yupsquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef BramK het volgende:
off topic : ik zie dat je naar Antwerp - KVO gaat vnvd ?![]()
Ga jij niet kijken dan met je KVO-sjaal?quote:
ging eerst meegaan met een bus vd supportersfederatie, maar ga toch niet mee. 20 euro entree plus 10 euro bus is alweer 30 euro weg. Dan heb je nog niks gegeten of gedronken. En heb de laatste tijd al aardig wat geld verdaan. En het spel dat Oostende op dit moment brengt, zet je niet aan om snel naar Antwerpen te gaan. Veel volk verwacht ik niet van Oostende, een 150tal man denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga jij niet kijken dan met je KVO-sjaal?
tuurlijk breekt dat op, want in extremis is sterkhouder Joly nog vertrokken. maar met het vrijgekomen geld van Joly werden nog 4 spelers aangetrokken (waaronder de nederlander Remco Heerkens). Maar die waren alle 4 nog niet speelgerechtigd, zodat we eigenlijk met een 6 a 7tal eigen jeugdproducten speelden in de basiself. met die 4 versterkingen bij zal het wel al beter gaan, al is spits Magro geblesseerd vanavond.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wellicht breekt het gemis van al die vertrokken spelers toch op?
Maar met een 0-4 verlies zal hij waarschijnlijk ook al tevreden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aimé zegt zelfs nog in de kwalificatie te geloven![]()
Ik vrees een beetje deze vent :quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is er kanshebber om Aime op te volgen?
Dan nog liever Bosniequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef jojomen4 het volgende:
Spanje gaat eerste worden in deze groep!![]()
Nee, hij diende een paar weken terug zijn ontslag in als senator en stortte zelfs zijn hele wedde terug ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wilmots zou wel in het rijtje Van Basten en Klinsmann passen, maar is hij niet meer begaan met de politiek?
Dan al, wat jammer nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Aimé is een rasoptimist natuurlijk.
Maar Herman Brusselmans heeft al meerdere malen de talentvolle generatie Belgen die er aankomt beschreven in Johan, dus over 10 jaar zijn jullie er weer bij.
Oke, wist ik niet. Vandereycken is wel een optie, ik zou er zelf alleen niet zo blij mee zijn. Ik zie zo geen betere kandidaten in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, hij diende een paar weken terug zijn ontslag in als senator en stortte zelfs zijn hele wedde terug ...
Maar zijn eerdere escapades met Schalke en Stvv als trainer doen het ergste vermoeden ...![]()
Nee, geef mij maar Vandereycken als bondscoach ...
Volgens de bond is een buitenlander niet aan de orde, en dat lieten ze ook al merken toen een paar maanden geleden Trappatoni zichzelf voorstelde als "kandidaat" bondscoach ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
René Vandereycken zou leuk zijn, man met het hart op de tong. Alleen vinden Belgen dat niet zo leuk geloof ik.
Wellicht eens een buitenlander? Sef Vergoossen? Trond Sollied?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |