In 2000 waren we erbij hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef Masanga het volgende:
vergeet niet dat België zich ook al lang niet meer kan kwalificeren voor het EK. Dat zegt ook iets. Volgens mij is het niet meer dan logisch dat we nu een WK missen.
O ja, leve VDE als nieuwe bondscoach...![]()
Willem zou wel een goede zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Waarom persé een Belgische coach. Neem een Otto Rehagel ofzo. Of Van Hanegem.
Ach, of ze er nu uitvliegen of straks in de 2e ronde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:38 schreef BramK het volgende:
hopelijk vliegen de spanjolen eruit id barrages
Mbo nog nooit gescoord??? Verrassend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net een interview met Carl Huybrechts bij studio sport. Volgens hem zou het Vandereycken of Wilmots worden.
Hij haalde ook nog even uit naar Mpenza, die na 45 interlands nog op 0 goals staat. "Ik of zelfs jij, Dione, zou in staat zijn om dat beter te doen, al is het tegen Andorra"
beetje weinig vooreen spitsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mbo nog nooit gescoord??? Verrassend.
Hoe lager België staat, hoe beter. Dat land kan toch niet voetballen. Elk WK zijn ze het lachertje, dus ik ben blij dat ze er deze keer lekker niet bij zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:43 schreef Masanga het volgende:
Wilmots...tsss![]()
Ik blijf erbij dat VDE de enige Belgische volwaardige kandidaat is die onmiddellijk beschikbaar is.
Tactisch is hij zeer sterk, hij beschermt zijn spelers steeds en voetbalt resultaatgericht.
Dat het spektakelwaarde wat lager zal liggen lijkt me helemaal niet erg. België moet nu vooral opnieuw winnen, en punten verzamelen voor de FIFA-ranking.
Straks worden we, alvorens geloot wordt, nog in een bokaal gedeeld met landen als Azerbeidjan en San Marino. Hoeveelste staan we nu? Rond de 60 ste plaats...![]()
Ga het maar na, we hebben tot nog toe op elk wk sinds 78 voor spektakel gezorgd. In 82 in de openingsmatch regerend wk Argentinië verslaan, in 86 pas door Maradona zelve gestopt worden in de halve finales, in 90 er pas uit in de kwartfinales in een ware triller met Engeland terwijl Belgie daar misschien het beste voetbal van het hele toernooi bracht, in 94 Nederland geklopt en eruit tegen Duitsland waar we bestolen werden en later de scheidsrechter omgekocht bleek, in 98 eerst gestunt met een gelijkspel tegen Nederland, later door de mand gezakt , en in 02 als zowat enige land Brazilië tot op de rand van de uitschakeling gebracht en wéér zwaar bestolen geweest in die match ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe lager België staat, hoe beter. Dat land kan toch niet voetballen. Elk WK zijn ze het lachertje, dus ik ben blij dat ze er deze keer lekker niet bij zijn![]()
Tiens, volgens je profiel ben je 22 en je kinderachtige België-getroll duidt toch op het niveau van een 12-jarige. Wat een paradox.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe lager België staat, hoe beter. Dat land kan toch niet voetballen. Elk WK zijn ze het lachertje, dus ik ben blij dat ze er deze keer lekker niet bij zijn![]()
Daar is blijkbaar niet iedereen het in België mee eens ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ga het maar na, we hebben tot nog toe op elk wk sinds 78 voor spektakel gezorgd. In 82 in de openingsmatch regerend wk Argentinië verslaan, in 86 pas door Maradona zelve gestopt worden in de halve finales, in 90 er pas uit in de kwartfinales in een ware triller met Engeland terwijl Belgie daar misschien het beste voetbal van het hele toernooi bracht, in 94 Nederland geklopt en eruit tegen Duitsland waar we bestolen werden en later de scheidsrechter omgekocht bleek, in 98 eerst gestunt met een gelijkspel tegen Nederland, later door de mand gezakt , en in 02 als zowat enige land Brazilië tot op de rand van de uitschakeling gebracht en wéér zwaar bestolen geweest in die match ...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"HET WORDT EEN MOOI WK"
De Morgen ziet het nog positief, want:
"Een WK zonder de Rode Duivels is de
facto een mooi WK. België heeft het
voetbalspel nooit iets bijgebracht."
Tja, dat heb je altijd, zo van die volkse uitspraken die nergens op slaan. die man die dit schreef heeft hoogstwaarschijnlijk het laatste WK zonder Belgen niet eens bewust meegemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar is blijkbaar niet iedereen het in België mee eens ...
[..]
nog iemand die ongefundeerde commentaar geeft maar totaal niet weet wat ie zegt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De morgen. De krant die erom bekend staat niet echt een sportredactie te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar is blijkbaar niet iedereen het in België mee eens ...
[..]
De Rooie Gazet hé, en die rooie slaat niet op Standard ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:57 schreef BramK het volgende:
[..]
De morgen. De krant die erom bekend staat niet echt een sportredactie te hebben.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:46 schreef Ixnay het volgende:
Joegoslavië heeft zich geplaatst voor het WK, Spanje playoffs.
België hè ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die vent staat ook alleen maar in de ploeg van Anderlecht omdat zijn vader daar eigenaar is van bijna de helft van de business-seats hoor ...
Olivier Deschachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die vent staat ook alleen maar in de ploeg van Anderlecht omdat zijn vader daar eigenaar is van bijna de helft van de business-seats hoor ...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Olivier Deschacht![]()
![]()
Hebben jullie nou echt niks beters op die positie? Was Van Damme geblesseerd ofzo?
Maar die is ondertussen al 34 en is dus in de huidige situatie (bouwen van een nieuw team) ook onbruikbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik had eigenlijk , zeker tegen Spanje, toch eens iemand in vorm met ervaring zoals Van Keckhoven van Westerlo op die plaats gezien.
de situatie voor dit weekend was dat je nog altijd een kans op kwalificatie had hé ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar die is ondertussen al 34 en is dus in de huidige situatie (bouwen van een nieuw team) ook onbruikbaar.
wat zei ie dan ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Hanegem was ook best aardig voor Belgie gisteren, misschien lijkt het hem ook wel leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |