http://www.bhfanaticos.com/BHF_Download//index.php?action=downloadfile&filename=Frontline%20Football%20BBC%20-%20BiH%20-%20vs%20SCiG.avi&directory=Razno"e:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik denk dat de rivaliteit daar in de streek net nog wat te diep zit om Bosnië zomaar te laten winnen hoor
ja ok, maar je kent het cliché 'in voetbal kan alles' héquote:Op maandag 5 september 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja ok, maar Spanje laten verliezen van San Marino....
Dat wat Kezman zei over Spanje dat was waar............Spanje is nooit echt een wereldtopper geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 05:47 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Spanje onder leiding van Raul Servie ff helemaal dol speelt.![]()
Vamooooooossssssssssssssssssss!![]()
nog niet, pas woensdag liggen we er volledig uit (of is er opnieuw hoop)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
Beetje laat maar ik lees nu pas dat België er wederom uit ligt...
wel slecht hoor...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef BramK het volgende:
[..]
nog niet, pas woensdag liggen we er volledig uit (of is er opnieuw hoop)Mja, je kan natuurlijk niet altijd aanwezig blijven op wk's ook. Elk land mist wel eens een wk, nu is het jammer genoeg onze beurt.
Inderdaad, bij de 1e wedstrijd waren bijna 10.000 agenten om de order te bewaren, waren alle politieke afbeeldingen verboden, maar werden fijne liedjes gezongen om de ander te kwetsen en er werd 90 minuten lang niet gevoetbald maar geploegd. No way dat Servie ooit een wedstrijd tegen Bosnie laat lopen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik denk dat de rivaliteit daar in de streek net nog wat te diep zit om Bosnië zomaar te laten winnen hoor
10.000 is een te groot getal maar er waren wel strikte maatregelen genomen om alles in goede banen te leiden. Kwetsende afbeeldingen en spandoeken werden inderdaad geweerd maar zoals je altijd weet komen er dan toch altijd dingen door de security.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de 1e wedstrijd waren bijna 10.000 agenten om de order te bewaren, waren alle politieke afbeeldingen verboden, maar werden fijne liedjes gezongen om de ander te kwetsen en er werd 90 minuten lang niet gevoetbald maar geploegd. No way dat Servie ooit een wedstrijd tegen Bosnie laat lopen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De verkoop voor de match Belgie - San Marino begint toch nog erg aardig te lopen. Er zijn al 8.500 van de beschikbare 12.200 kaarten verkocht.
Ik denk Sporza. Niet te ontvangen voor mij iig.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:
Wordt deze pot ook nog ergens uitgezonden?
Matchen van de Rode Duivels zitten op het commerciele Kanaal 2 hier ...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik denk Sporza. Niet te ontvangen voor mij iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |