Je hebt het over arrogante mensen waar je een hekel aan hebt en dan noem je Portugal waar je fan van bent..... Fransen, Italianen, Portugezen, Duitsers ik mag ze nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:55 schreef Dark-D het volgende:
Spanje Pas sympathiek..
als er 1 ergere argogante groep mensen zijn dan Fransozen zijn het de spanjaarden wel..
nee geef mij liever portugal,die waren tijdens het Ek tenminster vriendelijk.
moment als je de grens overkwam bij spanje,werd je al door de spanjolen 'kapot makend' aangekeken..
nee in mijn ogen zijn de gasten die te arrogant zijn voor frankrijk herkeurd als spanjaarden
Jij bent echt een debiel, je bent zeker nog nooit in Spanje geweest.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:55 schreef Dark-D het volgende:
Spanje Pas sympathiek..
als er 1 ergere argogante groep mensen zijn dan Fransozen zijn het de spanjaarden wel..
nee geef mij liever portugal,die waren tijdens het Ek tenminster vriendelijk.
moment als je de grens overkwam bij spanje,werd je al door de spanjolen 'kapot makend' aangekeken..
nee in mijn ogen zijn de gasten die te arrogant zijn voor frankrijk herkeurd als spanjaarden
Voor het eerst dat ik een Mexicaan aantref die geen hekel heeft aan Spanjaarden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel, je bent zeker nog nooit in Spanje geweest.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik een Mexicaan aantref die geen hekel heeft aan Spanjaarden.
Dat denk ik ook. Maar ik denk wel dat Servië het gaat halen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
België en Sevië zullen wel strijden om de 2e plaats achter Spanje
België heeft een jong team en zal gaan groeien. Ik verwacht wel dat ze tweede eindigen. Spanje moet deze poule makkelijk weten te winnen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
België en Sevië zullen wel strijden om de 2e plaats achter Spanje
Wil je een lijstje ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:45 schreef Heero87 het volgende:
Gelukkig hebben we de geschiedenis mee: zes (of waren het er zeven?) opeenvolgende WK-kwalificaties doet niemand ons na..
Er is geen enkel ander land dat zich zes keer op rij wist te kwalificeren via kwalificaties. Er zijn wel landen die zes keer op rij aanwezig waren, maar die waren ofwel als titelverdediger ofwel als organisator aanwezig.quote:Wil je een lijstje ?
En ze zijn ook de enige van die lijst die er gelijk in de 1e ronde uitvliegen. Dat is waarschijnlijk ook een select groepje of nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Er is geen enkel ander land dat zich zes keer op rij wist te kwalificeren via kwalificaties. Er zijn wel landen die zes keer op rij aanwezig waren, maar die waren ofwel als titelverdediger ofwel als organisator aanwezig..
Nou, blijkbaar ben je blind of wil je het niet zien: sinds 1978 vlogen we er slechts één keer in de eerste ronde uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ze zijn ook de enige van die lijst die er gelijk in de 1e ronde uitvliegen. Dat is waarschijnlijk ook een select groepje of niet.
Spreekt de internatioale voetbalwereld over het geweldige Belgische voetbalelftal ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:59 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ben je blind of wil je het niet zien: sinds 1978 vlogen we er slechts één keer in de eerste ronde uit..
nee want Belgie is idd het enige land dat zich 6x op rij wist te kwalificeren voor een WK. Ik zeg wel kwalificeren hé .quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:27 schreef pietpaaltjens het volgende:
[..]
Wil je een lijstje ?
zeggen wij dat Belgie internationaal bekend is dan, nee toch ? laat ons maar in onze favoriete underdogrol. En jij kan niet praten met belgen? (of is het met walen, omdat nl'ers geen frans kunnen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreekt de internatioale voetbalwereld over het geweldige Belgische voetbalelftal ?
Dacht het niet.
Zorg eerst eens dat je mooi voetbal laat zien met resultaat en vooral met aansprekende spelers.
Eén Scifo 1990 maakt geen zomer.
Wie zegt dat Nederlanders geen Frans kunnen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:52 schreef BramK het volgende:
[..]
zeggen wij dat Belgie internationaal bekend is dan, nee toch ? laat ons maar in onze favoriete underdogrol. En jij kan niet praten met belgen? (of is het met walen, omdat nl'ers geen frans kunnen?) . Ik heb al genoeg gepraat met nl'ers, zowel op reis als hier in mijn woonplaats , waar het id zomer stikt van de hollanders, en kheb me soms goed geamuseerd met hen (wat niet wegneemt dat ze arrogant zijn
)
Bullshit,het enigste wat telt is resultaat en het maakt niet uit hoe!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zorg eerst eens dat je mooi voetbal laat zien
Belgie heeft het altijd lastig tegen de kleinere voetballanden... De Rode Duivels moeten dan immers het spel maken en dat ligt ze voor geen meter... Ik zou er dan ook niet raar van opkijken als ze tegen Spanje en/of Servie-Montenegro wel 'n goed resultaat uit het vuur weten te slepen....quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belgie-Litouwen is net geëindigd op 1-1.
Waardoor de kans dat België voor het eerst in 24 jaar niet naar een WK gaat, veel groter is geworden. Als je thuis niet voorbij een matig kutploegje als Litouwen raakt, dan verdien je het uiteraard ook niet.
Dus België
Maar iedereen praat nog wel over het Griekenland van Rehhagel en die lieten zelden oogstrelend voetbal zien. Mooi voetbal is meegenomen, maar 100% ondergeschikt aan het eindresultaatquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreekt de internatioale voetbalwereld over het geweldige Belgische voetbalelftal ?
Dacht het niet.
Zorg eerst eens dat je mooi voetbal laat zien met resultaat en vooral met aansprekende spelers.
Eén Scifo 1990 maakt geen zomer.
Nee, het was erg verdiend voor de Lee Towers, ze hebben zo maar even 1 kans gekregen.quote:Op maandag 6 september 2004 12:12 schreef DIGGER het volgende:
En Belgie kreeg meteen de deksel op de neus met een 1-1 wat niet eens onverdiend was voor Litouwen.
Ik ben het er mee eens dat de Belgen misschien geen 3 punten verdienden, maar niet dat de Litouwers er ééntje verdienden. De matigheid van de Belgen was te wijten aan de Belgen, naar mijn mening hadden de Litouwers daar erg weinig mee te maken.quote:Op maandag 6 september 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Nou, veel kansen kregen de Belgen anders niet, en ze wisten ook totaal geen druk te ontwikkelen, wat ook de verdienste was van Litouwen en daar hebben ze een puntje voor gekregen.
Als Belgie van die paar kansen die ze krijgen er maar 1 weten te maken, dan verdien je ook niet echt meer dan een punt.
wat zou lee towers van de litouwers hebben gevondenquote:Op maandag 6 september 2004 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, het was erg verdiend voor de Lee Towers, ze hebben zo maar even 1 kans gekregen.Ik heb de volledige 90 minuten gezien en Litouwen verdiende niets. Maar de Belgen hebben het enkel aan zichzelf te danken als ze de kansen niet afmaken.
Aimé lijkt goed op weg om de bondscoach te worden die het meest verschillende spelers selecteerde tijdens zijn periode ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Mul? Daerden? Huysegems?vooruit dan maar.
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom die eigenlijk nooit hogerop geraakt is , was bij subtopper Moeskroen jarenlang altijd al een vaste waarde in de ploeg geweest en is duidelijk zo'n speler waar je altijd op kunt rekenen. Maar nu zit die ergens in Frankrijk zeker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Misschien moet hij ook Steve Dugardein eens selecteren.
Je kunt ermee lachen , maar Beveren blijft zelfs met al die Ivorianen de goede doelmannen maar produceren , na Pfaff, Custers , De Wilde, De Vlieger , Lemmens en Peersman blijkt daar nu ook die Volders opeens héél degelijk te keepen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien kan hij Volders van Beveren ook eens selecteren, die speelt toch mee in een buitenlands team.
Volders komt ook niet van Beveren zelf, die hebben ze ergens in 2de klasse opgevist (bij Geel , dacht ik) , maar dat bedoel ik ook , ze weten daar op een of andere manier steeds heel goed hun keepers (of het dan eigen jeugd is of een nobele onbekende die ze ergens goedkoop binnenhalen) te kiezen en blijkbaar ook te trainen. Copa zat ook weg te kwijnen ergens bij de reserven van een Franse ploeg , en dan komt die naar Beveren en blijkt die na n tijdje topprestaties te leveren. Idem voor Volders nu eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:48 schreef Heero87 het volgende:
En vergeet Copa niet, al komt die niet van Beveren zelf natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |