abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20648246
Olé, zeggen de Spanjaarden. In groep 7 moeten zij met 5 andere landen strijden om een plek op het WK. Dit zijn de landen:

België: Onze sympathieke zuiderburen zullen met een verjongd elftal de kwalificatie willen bewerkstelligen. In de EK-kwalificatie begon men met verjongen, op het gevaar af dat toernooi niet te halen. Zo geschiedde ook. Nu moeten spelers als Buffel, Van Damme, Walasiak, Blondel, Pieroni, Kompany, Vanden Borre en Deschacht samen met de meer ervaren jongens Baseggio, Valgaeren, Van Buyten, Mpenza, Mpenza en natuurlijk Goor de sprong moeten maken. Kwaliteit genoeg.

Bosnië-Herzegovina: Deze technische jongens, die met het hart spelen, hadden nog uitzicht op een plaats op het EK. Ze wonnen van de Denen, maar op het beslissende moment faalde men toch. De ploeg is nu wel een pittige outsider, want voetballers als Sergej Barbarez (HSV), Hasan Salihamidzic (Bayern München), Elvir Bolic (Rayo Vallecano) en Vedin Music (Modena) zijn goed genoeg om mee te doen. Zlatan Bajramovic (Freiburg) is ook een belangrijke kracht.

Litouwen: Litouwen lijkt kansloos in deze poule. Het land heeft weinig aansprekende spelers, maar aan de andere kant: dat geldt ook voor pakweg Slovenië en Letland, landen die in het verleden een kwalificatie bereikten. Toch moet Litouwen, met Tamas Razanauskas en Tomas Danilevicius als vedetten, hier niet toe in staat worden geacht.

San Marino: De schietschijf in deze groep. De vraag is nooit of je van ze wint, maar met hoeveel. Zullen alles op de defensie gooien. San Marino kan slechts beschikken over welwillende amateurs.

Servië en Montenegro: Dit eerzuchtige land moest het EK van 2004 missen, net als het WK van 2002. Ze zullen dan ook erg graag dit WK halen. Er is kwaliteit genoeg, de vraag is of er een éénheid van gemaakt kan worden. Mateja Kezman is de nieuwe vedette, maar ook spelers als Dejan Stankovic, Savo Milosevic, Darko Kovacevic en Dejan Stefanovic doen bij menig voetballiefhebber een belletje rinkelen. Belangrijke ploeg in deze poule.

Spanje: De topfavoriet. Onder aanvoering van de nieuwe bondscoach, de grijze eminentie Luís Aragonés, moet Spanje zich plaatsen. Hij zal de verjonging door voeren en zal waarschijnlijk meer aan willen vallen dan zijn voorganger. Spelers als Fernando Torres, Joaquín en Vicente zullen nieuwe sleutelspelers worden, wellicht krijgen ook Reyes en Mista de kans zich te tonen op dit niveau. Met de aanwezigheid van een Puyol, Iván Helguera, Iker Casillas, Valerón, Albelda, Baraja en Rául en Morientes is het duidelijk dat Spanje zich moet kwalificeren.

De eerste duels:

4-9 San Marino - Servië en Montenegro
4-9 België - Litouwen
8-9 Bosnië-Herzegovina - Spanje
8-9 Litouwen - San Marino
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juli 2004 @ 19:39:03 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_20648303
Hoezo Sympathieke zuiderburen. Ik vind het kutvolk. Stelletje chagrijnen die met verdedigend voetbal denken iets te kunnen winnen.

De Nederlanders hebben de naam van Arogant te zijn. Maar probeer maar eens met een Belg een gesprek te beginnen.

Ik hoop dat Spanje doorkomt. Dat is pas sympathiek volk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20648706
Spanje Pas sympathiek..

als er 1 ergere argogante groep mensen zijn dan Fransozen zijn het de spanjaarden wel..

nee geef mij liever portugal,die waren tijdens het Ek tenminster vriendelijk.
moment als je de grens overkwam bij spanje,werd je al door de spanjolen 'kapot makend' aangekeken..

nee in mijn ogen zijn de gasten die te arrogant zijn voor frankrijk herkeurd als spanjaarden
pi_20648790
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 19:55 schreef Dark-D het volgende:
Spanje Pas sympathiek..

als er 1 ergere argogante groep mensen zijn dan Fransozen zijn het de spanjaarden wel..

moment als je de grens overkwam bij spanje,werd je al door de spanjolen 'kapot makend' aangekeken..

nee in mijn ogen zijn de gasten die te arrogant zijn voor frankrijk herkeurd als spanjaarden
Je hebt het over arrogante mensen waar je een hekel aan hebt en dan noem je Portugal waar je fan van bent..... Fransen, Italianen, Portugezen, Duitsers ik mag ze niet .
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:13:31 #5
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20649206
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 19:55 schreef Dark-D het volgende:
Spanje Pas sympathiek..

Jij bent echt een debiel, je bent zeker nog nooit in Spanje geweest.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20649558
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:13 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Jij bent echt een debiel, je bent zeker nog nooit in Spanje geweest.
Voor het eerst dat ik een Mexicaan aantref die geen hekel heeft aan Spanjaarden.
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:33:14 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20649696
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik een Mexicaan aantref die geen hekel heeft aan Spanjaarden.
Anders zou ik een hekel aan m'n moeder en halve familie moeten hebben Ik weet zelf ook niet wat ik ben maar die opmerking van hem slaat echt nergens op.

Wie staan er bekend als arrogante mensen enzo, Fransen lijkt me, Duitsers hebben iets raars maar Spanjaarden? Daar heb ik nog nooit iemand iets negatiefs over horen zeggen, dat zal wel niet zonder reden zijn Komt hij met z'n opmerking het topic vervuilen

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20649930
België en Sevië zullen wel strijden om de 2e plaats achter Spanje
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20649983
Haha, Nederlanders die gaan oordelen wie arrogant is en wie niet. Wat gaan we nog krijgen.

België moet gewoon naar het WK, punt uit. Het wordt lastig, want met Spanje, Servië-Montenegro en Bosnië-Herzegovina hebben we zeer te duchten tegenstanders.

Gelukkig hebben we de geschiedenis mee: zes (of waren het er zeven?) opeenvolgende WK-kwalificaties doet niemand ons na. .
pi_20651450
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat denk ik ook. Maar ik denk wel dat Servië het gaat halen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20654900
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
België heeft een jong team en zal gaan groeien. Ik verwacht wel dat ze tweede eindigen. Spanje moet deze poule makkelijk weten te winnen.
pi_20658876
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:45 schreef Heero87 het volgende:

Gelukkig hebben we de geschiedenis mee: zes (of waren het er zeven?) opeenvolgende WK-kwalificaties doet niemand ons na. .
Wil je een lijstje ?
pi_20659465
Spanje zou het inderdaad makkelijk moeten redden, daar hebben ze normaal gesproken nooit problemen mee...maar op het hoofdtoernooi bakken ze er dan weer niks van. Voor Euro 2004 kwalificeerden ze zich via de play-offs en toen werd het helemaal niks, dus ik ben benieuwd of Aragonés daar wat verandering in kan brengen. Hij heeft al gezegd dat Torres, Raul en Valerón wel degelijk samen kunnen spelen dus dat geeft de burger moed. Que viva España!
pi_20663423
quote:
Wil je een lijstje ?
Er is geen enkel ander land dat zich zes keer op rij wist te kwalificeren via kwalificaties. Er zijn wel landen die zes keer op rij aanwezig waren, maar die waren ofwel als titelverdediger ofwel als organisator aanwezig. .
pi_20663485
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 14:15 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Er is geen enkel ander land dat zich zes keer op rij wist te kwalificeren via kwalificaties. Er zijn wel landen die zes keer op rij aanwezig waren, maar die waren ofwel als titelverdediger ofwel als organisator aanwezig. .
En ze zijn ook de enige van die lijst die er gelijk in de 1e ronde uitvliegen. Dat is waarschijnlijk ook een select groepje of niet .
pi_20664031
Vlak de Schotten niet uit, qua 1e ronde weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_20673667
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 14:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

En ze zijn ook de enige van die lijst die er gelijk in de 1e ronde uitvliegen. Dat is waarschijnlijk ook een select groepje of niet .
Nou, blijkbaar ben je blind of wil je het niet zien: sinds 1978 vlogen we er slechts één keer in de eerste ronde uit. .
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 juli 2004 @ 21:03:52 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_20673751
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 20:59 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar ben je blind of wil je het niet zien: sinds 1978 vlogen we er slechts één keer in de eerste ronde uit. .
Spreekt de internatioale voetbalwereld over het geweldige Belgische voetbalelftal ?

Dacht het niet.

Zorg eerst eens dat je mooi voetbal laat zien met resultaat en vooral met aansprekende spelers.

Eén Scifo 1990 maakt geen zomer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20681596
Ik gok op Servië-Montenegro.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20684292
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 09:27 schreef pietpaaltjens het volgende:

[..]

Wil je een lijstje ?
nee want Belgie is idd het enige land dat zich 6x op rij wist te kwalificeren voor een WK. Ik zeg wel kwalificeren hé .
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_20684345
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Spreekt de internatioale voetbalwereld over het geweldige Belgische voetbalelftal ?

Dacht het niet.

Zorg eerst eens dat je mooi voetbal laat zien met resultaat en vooral met aansprekende spelers.

zeggen wij dat Belgie internationaal bekend is dan, nee toch ? laat ons maar in onze favoriete underdogrol. En jij kan niet praten met belgen? (of is het met walen, omdat nl'ers geen frans kunnen? ) . Ik heb al genoeg gepraat met nl'ers, zowel op reis als hier in mijn woonplaats , waar het id zomer stikt van de hollanders, en kheb me soms goed geamuseerd met hen (wat niet wegneemt dat ze arrogant zijn )
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_20684392
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:52 schreef BramK het volgende:

[..]

zeggen wij dat Belgie internationaal bekend is dan, nee toch ? laat ons maar in onze favoriete underdogrol. En jij kan niet praten met belgen? (of is het met walen, omdat nl'ers geen frans kunnen? ) . Ik heb al genoeg gepraat met nl'ers, zowel op reis als hier in mijn woonplaats , waar het id zomer stikt van de hollanders, en kheb me soms goed geamuseerd met hen (wat niet wegneemt dat ze arrogant zijn )
Wie zegt dat Nederlanders geen Frans kunnen? . Maar Belgen mogen best is wat positiever over hun kansen zijn. Een gelijkspel tegen Nederland wordt gevierd alsof ze Europees Kampioen zijn....
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:07:18 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_21754774
Belgie-Litouwen is net geëindigd op 1-1.

Waardoor de kans dat België voor het eerst in 24 jaar niet naar een WK gaat, veel groter is geworden. Als je thuis niet voorbij een matig kutploegje als Litouwen raakt, dan verdien je het uiteraard ook niet.

Dus België
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:09:38 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21754832
quote:

[..]

Zorg eerst eens dat je mooi voetbal laat zien
Bullshit,het enigste wat telt is resultaat en het maakt niet uit hoe!

al was dat resultaat vanavond ver te zoeken in Belgie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21754888
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belgie-Litouwen is net geëindigd op 1-1.

Waardoor de kans dat België voor het eerst in 24 jaar niet naar een WK gaat, veel groter is geworden. Als je thuis niet voorbij een matig kutploegje als Litouwen raakt, dan verdien je het uiteraard ook niet.

Dus België
Belgie heeft het altijd lastig tegen de kleinere voetballanden... De Rode Duivels moeten dan immers het spel maken en dat ligt ze voor geen meter... Ik zou er dan ook niet raar van opkijken als ze tegen Spanje en/of Servie-Montenegro wel 'n goed resultaat uit het vuur weten te slepen....
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_21754901
Komen die Litouwers één keer aan hun doel en dan...
pi_21760982
quote:

[..]

Dacht het niet.

Maar iedereen praat nog wel over het Griekenland van Rehhagel en die lieten zelden oogstrelend voetbal zien. Mooi voetbal is meegenomen, maar 100% ondergeschikt aan het eindresultaat
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21782639
En Belgie kreeg meteen de deksel op de neus met een 1-1 wat niet eens onverdiend was voor Litouwen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 6 september 2004 @ 12:38:19 #29
67640 SaintOfKillers
pi_21783149
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:12 schreef DIGGER het volgende:
En Belgie kreeg meteen de deksel op de neus met een 1-1 wat niet eens onverdiend was voor Litouwen.
Nee, het was erg verdiend voor de Lee Towers, ze hebben zo maar even 1 kans gekregen. Ik heb de volledige 90 minuten gezien en Litouwen verdiende niets. Maar de Belgen hebben het enkel aan zichzelf te danken als ze de kansen niet afmaken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_21783319
Nou, veel kansen kregen de Belgen anders niet, en ze wisten ook totaal geen druk te ontwikkelen, wat ook de verdienste was van Litouwen en daar hebben ze een puntje voor gekregen.
Als Belgie van die paar kansen die ze krijgen er maar 1 weten te maken, dan verdien je ook niet echt meer dan een punt.
  maandag 6 september 2004 @ 13:18:56 #31
67640 SaintOfKillers
pi_21783803
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Nou, veel kansen kregen de Belgen anders niet, en ze wisten ook totaal geen druk te ontwikkelen, wat ook de verdienste was van Litouwen en daar hebben ze een puntje voor gekregen.
Als Belgie van die paar kansen die ze krijgen er maar 1 weten te maken, dan verdien je ook niet echt meer dan een punt.
Ik ben het er mee eens dat de Belgen misschien geen 3 punten verdienden, maar niet dat de Litouwers er ééntje verdienden. De matigheid van de Belgen was te wijten aan de Belgen, naar mijn mening hadden de Litouwers daar erg weinig mee te maken.
pi_21784932
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nee, het was erg verdiend voor de Lee Towers, ze hebben zo maar even 1 kans gekregen. Ik heb de volledige 90 minuten gezien en Litouwen verdiende niets. Maar de Belgen hebben het enkel aan zichzelf te danken als ze de kansen niet afmaken.
wat zou lee towers van de litouwers hebben gevonden
pi_21788188
Kom kom kom, wint België met 5-0, dan kan je daar ook niks van zeggen. Litouwen kwam één keer aan de goal en scoorde. Veel kan je daar niet van zeggen, want we doen het zelf wel vaker. .
pi_21833998
1-1 van Spanje bij Bosnie en dat was allerminst onverdiend voor de Bosniers. Dit beloofd een spannende poule te gaan worden...
  donderdag 9 september 2004 @ 11:42:36 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21835307
Die hoeren van Spanje hebben me 90 euro gekost (of eigenlijk, een mogelijke uitbetaling van 90 euro ).
pi_21841667
Bosnië uit is traditioneel lastig voor grote teams, de laatste jaren. Komen ook wat opzetten.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 september 2004 @ 18:22:13 #37
67640 SaintOfKillers
pi_21843105
België moet toch in staat zijn San Marino achter zich te houden.
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:51:25 #38
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21857702
De stand:

1 Litouwen---------------- 2-4
2 Servië-Montenegro ---1-3
3 België ------------------- 1-1
4 Bosnië-Herz. ---------- 1-1
5 Spanje ------------------ 1-1
6 San Marino ------------ 2-0
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:03:28 #39
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_22336627
Selectie Aimé Anthuenis slaat in als een bom

vr 01/10/04 - Thomas De Mul, Stein Huysegems, Stefaan Tanghe, Joos Valgaeren en Koen Daerden zijn de nieuwe namen in de selectie. Walter Baseggio en Sven Vermant betalen het gelag.

Aimé Anthuenis gaat met de grove borstel door de selectie van de Rode Duivels. De ploeg die tegen Litouwen niet verder kwam dan 1-1 heeft het vertrouwen van de bondscoach verloren.

Voor de centrale middenvelders Walter Baseggio en Sven Vermant is er geen plaats meer bij de 19. In hun plaats komt alleen Stefaan Tanghe voor de plaats centraal op het middenveld. Luigi Pieroni verliest zijn plaats aan Stein Huysegems, die pakt zo zijn tweede selectie. Jelle Van Damme is er ook niet meer bij.

Andere verrassing in de ploeg van Anthuenis is de selectie van de jonge Tom De Mul. Die heeft, in tegenstelling tot Wesley Sonck, wel bijna een basisplaats bij Ajax. En ook Joos Valgaeren keert terug. Die zat vorig seizoen vaak in de ziekenboeg, maar speelde afgelopen week wel met Celtic tegen AC Milan.

De bondscoach laat in totaal acht spelers thuis die er tegen Litouwen bij waren. Een gewaagde selectie dus voor de belangrijke interland tegen Spanje.

doelmannen: Peersman (Anderlecht) en Herpoel (AA Gent)
verdedigers: Deflandre (Standard) , Deschacht (Anderlecht) , Kompany (Anderlecht), Valgaeren (Celtic), Van Buyten (Hamburg) en Vanden Borre (Anderlecht)
middenvelders: Bisconti (Nice), Clement (Club Brugge), Daerden (RC Genk), De Mul (Ajax), Dufer (Caen), Goor (Feyenoord), Tanghe (Utrecht)
aanvallers: Buffel (Feyenoord), Huysegems (AZ), Mbo Mpenza (Anderlecht), Sonck (Ajax)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_22336732
Logisch.
pi_22336832
De Mul? Nu is het Belgische voetbal dus echt failliet...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:21:08 #42
67640 SaintOfKillers
pi_22336966
De Mul? Daerden? Huysegems?

vooruit dan maar.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:13:13 #43
pi_22338163
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Mul? Daerden? Huysegems?

vooruit dan maar.
Aimé lijkt goed op weg om de bondscoach te worden die het meest verschillende spelers selecteerde tijdens zijn periode ...

En dan maar klagen dat je spelers niet op elkaar ingespeeld zijn
pi_22338198
Misschien moet hij ook Steve Dugardein eens selecteren.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:17:37 #45
67640 SaintOfKillers
pi_22338289
Misschien kan hij Volders van Beveren ook eens selecteren, die speelt toch mee in een buitenlands team.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:21:48 #46
pi_22338385
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Misschien moet hij ook Steve Dugardein eens selecteren.
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom die eigenlijk nooit hogerop geraakt is , was bij subtopper Moeskroen jarenlang altijd al een vaste waarde in de ploeg geweest en is duidelijk zo'n speler waar je altijd op kunt rekenen. Maar nu zit die ergens in Frankrijk zeker?
pi_22338407
Bij de club van Dufer. Caen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:26:23 #48
pi_22338489
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien kan hij Volders van Beveren ook eens selecteren, die speelt toch mee in een buitenlands team.
Je kunt ermee lachen , maar Beveren blijft zelfs met al die Ivorianen de goede doelmannen maar produceren , na Pfaff, Custers , De Wilde, De Vlieger , Lemmens en Peersman blijkt daar nu ook die Volders opeens héél degelijk te keepen.
Er moet daar toch iemand zitten met een héél bijzonder goeie neus voor keepers ...
pi_22340304
En vergeet Copa niet, al komt die niet van Beveren zelf natuurlijk.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 22:26:40 #50
pi_22341123
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 21:48 schreef Heero87 het volgende:
En vergeet Copa niet, al komt die niet van Beveren zelf natuurlijk.
Volders komt ook niet van Beveren zelf, die hebben ze ergens in 2de klasse opgevist (bij Geel , dacht ik) , maar dat bedoel ik ook , ze weten daar op een of andere manier steeds heel goed hun keepers (of het dan eigen jeugd is of een nobele onbekende die ze ergens goedkoop binnenhalen) te kiezen en blijkbaar ook te trainen. Copa zat ook weg te kwijnen ergens bij de reserven van een Franse ploeg , en dan komt die naar Beveren en blijkt die na n tijdje topprestaties te leveren. Idem voor Volders nu eigenlijk.

Maar het is toch ook enorm opvallend dat de laatste 20 jaar bijna 3/4 van de Belgische nationale doelmannen hun doorbraak bij Beveren kenden ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')