yupsquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef BramK het volgende:
off topic : ik zie dat je naar Antwerp - KVO gaat vnvd ?![]()
Ga jij niet kijken dan met je KVO-sjaal?quote:
ging eerst meegaan met een bus vd supportersfederatie, maar ga toch niet mee. 20 euro entree plus 10 euro bus is alweer 30 euro weg. Dan heb je nog niks gegeten of gedronken. En heb de laatste tijd al aardig wat geld verdaan. En het spel dat Oostende op dit moment brengt, zet je niet aan om snel naar Antwerpen te gaan. Veel volk verwacht ik niet van Oostende, een 150tal man denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga jij niet kijken dan met je KVO-sjaal?
tuurlijk breekt dat op, want in extremis is sterkhouder Joly nog vertrokken. maar met het vrijgekomen geld van Joly werden nog 4 spelers aangetrokken (waaronder de nederlander Remco Heerkens). Maar die waren alle 4 nog niet speelgerechtigd, zodat we eigenlijk met een 6 a 7tal eigen jeugdproducten speelden in de basiself. met die 4 versterkingen bij zal het wel al beter gaan, al is spits Magro geblesseerd vanavond.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wellicht breekt het gemis van al die vertrokken spelers toch op?
Maar met een 0-4 verlies zal hij waarschijnlijk ook al tevreden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aimé zegt zelfs nog in de kwalificatie te geloven![]()
Ik vrees een beetje deze vent :quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is er kanshebber om Aime op te volgen?
Dan nog liever Bosniequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef jojomen4 het volgende:
Spanje gaat eerste worden in deze groep!![]()
Nee, hij diende een paar weken terug zijn ontslag in als senator en stortte zelfs zijn hele wedde terug ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wilmots zou wel in het rijtje Van Basten en Klinsmann passen, maar is hij niet meer begaan met de politiek?
Dan al, wat jammer nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Aimé is een rasoptimist natuurlijk.
Maar Herman Brusselmans heeft al meerdere malen de talentvolle generatie Belgen die er aankomt beschreven in Johan, dus over 10 jaar zijn jullie er weer bij.
Oke, wist ik niet. Vandereycken is wel een optie, ik zou er zelf alleen niet zo blij mee zijn. Ik zie zo geen betere kandidaten in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, hij diende een paar weken terug zijn ontslag in als senator en stortte zelfs zijn hele wedde terug ...
Maar zijn eerdere escapades met Schalke en Stvv als trainer doen het ergste vermoeden ...![]()
Nee, geef mij maar Vandereycken als bondscoach ...
Volgens de bond is een buitenlander niet aan de orde, en dat lieten ze ook al merken toen een paar maanden geleden Trappatoni zichzelf voorstelde als "kandidaat" bondscoach ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
René Vandereycken zou leuk zijn, man met het hart op de tong. Alleen vinden Belgen dat niet zo leuk geloof ik.
Wellicht eens een buitenlander? Sef Vergoossen? Trond Sollied?
Bah, toch geen Vandereyckenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef BramK het volgende:
Sollied bondscoach, spaar ons daarvan.
Nee, er zijn maar 2 mensen die ik bondscoach zou willen zien worden : René VD Eycken en Johan Boskamp.
Iemand die met "beperkt" materiaal op resultaat kan spelen. Zoals we het "in de grote dagen" ook altijd gedaan hebben. Zo iemand hebben we terug nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bah, toch geen Vandereycken.
Met Trap waren we al lang gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens de bond is een buitenlander niet aan de orde, en dat lieten ze ook al merken toen een paar maanden geleden Trappatoni zichzelf voorstelde als "kandidaat" bondscoach ...
Maar zoals Michel Preud'Homme deze week nog luidkeels aan de alarmbel trok: de bond heeft géén leiding !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Met Trap waren we al lang gekwalificeerd.
Ik zou liever een buitenlander hebben, die kan tenminste on,bevangen starten.
In 2 nóg kleinere staatjes die nóg minder voorstellen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:55 schreef JorgeCampos het volgende:
belgie![]()
tijd dat ze 't land splitsen. lijkt me voor iedereen beter.
Je snapt niet wat ie bedoelt.........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In 2 nóg kleinere staatjes die nóg minder voorstellen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Stretto het volgende:
Vlaanderen bij Nederland en Wallonie bij Frankrijk.
Precies,gooi Nood-Brabant maar bij Vlaanderenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:
Vlaanderen bij Nederland? Daar wordt ook niemand gelukkiger van natuurlijk.
Dat zou nog het beste passen idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,gooi Nood-Brabant maar bij Vlaanderen
Mooi , zoals in onze beste tijden dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Met Trap had je wel maar één spits gehad en uiterst saai voetbal.
Ja , 90 minuten van het veld gespeeld worden, een keeper die alles pakt, het doelkader dat de rest tegenhoudt en op die ene kans zelf wél scoren ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Thetallguy het volgende:
Jong Belgie heeft het goeie voorbeeld al gegeven zag ik
Kanaal 2 (2de net van VTM)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Op welke Belgische zender komt de match? Kan hem op SKY Italia zien, maar de commentatoren staken weer eens.
Ja zonder te scoren, da's altijd het probleem, ook met de Belgische clubs op Europees niveau, als ze eens goed spelen, vergeten ze altijd te scoren om vervolgens de deksel op de neus te krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Vooralsnog loopt België (toch wel een beetje verrassend) enigszins over Spanje heen.
Eigenlijk zou je voor zoiets gewoon rood moeten krijgen, vind ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even leek het er op dat het zover was, die 0-1. Maar Albelda sloeg de bal in de goal met z'n hand, dus terecht geel.
Is een te harde sanctie, want bij twijfelgevallen zo'n sanctie wel of niet toepassen is een te groot middel en dan zul je zien dat ze dan helemaal niks geven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor zoiets gewoon rood moeten krijgen, vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |