imberrquote:Op donderdag 1 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie zou ik hier moeten neuken dan ?
jettquote:Op donderdag 1 september 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie zou ik hier moeten neuken dan ?
quote:
Wie is het nouquote:
beginnen met voorspel belooft veel goedsquote:
sandurquote:
ja maak er maar wat vanquote:Op donderdag 1 september 2005 20:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
beginnen met voorspel belooft veel goeds
(of bedoeld eje dat niet)
ze willen ook geen verkering ze willen sex. goed lezen meissie.quote:
oehquote:Op donderdag 1 september 2005 20:21 schreef Jett het volgende:
[..]
sandurwij hebben cybersex enzo. heel stoer.
OOOOOOOOOOO maar ik mag toch dan helemaal niet vreemdgaanquote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ze willen ook geen verkering ze willen sex. goed lezen meissie.
goed lezen jet wil nietquote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ze willen ook geen verkering ze willen sex. goed lezen meissie.
ben jij sandurquote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Parvus het volgende:
yeah jet kan lekker cyberneuke joh
zegt wie.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:23 schreef Jett het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOO maar ik mag toch dan helemaal niet vreemdgaan
ach zolang je het niet verteld:Pquote:Op donderdag 1 september 2005 20:23 schreef Jett het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOO maar ik mag toch dan helemaal niet vreemdgaan
Jij wil zeker ook genieten van Jettquote:Op donderdag 1 september 2005 20:23 schreef PaRaR het volgende:
[..]
zegt wie.
Het is niet alsof je getrouwed bent ofzo.
Zolang ik maar genietquote:Op donderdag 1 september 2005 20:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij wil zeker ook genieten van Jett
Verkering.. je bent toch te jong voor serieus..quote:
en dan ga je wegquote:Op donderdag 1 september 2005 20:39 schreef Gabry het volgende:
Ben extra vroeg weg gegaan met een groep want wouden spelletjes gaan doen![]()
Ik voel een orgie aankomen.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was wel vet, ik heb 1 andere jongen in mn klas![]()
Inderdaadquote:
Ik 2 waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 meisjes in mijn klasquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Lelijkerds zijn paupers.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb allemaal lelijkerds in m'n klas.
Ik zou het niet weten ... ik ben nieuwquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef brainster het volgende:
Is dat hip? Quoten en een smilie plaatsen als conflict meekijkt?
Typisch... Mohammeds zijn altíjd verdacht...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat dan wel? Het was wel erg verdacht hoor Mo.
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Typisch... Mohammeds zijn altíjd verdacht...![]()
Ik mag hopen van niet zeg.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef brainster het volgende:
[..]Dat is toch niet je echte naam?
In je profiel staat Maurice![]()
Rtl4 superquote:
whehehe egt te flauw. maarre ik ga me spullen zoeken voor de muziekles. ik is er weg van. lat0rzquote:
Veel plezier enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe egt te flauw. maarre ik ga me spullen zoeken voor de muziekles. ik is er weg van. lat0rz
Ik ga m'n opa z'n as uitstrooien zaterdagquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Eix het volgende:
Ik zit n cadeau te verzinnen voor iemand die jarig is Zaterdag.![]()
-cocktailshakerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Eix het volgende:
Neh, dat word t niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef Boeman het volgende:
[..]
-cocktailshaker
-bouquetreeksboek
IDDquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef fokME2 het volgende:
Nuecken? Wat heb ik nou weer gemist?![]()
geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef fokME2 het volgende:
Nuecken? Wat heb ik nou weer gemist?![]()
Een pot theequote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Eix het volgende:
Omdat jou msn ook vast liep ?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik eruit ben gegaan![]()
hij bleef af en toe hangen.. en ik vind dat geping de hele tijd als iemand iets zegt irritantquote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat jou msn ook vast liep ?![]()
Ik was al snel weg waar ging het daarna over dan ?quote:
Ja, gaan we nog steeds trouwen?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd wist je nog
en we gaan trouwen!
krizzol was met louis aan het aanpappenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik was al snel weg waar ging het daarna over dan ?![]()
Jij bent echt een fokslet hequote:
Ze willen je denk ik niet meer kennenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef MaRySe het volgende:
Ha ik zie zo de kronieken van mijn familie liggen
We hebben een eigen blad! Enzo..
En van het jaargang 1987 sta ik met 20 andere geboorte kaartjes op 1 pagina.
Mên. Wist niet dat ik zo veel familie had
*kuch proest*quote:
ik kan me nog een imberr herinneren die zelf een massamsngesprek starttequote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik eruit ben gegaan![]()
en toen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef EvilWasp het volgende:
Net in sauna geweest. Was lekker![]()
(Ja wij hebben een eigen suana)
Wat leven jullie toch weer heerlijk mee allemaalquote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik ga m'n opa z'n as uitstrooien zaterdag![]()
Ow kom net aan. Gecondoleerdquote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat leven jullie toch weer heerlijk mee allemaal![]()
Gecondoleerd ... me volgende biertje is op die ouwequote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat leven jullie toch weer heerlijk mee allemaal![]()
Fuck jij hebt een leven !quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
7 uur op staan, half 9 op school, half 4 uit, vriendin heeft me opgehaalt van school (vriendin is 14) Naar mijn huis gegaan, genueckt, half geslapen, genueckt, gegeten en net naar het terras geweest en paar corona's op..
![]()
Zo gaat sinds begin deze vakantie zo'n beetje elke dag bij mij...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Fuck jij hebt een leven !
ben jalours![]()
Ik niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Gizmore het volgende:
Hebben jullie ook steeds van die vervelende database errors hier?
Yup, soms.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Gizmore het volgende:
Hebben jullie ook steeds van die vervelende database errors hier?
Och.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Silven het volgende:
[..]
Nah.. je bent nooit te oud voor nuecken zuipen en slapen toch?![]()
Vroegah ...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
7 uur op staan, half 9 op school, half 4 uit, vriendin heeft me opgehaalt van school (vriendin is 14) Naar mijn huis gegaan, genueckt, half geslapen, genueckt, gegeten en net naar het terras geweest en paar corona's op..
![]()
The Pacifier zou mijn keuze zijn, ligt er natuurlijk helemaal aan in wat voor mood je bent* Anders Hide & Seekquote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een dvdtje kijken maar ik weet niet welke. Ik heb de keuze uit:
Sin City (al in de bios gezien)
The Pacifier
Hide And Seek
Eric van Sauers is Eric van Sauers
Eric van Sauers - Fijn warm mens
Sin City!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een dvdtje kijken maar ik weet niet welke. Ik heb de keuze uit:
Sin City (al in de bios gezien)
The Pacifier
Hide And Seek
Eric van Sauers is Eric van Sauers
Eric van Sauers - Fijn warm mens
The Pacifier lijkt me ook wel leuk idd, alleen wordt ie niet echt denderend beoordeeld in Veronica Magazine.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef Silven het volgende:
[..]
The Pacifier zou mijn keuze zijn, ligt er natuurlijk helemaal aan in wat voor mood je bent* Anders Hide & Seek
Bij ons in de winkel (vanLeest) vliegt hij er anders wel uit hoor. Vind um zelf ook goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
The Pacifier lijkt me ook wel leuk idd, alleen wordt ie niet echt denderend beoordeeld in Veronica Magazine.
Jij komt uit Roosendaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
![]()
Wat hebben noobs hier nou weer mee te maken??quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Sin City :/ kutste film wat ik ooit heb gezien :/ echt voor noobs
Chagallquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jij komt uit Roosendaal.
Welk terras?
Nee man ga eens film kennis opdoenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Sin City :/ kutste film wat ik ooit heb gezien :/ echt voor noobs
Morgen opening.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Silven het volgende:
[..]
ChagallMooi zicht op de kermis die nog deels opgezet werd vanavond
![]()
Erasmuslaan in de Kroeven, onder de tv-torenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Morgen opening.
Ik ga zaterdag en zondag waarschijnlijk.
In welke straat woon je?
Jij hebt een onschuldig mens van 14 geneukt?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
![]()
Diamantdijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Erasmuslaan in de Kroeven, onder de tv-toren![]()
Gewoon naar de winkel gaan en proberen. Wat de 1 lekker vind vind de ander een zweetlucht etc.quote:
Daar zit ik jahquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Diamantdijk.
Zit je toevallig op het JTC?
Wrappings van Clinique.quote:
Eyquote:
Ik heb in 2001 examen gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Daar zit ik jah![]()
Vorig jaar nog Bovendonk (HAVO3) en afgezakt naar Azaleastraat (VMBO4)![]()
Tja, Maikuul pwnt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat hebben noobs hier nou weer mee te maken??Het ligt ook meteen weer aan de noobs...
![]()
Azalea is idd pauper maar we hebben een nieuw rokers-hokquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb in 2001 examen gedaan.
Azaleastraat is een pauper gebouw.....
Maar ik heb ook de Wouwseweg nog meegemaakt, daar was de parkeerplaats het schoolplein.
evt. te combinerenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:09 schreef -Mo- het volgende:
Wie gaat mij dubbeldippen, en Mayse trippeldippen?
Ik ken hem zelfs prive.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef Silven het volgende:
[..]
Azalea is idd pauper maar we hebben een nieuw rokers-hokde vooruitgang..
![]()
Maar jij hebt Van Ravenstijn ook meegemaakt dan?![]()
Daar word ik altijd misselijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan en proberen. Wat de 1 lekker vind vind de ander een zweetlucht etc.
Toffe peer is hetquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ken hem zelfs prive.
Heb er op de laatste reünie zelfs een biertje mee gedronken.
Hij kijkt altijd zo olijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Silven het volgende:
[..]
Toffe peer is hetVorige JTC-quiz ook biertje met 'm gedronken
![]()
Hoe gooi je je eigen glazen in.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef MaRySe het volgende:
omg f0kking n00b dit is echt lame rofl
"Het wordt tijd dat ik jou eens verras met een etentje"
Mên. Dan is het geen verassing meer
Sorry hoor, ik zal het de volgende keer anders verwoorden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef MaRySe het volgende:
"Het wordt tijd dat ik jou eens verras met een etentje"
Mên. Dan is het geen verassing meer
Staan die woorden in de dikke van dale ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef MaRySe het volgende:
dit, is en echt wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Staan die woorden in de dikke van dale ?![]()
Okequote:
het is "Kudt", kouwes style.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
kud ben allergisch voor me parfum
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
Welkom terugquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
je kan niet eens rustig op vakantie gaan zonder dat je avatar weg wordt gehaald
hoi![]()
ben weer terug
Ali B. nog gevonden ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
het is "Kudt", kouwes style.
Dat ken ik jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
je kan niet eens rustig op vakantie gaan zonder dat je avatar weg wordt gehaald
hoi![]()
ben weer terug
Neequote:
Oh, nouja ... ik had een topic terug nog gepost dat ik muziek opeens hoorde rond een uurtje of 20.30 ... had ik nog ff gemeld dat ut leek alsof ut bij het proeflokaal vandaan kwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
NeeMaar wel Chucky
Stonden een paar lui in een dikke hummer vette muziek te draaien, was wel gezellig
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Oh, nouja ... ik had een topic terug nog gepost dat ik muziek opeens hoorde rond een uurtje of 20.30 ... had ik nog ff gemeld dat ut leek alsof ut bij het proeflokaal vandaan kwam.
Ze zijn hier verdomme altijd alles aan het openhalen in het centrum ... Weggegooit geld :/quote:Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee het geluid was niet echt denderend, alles weerkaatste op de Melkmarkt
Zijn ze trouwens een gracht daar aan het maken??![]()
![]()
Ja juist de melkmarkt vond ik wel relaxt zo, maar wat gaan ze ernou bouwen? Ik kreeg Gracht te horen, maar WTF moet een gracht midden in de stad??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ze zijn hier verdomme altijd alles aan het openhalen in het centrum ... Weggegooit geld :/
Zullen wel weer een leuk bouwwerk maken ... voor bejaarden natuurlijk.
ach kan jij er over 60 jaar oo kvan genietenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ze zijn hier verdomme altijd alles aan het openhalen in het centrum ... Weggegooit geld :/
Zullen wel weer een leuk bouwwerk maken ... voor bejaarden natuurlijk.
Een gracht ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja juist de melkmarkt vond ik wel relaxt zo, maar wat gaan ze ernou bouwen? Ik kreeg Gracht te horen, maar WTF moet een gracht midden in de stad??![]()
Dat is waar, ik zal mezelf er aan ophangen mocht ik zo oud wordenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ach kan jij er over 60 jaar oo kvan genieten![]()
Waar?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef Chanandler het volgende:
Tietuh
Waar?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef Chanandler het volgende:
Tietuh
ach, er is voetbal opquote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef BaggerUser het volgende:
is talpa eigenlijk nog wat of niet?
Sigquote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar?
Wat is Yorinde mol trouwens ene lelijk wijf
Ben ik nu de sigaar?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Serieus, hoe kríjg je het voor elkaar?
Klootzak was het heahquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind taart veel liever dan BacoBoy.
Hangt ervanaf waar de sigaar ingestopt word obviouslyquote:
Goede vraagquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef taart het volgende:
[..]
idd, wie denkt hij wel niet wie hij is
Ik ben overal voor in y'knowquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar de sigaar ingestopt word obviously![]()
Je weet het niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef taart het volgende:
[..]
idd, wie denkt hij wel niet wie hij is
Ja, ik voel je off coursequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:30 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben overal achterin if you know what I mean![]()
Arriveren is een duur woord voor klaarkomen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:33 schreef Gabry het volgende:
Het gekkenhuis veranderd in een bejaarde tehuis zodra ik arriveer?![]()
Ik ken het gevoel, de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef taart het volgende:
Ik voel me hier opeens niet meer zo veilig
Homy Just go with the flow, go with the flowquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn we eigenlijk stoer als we zo typen sister?![]()
If I only had a nickel for every time *that* happened.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef Gabry het volgende:
Je kan niet eens meer je oma op de veranda zetten zonder dat ze gestolen wordt.
If you say so, esequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Homy Just go with the flow, go with the flow![]()
Now we're talkingquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yo ma time to check out BB if ya know what i mean ma
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yo ma time to check out BB if ya know what i mean ma
Hé, die komt me bekend voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
PUB SC #181; Gaan de Pubers nog nuecken of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
PUB SC #181; Gaan de Pubers nog nuecken of hoe zit het?
Inderdaad, ik heb het gevoel alsof ik bespied word.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:45 schreef -Mo- het volgende:
Wat voelen we elkaar toch weer goed aan.
Oh...oke.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jett neukt niet, Jett hoopt alleen door er zoveel mogelijk over te praten, ook eens aan te mogen beginnen.
Volgens mij neukt Jett alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jett neukt niet, Jett hoopt alleen door er zoveel mogelijk over te praten, ook eens aan te mogen beginnen.
Ik hoop dat het werktquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Jij doet alles voor tieten voor de webcam ?quote:
Ze heeft geeneens een cam.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij doet alles voor tieten voor de webcam ?![]()
Mocht ze willen, waarom heb ik dan nog niet met haar geneukt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij neukt Jett alles wat los en vast zit![]()
Zit je los?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mocht ze willen, waarom heb ik dan nog niet met haar geneukt?
Inderdaad, ze wilt nog wel een béétje man.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goeiequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel hoor ze zegt gewoon tegen jou van nietquote:
Onmogelijk, ze kan Mo z'n swaffel technieken heus niet weerstaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jawel hoor ze zegt gewoon tegen jou van niet![]()
Dat kan, maar dan zegt ze het tegen meer mensen, aangezien ze een paar keer op Fok zei dat ze geen cam had.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jawel hoor ze zegt gewoon tegen jou van niet![]()
Ik moet je gelijk geven eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Onmogelijk, ze kan Mo z'n swaffel technieken heus niet weerstaan.![]()
Tsjaquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zegt ze het tegen meer mensen, aangezien ze een paar keer op Fok zei dat ze geen cam had.
Ik ben los, niet gebonden dus. Daardoor zou ik met Jet kunnen bümsen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben los, niet gebonden dus. Daardoor zou ik met Jet kunnen bümsen.
Jett en hard to get ?quote:
Ik moet altijd lachen om dr foto met die goude kettingquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:03 schreef taart het volgende:
[..]
Ja, ik moest zelf ook een beetje lachen
Jett heeft gewoon iets grappigsquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dr foto met die goude ketting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |