Niet chauvinistischer dan de pers van.... tja..... zowat alle andere landen die een pers hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Engeland alleen door haar eigen chauvinistische pers.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet chauvinistischer dan de pers van.... tja..... zowat alle andere landen die een pers hebben.
Maar in al die jaren is Spanje nooit verder geraakt dan de kwartfinales. België raakte natuurlijk wél nog eens in de halve finales ...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Belgie is dan ook nog nooit titelkandidaat geweest natuurlijk.
Klopt, ik ben het ook met jullie eens. Spanje wordt altijd kansen toegedicht maar die maken dat nooit waar. Belgie wordt nooit kansen toegedicht maar kunnen eens in de zoveel tijd toch wat leuks laten zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar in al die jaren is Spanje nooit verder geraakt dan de kwartfinales. België raakte natuurlijk wél nog eens in de halve finales ...
Op al die WB's deed België toch inderdaad nooit echt kleurloos mee, in '82 de openingsmatch van het toernooi gewonnen tegen Argentinië , in '86 de halve finales gehaald, in '90 misschien de best voetballende ploeg op het toernooi maar eruit in een ware thriller tegen Engeland, in '94 stunt tegen Nederland en zwaar bestolen met de omgekochte scheids tegen Duitsland, in '98 er meteen uit, maar toch een "stuntje" door in de derby tegen Nederland gelijk te spelen, en in '02 Brazilië tot op de rand van de uitschakeling gebracht.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het ook met jullie eens. Spanje wordt altijd kansen toegedicht maar die maken dat nooit waar. Belgie wordt nooit kansen toegedicht maar kunnen eens in de zoveel tijd toch wat leuks laten zien.
maar je vergeet de volledig ten onrechte afgekeurde 1-0 van Wilmots net voor de rustquote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow, in 98 waren ze gewoon erg slecht hoor. Die draw tegen Nederland was eerder beschamend. En ze waren goed tegen Brazilie, maar ik denk niet dat Brazilie ooit op de rand van de uitschakeling stond. Het blijft in elke wedstrijd wel een tijdje 0-0.
Net zoveel plezier als zij hebben zodra Nederland er niet bij is, heb ik niet, maar ik vind het niet erg als zij er niet bij zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het (misschien als een van de weinige Nederlanders?) inderdaad jammer dat Belgie er waarschijnlijk niet bij zal zijn.
Dat valt wel mee denk ik. De meeste Nederlanders gunnen België toch wel wat. Omgekeerd is het anders. In België is het zo ongeveer volksfeest als Nederland eruitligt.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het (misschien als een van de weinige Nederlanders?) inderdaad jammer dat Belgie er waarschijnlijk niet bij zal zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. De meeste Nederlanders gunnen België toch wel wat. Omgekeerd is het anders. In België is het zo ongeveer volksfeest als Nederland eruitligt.
Het belangrijkste is dat Nederland zich wel plaatst, de finale haalt en daarin verliest van Duitsland door een onterechte penalty in de 94e minuut.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het wel OK dat de Belgen niet meegaan.
Heb helemaal niets tegen Belgen en kom er graag om maar ik lach altijd heel hard met dit soort dingetjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het wel OK dat de Belgen niet meegaan.
Op het WK van 1994 heb ik zitten juichen toen Duitsland België versloeg in de knockoutronde. Ook de nederlaag tegen Prendergast Brazilië was vermakelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat Nederland zich wel plaatst, de finale haalt en daarin verliest van Duitsland door een onterechte penalty in de 94e minuut.
Whehe, je kan het niet laten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat Nederland zich wel plaatst, de finale haalt en daarin verliest van Duitsland door een onterechte penalty in de 94e minuut.
welke meer dan terecht was zoals iedereen zich nog kan herinnerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op het WK van 1994 heb ik zitten juichen toen Duitsland België versloeg in de knockoutronde.
een Nederlander die lacht omdat de Duitsers een ronde verder gaan door een corrupte ref ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op het WK van 1994 heb ik zitten juichen toen Duitsland België versloeg in de knockoutronde. Ook de nederlaag tegen Prendergast Brazilië was vermakelijk.
Ja,er zijn nog best veel Nederlanders zoals ik die niets tegen Duitsers hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef BramK het volgende:
[..]
een Nederlander die lacht omdat de Duitsers een ronde verder gaan door een corrupte ref ?![]()
Ja, ik heb niets tegen Duitsers hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef BramK het volgende:
[..]
een Nederlander die lacht omdat de Duitsers een ronde verder gaan door een corrupte ref ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |