Iedereen had het dit jaar lastig in San Marino , Belgie 1-2 , Bosnie 1-3 , Litouwen 0-1 , Servie wel nog 0-3quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de uitwedstrijd had België het ook al knap lastig tegen San Marino.
Bosnië lijkt te gaan winnen in Litouwen. België kan het nu wel vergeten.
Het is zeker niet makkelijk voetballen daar, maar 1-2 is geen beste prestatie tegen San Marino. Maar goed, gewonnen, daar gaat het om natuurlijk. Litouwen vind ik trouwens geen geweldige ploeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Iedereen had het dit jaar lastig in San Marino , Belgie 1-2 , Bosnie 1-3 , Litouwen 0-1 , Servie wel nog 0-3
Daar speel je op een klein hobbelig veldje tegen die ploeg hé , altijd nog lastiger
87' Lithuania 0 - 1 Bosnia-Herzegovinaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de uitwedstrijd had België het ook al knap lastig tegen San Marino.
Bosnië lijkt te gaan winnen in Litouwen. België kan het nu wel vergeten.
Naja ik wacht in spanning af...... zoals ik al eerder heb gezegd zie ik Servie wel winnenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef BramK het volgende:
Bosnie wint in Litouwen, maar wat vooral van tel is voor Belgie is dat Servie wint in Spanje. Zie ik feitelijk wel niet gebeuren, maarja hoop doet leven zeker ...
En Kevin Van den Bergh moest net als Daerden gestart zijn in Bosnie ...
Raul als je dit leest: STERFquote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef jojomen4 het volgende:
Raul neeeeeeemt de mannen weer eens op sleeptouwwwwwww woeiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
17de min 1-0 Rauuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllll GOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllll![]()
![]()
![]()
uhhh Raul is onsterfelijk hoorquote:
dat van "neemt de jongens weer op sleeptouw nemen" zorgde wel voor een glimlach......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |