Ik zou dat niet te hard vinden , zeker niet als een speler zoals in dit geval héél bewust de bal het doel inslaat ... Een speler die hem er héél bewust uitslaat krijgt tenslotte ook rood ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is een te harde sanctie, want bij twijfelgevallen zo'n sanctie wel of niet toepassen is een te groot middel en dan zul je zien dat ze dan helemaal niks geven.
Maar Belgie valt me tot nu toe niet tegen.
Wrom zeg je zoveel BS?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
poep
Omdat Spanje een ploeg vol vedetten is die als los zand aan elkaar hangt en het steeds moet hebben van individuele flitsen (vanavond van Reyes). Op basis van hun talent moesten ze al lang geplaatst zijn, op basis van wat ze tonen, moesten ze al lang uitgeschakeld zijn. Ergo -> geen BS.quote:
Spanje is mijn inziens gewoon een zwaar overschat land,.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat Spanje een ploeg vol vedetten is die als los zand aan elkaar hangt en het steeds moet hebben van individuele flitsen (vanavond van Reyes). Op basis van hun talent moesten ze al lang geplaatst zijn, op basis van wat ze tonen, moesten ze al lang uitgeschakeld zijn. Ergo -> geen BS.
We verdienen het gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef Suijk het volgende:
Jammer België.
Ze hebben net als nederland één tournooi gewonnen. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Spanje is mijn inziens gewoon een zwaar overschat land,.
Ze hebben klasse spelers maar stellen keer op keer teleur op een groot toernooi.
En tegen wie hebben ze toen die finale ook weer gestolen ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben net als nederland één tournooi gewonnen. Maar je hebt wel gelijk.
Het minste wat je kunt zeggen is dat we de vorige 6 WK's "niet kleurloos" speelden hé. Dit is toch wel een traditie die afgebroken wordt, er zijn slechts 5 landen die er al langer telkens bij waren dan wij, geloof ik ...quote:
Ja ik vind het ook wel jammer dat Belgie er niet bij is hoor, sowieso alleen al omdat ook voor de Belgen het WK gewoon in hun buurland gehouden wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het minste wat je kunt zeggen is dat we de vorige 6 WK's "niet kleurloos" speelden hé. Dit is toch wel een traditie die afgebroken wordt, er zijn slechts 5 landen die er al langer telkens bij waren dan wij, geloof ik ...
Ik geniet er juist vanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef Radegast het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat Belgie er niet bij is volgend jaar.
Ja, vind ik ook. Maar de manier waarop ze deze kwalificatiecampagne speelde, was ook geen sinecure om te dromen van een groot toernooi.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef Radegast het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat Belgie er niet bij is volgend jaar.
Al is het bij ons eigenlijk wel altijd zo geweest dat hoe groter de crisis voor het toernooi was des te beter het toernooi zelf werd ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maar de manier waarop ze deze kwalificatiecampagne speelde, was ook geen sinecure om te dromen van een groot toernooi.
O ja, nog iets vergeten:quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al is het bij ons eigenlijk wel altijd zo geweest dat hoe groter de crisis voor het toernooi was des te beter het toernooi zelf werd ...
Trap is waardeloos ! Was een goede trainer maar leeft nog id jaren stilletjes. Was een echte ramp als bondscoach van Italie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Met Trap waren we al lang gekwalificeerd.
Ik zou liever een buitenlander hebben, die kan tenminste on,bevangen starten.
Dier wissels waren mooi voorbereid op voorhand. Antheunis heeft liever geen complete afgang dan een beetje risico te moeten nemen. Een beetje onnozel eigenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef BramK het volgende:
[..]
Trap is waardeloos ! Was een goede trainer maar leeft nog id jaren stilletjes. Was een echte ramp als bondscoach van Italie.
En over de match van vnvd : vooral id 1ste helft een zeer sterk Belgie. Spanje werd bij wijlen op een hoopje gespeeld. Er moest id eerste 20min een goal gevallen zijn. In de 2de time scoren de lepe spanjaarden dan 2x in 2min: koud gepakt heet dat dan door een vrij matige spaanse ploeg.
Belgie verdiende meer maar had de kwalificatie al eerder verspeeld eigenlijk.
En over Anthuenis : WAAR WAS DIE MEE BEZIG ??? We staan 0-2 achter, hij wisselt een rechtsback voor een rechtsback en aanv midv voor flankspeler ?? WAAROM GEEN EXTRA SPITS met VD Bergh ?? Ik verstond er niks van. En dan nog Mpenza ervan voor Pieroni ...
Goed en tge verwachten nieuws. Wel wat flauw dat hij zichzelf niets verwijt en dus alle schuld bij de spelers legt. Hij zou beter eens een voorbeeld pakken aan een Adriaanse bijvoorbeeld. Een goede trainer kijkt ook naar zichzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
Anthuenis maakt plaats als bondscoach België
9/10/2005 15:06
Zoals al langer werd gefluisterd, krijgt België een nieuwe bondscoach. Aimé Anthuenis houdt het na de mislukte kwalificatie voor gezien.
Anthuenis vindt niet dat hij iets verkeerd heeft gedaan in de mislukte kwalificaties. Maar een nieuwe man op de bank bij België lijkt hem niet meer dan normaal. 'Iemand die het EK en het WK niet haalt, moet niet voortdoen. Maar ik verwijt mezelf niets', zegt de coach in Het Nieuwsblad op Zondag.
De verhalen dat hij wel zou zijn te porren tot een contractverlenging wijst Anthuenis af. 'Als ik zie wie er allemaal kandidaat is, kan ik mij daar gerust bij zetten. Maar ik doe dat dus niet.' Marc Wilmots geldt als een van de kandidaat-opvolgers.
'De opvolging van Anthuenis? Daar ben ik nog niet mee bezig. Alle opties zijn open en ik kan er nog niks over zeggen. Na het einde van de campagne zullen we het daarover hebben. Maar op dit moment hebben we met niemand contact gehad', zei bondsvoorzitter Jan Peeters.
Het is inderdaad een draak van een wedstrijd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef DIGGER het volgende:
Krakertje hoor, Servie - Bosnie als er nog zo veel op het spel staat.
In Bosnie was het 0-0, de tegengoal is van Spanje, volgens mij was het toen Raul die al vrij vroeg scoorde in Valencia.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:37 schreef Stretto het volgende:
En zoals net eerder werd aangehaald heeft Servie maar 1 goal tegen gehad en die ene goal komt nou net van Bosnie.
ow shit.......... je hebt gelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Bosnie was het 0-0, de tegengoal is van Spanje, volgens mij was het toen Raul die al vrij vroeg scoorde in Valencia.
Dat was toch voor spugen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:02 schreef BramK het volgende:
Goor mocht geen rood krijgen, laat staan 5 matchen schorsing. Belachelijk.
Als ik Goor gisteren zag spelen had ik er al spijt van dat zijn schorsing erop zat eigenlijk ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:02 schreef BramK het volgende:
Spanje moet gewoon doorgaan ... Tegen Bosnie was idd schandalig, maar ook Belgie had daar ref Nielsen z waar tegen. Goor mocht geen rood krijgen, laat staan 5 matchen schorsing. Belachelijk.
Ja, maar het was niet zo dat hij die Spanjaard in het gezicht spuwde, het was eerder wat in de richting van die Spanjaard wanneer die een eindje van hem stond, té ver om hij ooit te kunnen raken. Beetje overdreven, maar misschien nog enigszins te rechtvaardigen. Maar die 5 speeldagen, dat was helemaal lachwekkend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
Dat was toch voor spugen?
zeker toen totti er maar drie kreeg, terwijl die wel raak spoog.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet zo dat hij die Spanjaard in het gezicht spuwde, het was eerder wat in de richting van die Spanjaard wanneer die een eindje van hem stond, té ver om hij ooit te kunnen raken. Beetje overdreven, maar misschien nog enigszins te rechtvaardigen. Maar die 5 speeldagen, dat was helemaal lachwekkend.
Ach, Nilis heeft voor de nationale ploeg ook nauwelijks gescoord.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij haalde ook nog even uit naar Mpenza, die na 45 interlands nog op 0 goals staat. "Ik of zelfs jij, Dione, zou in staat zijn om dat beter te doen, al is het tegen Andorra"
quote:Spanje slaagde daar in het verleden nooit in, uitgezonderd in 1950, toen het WK in een finalepoule met vier landen werd gespeeld en het als laatste eindigde.
Whoa, da's hard gesteld ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"HET WORDT EEN MOOI WK"
De Morgen ziet het nog positief, want:
"Een WK zonder de Rode Duivels is de
facto een mooi WK. België heeft het
voetbalspel nooit iets bijgebracht."
Dat hij er eerst maar voor zorgt dat hij in die poules raakt, want dat is voorlopig ook verre van zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:16 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
![]()
oh oh Aragones.![]()
Als hij met zijn team de poules doorkomt mag hij de maagd Maria op zijn blote knietjes danken en zou hij als dank vanuit Duitsland naar Santiago kunnen lopen.
Nu ja, als we Carl Huybrechts al als referentie moeten nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, Nilis heeft voor de nationale ploeg ook nauwelijks gescoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |