het als laatste eindigde.

oh oh Aragones.
Als hij met zijn team de poules doorkomt mag hij de maagd Maria op zijn blote knietjes danken en zou hij als dank vanuit Duitsland naar Santiago kunnen lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:24:23 #248
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31356547
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

"HET WORDT EEN MOOI WK"
Whoa, da's hard gesteld ...

Als ik dat zo zou stellen zou ik denk ik een lawine boze Belgen als reactie krijgen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:43:29 #249
67640 SaintOfKillers
pi_31356892
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:16 schreef JorgeCampos het volgende:

[..]

oh oh Aragones.
Als hij met zijn team de poules doorkomt mag hij de maagd Maria op zijn blote knietjes danken en zou hij als dank vanuit Duitsland naar Santiago kunnen lopen.
Dat hij er eerst maar voor zorgt dat hij in die poules raakt, want dat is voorlopig ook verre van zeker.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:45:50 #250
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31356936
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ach, Nilis heeft voor de nationale ploeg ook nauwelijks gescoord.
Nu ja, als we Carl Huybrechts al als referentie moeten nemen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:47:49 #251
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31356964
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef Masanga het volgende:
vergeet niet dat België zich ook al lang niet meer kan kwalificeren voor het EK. Dat zegt ook iets. Volgens mij is het niet meer dan logisch dat we nu een WK missen.
O ja, leve VDE als nieuwe bondscoach...
In 2000 waren we erbij hoor
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:58:39 #252
68638 Zwansen
pi_31357166
Waarom persé een Belgische coach. Neem een Otto Rehagel ofzo. Of Van Hanegem.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:04:55 #253
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31357316
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Waarom persé een Belgische coach. Neem een Otto Rehagel ofzo. Of Van Hanegem.
Willem zou wel een goede zijn
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:27:09 #254
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31359383

Dingen raakte gister een beetje verhit op de training.
pi_31360589
hopelijk vliegen de spanjolen eruit id barrages
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:43:45 #256
68638 Zwansen
pi_31360685
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:38 schreef BramK het volgende:
hopelijk vliegen de spanjolen eruit id barrages
Ach, of ze er nu uitvliegen of straks in de 2e ronde.
pi_31364400
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net een interview met Carl Huybrechts bij studio sport. Volgens hem zou het Vandereycken of Wilmots worden.

Mbo nog nooit gescoord??? Verrassend.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:28:35 #258
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31364501
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mbo nog nooit gescoord??? Verrassend.
beetje weinig vooreen spits
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:02:47 #259
pi_31373852
Opvolging bondscoach draait uit op communautaire kwestie
Vive La Belgique!

Wilmots of Vandereycken? Verder komen we met z’n allen niet als antwoord op de vraag wie nu de aftredende bondscoach Aimé Anthuenis moet opvolgen. Zeker wanneer we het criterium ‘onmiddellijk beschikbaar’ in ere houden. Het is opmerkelijk hoe aan beide kanten van de taalgrens de twee gedoodverfde opvolgers compleet verschillend worden ingeschat. Een nieuwe communautaire kwestie lijkt in de maak: Vlaanderen wil Vandereycken, Wallonië Wilmots.
Een dikke maand geleden lieten we de lezers van onze krant al stemmen over wie zij als nieuwe bondscoach zagen. Even ons geheugen opfrissen: Eric Gerets kreeg 28 procent van de stemmen achter zijn naam, René Vandereycken 25,43 procent, Johan Boskamp 11 procent en tien procent wilde een buitenlander. Van Marc Wilmots geen spoor en dat was al meer dan een eerste ernstige vingerwijzing. Nu de opvolging van Anthuenis écht een thema is geworden, volgt de publieke opinie kennelijk onze enquęte. Gerets moeten we (helaas) schrappen omdat de Limburger bij Galatasaray werkt en dus niet beschikbaar is. Vandereycken is dat wél en wordt in commentaren, rondvragingen en opiniepeilingen volgend op de uitschakeling tegen Spanje unaniem vooruitgeschoven als dé opvolger van Anthuenis. Tenminste... in Vlaanderen. Columnist Hugo Camps daar gelaten, die roept om een buitenlander. Aad de Mos is zijn numero uno want: ,,Als Guus Hiddink destijds met Zuid-Korea een wereldwonder kon verrichten, dan kan Aad de Mos dat nu ook in Brussel.” Ex-bondscoach Wilfried Van Moer gaat voor een stuk in deze gedachtegang mee, wanneer hij zegt: ,,Neem een buitenlander voor ons speciaal landeke. Of René Vandereycken. Die zal voor de minste communautaire problemen zorgen.”

Walen unaniem

De piste buitenlander mogen we zo weer verlaten, want volgens technisch directeur van de Voetbalbond Michel Preud’homme valt aan de volgende criteria niet te tornen: ,,Tweetalig, Belg en in het bezit van een trainersdiploma Pro Licence.” Hiermee ligt Vandereycken weer afgetekend in poleposition want Wilmots is niet in het bezit van het vereiste diploma. ,,Dat kan snel in orde komen”, sust Preud’homme. Daarmee inspelend op de luide roep uit het zuidens des lands om de ex-Rode Duivel en (weinig succesvolle) ex-trainer van Schalke 04 en Sint-Truiden als bondscoach aan te stellen. Voor al wie in dit tochtgat aan de Noordzee Frans spreekt, is dat de enige optie. Van spelerszijde wordt deze kandidatuur alvast openlijk gesteund door Emile Mpenza die Wilmots de ideale coach vindt ‘wegens zijn leiderskwaliteiten’. In Wallonië zouden ze desnoods ook nog kunnen leven met de promotie van Jean-François de Sart van beloftencoach tot Rode Duivels-patron. Maar René Vandereycken? Nooitvanzeleven! Duidelijker dan in de krant ‘La Capitale’ kan de Waalse weerzin voor de Vlaamse favoriet niet weerklinken: ,,De naam van René Vandereycken valt ook, maar dan alleen voor de vorm. Want over de ex-coach van Genk zijn we het met z’n allen eens: unaniem... tegen!”
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:43:04 #260
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_31374631
Wilmots...tsss
Ik blijf erbij dat VDE de enige Belgische volwaardige kandidaat is die onmiddellijk beschikbaar is.
Tactisch is hij zeer sterk, hij beschermt zijn spelers steeds en voetbalt resultaatgericht.
Dat het spektakelwaarde wat lager zal liggen lijkt me helemaal niet erg. België moet nu vooral opnieuw winnen, en punten verzamelen voor de FIFA-ranking.
Straks worden we, alvorens geloot wordt, nog in een bokaal gedeeld met landen als Azerbeidjan en San Marino. Hoeveelste staan we nu? Rond de 60 ste plaats...
pi_31374910
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:43 schreef Masanga het volgende:
Wilmots...tsss
Ik blijf erbij dat VDE de enige Belgische volwaardige kandidaat is die onmiddellijk beschikbaar is.
Tactisch is hij zeer sterk, hij beschermt zijn spelers steeds en voetbalt resultaatgericht.
Dat het spektakelwaarde wat lager zal liggen lijkt me helemaal niet erg. België moet nu vooral opnieuw winnen, en punten verzamelen voor de FIFA-ranking.
Straks worden we, alvorens geloot wordt, nog in een bokaal gedeeld met landen als Azerbeidjan en San Marino. Hoeveelste staan we nu? Rond de 60 ste plaats...
Hoe lager België staat, hoe beter. Dat land kan toch niet voetballen. Elk WK zijn ze het lachertje, dus ik ben blij dat ze er deze keer lekker niet bij zijn
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:33:17 #262
pi_31379888
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 02:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hoe lager België staat, hoe beter. Dat land kan toch niet voetballen. Elk WK zijn ze het lachertje, dus ik ben blij dat ze er deze keer lekker niet bij zijn
Ga het maar na, we hebben tot nog toe op elk wk sinds 78 voor spektakel gezorgd. In 82 in de openingsmatch regerend wk Argentinië verslaan, in 86 pas door Maradona zelve gestopt worden in de halve finales, in 90 er pas uit in de kwartfinales in een ware triller met Engeland terwijl Belgie daar misschien het beste voetbal van het hele toernooi bracht, in 94 Nederland geklopt en eruit tegen Duitsland waar we bestolen werden en later de scheidsrechter omgekocht bleek, in 98 eerst gestunt met een gelijkspel tegen Nederland, later door de mand gezakt , en in 02 als zowat enige land Brazilië tot op de rand van de uitschakeling gebracht en wéér zwaar bestolen geweest in die match ...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:36:05 #263
67640 SaintOfKillers
pi_31379974
quote:

[..]

Tiens, volgens je profiel ben je 22 en je kinderachtige België-getroll duidt toch op het niveau van een 12-jarige. Wat een paradox.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 12:20:09 #264
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31381126
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ga het maar na, we hebben tot nog toe op elk wk sinds 78 voor spektakel gezorgd. In 82 in de openingsmatch regerend wk Argentinië verslaan, in 86 pas door Maradona zelve gestopt worden in de halve finales, in 90 er pas uit in de kwartfinales in een ware triller met Engeland terwijl Belgie daar misschien het beste voetbal van het hele toernooi bracht, in 94 Nederland geklopt en eruit tegen Duitsland waar we bestolen werden en later de scheidsrechter omgekocht bleek, in 98 eerst gestunt met een gelijkspel tegen Nederland, later door de mand gezakt , en in 02 als zowat enige land Brazilië tot op de rand van de uitschakeling gebracht en wéér zwaar bestolen geweest in die match ...
Daar is blijkbaar niet iedereen het in België mee eens ...
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

"HET WORDT EEN MOOI WK"
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:24:08 #265
68638 Zwansen
pi_31381232
Elk team met speler als Mpenza neem ik niet serieus. Wat een joker zeg...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:22:36 #266
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31382571
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]
Tja, dat heb je altijd, zo van die volkse uitspraken die nergens op slaan. die man die dit schreef heeft hoogstwaarschijnlijk het laatste WK zonder Belgen niet eens bewust meegemaakt.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 13:23:52 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_31382606
Ja idioot dat ie zoveel interlands heeft gespeeld.

Trouwens wel leuk weer de controverse tussen de Walen en Vlamen.

pi_31391101
quote:

[..]

nog iemand die ongefundeerde commentaar geeft maar totaal niet weet wat ie zegt.

WK 82 : Wereldkampioen Argentinie geklopt op de openingsmatch.
WK 86 : 1 vd topfavorieten, de SovjetUnie uitgeschakeld met 4-3 en daarna 1/2 finale gehaald.
WK 90 : onverdiend eruit tegen Engeland id 1/8ste finales, maar wel verkozen tot op 1 na best voetballende ploeg vh tornooi.
WK 94 : NL geklopt, tegen Duitsland door een arbitrale dwaling (die ref werd later geschorst wegens corruptie) zwaar benadeeld geweest.
WK 98 : dit WK was zwak zonder meer, maar toch niet verloren (weliswaar 3x gelijk)
WK 02: Slecht gestart, maar uiteindelijk het wereldkampioen Brazilie erg lastig gemaakt. Wilmots kopte de 1-0 binnen maar onterecht afgekeurd door de Jamaicaan Prendergast.

Je commentaar slaat dus nergens op. maar ach je volgt waarsch pas het voetbal sinds een 2tal jaar ...

En over de trainerskwestie : VDE is DE man ! Kan resultaatvoetbal spelen, is nagenoeg tweetalig, kan een duidelijk systeem op poten zetten EN heeft een eigen (soms dwarse) visie.
pi_31391134
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]
De morgen. De krant die erom bekend staat niet echt een sportredactie te hebben.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:52:26 #270
pi_31392160
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:57 schreef BramK het volgende:

[..]

De morgen. De krant die erom bekend staat niet echt een sportredactie te hebben.
De Rooie Gazet hé, en die rooie slaat niet op Standard ...

Ach, ze hebben er toch Hugo Camps die over alles wel een mening heeft weliswaar altijd een negatieve ...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:10:08 #271
67640 SaintOfKillers
pi_31394369
Servië voor .
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:29:54 #272
pi_31395002
En België 1-1 in Litouwen. Maar we hebben toch weer eens goed gelachen ...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:46:23 #273
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31395529
Joegoslavië heeft zich geplaatst voor het WK, Spanje playoffs.
pi_31395554
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:46 schreef Ixnay het volgende:
Joegoslavië heeft zich geplaatst voor het WK, Spanje playoffs.

Hopelijk een moeilijke tegenstander.
Klik dan als je durft
pi_31397972
en de grootste lul op de belgische velden heeft nog maar eens duidelijk gemaakt dat hij nooit of te nimmer id nationale ploeg mag staan. is zelfs niet goed genoeg voor de basiself van anderlecht. Kopt ie die bal gewoon in zijn eigen doel terwijl er geen aanvaller id buurt is ... Nuja we hebben toch niet verloren, zo blijven we Litoouwen voor id groep
Ik hoop dat de Spanjolen eruit gaan, maar ik geloof dat zelfs deze barrages een geleide trekking zijn, zijnde Spanje, Turkije en Tsjechie in pot 1 en Zwitserland, Slovakije en Noorwegen in pot 2.
Tsjechie-Slovakije zou wel mooi zijn
  donderdag 13 oktober 2005 @ 00:10:53 #276
pi_31398020
Die vent staat ook alleen maar in de ploeg van Anderlecht omdat zijn vader daar eigenaar is van bijna de helft van de business-seats hoor ...
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2005 @ 00:25:04 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_31398254
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die vent staat ook alleen maar in de ploeg van Anderlecht omdat zijn vader daar eigenaar is van bijna de helft van de business-seats hoor ...
België hč ?

pi_31398631
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Olivier Deschacht

Hebben jullie nou echt niks beters op die positie? Was Van Damme geblesseerd ofzo?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:08:22 #279
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31404540
Echt knap van Servië. Kezman
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:26:00 #280
pi_31408018
vrtnieuws.net:do 13/10/05 - Een buitenlandse bondscoach voor de Rode Duivels? Het kan, want de bond denkt ook aan Morten Olsen om Aimé Anthuenis op te volgen. De Deen speelde jarenlang in België en is vertrouwd met onze voetbalcultuur.
pi_31408067
Van Hanegem was ook best aardig voor Belgie gisteren, misschien lijkt het hem ook wel leuk.
That's all folks!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:30:23 #282
pi_31408126
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Olivier Deschacht

Hebben jullie nou echt niks beters op die positie? Was Van Damme geblesseerd ofzo?

Tjah , Van Damme geblesseerd en toch naast de ploeg in Bremen, Vanderheyden idem in Wolfsburg, maar die is ook al niet "je dat" , en dan moet je anders al bij Westerlo enzo gaan kijken voor een Belg. En dat doet Aimé niet ...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:59:04 #283
67640 SaintOfKillers
pi_31411871
Nu ben ik zeker geen fan van Deschacht en vind ik ook dat die niet goed genoeg is voor internationaal niveau, maar Van Damme en vooral Vanderheyden vind ik zeker niet beter.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:28:11 #284
pi_31412554
En ik had eigenlijk , zeker tegen Spanje, toch eens iemand in vorm met ervaring zoals Van Keckhoven van Westerlo op die plaats gezien.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:35:07 #285
67640 SaintOfKillers
pi_31412720
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik had eigenlijk , zeker tegen Spanje, toch eens iemand in vorm met ervaring zoals Van Keckhoven van Westerlo op die plaats gezien.
Maar die is ondertussen al 34 en is dus in de huidige situatie (bouwen van een nieuw team) ook onbruikbaar.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:42:24 #286
pi_31412850
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar die is ondertussen al 34 en is dus in de huidige situatie (bouwen van een nieuw team) ook onbruikbaar.
de situatie voor dit weekend was dat je nog altijd een kans op kwalificatie had hé ...
pi_31413343
Litouwen - België dus een draw. 0-1 door Geraerts, maar een own goal van Deschacht voor 1-1.

Spanje won met 0-6 in San Marino, Fernando Torres schopt daar een hattrick binnen, Raúl scoort ook al binnen de minuut en Sergio Ramos maakt er twee.

Mateja Kezman schiet Servië & Montenegro langs Bosnië-Herzegovina en naar het WK. Rood was er nog voor Vidic.

EINDSTAND

1. Servië & Montenegro 10-22 *
2. Spanje 10-20 P
3. Bosnië-Herzegovina 10-16
4. België 10-12
5. Litouwen 10-10
6. San Marino 10-0

Had van België meer verwacht, Servië knap en degelijk met doelsaldo 16-1. San Marino de schitterende doelcijfers 2-40.
www.thuisuiteten.nl
pi_31414801
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Hanegem was ook best aardig voor Belgie gisteren, misschien lijkt het hem ook wel leuk.
wat zei ie dan ??
pi_31414842
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:

Had van België meer verwacht,
dat is een understatement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: